Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

@Erik_ Graag ook bij ons de firmware update uitvoeren. BVD
Beste moderator(s),

Ik zou ook graag de firmware update willen ontvangen voor de Experiabox V10A.

Alvast bedankt!
Hallo. Wij hebben ook problemen met het niet kunnen maken van Microsoft PPTP verbindingen vanuit onze glasvezel. Graag z.s.m. een upgrade uitvoeren voor onze Experia V10A box. Graag vooraf contact opnemen. Zie meer info ons gebruikersprofiel.

Gr. Evert Ruyter
Reputatie 7
Badge +30
@Kamp58, @Germanicus, @Evert Ruyter, welkom! Ik heb voor jullie alle drie de nieuwe firmware aangevraagd. Het wordt in de loop van vandaag uitgevoerd. Je Experia Box zal dan even herstarten waarna de nieuwe firmware geïnstalleerd is.

Karbonkel, de informatie is gedeeld met de rest van de klantenservice. Maar de verhouding tussen hoeveelheid medewerkers en het aantal klanten dat hierover belt is zodanig dat je alsnog een gerede kans loopt een te treffen die dit nog niet gehoord heeft. Of de connectie niet weet te leggen. Daarom proberen we ook zoveel mogelijk om de klanten via dit topic te laten lopen.
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?

Hallo, ik begreep dat als ik me hier meld ik ook een update kan ontvangen?

Heb hetzelfde probleem namelijk....

Ik hoor het graag,
Hier hetzelfde probleem, ook graag de firmware update starten A.U.B.

mvg

P.Bonga

@Erik_ hier nog niks??

graag ook even updaten als dit mogelijk is.......
Beste Moderatores,

gegevens ingevuld en graag firmware updaten bij ons
Reputatie 7
Badge +30
@Lars1983, @PvdB85, @Rvanos1069: Ik heb de update voor jullie aangevraagd. Met een beetje geluk wordt dit nog gedaan vandaag. Anders kan het zijn dat je nog even moet wachten.
Ik heb via Facebook meedere gesprekken met KPN gehad en kreeg nu de melding dat ik hier de nieuwe firmware ontvangen
Reputatie 7
Badge +30
Yes! Mijn collega @Erik_ geeft ook jouw gegevens morgen door Leo. Je zult dan naar verwachting in de loop van de dag de nieuwe firmware mogen ontvangen.
Hallo, zie al heel veel soortgelijke vragen staan. Ik wil graag een firmware update zodat ik kan thuiswerken op mij wifi.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Leo Bolus, welkom! Ik heb gekeken naar je Experia Box en ik zie dat jij een V10 hebt. De bug waar het in dit topic over gaat is alleen van toepassing op de V10A. Die Experia Boxen kunnen op dit moment via twee VPN-protocollen niet verbinden. Voor de V10 is dit geen probleem. Ik begrijp echter uit je bericht dat jij wel problemen ervaart met VPN. Ik wil je dan vragen om een eigen topic aan te maken. Dan kunnen wij, en andere forumgebruikers, je helpen met troubleshooten. Leg in het topic zo uitgebreid mogelijk uit wat je probeert te doen, en wat er niet lukt :)

@Lars1983, @Rvanos1069: update voor jullie is gestart!

@PvdB85: jouw Experia Box kunnen we op afstand niet benaderen. Wil je hem een reset geven en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?
Ik heb een topic aan gemaakt
@PvdB85: jouw Experia Box kunnen we op afstand niet benaderen. Wil je hem een reset geven en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Reset is uitgevoerd Erik!
@Erik_ ik heb mijn profiel aangevuld, kan je ook voor mij de firmware update doorvoeren. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, @PvdB85! Voor jou, en voor @Madel & @p.woudenberg is de nieuwe firmware aangevraagd. Je Experia Box zal herstarten zodra de firmware geïnstalleerd is.
@Erik_ zou je voor mij ook de update willen pushen? Alvast bedankt!
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.

Beste Erik, ik heb hetzelfde probleem. Kan ik de firmware update ook krijgen?
@Erik_ Ik zou ook dolgraag de update krijgen, zodat ik weer thuis lan werken. Nu kan ik geen VPN meer opzetten.
Super bedankt alvast. Ik denk dat mijn profiel genoeg informatie heeft.
Reputatie 7
Badge +30
Nieuwe firmware installatie is gestart voor @PvdB85, @Madel, @p.woudenberg, @Krigz007, @Pvvloten en @Michel Vissers 🙂
Nieuwe firmware installatie is gestart voor @PvdB85, @Madel, @p.woudenberg, @Krigz007, @Pvvloten en @Michel Vissers :)

Het is gelukt Erik, de nieuwe firmware staat erop!
Ik ga even kijken of ik de vpn werkend krijg nu, bedankt voor de moeite.
Vanaf drie dagen heb ik naar KPN overgestapt en ik kan geen VPN verbinding makken met mijn werkplaats,
Vanaf drie dagen heb ik naar KPN overgestapt en ik kan geen VPN verbinding makken met mijn werkplaats, ik heb V 10 A Experia Box
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Gyulten, welkom hier! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik de rest erbij en kunnen we nieuwe firmware gaan installeren op je Experia Box. Dat zal het probleem verhelpen.
ik heb het gedaan op mijn profiel