Sticky e-sim

E-Sim bij KPN

  • 4 November 2020
  • 981 reacties
  • 64880 keer bekeken
E-Sim bij KPN

Toon eerste bericht

981 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ook ik ben bezig met het vervangings traject. Blijf op dit moment ook hangen. Al een SMS gehad en ingevoerd echter in de volgende stap blijf ik hangen.

Reputatie 2

Werkt als een zonnetje nu! 👍🏻

 

 

Even wachten loopt dan vanzelf door

Inderdaad! Nu nog activeren

 

Reputatie 5
Badge +3

Hier ook nog niet beschikbaar. Durf er wel een kratje op te zetten dat het niet voor 18u wordt.

Verloren!! Ik ben hem op dit moment (17:28) aan het instaleren! :yum:

Bij mij is de new data plan toegevoegd, maar deze doet niets…. wordt niet actief… Er blijft No Service staan 😞 @Erik_ wat nu? 

Reputatie 1

Ik kom niet verder dan simkaart verwijderen en knop dit heb ik gedaan hij blijft daar hangen!

:grinning:

 

Als iedereen nu even stopt met activeren kan ik rustig activeren 

daarna mogen jullie weer hahahahahahahahahah 

Reputatie 2

Bij mij is de new data plan toegevoegd, maar deze doet niets…. wordt niet actief… Er blijft No Service staan 😞 @Erik_ wat nu? 

Dat probleem had ik eerst ook. Mobiel opnieuw opgestart en een paar minuten daarna werkte het. 

Reputatie 1

Jaaaa doet het lol thanks

Reputatie 7
Badge +8

 

Even wachten loopt dan vanzelf door

Ik kom ook niet verder als deze blijft hierop hangen al 30 min nu

 

Ik geef het op voor vandaag

We blijven het proberen.

In de app kan ik inmiddels kiezen voor het aanvragen van een e-sim, echter daarna blijft hij aangeven: '’Een moment geduld a.u.b. ...”

 

Storing?

Badge

In de app kan ik inmiddels kiezen voor het aanvragen van een e-sim, echter daarna blijft hij aangeven: '’Een moment geduld a.u.b. ...”

 

Storing?

Ik kan ook niks. Kom ook niet verder dan dat. 

Reputatie 7
Badge +8

In de app kan ik inmiddels kiezen voor het aanvragen van een e-sim, echter daarna blijft hij aangeven: '’Een moment geduld a.u.b. ...”

 

Storing?

Ik kan ook niks. Kom ook niet verder dan dat. 

en als je al verder komt blijft hij erna weer hangen

Reputatie 1

Blijft bij mij ook hangen, maar zal wel aan de drukte liggen. 

Had kpn deze drukte niet kunnen voorzien dan

Reputatie 2

Voor iedereen die probeert de esim te activeren. Blijf aanhouden. Zeker het begin scherm kan lang duren. Lees de stappen rustig door. Succes!

Gelukt ben er doorheen esim is geactiveerd 

Reputatie 7
Badge +30

Ha iedereen! We hebben een fout in de MijnKPN app ontdekt, dat de vertraging veroorzaakt. Wordt aan gewerkt! 

Badge

Ha iedereen! We hebben een fout in de MijnKPN app ontdekt, dat de vertraging veroorzaakt. Wordt aan gewerkt! 

Hopelijk is die snel gefixt 🥳

Ha iedereen! We hebben een fout in de MijnKPN app ontdekt, dat de vertraging veroorzaakt. Wordt aan gewerkt! 

Is de verwachting dat het vanavond nog wordt opgelost of kan je daar geen uitspraak over doen

Reputatie 7
Badge +16

Net is het mij wel gelukt! Maar het heeft aardig wat tijd gekost. E-Sim is nu actief. :)

Reageer