Beantwoord

Na update V10A geen verbinding meer met Nefit Easy thermostaat

  • 22 July 2021
  • 373 reacties
  • 13560 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

373 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @awu, ook voor jou is de downgrade aangevraagd!

Hanna, dank voor de snelle reactie waardoor alles weer werkt zoals voorheen. Nefit Easy heeft weer internet aansluiting !

Groeten John

Hoi, ik had ook ineens geen internet op de nefit easy thermostaat. Wel verbinding met modem. Na contact met KPN mijn modem v10 gewisseld (binnen 1dag) met een 12 modem (nieuwste versie met ook sneller WiFi) en het probleem was meteen opgelost zonder ook maar iets opnieuw te hoeven instellen.

Beste,

Graag mijn firmware ook downgraden, alvast bedankt!

 

Jop

Reputatie 7

Hoi @Jopperman, ik heb het verzoek voor je doorgezet!

  

Hoi, ik had ook ineens geen internet op de nefit easy thermostaat. Wel verbinding met modem. Na contact met KPN mijn modem v10 gewisseld (binnen 1dag) met een 12 modem (nieuwste versie met ook sneller WiFi) en het probleem was meteen opgelost zonder ook maar iets opnieuw te hoeven instellen.

Er lijkt bij jou dan iets anders aan de hand te zijn geweest Niek, als je een V10 hebt. Deze update is namelijk alleen op de V10a uitgekomen, op geen enkel ander modem van ons. Wat het ook was, het is in ieder geval opgelost :slight_smile:

 

 

Badge
  1. Ik wil nu gebruik maken van mijn nefit en wil graag dat de firmware teruggezet wordt. 

admin: reactie samen gevoegd met lopende topic

Ik wil nu gebruik maken van mijn nefit en wil graag dat de firmware teruggezet wordt. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tk1961 en @JaccoLizzy, ik heb jullie beide ook op de lijst gezet.

Hoi @Erwin_ 

 

Optie 2 graag. Alvast bedankt voor je hulp!

Graag optie 2 voor mij!

Reputatie 7
Badge +17

@MarcelHa Voor onze beeldvorming. Dit verzoek i.v.m. eenNefit themostaat? 

@Lisa , inderdaad ivm Nefit Thermostaat

Reputatie 7
Badge +17

Top @JHV! Komt voor de bakker

@MarcelHa Voor onze beeldvorming. Dit verzoek i.v.m. eenNefit themostaat? 

@Lisa 

Hi Lisa, excuus, voor de Nefit thermostaat inderdaad. Dank je!

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, verzoek is bij deze doorgezet @MarcelHa! 

@Erwin_ hi, zou je mijn firmware ook willen terugzetten, dank je wel.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is ook in het kader van jouw Nefit easy thermostaat, @BBB1973?

@Shyrin_  ja dat klopt idd , ivm Nefit Easy

Na een recente software update van de Expedia box krijgt mijn thermostaat geen internetverbinding meer en kan ik dus niets meer instellen .

de router heb ik gereset en zelfs ook nog teruggesteld naar fabrieksinstellingen. Tevens heb ik een vast WiFi kanaal ingesteld op 1 .

De router deelt wel een op-adres uit aan de thermostaat, maar dat is het dan ook wel.

op diverse items lees ik het bekende verhaal, maar alle suggesties kunnen niet helpen, vooral ook omdat de software nu anders is en niet alle instellingen meer beschikbaar zijn.

Wie kan mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem. Router v10a, firmware 

v5.00.49_build487-owl. Wil ook niet via het gastennetwerk. Maakt wel verbinding met modem maar niet met nefit. Komt er een correctie van de firmware of zo? Gr Richard

Reputatie 7
Badge +24

@BBB1973 Dankjewel, ik heb jou ook op de lijst gezet. 

Reputatie 7
Badge +24

Na een recente software update van de Expedia box krijgt mijn thermostaat geen internetverbinding meer en kan ik dus niets meer instellen .

de router heb ik gereset en zelfs ook nog teruggesteld naar fabrieksinstellingen. Tevens heb ik een vast WiFi kanaal ingesteld op 1 .

De router deelt wel een op-adres uit aan de thermostaat, maar dat is het dan ook wel.

op diverse items lees ik het bekende verhaal, maar alle suggesties kunnen niet helpen, vooral ook omdat de software nu anders is en niet alle instellingen meer beschikbaar zijn.

Wie kan mij helpen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem. Router v10a, firmware 

v5.00.49_build487-owl. Wil ook niet via het gastennetwerk. Maakt wel verbinding met modem maar niet met nefit. Komt er een correctie van de firmware of zo? Gr Richard

@Riestw Daar wordt aan gewerkt. Op de korte termijn kunnen wij dus de update terugdraaien. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je klantnummer invullen. 

  Bij mij werkt de nefit easyJet ook niet meer. 6 dagen geleden hier een downloaden gevraagd, welke met enkele dagen zou uitgevoerd  worden.

Echter hij heeft nog steeds geen verbinding met internet, wel met de router.

Router is herstart, nefit terug naar fabrieksinstellingen.

Is de downloaden bij mij al doorgevoerd?

 

Downgraden  bedoel ik , 

 

Goedemorgen, graag ook optie 2 voor ons. Er zit nu versie: v5.00.49_build487-owl in.

Dus ook een downgrade a.u.b.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Heb je op de lijst gezet, @Ter17! 

@Verhoefski, de downgrade zou bij jou al uitgevoerd moeten zijn. Maar als ik je modem uitlees, dan zie ik dat je nu weer (of nog) op de mesh firmware zit. Dus ik heb je opnieuw doorgezet voor een downgrade.