Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd

  • 25 July 2020
  • 997 reacties
  • 16168 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

997 reacties

storm waait wel over meestal bedoel je… zolang de meeste netflixcontributie maar rustig doorgeincasseerd kan worden! Er zijn vast wel veel mensen die er zelfs blij van worden al weten ze dat zelf nu nog niet… Geen slapende honden wakkermaken.. dat vooral niet doen! MENSEN WAKKER WORDEN EN JE GELD TERUGHALEN!!! VOORDAT HET TE LAAT IS WANT DAN BEN JE HET KWIJT!! EN kpn?? happy happy happy…..

wordt vervolgd… Bij wie is er een oplossing gevonden zonder financieel nadeel? JUIST! NIEMAND… Iedereen ff aan het lijntje houden.. gegevens invullen op jullie kloteforum en vervolgens van alles toezeggen en afspreken maar niks oplossen! Beste forum ooit! net doen of er niks loos is en nul resultaat… Gek dat de bom dan barst?

Reputatie 1

Een positief bericht tussendoor. 
Netflix is verdwenen uit mijn Hussel-configuratie en crediteringen hebben plaatsgevonden, waarvoor dank. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @no more netflix, ik snap hoe frustrend zoeits kan zijn maar ik kan je beloven dat we hier hard aan werken. Mijn collega's nemen hierover telefonisch contact met jou op. Houd er wel rekening mee dat ze vanaf een 088 nummer zullen bellen.
Om dit soepel te laten verlopen kun je zoals @wjb noemt het beste niet je factuur storneren Dit zal allemaal rechtgetrokken worden. 

Wel wil ik je vragen wat op je toon te letten en het on-topic te houden. Hard schreeuwen gaat dit niet bespoedigen en draagt niet bij aan de discussie. Matig alsjeblieft je toon.

@Sergione, fijn dat het allemaal weer opgelost is! Bedankt voor je terugkoppeling en sorry voor het ongemak!

@TonSprangers : Ik vermoed dat jij onterecht ben gefactureerd voor netflix, klopt dat? Ik heb je vraag naar het verzameltopic verplaatst. Zou je het begin bericht kunnen lezen en dan hier een reactie geven? Dan maken we er werk van. 

Hi! Hier helaas nog een.

Ineens staat er een Netflix abo van 7,99 op mijn factuur, terwijl ik al jaren een eigen Netflix account heb (een van 14,99) en dat ook gewoon via mijn ING rekening betaal.

Ik hoop dat jullie hier wel iets aan kunnen doen, want de persoon die ik op de chat sprak begreep echt niet wat er aan de hand is.

Reputatie 7

...want de persoon die ik op de chat sprak begreep echt niet wat er aan de hand is.

Dit vind ik een zeer grote terkortkoming van KPN. De interne communicatie is zo waanzinnig traag dat dit issue blijkbaar nog steeds niet tot de klantenservice doorgedrongen is.

Reputatie 7
Badge +25

Hi! Hier helaas nog een.

Ineens staat er een Netflix abo van 7,99 op mijn factuur, terwijl ik al jaren een eigen Netflix account heb (een van 14,99) en dat ook gewoon via mijn ING rekening betaal.

Ik hoop dat jullie hier wel iets aan kunnen doen, want de persoon die ik op de chat sprak begreep echt niet wat er aan de hand is.

Helder verhaal. Ik heb de betreffende afdeling aangestuurd om dit uit te zoeken. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact met je op via het ons bekende contacttelefoonnummer. 

Sinds 20 Juni geen Netflix meer en nu weer op factuur Augustus. Graag corrigeren en bedrag terugstorten.

Hoi @Fliepo

Ik heb je bericht even verplaatst naar het algemene topic om het overzichtelijk te houden. Verder heb ik uiteraard melding gemaakt. Binnen 5 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.

 

Dit bericht is van 14 dagen geleden. Ik heb nog niets gehoord over de oplossing :-( 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @Fliepo

Ik heb je bericht even verplaatst naar het algemene topic om het overzichtelijk te houden. Verder heb ik uiteraard melding gemaakt. Binnen 5 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.

 

Dit bericht is van 14 dagen geleden. Ik heb nog niets gehoord over de oplossing :-( 

Dat is heel gek. 😞 Ik heb dit nogmaals doorgezet, ik vermoed dat het bericht van Bart daar niet goed binnen is gekomen. Dit komt echter helemaal goed! 

Mijn excuses voor deze onaangename vertraging. 

Fijn, dat je me attendeert op dit topic. Het klopt, dat ik onterecht gefactureerd ben. Ik denk, dat het komt omdat ik via de rode knop van de afstandsbediening de inlog in Netflix heb gedaan, toen die mogelijkheid er kwam. Hoewel ik met mijn reguliere Netflixaccount ingelogd heb, is er een mail naar mij gestuurd, dat ik de opdracht heb gegeven om mijn Netflix in te innen via KPN. Maar dat had dan moeten betekenen dat mijn abonnement van 13,99 niet meer door Netflix maar door KPN geïnd had moeten worden. Ik ben me ook helemaal niet bewust die opdracht te hebben gegeven en het was een no-reply mail dus ik kon geen uitleg vragen. De jongen op de chat stuurde me naar NEtflix, en Netflix stuurde me naar de KPN. Ik lees dat al een aantal keren hier terug.
Ik wil de 7,99 terug (ik was inderdaad van plan om te storneren, maar op grond van jullie berichten ga ik er vanuit dat jullie het netjes oplossen)

Er zijn absoluut geen externe fraudeurs aan het werk, er is gewoon een interne KPN-lus, die inloggers via de rode knop automatisch ongevraagd de mail stuurt over het betalen aan Netflix en de facturering regelt. Ze doen alsof je door die rode knop Netflixabonnee wilt worden, ongeacht of je het al bent,

Reputatie 7

Er zijn absoluut geen externe fraudeurs aan het werk, er is gewoon een interne KPN-lus, ...

Bij jou misschien maar bij vele anderen is er dus wel sprake van fraudeurs.

Reputatie 7
Badge +25

Fijn, dat je me attendeert op dit topic. Het klopt, dat ik onterecht gefactureerd ben. Ik denk, dat het komt omdat ik via de rode knop van de afstandsbediening de inlog in Netflix heb gedaan, toen die mogelijkheid er kwam. Hoewel ik met mijn reguliere Netflixaccount ingelogd heb, is er een mail naar mij gestuurd, dat ik de opdracht heb gegeven om mijn Netflix in te innen via KPN. Maar dat had dan moeten betekenen dat mijn abonnement van 13,99 niet meer door Netflix maar door KPN geïnd had moeten worden. Ik ben me ook helemaal niet bewust die opdracht te hebben gegeven en het was een no-reply mail dus ik kon geen uitleg vragen. De jongen op de chat stuurde me naar NEtflix, en Netflix stuurde me naar de KPN. Ik lees dat al een aantal keren hier terug.
Ik wil de 7,99 terug (ik was inderdaad van plan om te storneren, maar op grond van jullie berichten ga ik er vanuit dat jullie het netjes oplossen)

Er zijn absoluut geen externe fraudeurs aan het werk, er is gewoon een interne KPN-lus, die inloggers via de rode knop automatisch ongevraagd de mail stuurt over het betalen aan Netflix en de facturering regelt. Ze doen alsof je door die rode knop Netflixabonnee wilt worden, ongeacht of je het al bent,

Jouw situatie klinkt wat anders dan de anderen, maar laten we het zekere voor het onzekere nemen. Ik geef jouw gegevens door om dit uit te zoeken. Je wordt binnen 5 werkdagen gebeld op het bij bekende contacttelefoonnummer.

Tijd van zoete woordjes en loze beloften is verstreken! Al geruime tijd helaas. Eerst zien dan geloven… Daarom ben ik zo pissed off nu! Zeg niet A of B en doe vervolgens helemaal niks...

beste medewerker,

op mijn laatste factuur staat 2x een betaling van mijn netflix account.
als inlog bij netflix zie ik er maar 1x staan

Premium voor € 13,99/maand
4 schermen + 

 

kunnen jullie dit controleren en terugstorten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @OlgaD, ik heb je bericht verplaatst naar ons verzameltopic! Kun je de stappen uit het bovenste bericht doorlopen?
Kun je daarbij je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hier idem dito!!! 200x profiel invullen en vervolgens op alle mogelijke manieren met een kluitje het riet ingestuurd worden.. loze beloftes en grove leugens dreigementen en zoethoudertje maar na 3maanden GEEN OPLOSSING.

storneren die hap... enige wat goed gaat is ten uwen laste! Kort gezegd; betalingsherinneringen en dreigen met afsluiten. WAARDELOOS KPN!! ZO GA JE NIET MET TROUWE KLANTEN OM.

Reputatie 7

@no more netflix,

Hoe komt het toch dat je zo ontzettend negatief bent, terwijl je maar één ding hoeft te doen en dat is bereikbaar zijn voor dat éne telefoontje dat nodig is om jou gegevens te verifiëren, een vereiste om wijzigingen door te mogen voeren.

Ben nu al zolang bezig en nog staat netflix in mijn KPN.

Laatste melding was dat het nog uitgezocht wordt. maar hoor maar niets.

Het geopende topic wat ik ervoor opgestart wordt zomaar gesloten terwijl er nog geen oplossing geboden is.

 

Graag ontvang ik een update hoe het er mee staat.

 

Reputatie 7
Badge +30

Het duurt inderdaad wel erg lang bij jou, zie ik. Ik begrijp dat er een vertraging is, maar dat er wel aan gewerkt wordt. Vanzelfsprekend krijg je alle teveel betaalde kosten terug. Excuses voor het ongemak!

Ook bij ons is Netflix onterecht gefactureerd. We hebben hier geen opdracht voor gegeven. Gaarne de facturatie stoppen en de betaalde bedragen terug betalen. 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Andre en Willeke, welkom! Dank voor het alvast invullen van jullie gegevens. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact op. 

Reputatie 1

Is er al enige voortgang in onze “zaak” KPN? Blijf het raar vinden dat dit mogelijk is terwijl we géén tv hebben.

 

Alvast dank voor de info.

Mvg,

Koert Kok