Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Kunt u die update zo snel mogelijk doen?
Ik kamp al weken met het probleem dat ik, na het installeren van mijn nieuwe Experiabox V10a, geen verbinding meer kan maken via VPN. Ik heb alle diverse chats met de KPN gehad en nu lees ik in dit forum dat dit probleem bekend is en er een firmware update moet plaatsvinden; daarom hierbij het verzoek om deze update z.s.m. bij mij door te voeren

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30
De upgrade is voor je aangevraagd, @Gyulten! Je merkt dat hij geïnstalleerd is als je Experia Box herstart.

Edit: update gestart
@Erik_ Zou je voor mij ook de aangepaste Firmware kunnen pushen? ik heb net contact gehad met de helpdesk deze konden mij wel bevestigen dat de firmware bestond maar konden deze niet pushen. Het forum profiel is ingevuld
Alvast bedankt.
Ik wil graag een firmware update; wie kan mij helpen
?
@erik kun jij de firm ware pushen?
Reputatie 7
Badge +30
@MSV19, goed om te zien dat je bent doorverwezen. Je bent hier inderdaad aan het juiste adres. Ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Met een beetje geluk wordt het vandaag nog gepushed. Anders wordt het morgen. Je merkt dat het gelukt is als je Experia Box herstart. Versienummer van de nieuwe firmware eindigt op build193.

@IKEA , voor jou geldt hetzelfde. Het komt geleverd met een digitaal inbussleuteltje 😛
@Erik_ ook ik zou graag de nieuwe firmware willen hebben. Ook ik kan niet mijn vpn verbinding opbouwen.
Reputatie 1
Voor mij idem. Mijn pptp-vpn werkt niet meer.

Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +30
@IKEA, @Wielrenner89: voor jullie is de update zojuist gestart!

@MSV19: bij jou is het niet gelukt om de update te starten. Wil je de Experia Box een reset geven en dat hier dan even laten weten? Dan doen we nog een poging.

Hoi @kevdb, wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit voor jou ook aanvragen.
Beste @Erik_

Graag die update.
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?

Graag bij mij ook de update uitvoeren, de helpdesk komt niet verder dan 'reset het modem dan krijgt u de nieuwe firmware en daarna moet u zelf de poorten openzetten!

Groet,

Jan
Beste @Erik_ ,

graag zou ik ook de update willen ontvangen. Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Ik wacht het af en alvast dank !

Met een vriendelijke groet,

Danielle
Reputatie 1

[...]
Hoi @kevdb, wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit voor jou ook aanvragen.

Dag Erik_,

Ik heb zojuist mijn profiel bijgewerkt. Hiermee zou het duidelijk moeten zijn 🙂.
Alvast dank!
Graag ontvangen wij zo spoedig mogelijk de update en een bevestiging zodra deze is uitgevoerd.
Bij voorbaat dank

KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
Graag bij mij ook de update uitvoeren, de helpdesk komt niet verder dan 'reset het modem dan krijgt u de nieuwe firmware en daarna moet u zelf de poorten openzetten!

Groet,

Jan


@Erik_ Graag deze update!
Laat de update bij mij ook maar digitaal naar binnenkomen.. Baas zal blij zijn als het weer werkt. Dank alvast.

@Erik_ Heb profiel (Postcode, huisnr en klantnr) aangepast.
Hallo,
Hoe kan ik aan deze update komen? Mijn VPN werkt ook sinds enkele weken niet meer.

Ik hoor je graag!

Groetjes,
Peter Geelen
Reputatie 7
Badge +30
@Arborg, @JanHeikamp, @Frankbeheer36, @kevdb, @Mataka en @Frank van Braak de update is voor jullie gestart!

@Geelen welkom! Jij hebt ook een V10A? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan zetten we jouw gegevens ook door.
Hallo Marcia,

Ik heb mijn postcode en huisnr toegevoegd.
V10A kan ik vanavond thuis controleren maar volgens mij wel.

graag ontvang ik de update.

bedankt!
Peter
Beste @Erik_ ,

graag zou ik ook de update willen ontvangen. Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

Ik wacht het af en alvast dank !

Met een vriendelijke groet,

Ernst te Velthuis
Beste @Erik_, ik heb inmiddels mijn profiel ook aangevuld, graag deze firmware naar ons adres pushen ☺️
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Marcia,

Ik heb mijn postcode en huisnr toegevoegd.
V10A kan ik vanavond thuis controleren maar volgens mij wel.

graag ontvang ik de update.

bedankt!
Peter

Ik zie dat je een V9 hebt! Je kunt het beste een eigen topic voor je probleem aanmaken, dat heeft dus niets hier mee te maken. Dan word je daar verder geholpen.

@EtV en @Mike Lammers we gaan de update voor jullie aanvragen!
Reputatie 1
@Arborg, @JanHeikamp, @Frankbeheer36, @kevdb, @Mataka en @Frank van Braak de update is voor jullie gestart!

Bij mij werkt PPTP weer, fijn! IPSEC werkte bij mij met de vorige fw-versie trouwens ook goed.

@EtV en @Mike Lammers we gaan de update voor jullie aanvragen!


Zojuist is bij mij de update geïnstalleerd: Works like a charm again!

Thanks