Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft iemand al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

Let op: Hierbij worden de wifi netwerken ook vergeten en die zal je dus ook opnieuw in moeten stellen.

Niet geschoten is altijd mis. 😉

Soms is het zinvol om een topic eerst volledig te lezen voor je een goed bedoelde suggestie doet….😇

 

 

Reputatie 1

Heeft iemand al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

Let op: Hierbij worden de wifi netwerken ook vergeten en die zal je dus ook opnieuw in moeten stellen.

Niet geschoten is altijd mis. 😉

Even goed terug lezen. Hele telefoons zijn gereset, inclusief netwerkinstellingen enz. 

Reputatie 1

Inmiddels ben ik een week verder en dat is voor mijn geduld al best een uitdaging geweest. Gelukkig is het nog vakantie periode, anders had ik vorige week waarschijnlijk al klaar geweest met dit gekloot.

Ik heb een nieuw toestel aangeschaft. Nieuwe E-SIM (KPN privé) georganiseerd en ook de fysieke SIM (KPN zakelijk) over gezet in een iPhone 11 Pro Max, IOS 15.6, modemfirmware 3.04.01. Werkt als een zonnetje.

Wellicht kan KPN de dagwaarde van mijn 1 jaar oude simlockvrije iPhone 11 vergoeden? Die is namelijk door deze issue nagenoeg onbruikbaar. 🙄

 

Huh, maar dat is toch ook een Iphone 11 met modemfirmware 3.04.01?

Bedoel je een Apple iPhone 13 Pro Max?


Nee het is echt een iPhone 11 Pro Max. 
 

 

De problemen in dit topic (zie ook eerste paar pagina’s), betreffen allemaal de ‘gewone’ iPhone 11. (zonder Pro, zonder Max). Op 1 enkele SE na tenminste.

Reputatie 3
Badge

Het voelt echt waardeloos dat KPN stil blijft. Telefoon is buitenshuis nutteloos. Heb nog steeds nergens deze klachten vernomen bij andere providers dan KPN.

Kan er al een doorkijk gegeven worden wat KPN nu doet om het op te lossen? Een beetje verwachtingsmanagement mag hier wel gedaan worden.

Hier sinds ruim een week dezelfde problemen! 

Reputatie 6
Badge +2

Er wordt hier achter de schermen nog steeds naar gekeken. Zodra we verdere, inhoudelijke, info hebben laten we het hier weten!

Dit is het zoveelste antwoord waar niemand iets aan heeft, kom met een oplossing! Suggesties genoeg als je de moeite neemt om even terug te lezen 🤬

Ik heb een zakelijk abbo en daarmee helaas geen opties om over te stappen, maar dat weet KPN en maakt men zich niet zo druk zolang het een kleine groep klanten betreft…

hier al 2 maanden last van nieuwe sim en nieuwe i Phone 11 ontvangen.

maar probleem niet opgelost. HELP.

het is niet te doen, buiten huis geen internet en geen navigatie???

Hi @MRA en @Jonathan Leonard,

We krijgen op dit moment meer klachten binnen over de Iphone 11, traag internet, apps die niet willen laden en dergelijke. Het komt ook voor dat ze wel 4G zien maar dat ze toch geen gebruik kunnen maken van het mobiel internet, net als jullie dus.

Dit wordt nu onderzocht door onze specialisten, het is nog de vraag of het probleem bij KPN of Apple ligt. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer het probleem wordt verholpen, hopelijk is het snel opgelost!


 

wanneer wordt duidelijkheid verwacht over het probleem?

ik hoop dat de specialisten niet op vakantie zijn dit is echt niet wenselijk en behoorlijk vervelend.

hier al 2 maanden last van, wel betalen maar geen internet niets voor KPN normaal gesproken. 

Heeft iemand al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

Let op: Hierbij worden de wifi netwerken ook vergeten en die zal je dus ook opnieuw in moeten stellen.

Niet geschoten is altijd mis. 😉

Even goed terug lezen. Hele telefoons zijn gereset, inclusief netwerkinstellingen enz. 

ja gedaan maar, heeft echter niet geholpen.. werkt al een maand niet.

Reputatie 4
Badge +2

Als jullie iemand kennen met een iPhone 11 die wél werkt en dan ook eventueel met KPN als provider, dan kun je de simkaarten wisselen en kijken wat er dan wel of niet werkt.
Daar kunnen dan ook belangrijke conclusies uit getrokken worden waar het aan ligt.

Reputatie 1

Heeft iemand al eens geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

Let op: Hierbij worden de wifi netwerken ook vergeten en die zal je dus ook opnieuw in moeten stellen.

Niet geschoten is altijd mis. 😉

Even goed terug lezen. Hele telefoons zijn gereset, inclusief netwerkinstellingen enz. 

ja gedaan maar, heeft echter niet geholpen.. werkt al een maand niet.

Dat is ook exact wat ik met mijn reactie bedoelde. Het herinstalleren van IOS, resetten van instellingen, herstellen van netwerkinstellingen enz. bied geen oplossing voor het manco.

Maar dat is in de eerste paar pagina's van dit draadje al uitvoerig besproken en wordt nu op pagina 8 weer een keer geopteerd als eventuele oplossing. Als het zo eenvoudig zou zijn… 🙄

Reputatie 4
Badge +1

Misschien tijd om een consumtenprogramma (Boos oid) in te schakelen ? Het moet blijkbaar groter in het nieuws komen voor er iets aan gedaan wordt ondanks de tientallen gedupeerden. Ik voel mij niet bepaald gehoord en denk de meeste mensen hier idem. 

Reputatie 3

Goed idee! Dit is absurt.

Reputatie 3

Ik raad ook iedereen aan zijn kpn rekening van de komende maand terug te boeken! Ga niet betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken!!

Reputatie 3
Badge

Lees hier al zoveel problemen en toch duurt het al meer dan 2 weken… lijkt dan toch dat kpn en apple hier samen iets heel snel op moeten verzinnen…

Ben ik trouwens de enige die gewoon helemaal niks meer kan doen? Ik kan niet eens “mobiel netwerk” opzoeken in mijn instellingen want dan kom ik bij een zwart scherm of staat er dat er een update gedaan moet worden (die nergens te vinden is..) duurt me beetje lang ondertussen aangezien ik buitenshuis niks aan mijn telefoon heb.. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik raad ook iedereen aan zijn kpn rekening van de komende maand terug te boeken! Ga niet betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken!!

Dat is wel het slechtste advies in dit hele topic 

Reputatie 5
Badge +2

Lees hier al zoveel problemen en toch duurt het al meer dan 2 weken… lijkt dan toch dat kpn en apple hier samen iets heel snel op moeten verzinnen…

Ben ik trouwens de enige die gewoon helemaal niks meer kan doen? Ik kan niet eens “mobiel netwerk” opzoeken in mijn instellingen want dan kom ik bij een zwart scherm of staat er dat er een update gedaan moet worden (die nergens te vinden is..) duurt me beetje lang ondertussen aangezien ik buitenshuis niks aan mijn telefoon heb.. 

Welke update bedoel je ? En welk toestel? 

Reputatie 3
Badge

Lees hier al zoveel problemen en toch duurt het al meer dan 2 weken… lijkt dan toch dat kpn en apple hier samen iets heel snel op moeten verzinnen…

Ben ik trouwens de enige die gewoon helemaal niks meer kan doen? Ik kan niet eens “mobiel netwerk” opzoeken in mijn instellingen want dan kom ik bij een zwart scherm of staat er dat er een update gedaan moet worden (die nergens te vinden is..) duurt me beetje lang ondertussen aangezien ik buitenshuis niks aan mijn telefoon heb.. 

Welke update bedoel je ? En welk toestel? 

Ik heb de iphone 11 net zoals iedereen hier,

En dit krijg ik als ik naar “mobiel netwerk” ga

Reputatie 4
Badge +2

Lees hier al zoveel problemen en toch duurt het al meer dan 2 weken… lijkt dan toch dat kpn en apple hier samen iets heel snel op moeten verzinnen…

Ben ik trouwens de enige die gewoon helemaal niks meer kan doen? Ik kan niet eens “mobiel netwerk” opzoeken in mijn instellingen want dan kom ik bij een zwart scherm of staat er dat er een update gedaan moet worden (die nergens te vinden is..) duurt me beetje lang ondertussen aangezien ik buitenshuis niks aan mijn telefoon heb.. 

Welke update bedoel je ? En welk toestel? 

Ik heb de iphone 11 net zoals iedereen hier,

En dit krijg ik als ik naar “mobiel netwerk” ga

En wat als je ‘Meer info‘ aantikt?

Reputatie 3
Badge

Lees hier al zoveel problemen en toch duurt het al meer dan 2 weken… lijkt dan toch dat kpn en apple hier samen iets heel snel op moeten verzinnen…

Ben ik trouwens de enige die gewoon helemaal niks meer kan doen? Ik kan niet eens “mobiel netwerk” opzoeken in mijn instellingen want dan kom ik bij een zwart scherm of staat er dat er een update gedaan moet worden (die nergens te vinden is..) duurt me beetje lang ondertussen aangezien ik buitenshuis niks aan mijn telefoon heb.. 

Welke update bedoel je ? En welk toestel? 

Ik heb de iphone 11 net zoals iedereen hier,

En dit krijg ik als ik naar “mobiel netwerk” ga

En wat als je ‘Meer info‘ aantikt?

Krijg ik dit scherm

Reputatie 1

ik heb sinds 2 weken ook geen 4g op mijn iPhone 11, internet instellingen gereset maar dit heeft niks uitgemaakt.

mijn vader heeft een iPhone 12 met kpn en heeft nergens last van

ik hoop dat er snel een oplossing komt

Reputatie 3

Inmiddels ben ik een week verder en dat is voor mijn geduld al best een uitdaging geweest. Gelukkig is het nog vakantie periode, anders had ik vorige week waarschijnlijk al klaar geweest met dit gekloot.

Ik heb een nieuw toestel aangeschaft. Nieuwe E-SIM (KPN privé) georganiseerd en ook de fysieke SIM (KPN zakelijk) over gezet in een iPhone 11 Pro Max, IOS 15.6, modemfirmware 3.04.01. Werkt als een zonnetje.

Wellicht kan KPN de dagwaarde van mijn 1 jaar oude simlockvrije iPhone 11 vergoeden? Die is namelijk door deze issue nagenoeg onbruikbaar. 🙄

 

Huh, maar dat is toch ook een Iphone 11 met modemfirmware 3.04.01?

Bedoel je een Apple iPhone 13 Pro Max?


Nee het is echt een iPhone 11 Pro Max. 
 

 

De problemen in dit topic (zie ook eerste paar pagina’s), betreffen allemaal de ‘gewone’ iPhone 11. (zonder Pro, zonder Max). Op 1 enkele SE na tenminste.

Dank! goed om te weten.

Bij mij betreft het inderdaad ook een ‘gewone’ iPhone 11.

Reputatie 2

Zelfde probleem, ook in het bezit van Iphone 11, nieuwe simkaart geprobeerd echter zelfde probleem… 

Hier hetzelfde probleem. Rond dezelfde tijd begonnen als de eerdere reageerders. Toen waren we in het buitenland. Nu weer in Nederland, nog steeds hetzelfde probleem. Kan wel bellen en gebeld worden. Whatsapp versturen lukt ook, maar blijft eerst heel lang hangen. Al het andere (Google, apps) werkt niet. Het gekke is, wij hebben 2x iPhone 11. Beide update gehad, maar de 1 heeft er wel last van, de ander niet. 
Ook 2 Samsungs van de kinderen hebben er last van (1 kinder abbo en 1 prepaid kaart waar we een 1gb bundel voor hebben aangeschaft.) 

Dus 4x KPN en 3x hetzelfde probleem. 
Dus ik vraag mij dan af of het probleem bij de IPhone 11 ligt of toch bij KPN (aangezien de Samsungs hetzelfde probleem hebben)

Ondertussen hebben wij nu ook 2 x IPhone 12. 
wij zijn van de 11 naar de 12 overgestapt met een e-sim. Nu heeft de persoon die er last van had er geen last meer van.

De kinderkaartjes over gedaan in de IPhone 11. En nu hebben zij beide hetzelfde probleem. Dus ook de IPhone 11 waar eerder geen probleem op was.

 

Dus denk toch echt dat er iets bij KPN mis gaat.

Reputatie 5
Badge +2

Nog iemand van Kpn die meer info gaat geven? @Erik_  bijvoorbeeld? 
Blijft nu wel lang stil.