News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

@Galdor68
Ik zeg ook verdwijnen. Om met enkele maanden (?) terug te keren. Net als de zenders van Discovery group bij Delta indertijd.
Waarom zo'n shit zender als 538. Waardeloos voor oudere mensen
Hoi Allemaal,

@L.H.E.

Aan de jeugd de toekomst.😎
Hoe lang dat het dan ook nog mag duren. 😂
Reputatie 1
Badge
er gaan veel zenders verdwijnen dan kunnen de regionale zenders toch weer terug?

En nog iets waarom niet alle ziggo sport zenders in HD (237 en 238)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 1
Zenders gaan verdwijnen en abonnement prijs omhoog!! Ik overweeg om weer terug te gaan naar Ziggo?
Reputatie 3
Badge +1
Ook al heb je niet gekozen voor het duurdere sportpakket van je tv-aanbieder, je betaalt indirect toch mee aan de uitzendrechten. Providers voelen zich daartoe verplicht door Fox Sports Eredivisie en vechten dat juridisch aan.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/06/iedereen-betaalt-voor-voetbal-op-tv-a3959272
Dus 550.000 van alle klanten bij alle providers gezamenlijk die er iets voor over hebben een deel daarvan zal er ook niks voor over hebben die nee en dit in een pluspakket vorm of staan die hier los van.
Reputatie 7
Dus 550.000 van alle klanten bij alle providers gezamenlijk die er iets voor over hebben ...
Dat is zelfs nog minder dan die 10% die ik hier op het forum altijd gebruik in mijn berichten over de FOX Sports belasting.

... een deel daarvan zal er ook niks voor over hebben die nee en dit in een pluspakket vorm of staan die hier los van.
Zoals ik het lees had dat deel van de klanten überhaupt iets over voor FOX Sports tegen betaling.


Overigens zijn de in dat artikel genoemde bedragen exclusief BTW. De kosten voor de abonnee bedragen inclusief BTW dus bijna €2,50 per maand ofwel bijna €30,- per jaar.
Wat ben ik teleurgesteld in de KPN. Abonnement verhoging en zenders eraf b.v Fox. Zo jammer. En de zenders die erbij zijn gekomen tja
Ik moet er echt over nadenken wat ik wil kpn blijf ik of niet....

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
De zenders die erbij zijn gekomen halen het niet bij diegene die ze eraf halen! Ik hoop dat ze het nog terug draaien! schande dit!👺

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Ja echt schande

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Badge
Ik las net dat 24 kitchen weg gaat bij KPN : GEEN PROBLEEM ik heb goede tip de Belgische zender NJAM Ik dweep ermee Als ik in België ben kijk ik altijd: zulke leuke begrijpelijke programna’s Maar ook krijg ik elke week in mijn mailbox GRATIS een week menu ECHTE AANRADER
Reputatie 7
Badge +11
https://www.rtlz.nl/life/artikel/4704326/klanten-boos-op-kpn-over-verdwijnen-fox-zenders-24kitchen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Heel vervelend voor de getroffen klanten. Ik zou ook niet graag 'mijn' zenders kwijtraken.

De 9 zenders kijk ik echter nauwelijks (nog). Fox alleen met voetbal en Nat.geo.ch. soms met aircrash investigation. En dat programma met die Canadezen die in de winter op de coquihalla highway een wegsleepdienst hebben. (Highway thru hell)

Maar ik heb wel kennissen die bv. 24kitchen de hele dag aanhebben. Ze is verst. beperkt en heeft sinds enige jaren een dwarsleasie. Niet leuk voor haar als de zender verdwijnt.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +11
Ze zijn nog in gesprek,er is dus nog hoop PeterG

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Ik ben best heel kwaad. Ik heb de KPN gebeld hierover en gezegd dat ze nooit aan hun leden/abonnees hebben gevraagd wat wij hierover denken.
Wij moeten weer meer betalen en krijgen steeds minder aanbod. Verleden jaar zijn ook zenders verdwenen waaronder SyFy.
De meeste zenders zijn pulpzenders waar bijna niemand naar kijkt.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
@PiavanderWinden
Hmm, Syfy en 13th Street verdwenen in juni 2016 al. Dus zeker niet vorig jaar. Hierbij kwam Ziggo niet tot overeenstemming, waarop de zendereigenaar besloot om bij álle providers de distributie te stoppen.

Zendereigenaren bieden hun zenders in pakketten aan de providers aan. Daar zitten dan idd ook minder bekeken zenders in. Daardoor bv. zonder SBS 9 ook geen SBS 6, Veronica en Net 5 mogelijk. Om dus maar een voorbeeld te noemen.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Jammer dat bepaalde zenders gaan vervallen. Daardoor ga ik weg zodra mijn contract verloopt.
Reputatie 7
Badge +9
Net bekend dat Ziggo ook de kosten per maand gaat verhogen voor Internet, tv en bellen. Ingangsdatum 1 juli. Gemiddeld 2,50 euro per maand. Overal hetzelfde.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Ik las iets over "contractvrij". Dat hoef je helemaal niet te zijn. Als KPN de voorwaarden en het abonnementsgeld verhoogt terwijl je minder zenders krijgt dan mocht je opzeggen. Beter " de kleine lettertjes" lezen wil nog wel eens helpen. Ik heb in ieder geval bedankt, ga niet betalen voor een pluspakket waar minder in zit.
Wijzigingen bij KPN bestaan uit minder en minderwaardig aanbod. Eerst verdwijnt geruisloos TV5 dat mooie (ondertitelde) documentaires heeft, daarvoor komt France2 dat alleen nieuwszender is. Nu gaan Nat.geo, Fox, Wild Kitchen etc.. verdwijen. Toch maar andere provider overwegen. Moet je wel een nieuw emailadres aanmaken, maar als je het oude account in je emailprogramma laat krijg je toch alle mail binnen.
Reputatie 1
Neee fox is de beste zender met de beste series !! Dan moet ik toch naar iggo weer !! Echt belachelijk
Reputatie 1
Bbedoel natuurlijk ZIGGO
Echt te achterlijk voor woorden,en wij maar betalen..de helft vd tijd is er niks op tv(digitenne is al zo karig met zenders):en dan nog de enige zender die altijd wel wat heeft,24kitchen,eruit halen..ik vind t echt belachelijk !!
Als jullie de helft van je klanten kwijt willen zeg ik..ga zo door!#gefrustreerd
Mocht het zo zijn dat per 1 juni Fox verdwijnt, dan zeg ik mijn abonnement op.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reageer