News

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Toon eerste bericht

1526 reacties

ik ben net lid van kpn maar 9 maanden ben weer weg
wij willen zenders hebben die jullie weg willen van FOX
EN KPN waarom komt er pakket dat zelf zenders zeggen die wij willen
dan hebt ik aan 15 zenders genoeg
zenders van RTL EN SBS 6 ,9 daar kijken niet naar
Veronica wel voor voetbal maar anders niet

en engeland kun je pakket zelf samenstellen van zenders en betaalt 50 eurocent per zenders tot 10 zenders anders moet gehele pakket nemen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik vind absoluut dat FOX moet blijven! Ongelooflijk dat KPN deze populaire zender wil schrappen. Uiteraard een kwestie van geld - een populaire zender is duurder dan zenders waar amper iemand naar kijkt, (en die worden nu als vervanging aan de abonnees aangeboden)...
Als er vele felle reactie komen en KPN begrijpt hoeveel abonnees hierdoor op zullen stappen, deze zender toch blijft!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik wil mijn geluid toch laten horen. Ik vind het van de belachelijke dat de zenders eruit gaan. We worden uitgespeeld in een conflict. Maar zulke belangrijke zenders eruit en geen goede zenders terug en een prijsverhoging. Echt schandalig. Het is niet dat we keus hebben in Zeeland. De snelheid en wifi bereik is slecht, maar zoals al gezegd er is geen keuze.
Dit is meer even n grief over de zender Lovenature.....Bijzonder saaie zender ter vervanging van Nat Geo helaas!
Aanbod is duidelijk steeds minder aan t worden..... kostenbesparing? Kan n reden zijn om ns bij n andere provider te kijken.....Kom op KPN ga voor kwaliteitszenders?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Goedenavond,

Indien FOX inderdaad verdwijnt bij KPN, ben ik genoodzaakt om naar een andere provider te gaan. Ik volg hier zulke leuke series en zal nu marathonsessies moeten gaan houden om mijn opgenomen programma’s van FOX nog voor 1 juni te bekijken!

Met vriendelijke groet,

Carla Opmeer
Reputatie 6
Badge +3
Waar ik me hogelijk over verbaas is dat de klanten van KPN niet allemaal tegelijk worden geïnformeerd over de wijzigingen. Persoonlijk kreeg ik al 3 of 4 weken terug bericht en zo lang lees ik (en af en toe post ik) hier al in dit topic. Elke dag lees je posts van klanten die net een e-mail hebben ontvangen van KPN met de wijzigingen, ook vandaag nog een hele boel. Best wel vervelend en onhandig.
Ik ben ook geneigd om over te gaan stappen naar een andere provider. Eerst dat gedoe met digitenne, je koopt 2 van die kastjes en krijgt dan vervolgens digitenne gratis bij de interactieve tv, nu moet je iedere maan in mijn geval 2x 4 wuro gaan betalen en nu gaan ze weer zenders uit het pakket halen die naar mijn idee erg goed bekeken worden. Denk dat ze bij kpn eens goed moeten nadenken in hoeverre ze er klanten mee behouden en hoeveel ze er kwijt gaan raken door deze rare acties!
Reputatie 7
Badge +22
Ik hoop dat KPN eruit komt!

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/4702741/24-kitchen-binnenkort-niet-meer-te-zien-kpn-klanten

en

Klanten woest op KPN omdat 24kitchen wordt geschrapt
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/4704326/klanten-boos-op-kpn-over-verdwijnen-fox-zenders-24kitchen

@Paul_ verlos ons nou eens van de onzekerheid! 😒😖

@Paul_ verlos ons nou eens van de onzekerheid! 😒😖

Al zou Paul dat kunnen zal daar een behoorlijk strikte NDA op zitten.
Tenzij er voor 1 juni overeenstemming komt moeten we maar van het ergste uit gaan.
Reputatie 7
Badge +16
KPN medewerkers kun je het niet kwalijk nemen. En ook al weten zij de uitkomst dan hebben ze zwijgplicht. Zo gaat dat als er nog onderhandelingen lopen.

Als er iemand schuldig is dan is het FOX zelf wel. Zij bepalen hoeveel vergoeding ze willen van KPN voor het doorgeven. KPN kan nauwkeurig bijhouden hoeveel er naar de zenders wordt gekeken en dan is de beslissing gauw gemaakt. Ik kijk never nooit naar de FOX zenders en zou het vreemd vinden als ik daar dan wel extra voor zou moeten betalen.

Persoonlijk vind ik dat KPN helemaal geen doorgifte zou moeten betalen, zenders moeten hun inkomsten maar uit reclame halen, net als in Engeland, Duitsland, Amerika bijvoorbeeld.

Overigens vergis je niet in het pay-per-view systeem wat hier geopperd wordt. Reken maar rustig op 5 a 10 euro per maand. Nu worden zenders per pakket afgenomen, vandaar ook de hoeveelheid flutzenders. Die zijn providers dan verplicht door te geven.
Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ verlos ons nou eens van de onzekerheid! 😒😖Al zou Paul dat kunnen zal daar een behoorlijk strikte NDA op zitten.
Tenzij er voor 1 juni overeenstemming komt moeten we maar van het ergste uit gaan.

Als ik het zou kunnen en mogen, deed ik het gelijk natuurlijk. Mijn vorige berichten over het wegvallen van de zenders zijn wat dat betreft nog altijd van toepassing... Mocht hierin iets veranderen dan laat ik het hier gelijk weten.
Ik neem aan dat KPN binnen 3 weken tot inkeer komt en alsnog een deal weet te sluiten met FOX over zenders als Discovery, 24 Kitchen enz. De druk opvoeren met de kijker als mogelijk slachtoffer is te zot voor woorden, zeker als je bedenkt dat de abonnementsprijs per 1 juni weer eens omhoog gaat. En wat zegt de KPN klantenservice als je vragen stelt over de zenders die gaan verdwijnen? 'Daar kunnen wij niets aan doen meneer, dat is een besluit van de betreffende zendergroep.' Gelukkig kan ik straks kosteloos opzeggen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik vind het echt schandalig dat we dus mooi een behoorlijke verhoging krijgen maar dat er een aantal zeer essentiële zenders uit het pakket gaan. Waarom wordt er niet alles op alles gezet om de afspraken betreffende de doorvoer op orde te krijgen! Ik overweeg serieus over te stappen naar een andere provider, ook al heb ik het complete pakket. Ieder jaar wordt de prijs verhoogd, maar het aangebodene wordt verlaagd.
Echt schandalig!! KPN, je raakt zo heel veel klanten kwijt!!😡
Reputatie 3
Badge
Nou bij de kabelaar gaan de prijzen ook met 2,50 euro omhoog.
Prijsafspraken is verboden maar alle providers komen met de zelfde reden verbeteren van ......

Er word toch altijd zo geroepen over marktwerking dat is dus complete bullshit je ziet het met alles we worden helaas straal voor de gek gehouden !!!!
Reputatie 3
Badge
Het per direct opzeggen zit je dan wel met een op zeg termijn van een maand of kun je letterlijk per direct weg ?
Reputatie 7
Badge +16


Als er iemand schuldig is dan is het FOX zelf wel. Zij bepalen hoeveel vergoeding ze willen van KPN voor het doorgeven. KPN kan nauwkeurig bijhouden hoeveel er naar de zenders wordt gekeken en dan is de beslissing gauw gemaakt. Ik kijk never nooit naar de FOX zenders en zou het vreemd vinden als ik daar dan wel extra voor zou moeten betalen.


Welke betrouwbare bron heb je dat FOX de grote schuldige is? Er is geen enkel detail of cijfer over de onderhandelingen naar buiten gekomen.
Ik vind het wat voorbarig om over een schuldige te spreken, het kan ook KPN zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Reputatie 7
Badge +16
@ChrisWissink Geen betrouwbare bron, maar wel genoeg kijk op deze zaak als je het nieuws een beetje volgt. FOX blinkt nou een keer niet uit in een leuk, sociaal en betrouwbaar bedrijf.
Ik heb begrepen dat KPN vond en vindt dat ze nú al te veel moeten betalen t.o.v. het kijkgedrag. Fox zal, met een nieuw contract, juist méér willen. Dát is de spagaat waar we nu in zitten. Bereid je maar voor op zeker (nog) enkele maanden 'zwart' op de kanalen.

Voorbeeld:
Zie eerst dit bericht:
Breedbeeldweetjes | Delta stopt met doorgifte Discovery en Eurosport.

En 9 maanden later kwam dit:
Breedbeeldweetjes | Delta kijkers krijgen Eurosport terug maar te laat voor O.S..
tv zenders gaan verdwijnen als dat zo is ga ik genoodzaak kpn verlaten


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Voor het 2e achtereenvolgende jaar een simpele email met een prijsverhoging zonder enige uitleg waarom. "Om te kunnen blijven investeren in ons netwerk en de dienstverlening."
Dan investeer daar maar een deel van om zenders te kunnen behouden van aanbieders die kennelijk net als KPN ook wat meer willen verdienen.
Maar KPN doet het anders.. wel meer geld vragen en tegelijkertijd zenders weghalen waar wel naar gekeken wordt en als goedmaker onzinnige zenders teruggeven.
Beste KPN.. ik ben jaren tevreden klant met een compleet pakket met snel internet, TV en bellen. Afgezien van de slecht werkende app heb ik eigenlijk geen klachten. Dan nog een extra pakket en een mobiele aansluiting.
Dit resulteert in een hoog maandbedrag wat dus weer hoger gaat worden en ik nu krijg er ook nog eens minder voor terug!
Zorg dat jullie er uit komen met FOX wat dit gaat jullie klanten kosten. Dat disney uit het plus pakket gaat is mijn zoontje ook helemaal niet blij mee.
Ik kan jullie bij dezen melden dat ik al aan het vergelijken ben met andere aanbieders.
Ik vind het te triest voor woorden waar jullie nu mee bezig zijn! Maar liefst 3! favoriete zenders gaan uit het basispakket!!😱 En dan durven jullie ook nog 3,50 boven op de prijs te gooien! Ik zit er sterk over te denken om over te stappen. Heel heel heel erg jammer voor jullie, KPN!!! 😔
Ik vind absoluut dat FOX moet blijven! Ongelooflijk dat KPN deze populaire zender wil schrappen. Uiteraard een kwestie van geld - een populaire zender is duurder dan zenders waar amper iemand naar kijkt, (en die worden nu als vervanging aan de abonnees aangeboden)...
Als er vele felle reactie komen en KPN begrijpt hoeveel abonnees hierdoor op zullen stappen, deze zender toch blijft!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

als kpn dit doorvoerd dan zijn wij van plan om het hele pakket te annuleren
Ik heb begrepen dat KPN vond en vindt dat ze nú al te veel moeten betalen t.o.v. het kijkgedrag. Fox zal, met een nieuw contract, juist méér willen. Dát is de spagaat waar we nu in zitten. Bereid je maar voor op zeker (nog) enkele maanden 'zwart' op de kanalen.

Ergens jammer dat er geen inventarisatie is gedaan of wij de kijkers bereid waren om in plaats van €10,00 €12,50 te betalen voor het tv deel. Dat is nog beter te accepteren dan opdraaien voor investeringen.
Reputatie 7
Het zal me niets verbazen als de werkelijke oorzaak is dat FOX Benelux hetzelfde probeert als dat FOX Sports in 2017 voor elkaar heeft weten te krijgen.
Dus:


Zie dit eerdere bericht.
jammer deze actie van zenders en prijzen gaat waarschijnlijk klanten kosten

Reageer