News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

tis nog erger...vorig jaar 2018 gingen beide abonnementen nog gelijk op en wel van € 49.== naar € 51,50
ondanks dus het hierboven aangehaalde telefoonverhaal was er een gelijke verhoging.
en dan de kreet: De maandbedragen en tarieven wijzigen om te kunnen blijven investeren in de kwaliteit van diensten en het netwerk. Dan moet je gelijke verhoging toepassen

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
denk eerlijk gezegd iets voor consumentenbond kassa om kpn eens flink aan te pakken met die willekeurige verhogingen.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Bovendien als je geen telefoon hebt en wilt is er helemaal geen verschil

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 4
Badge +1
Dit is natuurlijk absoluut niet de plek om dit te melden, maar ik doe het toch. In de hoop dat de hier aanwezig KPN-medewerkers dit signaal doorgeven aan hogerop. Volgens mij is er door meer klanten al een goed signaal afgegeven overigens.

Als deze zenders inderdaad verdwijnen per 1 juni, dan is het voor mij exit KPN. Ik kijk graag naar 24Kitchen en naar National Geographic Channel. Dit zijn zenders die inmiddels bij het standaardaanbod van een Nederlandse tv-provider horen. Die haal je niet zomaar weg om er een of andere C-keuze budgetzender voor in de plaats te knallen. Dat toont dat je totaal géén respect hebt voor je klanten.

Natuurlijk houd ik er sterk rekening mee dat dit een onderhandelingstactiek is, maar wat mij staat dat gelijk aan disrespect richting je klanten. Zo gebruik je mensen om zelf minder te hoeven betalen. Terwijl de prijs die wij betalen wel omhoog gaat. Overigens is dit ook de reden dat er een klacht richting KPN gaat.

Het zijn voor mij óók zenders die het aanhouden van een regulier tv-abonnement verantwoorden. De meeste programma's van juist een 24Kitchen zijn leuk omdat je er tegenaan loopt. Online bekijk je ze niet, net zoals de programma's op NGC en NGC Wild.

Dan is alleen de vraag: wat is een goed alternatief voor KPN? Aan Compleet ben ik niet gebonden. Aan glasvezel wel. Providers die opnemen in de cloud aanbieden zijn helaas nog dun gezaaid. Gelukkig heb ik 2 maanden om me te oriënteren.
Reputatie 7
Badge +22
@Reacher forumlid @Dennis Schreve had Fox benaderd. Hij kreeg dit terug.


Het bericht van KPN is een opmerkelijke wending in de gesprekken die we hebben over de doorgifte van onze zenders.
We zijn nog met elkaar in gesprek en optimistisch gestemd over het beschikbaar blijven van Fox (en NGC, NGCwild, Baby tv en 24kitchen, red.) voor de klanten van KPN.

Denk dat Disney de poot stijf houd, ze willen geld zien, en dat is altijd met die hoge heren! Grotere auto, grotere huis (Villa) 😡
Badge +19
Waarom stap je dan niet over op basis als je toch geen vaste telefonie Wil?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Reacher forumlid @Dennis Schreve had Fox benaderd. Hij kreeg dit terug.



Het bericht van KPN is een opmerkelijke wending in de gesprekken die we hebben over de doorgifte van onze zenders.
We zijn nog met elkaar in gesprek en optimistisch gestemd over het beschikbaar blijven van Fox (en NGC, NGCwild, Baby tv en 24kitchen, red.) voor de klanten van KPN.
Denk dat Disney de poot stijf houd, ze willen geld zien, en dat is altijd met die hoge heren! Grotere auto, grotere huis (Villa) 😡

Dan wordt het tijd dat KPN ook onderdeel wordt van een wereldspeler. Kijken we naar alleen Nederland is KPN (lees de aandeelhouders) geen haar beter. Of gewoon stoppen met TV erbij en enkel nog internet aanbieden.
Reputatie 1
Dit is natuurlijk absoluut niet de plek om dit te melden, maar ik doe het toch. In de hoop dat de hier aanwezig KPN-medewerkers dit signaal doorgeven aan hogerop. Volgens mij is er door meer klanten al een goed signaal afgegeven overigens.

Als deze zenders inderdaad verdwijnen per 1 juni, dan is het voor mij exit KPN. Ik kijk graag naar 24Kitchen en naar National Geographic Channel. Dit zijn zenders die inmiddels bij het standaardaanbod van een Nederlandse tv-provider horen. Die haal je niet zomaar weg om er een of andere C-keuze budgetzender voor in de plaats te knallen. Dat toont dat je totaal géén respect hebt voor je klanten.

Natuurlijk houd ik er sterk rekening mee dat dit een onderhandelingstactiek is, maar wat mij staat dat gelijk aan disrespect richting je klanten. Zo gebruik je mensen om zelf minder te hoeven betalen. Terwijl de prijs die wij betalen wel omhoog gaat. Overigens is dit ook de reden dat er een klacht richting KPN gaat.

Het zijn voor mij óók zenders die het aanhouden van een regulier tv-abonnement verantwoorden. De meeste programma's van juist een 24Kitchen zijn leuk omdat je er tegenaan loopt. Online bekijk je ze niet, net zoals de programma's op NGC en NGC Wild.

Dan is alleen de vraag: wat is een goed alternatief voor KPN? Aan Compleet ben ik niet gebonden. Aan glasvezel wel. Providers die opnemen in de cloud aanbieden zijn helaas nog dun gezaaid. Gelukkig heb ik 2 maanden om me te oriënteren.



Helemaal mee eens.... KPN moet echt beter zijn best doen om NGC te behouden. Ruzie of niet.
Zo jaag je klanten weg. Iedereen vindt NGC mooi om te zien..
Reputatie 3
Badge +1
Helemaal mee eens.... KPN moet echt beter zijn best doen om NGC te behouden. Ruzie of niet.
Zo jaag je klanten weg. Iedereen vindt NGC mooi om te zien..

'Iedereen' weet ik niet, '(heel) veel mensen' vind ik wat veiliger...;)
joep...Niemand kan nog antwoord geven omtrent die € 0,50 welk overblijft na gesuggereerde telefoonverhaal en verder gaat om principe..het pushen...net zoals Kpn Foxsport...wel losse abonnementen verhogen van € 7.50 naar € 9.95 maar niet als je Alles in 1 hebt dan blijft ALLES ZELFDE.dus en ook weer onder de noemer van
KPN voert de prijsverhoging door vanwege contractuele afspraken met de voetbalzender. “Door een stijging in de contractkosten met FOX Sports zijn wij genoodzaakt om onze FOX Sports pakketprijzen ook te verhogen.
Dan moet je alles verhogen bij iedereen en niet specifieke klanten

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge +19
O dat antwoord komt nog wel. Een kpn medewerker reageert veelal binnen 48 uur.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
vrees het niet joep...had kpn al gebeld maar daar wisten zij geen antwoord op...vandaar nu ff hier...en als dan nog niet...nog stapje verder....

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Van: Jaap Kist
Wo 10-4-2019 12:12
KPN;
Kopie Telfort Klantenservice
Zwolle, 10 april 2019

Beste directie
Jullie blijven jaarlijks de tarieven maar verhogen. Mijn zonen zijn bij Tele 2 (al paar jaar MET... HD...) en betalen al jaren het LAGE ZELFDE tarief, dit t.o.v KPN????????
Ik kan beter een 2e kaart nemen bij Canaal Digitaal voor € 9,95 (betaal al vele jaren ALS VASTE KLANT maar € 10,00 per maand voor een tv abonnement. Wellicht ben ik beter uit om alles via de provider ONLINE een vast abonnement af te gaan sluiten, als mijn abonnement in Juli afloopt bij Telfort, etc, etc
Hoogachtend
J. Kist

Note: Verder hoorde ik dat in de zeer nabije toekomst via satellieten internet wordt verstrekt voor een lager bedrag en ook sneller, dan kpn met zijn glasvezel zal gaan aanbieden (zou NU al € 61,95 per maand ALL IN PAKKET bedragen!!

Van: KPN
Verzonden: dinsdag 9 april 2019 10:30
Aan: J. Kist
Onderwerp:Informatie over wijziging van uw Digitenne abonnement (LEES HIER VERHOGING!

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Een fantastische reden om weg te gaan bij KPN. Werkelijk schandalig dat ze deze zenders gaan verwijderen + een prijs verhoging doen. T-mobile Thuis bespaart me 15 euro + 6.50 korting op mijn mobiele abonnement. Waarom zou ik nog bij KPN blijven?
Ga vergelijken zou ik zeggen!
Reputatie 4
Badge

Nee, toch wel weer heel erg jammer van die 12€ extra per jaar,...Het gaat mij echt niet om die €12,- hoor 🙂, maar ik vecht al ruim twee jaar voor een vrije router keuze en de daarbij behorende aanpassingen van telefonie (vrijgave SIP login of levering VoIP ATA).
En dan nu de valkuil waardoor het allemaal een beetje schimmig is. Als je jouw telefoonnummer laat porteren bij een Alles-in-1 abonnement dan gaat KPN er vanuit dat het Alles-in-1 abonnement in z'n geheel opgezegd wordt en zit je ineens ook zonder Internet en televisie. Je kunt dan ook nooit meer terug naar het Alles-in-1 abonnement en dus ben je tot 1 juni daardoor duurder uit. Vanaf 1 juni niet meer en door eerst over te stappen naar internet en TV vervalt bij portering niet meer het hele abonnement maar alleen de "Vast bellen" optie.
De winst voor mij ... de Experia Box kan van stroom af.


🤓
ik “vraag” al een paar jaar om een Apple TV app.🤣
Werd ook vaak telergesteld. “Erg vaak” moet ik eigenlijk zeggen.
KPN zal waarschijnlijk wel een reden hebben
Reputatie 4
Badge
Een fantastische reden om weg te gaan bij KPN. Werkelijk schandalig dat ze deze zenders gaan verwijderen + een prijs verhoging doen. T-mobile Thuis bespaart me 15 euro + 6.50 korting op mijn mobiele abonnement. Waarom zou ik nog bij KPN blijven?
Ga vergelijken zou ik zeggen!

Ben er vorige maand al weggegaan. Het wordt eens tijd dat men gaat luisteren.
Waarom gaat zo'n prachtige zender als national geografic uit het pakket. Pakket wordt wel duurder.
ook 24 kitchen is een zender die veel plezier geeft met het koken. Heel erg jammer. Ga rond kijken voor een andere provider

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 1
Een zoveelste natuurkanaal, een klassieke zender en weer een Hollandse hits zender zijn natuurlijk geen vervangers voor de reeds verdwenen AMC, Travel Channel, ScyFy, 13th street en nu Fox en NGC. Ik heb het gevoel dat er wat zenders zijn bij geflikkerd om een verhoging te waarborgen. En ja, ik weet ook wel dat een aantal zenders waren gestopt maar zoek dan minimaal een vergelijkbaar alternatief ipv deze nieuwe troep.

En ook mooi dat jullie boven dit forum een foto toevoegen van iemand die op een tablet zit te kijken maar jullie app werkt niet op alle tablets en buiten de officiele KPN ontvanger zijn niet alle zenders te kijken, voor die verhoging wordt het tijd dat jullie dat ook eens op orde brengen zodat er in huis en buitens huis naar alle zenders gekeken kan worden op PC, laptops en tablets.
24kitchen en national geographic gaan verdwijnen. Deze zenders zitten nu in het standaard pakket. Wat is de reden dat deze zenders verdwijnen? Heeft dit te maken met hoge kosten, die uitzendgroep Fox Entertainment Group vraagt? Kunnen deze zenders dan niet onder het pluspakket of ander pakket ondergebracht worden?
Goede kookprogramma’s en documentaires verdwijnen.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
kreeg een paar weken geleden schrijven van KPN dat onze wijk glasvezel krijgt, gratis wanneer je je aanmeldde. Aangemeld, krijg je week later mail dat je abonnement met 4 euro per maand stijgt (ruim 10%!), om de investeringen in glasvezel te kunnen bekostigen?? Vandaag wederom een nieuwsbrief dat glasvezel er bijna aankomt voor onze wijk, zonder dat het iets extra kost..Foutieve info dus, niks gratis, eerst laten aanmelden en dan met de prijsverhoging op de proppen komen! Niet echt klantvriendelijk,zo'n sigaar uit eigen doos...

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@UP
Ik heb 3 providers gevonden die op Reggefiber i.i.g. ook Fox, NGC en NGC Wild, en 24kitchen hebben.
Bij alle heb je voor de laatste 2 vaak wel een aanvullend pakket nodig.

T-mobile
Youfone
Tele2 (deze dreigt overgenomen te worden door T-mobile overigens; ik weet niet hoe het daarmee staat)
Reputatie 7
Tele2 (deze dreigt overgenomen te worden door T-mobile overigens; ik weet niet hoe het daarmee staat)
Tele2 is op 2 januari 2019 overgenomen door T-Mobile. 🙂
Reputatie 1
Badge
Een goede set en een wijs besluit, Stingray Classica voorheen Brava weer terug is in het pakket.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 1
Waarom verdwijnen er zenders
Tot nu toe zijn de “vervangende zenders” niet vergelijkbaar.
Meer betalen voor minder kwaliteit !!!!!
Misschien eens een peiling doen onder uw klanten waar vraag naar is.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 5
Badge +5
Helemaal mee eens. Een enquete, dat heb ik ook al eerder geopperd. Maar dat vond een KPN moderator niet uitvoerbaar.
National Geographic weg?! National Geographic Wild weg!? In geheel Nederland? Of alleen bij KPN?
”En voor de andere zenders die verdwijnen, zoeken we uiteraard goede vervangende zenders. Kijk op kpn.com/zenders voor alle zenderoverzichten”. 😡 Heel slecht.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reageer