Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd

  • 25 July 2020
  • 997 reacties
  • 16168 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

997 reacties

@chefkok We zijn een week verder. Ik had verwacht dat er al contact met je zou zijn opgenomen. Ik zal ze een reminder sturen. Je hebt geen gemiste oproepen?

@chefkok Ook ik heb geen TV van KPN, alleen een e-mailadres. Ook nog steeds gehoord behalve reacties van moderatoren op dit forum, die volgens mij ook gefrustreerd raken van al die mensen die onterecht gefactureerd zijn.. 

*niets gehoord

admin: comment verwijderd. Voegt niks toe en door alles in capslock te typen maak je de sfeer er niet vrolijker op.

 

Ik betreur dat niet iedereen op tijd wordt teruggebeld. 

Onder de streep kan iedereen die hier slachtoffer van is geworden rekenen op compensatie. Dat is een belofte. 

 

Reputatie 7

@Erik_, Goed te lezen dat KPN zal zorgen dat die op z'n pootjes terecht zal komen.

Dit bericht blijft me intrigeren dus ik hoop dat je daar ook nog iets over wilt zeggen.

Reputatie 1

@chefkok We zijn een week verder. Ik had verwacht dat er al contact met je zou zijn opgenomen. Ik zal ze een reminder sturen. Je hebt geen gemiste oproepen?

Nee, géén gemiste oproepen. Omdat het een aansluiting van onze winkel betreft zijn we bereikbaar dinsdag tot en met zaterdag 9:30 tot 17:00 uur.

Mvg,

Koert

L.S.

Ook mij is hetzelfde overkomen.  Netflix gebeld en er werd geadviseerd op netflixkpn.com het te regelen. Deze bleek voortdurend en nu nog in onderhoud.  Inmiddels was de eerste factuur met een verhoging van 7,99 voor netflix betaald en was de volgende in aantocht maar nu van 13,99 euro. Uiteindelijk maar gebeld op 3 augustus met KPN. Mij werd verteld na ruggespraak met een chef dat het probleem bekend was dat men heet ging regelen via backoffice. Moest maar gewoon afwachten en alles zou teruggestort worden. Gezien alle reacties heb ik daar dus weinig hoop op. Daarom maar volgens de adviezen de account en wachtwoord op KPN gewijzigd en een profiel aangemaakt en ingevuld. Hopelijk brengt dit allemaal wat licht in de duisternis.

Mees

Reputatie 7
Badge +24

@Erik_, Goed te lezen dat KPN zal zorgen dat die op z'n pootjes terecht zal komen.

Dit bericht blijft me intrigeren dus ik hoop dat je daar ook nog iets over wilt zeggen.

Wat precies aan dat bericht? Dit? "Ervaren anderen ook dat op de TV ontvanger een onbekend Netflix account actief is?”

Ik vraag het even duidelijk hier voordat ik reageer op alle reacties daar. :relaxed: 

Reputatie 7
Badge +24

L.S.

Ook mij is hetzelfde overkomen.  Netflix gebeld en er werd geadviseerd op netflixkpn.com het te regelen. Deze bleek voortdurend en nu nog in onderhoud.  Inmiddels was de eerste factuur met een verhoging van 7,99 voor netflix betaald en was de volgende in aantocht maar nu van 13,99 euro. Uiteindelijk maar gebeld op 3 augustus met KPN. Mij werd verteld na ruggespraak met een chef dat het probleem bekend was dat men heet ging regelen via backoffice. Moest maar gewoon afwachten en alles zou teruggestort worden. Gezien alle reacties heb ik daar dus weinig hoop op. Daarom maar volgens de adviezen de account en wachtwoord op KPN gewijzigd en een profiel aangemaakt en ingevuld. Hopelijk brengt dit allemaal wat licht in de duisternis.

Mees

Hi Mees, 

Erg naar dit, mijn excuses. Ik heb het ook voor jou doorgezet, dit komt dus goed. We brengen wel wat licht in deze duisternis. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +22

@Erik_, Goed te lezen dat KPN zal zorgen dat die op z'n pootjes terecht zal komen.

Dit bericht blijft me intrigeren dus ik hoop dat je daar ook nog iets over wilt zeggen.

Wat precies aan dat bericht? Dit? "Ervaren anderen ook dat op de TV ontvanger een onbekend Netflix account actief is?”

Ik vraag het even duidelijk hier voordat ik reageer op alle reacties daar. :relaxed: 

@Alex_P Ik denk dat @wjb bedoeld dat die klant een Portugees Netflix heeft. 

Reputatie 7
Badge +24

@Erik_, Goed te lezen dat KPN zal zorgen dat die op z'n pootjes terecht zal komen.

Dit bericht blijft me intrigeren dus ik hoop dat je daar ook nog iets over wilt zeggen.

Wat precies aan dat bericht? Dit? "Ervaren anderen ook dat op de TV ontvanger een onbekend Netflix account actief is?”

Ik vraag het even duidelijk hier voordat ik reageer op alle reacties daar. :relaxed: 

@Alex_P Ik denk dat @wjb bedoeld dat die klant een Portugees Netflix heeft. 

Aa si, es muy bonito. (hoewel dit Spaans is hehe)

Ik wacht zijn reactie even af. :relaxed:

Zelfde probleem als velen met mij. Op de laatste KPN factuur ten onrechte 2x Netflix ad 13,99 afgeboekt.

KPN wachtwoord gewijzigd en gegevens in profiel ingevuld.

Wacht met spanning af.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7

@Erik_, Goed te lezen dat KPN zal zorgen dat die op z'n pootjes terecht zal komen.

Dit bericht blijft me intrigeren dus ik hoop dat je daar ook nog iets over wilt zeggen.

Wat precies aan dat bericht? Dit? "Ervaren anderen ook dat op de TV ontvanger een onbekend Netflix account actief is?”

Ik vraag het even duidelijk hier voordat ik reageer op alle reacties daar. :relaxed: 

Met name dit stukje: "Klopt het dat Netflix accounts vanuit de centrale administratie naar de TV ontvangers van de abonnee gepusht worden? (TR-069)"

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Reputatie 7

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Die van KPN.

Ook bij mij 2x 13,99 voor Netflix ten onrechte in rekening gebracht door KPN.

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.

Ik wacht in spanning af.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Willem, 

Ik heb het ook voor jou doorgezet. 

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Die van KPN.

Ik ben het even kwijt, denk ik. Mag ik je vragen om de vraag nogmaals volledig te stellen? Anders blijf ik zelf dingen invullen. 

Reputatie 7

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Die van KPN.

Ik ben het even kwijt denk ik. Mag ik je vragen om de vraag nogmaals volledig te stellen? Anders blijf ik zelf dingen invullen. 

De vraag is: "Wordt het Netflix account dat aan het KPN abonnement gekoppeld is vanuit de centrale administratie (database) van KPN naar de TV ontvangers gepusht?".

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Die van KPN.

Ik ben het even kwijt denk ik. Mag ik je vragen om de vraag nogmaals volledig te stellen? Anders blijf ik zelf dingen invullen. 

De vraag is: "Wordt het Netflix account dat aan het KPN abonnement gekoppeld is vanuit de centrale administratie (database) van KPN naar de TV ontvangers gepusht?".

Zover ik weet: ja. 

Reputatie 7

Nog niet helemaal duidelijk, ik ben geneigd om ja te zeggen. Wiens centrale administratie bedoel je? 

Die van KPN.

Ik ben het even kwijt denk ik. Mag ik je vragen om de vraag nogmaals volledig te stellen? Anders blijf ik zelf dingen invullen. 

De vraag is: "Wordt het Netflix account dat aan het KPN abonnement gekoppeld is vanuit de centrale administratie (database) van KPN naar de TV ontvangers gepusht?".

Zover ik weet: ja. 

En om het zeker te weten ga je nog wat naslagwerk doen of ben je overtuigd van de zaak. :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Zoals je aan mijn taalgebruik kunt merken ben ik dat niet helemaal. :innocent: Was al bezig met mailtje opstellen om het na te vragen. Maar het blijft een beetje vaag. Op de vraag "Wordt het Netflix account dat aan het KPN abonnement gekoppeld is vanuit de centrale administratie (database) van KPN naar de TV ontvangers gepusht?” zal het antwoord ook ja zijn. 

Vandaar mijn vraag of je iets specifieks wilt weten, softwarematig of juridisch oid. Snap je? 

Reputatie 7

Vandaar mijn vraag of je iets specifieks wilt weten, softwarematig of juridisch oid. Snap je? 

Nee, dat is echt alles wat ik (nu) wil weten.

Afhankelijk van het definitieve antwoord komt er eventueel een vervolgvraag waarbij het mij er nog steeds om gaat de oorzaak van dit fenomeen te achterhalen.

Reputatie 7
Badge +24

Vandaar mijn vraag of je iets specifieks wilt weten, softwarematig of juridisch oid. Snap je? 

Nee, dat is echt alles wat ik (nu) wil weten.

Afhankelijk van het definitieve antwoord komt er eventueel een vervolgvraag waarbij het mij er nog steeds om gaat de oorzaak van dit fenomeen te achterhalen.

Duidelijk.