Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

  • 28 July 2022
  • 6658 reacties
  • 211908 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra 4 maanden geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

@F Janssen schreef:

Dit is geen ideale oplossing vind ik. Bellen en gebeld worden moet gewoon kunnen op de gebruikelijke manier (dus niet via Whatsapp) én via je eigen telefoonnummer. Dat gaat toch niet met deze oplossing? Of begrijp ik het niet?

Je kunt bij de instelling bij het telefoon-icoontje aangeven dat je jouw nummer wilt doorschakelen.  
Probeer maar eens, bijvoorbeeld naar het nummer van je vriend/vriendin/familie.

In principe ben je dan weer goed bereikbaar.

Zo kun je dus ook jouw nummer doorschakelen naar het nummer van je prepaidkaart lijkt mij.

 

 

 

Weet je zeker dat dit werkt? Wordt bij een doorgeschakelde oproep de oude sim echt volledig omzeild? Ik kan mij voorstellen dat de oproep eerst op de 'oude' sim binnenkomt en daarna pas wordt doorgeschakeld naar de andere sim.. 

 

Gister hoorde ik dat iemand mij eerder deze week zeker vijf keer had gebeld en telkens direct voicemail kreeg. Ik heb van die oproepen helemaal geen gemiste oproepen voorbij zien komen. Lekker is dat. 

Dus ik vraag mij af of dat probleem hiermee wel getackeld wordt.

Reputatie 3
Badge

Ik ben net bij de KPN winkel geweest. Sinds gisteravond is er een nieuwe apple update. Ik heb de update gedraaid. Ik heb geen problemen meer…, ik ben voorzichtig positief 😏

ik niet 😄

Reputatie 1

Ik ben net bij de KPN winkel geweest. Sinds gisteravond is er een nieuwe apple update. Ik heb de update gedraaid. Ik heb geen problemen meer…, ik ben voorzichtig positief 😏

Ben ‘m nu aan het installeren (15.6.1). Ben benieuwd, maar las dat het weinig heeft geholpen bij anderen.

Reputatie 4
Badge +2

@F Janssen schreef:

Dit is geen ideale oplossing vind ik. Bellen en gebeld worden moet gewoon kunnen op de gebruikelijke manier (dus niet via Whatsapp) én via je eigen telefoonnummer. Dat gaat toch niet met deze oplossing? Of begrijp ik het niet?

Je kunt bij de instelling bij het telefoon-icoontje aangeven dat je jouw nummer wilt doorschakelen.  
Probeer maar eens, bijvoorbeeld naar het nummer van je vriend/vriendin/familie.

In principe ben je dan weer goed bereikbaar.

Zo kun je dus ook jouw nummer doorschakelen naar het nummer van je prepaidkaart lijkt mij.

 

 

 

Weet je zeker dat dit werkt? Wordt bij een doorgeschakelde oproep de oude sim echt volledig omzeild? Ik kan mij voorstellen dat de oproep eerst op de 'oude' sim binnenkomt en daarna pas wordt doorgeschakeld naar de andere sim.. 

 

Gister hoorde ik dat iemand mij eerder deze week zeker vijf keer had gebeld en telkens direct voicemail kreeg. Ik heb van die oproepen helemaal geen gemiste oproepen voorbij zien komen. Lekker is dat. 

Dus ik vraag mij af of dat probleem hiermee wel getackeld wordt.

Je kunt het zonder prepaid simkaart nu al uitproberen. Als je twee mensen betrekt. Een in de buurt waar je je nummer naar doorschakelt en een die vervolgens jouw nummer belt. Je zou dan goed bereikbaar moeten zijn zonder mankeren.

En vervolgens de KPN-sim daarna uitschakelen op je iPhone 11 bij je instellingen. Als het dan nog steeds werkt wat ik hierboven heb beschreven, dan moet het ook met de prepaidkaart werken. 
Je zou dan eerst de goedkoopste kunnen nemen en daarna opwaarderen als alles lekker loopt. 

Reputatie 6
Badge +2

Dus ik had van te voren moeten weten dat deze iPhone problemen zou krijgen en nu is het mijn eigen schuld dat ik de 11 heb gekozen? 🤔
Zo interpreteer ik jouw bericht.

Dan interpreteer je mijn bericht verkeerd. Het enige wat ik in dat bericht zei is dat, indien de fout bij de iPhone 11 (Apple) zou liggen, je voor een vergoeding niet bij KPN zou moeten aankloppen maar bij Apple.


Stop toch eens joh, @wjb zoek een andere hobby, dit is nu de zoveelste keer dat ik het vraag, je voegt helemaal niets toe, je hebt niet het probleem wat ik heb (wij hebben) en probeert uitsluitend het probleem van KPN naar Apple te verplaatsen. 

Reputatie 3
Badge

Ik ben net bij de KPN winkel geweest. Sinds gisteravond is er een nieuwe apple update. Ik heb de update gedraaid. Ik heb geen problemen meer…, ik ben voorzichtig positief 😏

Ben ‘m nu aan het installeren (15.6.1). Ben benieuwd, maar las dat het weinig heeft geholpen bij anderen.

Die update doet niks. Weten we al, is eergister al uitgebreid hier ter sprake gekomen

Reputatie 6
Badge +2

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

Reputatie 7

...en probeert uitsluitend het probleem van KPN naar Apple te verplaatsen. 

Hoe kom je daar nu toch bij? Ik probeer helemaal niet het probleem van KPN naar Apple te verplaatsen, het enige dat ik zeg is dat het ook mogelijk is dat de oorzaak van het probleem in de iPhone zou kunnen zitten.

Reputatie 4
Badge +1

Meneer van de klantenservice net beweerde dat dit geen KPN probleem is maar zie nergens anders een Vodafone of andere provider met deze problemen. Beweerde ook dat ze niks gingen vergoeden want het is Apple hun schuld. Lekkere service KPN!

 

edit: Iemand via de chat van KPN op Messenger heeft het weer over een gepaste vergoeding als de storing voorbij is. Lekkere interne communicatie als jullie langs elkaar heen praten. Staat in ieder geval nu in tekst dat er gekeken wordt naar een vergoeding. Heb liever gewoon korting op een nieuwe telefoon ipv misschien nog weken zonder internet te zitten. 

Reputatie 4
Badge +2

...en probeert uitsluitend het probleem van KPN naar Apple te verplaatsen. 

Hoe kom je daar nu toch bij? Ik probeer helemaal niet het probleem van KPN naar Apple te verplaatsen, het enige dat ik zeg is dat het ook mogelijk is dat de oorzaak van het probleem in de iPhone zou kunnen zitten.

De waarheid ligt in het midden en het in gang zetten van deze storing bij KPN. Zoveel is wel duidelijk. 
Verbindingen over netwerken is complexe materie met hard- en software aan beide kanten. Er wordt continu gesynchroniseerd en continu foutcorrectie daarbij toegepast.
KPN heeft dus iets gewijzigd waardoor de synchronisatie met een bepaalde serie iPhone 11 toestellen net niet meer lukt in de meeste gevallen en dit telkens opnieuw wordt geprobeerd (lees: schakelen tussen E en 4G en daarbij gaat je batterij snel leeg en wordt je toestel warm).

Een zeer kleine afwijking in een hardwarecomponent in die ene serie iPhone 11 kan daar (mede) debet aan zijn.

Er is daarom ook niet één partij aan te wijzen maar wel KPN die iets gewijzigd heeft vlak voor 20 juli waardoor het is ontstaan.

 

 

Reputatie 7

KPN heeft dus iets gewijzigd waardoor de synchronisatie met een bepaalde serie iPhone 11 toestellen net niet meer lukt in de meeste gevallen en dit telkens opnieuw wordt geprobeerd (lees: schakelen tussen E en 4G en daarbij gaat je batterij snel leeg en wordt je toestel warm).

Hoe weet je dat?

 

Er is daarom ook niet één partij aan te wijzen maar wel KPN die iets gewijzigd heeft vlak voor 20 juli waardoor het is ontstaan.

Waar baseer je dat op?

Reputatie 4
Badge +1

KPN heeft dus iets gewijzigd waardoor de synchronisatie met een bepaalde serie iPhone 11 toestellen net niet meer lukt in de meeste gevallen en dit telkens opnieuw wordt geprobeerd (lees: schakelen tussen E en 4G en daarbij gaat je batterij snel leeg en wordt je toestel warm).

Hoe weet je dat?

 

Er is daarom ook niet één partij aan te wijzen maar wel KPN die iets gewijzigd heeft vlak voor 20 juli waardoor het is ontstaan.

Waar baseer je dat op?

Ben jij KPN medewerker ? Constant als de vinger naar KPN gewezen wordt begin jij te posten. Zeer vervelend zoals meerdere mensen hier al aangeven. 

Reputatie 7

Ben jij KPN medewerker ? 

Nee, dat ben ik niet.

Ik raad iedereen aan om het onderzoek naar de oorzaak af te wachten en tot die tijd niet naar één van de betrokken partijen te wijzen. Ook ik wijs niet naar een partij maar met mijn reacties wijs ik mensen er juist op om geen partij uit te sluiten, ook Apple niet.

Ben jij KPN medewerker ? 

Nee, dat ben ik niet.

Ik raad iedereen aan om het onderzoek naar de oorzaak af te wachten en tot die tijd niet naar één van de betrokken partijen te wijzen. Ook ik wijs niet naar een partij maar met mijn reacties wijs ik mensen er juist op om geen partij uit te sluiten, ook Apple niet.

Je zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar ik kan je garanderen dat je reacties alleen maar irritatie opwekken bij mensen. Wat kan jou het schelen naar wie men wijst? Of het nou bij Apple of KPN ligt, dat maakt niet uit, maar zo’n Gandhi in de comments maakt het probleem alleen maar vervelender.

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben net bij de KPN winkel geweest. Sinds gisteravond is er een nieuwe apple update. Ik heb de update gedraaid. Ik heb geen problemen meer…, ik ben voorzichtig positief 😏

ik niet 😄

de update was een veiligheidsupdate. Bij mij blijven problemen onveranderd aanwezig 

Reputatie 6
Badge +3

Ze hebben nog altijd geen idee.

Leverancier (Apple dus) heeft team ook opgeschaald.

we gaan de 3e week in mensen…

Zzzz

Reputatie 7

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

In plaats van anderen te bekritiseren, of kpn aan te vallen, zou je dit probleem ook onder overmacht kunnen schalen. Zowel kpn als Apple is er mee bezig.

En wat let je om een dumpphone te kopen? Kun je je in ieder geval redden,... Als kpn hierin iedereen ook al moet gaan voorzien, wordt jullie probleem heus niet sneller opgelost 😅

 

Er wordt hier steen en been geklaagd,.. Het leest alsof alle iPhone bezitters zich aangevallen voelen,.. Mensen ook Apple kan eens een verstoring hebben. Ook kpn kan eens een verstoring hebben. In dit geval hardnekkig. En zijn de oplosteams druk voor jullie bezig. Beide bedrijven zijn niet zaligmakend.

 

Neem een Raket om af te koelen, misschien kunnen jullie die wel bij Kpn declareren,... 

Reputatie 4
Badge +1

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

In plaats van anderen te bekritiseren, of kpn aan te vallen, zou je dit probleem ook onder overmacht kunnen schalen. Zowel kpn als Apple is er mee bezig.

En wat let je om een dumpphone te kopen? Kun je je in ieder geval redden,... Als kpn hierin iedereen ook al moet gaan voorzien, wordt jullie probleem heus niet sneller opgelost 😅

Tientallen mensen een probleem, zou KPN sieren zelf met een tijdelijke oplossing te komen. Dump telefoon is mensen in de kosten jagen zonder enige vergoeding  terwijl wij gewoon goedwerkende service moeten hebben. 

Reputatie 6
Badge +3

Hey KPN wanneer kan ik nu eindelijk dat leentoestel gaan halen, zit nu al 3 weken zonder 4G terwijl ondertussen wel m’n gehele databundel van 20Gb leeg is getankt en de batterij overuren maakt… 

In plaats van anderen te bekritiseren, of kpn aan te vallen, zou je dit probleem ook onder overmacht kunnen schalen. Zowel kpn als Apple is er mee bezig.

En wat let je om een dumpphone te kopen? Kun je je in ieder geval redden,... Als kpn hierin iedereen ook al moet gaan voorzien, wordt jullie probleem heus niet sneller opgelost 😅

Tientallen mensen een probleem, zou KPN sieren zelf met een tijdelijke oplossing te komen. Dump telefoon is mensen in de kosten jagen zonder enige vergoeding  terwijl wij gewoon goedwerkende service moeten hebben. 

Zelf een telefoon kopen om maar van het probleem af te zijn?

Beetje omgekeerde wereld niet?

Ik heb mijn verplichtingen toen ik een contract aanging dus KPN dienst verlenen waar ik maandelijks voor betaal.

Storing kan altijd maar 3 weken ellende voor velen is belachelijk.

Je gaat een contract aan met KPN dus zij moeten komen met passende oplossing voor nu.

zeker na 3 weken!!!

 

Reputatie 4
Badge +1

Het kan altijd erger, bestel je om van deze iPhone 11 problemen af te zijn, ten einde raad een nieuwe iPhone bij KPN, dan is die eindelijk leverbaar, raakt het pakketje zoek (daar kom je dan na dagen voor niets te hebben gewacht en vervolgens van het kastje naar de muur te worden gestuurd en diverse door KPN niet nagekomen afspraken achter)

Tsja, het loopt niet lekker daar, iedereen wijst naar elkaar, geen oplossingsgerichtheid, geen klantvriendelijkheid, het lijkt alsof de dagen van het monopolie zijn teruggekeerd

Reputatie 7

Gelukkig leven we in Nederland in een klaagcultuur 🤣

En is er nu serieus niemand die gewoon even een oud toestel bewaard in kader van problemen? De tijd dat je ooit nog eens een leentoestel kreeg, was al voorbij toen ik mijn eerste mobiele telefoon kreeg,... Dus ik heb dat niet meegemaakt.

Blijft wel lachwekkend hier allemaal 😋

Reputatie 1

Ik ben net bij de KPN winkel geweest. Sinds gisteravond is er een nieuwe apple update. Ik heb de update gedraaid. Ik heb geen problemen meer…, ik ben voorzichtig positief 😏

Ben ‘m nu aan het installeren (15.6.1). Ben benieuwd, maar las dat het weinig heeft geholpen bij anderen.

Die update doet niks. Weten we al, is eergister al uitgebreid hier ter sprake gekomen

update gedraaid geen verbetering!

Reputatie 4
Badge +1

Gelukkig leven we in Nederland in een klaagcultuur 🤣

En is er nu serieus niemand die gewoon even een oud toestel bewaard in kader van problemen? De tijd dat je ooit nog eens een leentoestel kreeg, was al voorbij toen ik mijn eerste mobiele telefoon kreeg,... Dus ik heb dat niet meegemaakt.

Blijft wel lachwekkend hier allemaal 😋

Dit is ook wel een hele andere situatie dan dat je door eigen toedoen een telefoon laat vallen of iets dergelijks.
 

Ik ga altijd goed met telefoons om, ik snap het nut niet zo van een reserve toestel ? Als die kapot gaat koop ik gewoon een nieuwe. Dit is een probleem ontstaan door Apple/KPN/whatever. Ik ga geen nieuwe telefoon kopen omdat er problemen zijn ontstaan door andere partijen.

Reputatie 5
Badge +1

Ze hebben nog altijd geen idee.

Leverancier (Apple dus) heeft team ook opgeschaald.

we gaan de 3e week in mensen…

5e week gaat in 😬 het is al vanaf 20 juli.. 😟