Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Net weer een gesprek gehad met KPN. Want mijn geduld begint echt op te raken. De reactie was; sorry ik kan je niet helpen. Je je moet maar eventjes naar de winkel gaan. Daar kunnen ze je misschien wel helpen. 😑😑😑

 

 

Naar de winkel gaan heeft geen zin. Het is nog even afwachten tot er meer duidelijkheid is.

Reputatie 5
Badge +1

Net weer een gesprek gehad met KPN. Want mijn geduld begint echt op te raken. De reactie was; sorry ik kan je niet helpen. Je je moet maar eventjes naar de winkel gaan. Daar kunnen ze je misschien wel helpen. 😑😑😑

 

 

Naar de winkel gaan heeft geen zin. Het is nog even afwachten tot er meer duidelijkheid is.

Ha Bart, dat snapte ik zelf ook wel. Maar jullie medewerker gaf aan dat ik dan misschien wél een leentoestel kan krijgen. Waarom zegt ze dat dan!?? 
 

Ik kan gewoon mijn werk niet doen op deze manier en ik heb simpelweg geen geld voor een nieuwe iPhone van 900+ euro. Het enige wat ik vraag is een leentoestel zodat ik gewoon normaal kan werken zonder problemen. Want door jullie problemen kom ik in de problemen. Snapje. 

Reputatie 5
Badge +2

Net weer een gesprek gehad met KPN. Want mijn geduld begint echt op te raken. De reactie was; sorry ik kan je niet helpen. Je je moet maar eventjes naar de winkel gaan. Daar kunnen ze je misschien wel helpen. 😑😑😑

 

 

Naar de winkel gaan heeft geen zin. Het is nog even afwachten tot er meer duidelijkheid is.

@Bart_Z Kun je aangeven wat KPN verstaat onder  nog “even afwachten” ? 

Reputatie 3
Badge

Waar blijft de sms van vandaag? En mag hopen dat die met een beetje inhoud over het probleem, en wat al getest is en waar ze elke dag mee bezig zijn komt… vanaf 20 juli problemen en 1 duidelijk bericht gezien met waar kpn mee bezig is? Nee…

Had vandaag voor het eerst weer iets meer bereik dan de afgelopen weken. Ook wel weer de bekende E maar op de sportschool een goed werkend 4G. Zou er eindelijk wat schot in komen? Ik hoop het zo!

Ik heb nu officieel overal de klacht neergelegd ( zowel bij KPN als bij Apple) en hoop dat de Consumentenbond en mijn rechtsbijstand verzekering iets kunnen bereiken.

Het probleem had zo simpel gewoon tijdelijk opgelost kunnen worden met een leentoestel.

Reputatie 2

Ik heb sinds +/- 1 week ook problemen met het mobiele netwerk. Heb heel vaak geen 4g bereik, enkel edge. Betreft een iPhone 11. Lijkt er ook op dat door het hele tijd schakelen naar van 4g naar edge en vice versa, de batterij van mijn telefoon veel sneller leeggaat. Dat is dus nogal extra hinderlijk. Heb de netwerksettings voor de zekerheid gereset.

Wanneer is dit opgelost want het begint nu wel problematisch te worden dat dit (voor mij) al een week speelt.

Graag mij ook op de hoogte houden van deze storing + oplossing.

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Is niet gewoon de data op?

Stel je serieus deze vraag?

Reputatie 7

Ik heb sinds +/- 1 week ook problemen met het mobiele netwerk.

Dus tot +/- 1 week terug had je geen problemen met jouw iPhone 11?

Reputatie 7

Is niet gewoon de data op?

Stel je serieus deze vraag?

Wow, dat is een reactie van een maand terug en daar ga je nu nog op reageren?

Reputatie 6
Badge +3

Is niet gewoon de data op?

Stel je serieus deze vraag?

Wow, dat is een reactie van een maand terug en daar ga je nu nog op reageren?


Ah dat verklaard een hoop.’zat aan het begin van de topic hahaha

Reputatie 7

@Bart_Z Kun je aangeven wat KPN verstaat onder  nog “even afwachten” ? 

Tot er update is, wanneer dat is is voor ons ook afwachten. Concreter dan dat is het niet.

 

Ik heb sinds +/- 1 week ook problemen met het mobiele netwerk. Heb heel vaak geen 4g bereik, enkel edge. Betreft een iPhone 11. Lijkt er ook op dat door het hele tijd schakelen naar van 4g naar edge en vice versa, de batterij van mijn telefoon veel sneller leeggaat. Dat is dus nogal extra hinderlijk. Heb de netwerksettings voor de zekerheid gereset.

Wanneer is dit opgelost want het begint nu wel problematisch te worden dat dit (voor mij) al een week speelt.

Graag mij ook op de hoogte houden van deze storing + oplossing.

Het is inderdaad wel bijzonder dat je het nog niet eerder hebt gemerkt, de meeste anderen merken het (zoals je in het topic kunt lezen) al langer dan dat. Ik heb je gegevens toegevoegd aan de lijst.

Reputatie 2

🚨🚨🚨 @ KPN 🚨🚨🚨

Ik heb een aantal vragen:

  • Wanneer word ik gecompenseerd en hoe of waar zie ik de verekening? (Mobielnummer reeds aangevuld)
  • Is er al een update? (Laatste update 30-08) en duurt nu wel erg lang allemaal… 
  • Kunnen jullie wifi dongels verstrekken? Of kunnen jullie als professionele organisatie een andere oplossing van tijdelijke aard aanbieden? Zo nee, waarom niet?
  • Kunnen wij als klanten eenzijdig het abonnement opzeggen zonder kosten, en is dit verwerkt in het systeem?

Tevens het verzoek om jullie klantenservice te instrueren omtrent dit probleem aangezien ik vandaag wederom contact heb gehad en de klantenservice medewerker blijft volhouden dat er geen probleem bekend is…  

 

Hopelijk nu wel een reactie…..

Reputatie 4
Badge +1

Het is echt ongelooflijk. Onbegrijpelijk dat er al weken niet in oplossingen gedacht wordt bij KPN. En hoe gaan we de klant NU helpen….ze kunnen veel meer voor de getroffen klanten doen maar hebben er gewoon lak aan.

Reputatie 2

Ik heb sinds +/- 1 week ook problemen met het mobiele netwerk.

Dus tot +/- 1 week terug had je geen problemen met jouw iPhone 11?

Dat klopt. Was op vakantie en daar veel op 4g gezeten. Bundel raakte (bijna) op dus ik dacht dat het wellicht daarmee te maken had. Maar sinds 1 sept nieuwe bundel gekregen en probleem is er dus nog steeds.

 

Hi,

 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn iPhone 11. Soms staat er 4G (doet het niet), maar veel vaker krijg ik het welbekende KPN Edge. Hierdoor heb ik eigenlijk al ruim anderhalve maand amper gebruik kunnen maken van mijn telefoonbundel. 

Reputatie 6
Badge +3

Kpn wat is de status?

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb sinds +/- 1 week ook problemen met het mobiele netwerk.

Dus tot +/- 1 week terug had je geen problemen met jouw iPhone 11?

Dat klopt. Was op vakantie en daar veel op 4g gezeten. Bundel raakte (bijna) op dus ik dacht dat het wellicht daarmee te maken had. Maar sinds 1 sept nieuwe bundel gekregen en probleem is er dus nog steeds.

 

Lees forum even terug, alles is inmiddels besproken en gevraagd

Reputatie 6
Badge +2

Het is echt ongelooflijk. Onbegrijpelijk dat er al weken niet in oplossingen gedacht wordt bij KPN. En hoe gaan we de klant NU helpen….ze kunnen veel meer voor de getroffen klanten doen maar hebben er gewoon lak aan.

Arrogantie ten top maar doen heel veel juist wel goed en hebben daarmee een monopolie positie gecreëerd waardoor ze blijkbaar op deze manier een “kleine” groep klanten in de 💩 kunnen laten zakken.
Ook hierop maar weer niet antwoorden KPN 👍🏻👍🏻

Reputatie 6
Badge +2

De marketingmachine draait gewoon door, maar eigenlijk is dit dan nu wel een keiharde leugen…

Reputatie 3

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Ook maar gedaan!

Dat is ook zo bijzonder!

ik heb zelf Apple al 2 keer op de chat gehad hierover en andere mensen hier ook contact gehad.

ze moeten er vanaf weten 

Dat denk ik ook hoor, maar je krijgt steeds weer iemand anders van de Servicedesk te spreken. En wie weet mogen die (nog) niet alles zeggen. 

Reputatie 3

De marketingmachine draait gewoon door, maar eigenlijk is dit dan nu wel een keiharde leugen…

korting heeft in ons geval even geen zin, want we betalen geen abonnementsgeld tot nadere orde.

Maar helaas voor ons, zitten we dan ook voor nu - door de combi van KPN met iPhone 11, op het *slechtste* mobiele netwerk van Nederland.

Heb er nog niemand over gehoord, maar Siri werkt onderweg meestal niet… “even wachten… Er is iets mis gegaan…” Siri heeft een netwerk verbinding nodig, maakt het toch onveiliger op de fiets en in de auto dat ik ‘haar’ niet kan gebruiken.

Reputatie 5
Badge +1

Kpn wat is de status?

Weer een weekend zonder internet, dat is de status…

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb het probleem ook nog bij Apple neergelegd, zij gaven aan niets te weten van dit probleem. Advies van Apple support was om het te melden op Apple.com/feedback in de hoop dat meerdere mensen dit gaan doen en dat Apple er ook naar gaat kijken. 
Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost kan worden, vind het nu wel erg lang duren. 
 

Ook maar gedaan!

Dat is ook zo bijzonder!

ik heb zelf Apple al 2 keer op de chat gehad hierover en andere mensen hier ook contact gehad.

ze moeten er vanaf weten 

Dat denk ik ook hoor, maar je krijgt steeds weer iemand anders van de Servicedesk te spreken. En wie weet mogen die (nog) niet alles zeggen. 

Daar begint het op te lijken.

Het kan niet zo zijn dat ze van niks weten 

Reputatie 7

Ik snap heel goed dat jullie meer willen weten, maar er is op dit moment niet meer bekend. Zodra we een update hebben delen we die hier in het topic. en lichten we die uit, zoals de update van de 30e nu is uitgelicht. Als we geen nieuwer bericht hebben uitgelicht, hebben ook wij geen nieuwe informatie hierover.

 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn iPhone 11. Soms staat er 4G (doet het niet), maar veel vaker krijg ik het welbekende KPN Edge. Hierdoor heb ik eigenlijk al ruim anderhalve maand amper gebruik kunnen maken van mijn telefoonbundel. 

Zou je dan je forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kunnen we jouw gegevens op de lijst zetten.

@Kpn Ik heb eergisteren een bericht geplaatst op dit forum, maar geen reactie gekregen of ik nu ook op de vergoeding lijst sta.