Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 1
geen beeld op een samsung tab E?
Reputatie 2
Neen, en KPN geeft ook geen enkele indicatie, wanneer zij probleem gaan oplossen.
De ITV app blijft een probleem. Ik krijg hem niet aan de praat op mijn Lenovo tablet. KPN beloofde 2 weken geleden beterschap, tot nu toe bagger. Tablet draait op Android 6.0

admin: topic naar centrale topic verplaatst om het overzicht te bewaren.
Reputatie 4
Badge +3
o de enovo tab 4 10. draait de app goed.
helaas de tab e nog steeds niet.
Reputatie 4
Badge +3
op de tab e inmiddels ziggogo erop staan. vind ze niet vergelijkbaar. maar de app werkt tenminste.
en in landscape.. heerlijk.
om irritaties weg te halen een vraag:wat is er aan de hand dat de app op de meest gangbare apparatuur niet werkt? bv tabE is de meest verkochte budget tablet..
Reputatie 7
Badge +16
Mijn Lenovo Tab 3 Plus met Android 6.0 en KPN app werkt goed (op de bekende kinderziektes na) en in ook landscape.
Hallo, sinds de update van de itv app, Kan ik op mijn HTC, Android 6.0. geen programma's kijken. De melding is : video kan niet starten. Probeer het opnieuw. Hebben meer mensen hier last van?

Gr
Reputatie 7
Badge +30
Er zijn een aantal apparaten waarop de nieuwe app niet goed werkt. Die zijn in het startbercht in het gemarkeerde antwoord te zien. Er wordt aan gewerkt om de app ook in die apparaten goed te laten werken. Wanneer dat voor elk van die apparaten is opgelost weten we niet.

Ratel, welke HTC heb jij? Dit toestel staat niet op onze lijst, namelijk. Wil je de app sowieso eens een keer herinstalleren om te kijken of dat helpt.
Sinds de laatste update doet itv helemaal niks meer op mijn Sony z tablet
En op mijn Samsung loopt hij alleen maar vast en buffert hij alleen nog maar.

*Admin: bericht verplaatst naar centrale topic
Er kan nog een tablet toegevoegd worden aan de lijst waarop de nieuwe TV app niet goed werkt. Asus Z380. Heb er twee van in huis. op een staat nog de oude app maar die ga ik nu dus even niet updaten (want werkt nog).
Voor de volledigheid; alles laad met uitzondering van de stream zelf. Oeps er is een fout...
https://m.apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/72-APK?from=details%2Fversion

Via deze link kun je de oude versie van deze app installeren. Versie 5.6.0 werkt prima. Eerst je huidige app verwijderen, dan deze downloaden en installeren.
Met de oude itv app doet hij het wel.
Thnx Marv69
Graag gedaan!
Er kan nog een tablet toegevoegd worden aan de lijst waarop de nieuwe TV app niet goed werkt. Asus Z380. Heb er twee van in huis. op een staat nog de oude app maar die ga ik nu dus even niet updaten (want werkt nog).
Voor de volledigheid; alles laad met uitzondering van de stream zelf. Oeps er is een fout...


https://m.apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/72-APK?from=details%2Fversion

Via deze link kun je de oude versie van deze app installeren. Versie 5.6.0 werkt prima. Eerst je huidige app verwijderen, dan deze downloaden en installeren.
Hallo Erik, ik heb de HTC U Play
Reputatie 7
Badge +16
https://m.apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/72-APK?from=details%2Fversion

Via deze link kun je de oude versie van deze app installeren. Versie 5.6.0 werkt prima. Eerst je huidige app verwijderen, dan deze downloaden en installeren.


Hou er rekening mee dat dit op eigen risico is en je KPN niet om hulp kan vragen als het mis gaat.
Zie dat vele mensen problemen hebben met de ITV app net alscik maar zie nergens van de deskundigen een passend antwoord
App werkt niet op Lenovo tablet wel op of mobiel

admin: topic naar centrale topic verplaatst. voor het overzicht.
Reputatie 7
Badge +16
Zie dat vele mensen problemen hebben met de ITV app net alscik maar zie nergens van de deskundigen een passend antwoord
App werkt niet op Lenovo tablet wel op of mobiel

admin: topic naar centrale topic verplaatst. voor het overzicht.

Beste Peter,
Het is bekend en op dit forum ook aangegeven door KPN dat ze er heel druk mee bezig zijn. Uiteraard willen we een goed werkende app voor alle apparaten!
Hopelijk is dit op dit moment even voldoende informatie.
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even! Afgelopen tijd zijn we erg druk geweest met het oplossen van issues die duidelijk werden na de live-gang van de app. Zo werkt de app nu weer op iPads met iOS 10.3.3, en ook op Android hebben we al twee app updates gedaan. Maar.. Zoals jullie zelf ook merken zijn nog niet alle problemen hiermee opgelost.

Vooral op Android blijken een aantal toestellen problemen te hebben met het afspelen van streams. Op deze toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". De oorzaak hiervan ligt in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. Mocht je je afvragen of jouw toestel ook deze chipset gebruikt, zoek het toestel dan even op op Tweakers bijvoorbeeld.

Nu we de oorzaak weten van dit probleem, zijn we hard aan de slag gegaan om het op te lossen. Zodra de fix er is, brengen we uiteraard weer een app update uit.

Namens iTV apps,

Nikki
Reputatie 7
Badge +22
https://m.apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/72-APK?from=details%2Fversion

Via deze link kun je de oude versie van deze app installeren. Versie 5.6.0 werkt prima. Eerst je huidige app verwijderen, dan deze downloaden en installeren.


Hou er rekening mee dat dit op eigen risico is en je KPN niet om hulp kan vragen als het mis gaat.
Komt ook nog eens bij dat deze niet meer geüpdatet wordt, en als er nieuwe diensten komen kun je daar geen gebruik van maken. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even! Afgelopen tijd zijn we erg druk geweest met het oplossen van issues die duidelijk werden na de live-gang van de app. Zo werkt de app nu weer op iPads met iOS 10.3.3, en ook op Android hebben we al twee app updates gedaan. Maar.. Zoals jullie zelf ook merken zijn nog niet alle problemen hiermee opgelost.

Vooral op Android blijken een aantal toestellen problemen te hebben met het afspelen van streams. Op deze toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". De oorzaak hiervan ligt in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. Mocht je je afvragen of jouw toestel ook deze chipset gebruikt, zoek het toestel dan even op op Tweakers bijvoorbeeld.

Nu we de oorzaak weten van dit probleem, zijn we hard aan de slag gegaan om het op te lossen. Zodra de fix er is, brengen we uiteraard weer een app update uit.

Namens iTV apps,

Nikki
@Nikki Hoogenboom, gewoon even nieuwsgierig vraagje: “Is KPN niet te snel geweest met het uitbrengen van die nieuwe app? Er zitten nog teveel kinderziektes in. Want ik heb in de testpilot gezeten van deze vernieuwde ITV app.
Reputatie 7
Badge +16
https://m.apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/72-APK?from=details%2Fversion

Via deze link kun je de oude versie van deze app installeren. Versie 5.6.0 werkt prima. Eerst je huidige app verwijderen, dan deze downloaden en installeren.


Hou er rekening mee dat dit op eigen risico is en je KPN niet om hulp kan vragen als het mis gaat.
Komt ook nog eens bij dat deze niet meer geüpdatet wordt, en als er nieuwe diensten komen kun je daar geen gebruik van maken. :)

Je installeert een app die niet uit de Playstore komt, dus risico is helemaal voor de gebruiker. En inderdaad, deze versie wordt niet meer ondersteund en niet meer onderhouden.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Erik, ik heb de HTC U Play
Heb je het bericht van Nikki gezien, Ratel? Kun je eens nakijken welke chipset er in dit toestel zit? Als dat ook MediaTek is, dan ligt het daaraan.

Vooral op Android blijken een aantal toestellen problemen te hebben met het afspelen van streams. Op deze toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". De oorzaak hiervan ligt in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. Mocht je je afvragen of jouw toestel ook deze chipset gebruikt, zoek het toestel dan even op op Tweakers bijvoorbeeld.
Sinds update itv ca 1 week geleden blijft itv zoeken. 1. Kan wel inloggen. 2. Kan naar de programma, s. 3. Na indrukken blijft het zoeken. Dit is op een samsung pro 12.2. Android versie. 5,1.1. De app verwijderd en opniruw geinstallerrd , geen succes. Bij inloggen, zoals al eerder is geadviseerd, bij inloggen opnieuw inlogggegevens ingevoerd. Helpt niet.
Op mijn samsung 9.7 werkt het wel android versie 6.1.
Aangekaart bij kpn. Krijg alleen als antwoord, ' wij zijn er mee bezig ' termijn kon niet gezegd worden.
Over de 9.7 kan ik niet altijd over beschikken.
Graag advies. Bij voorbaat dank

Admin: Bericht samengevoegd met centraal topic
Reputatie 6
Badge +10
Weet niet of deze al is gemeld, maar vind het vreemd dat je opgenomen programma's
van NPO niet kan kijken via opnames op de app, maar dat programma wel kan terugkijken
via de televisie gids.