Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7
De opname is van NPO1 HD (kanaal 701) en die kunnen (nog) niet teruggekeken worden via de app.
Reputatie 2
Badge
Mag ik de oude iTV app terug? Please!
De oude app was al niet gebruikersvriendelijk, maar deze is nog erger.
- De z.g. ‘tegels’ (afbeeldingen) van de series zijn veel te groot, waardoor je geen overzicht hebt.
- Tegels heel groot en de zoekfunctie (lettertype) heel klein.
- De gids heeft maar 3 kolommen naast elkaar (kolommen zijn te breed), dus weer geen overzicht.
- Voor de gids heb ik liever regels ipv kolommen (veel meer informatie op scherm).
- On Demand en Pluspakket kan ik niet vinden. Is dat nu wel of niet beschikbaar in deze versie?
- Deze versie is niet makkelijk en logisch opgezet.
- ...
Weer terug naar de tekentafel ontwikkelaars! Succes!
Waar kan ik de oude app vinden en zelf de keuze maken wanneer ik wil updaten?


@Nikki

Kan iemand mij vertellen waar ik de oude versie voor iOS kan vinden om deze weer te installeren? Deze versie is te snel online gezet met veel issues (technisch, ontwerp en gebruiksvriendelijkheid) en wordt automatisch (ongevraagd) geïnstalleerd. Ik kan echt niet wennen aan deze versie zonder OnDemand en kijk nu via de NPO app (zonder alle extra zenders).

TIP: laat aan de gebruikers de keuze of ze de oude of nieuwe versie willen gebruiken. Dan maakt KPN weer veel mensen blij.
Reputatie 7
De oude versie van de iTV app staat niet meer in de appstore en is daarmee niet meer op een iOS device te plaatsen.
Als jouw iOS device jailbroken is, dan kan je nog op zoek naar een andere plek om de app te downloaden, maar ook daar geef ik je eigenlijk weinig kans.
Goedemorgen,

Als ik de app KPN iTV open, kan ik nergens de optie On Demand vinden?

Of kijk ik niet goed en zit deze ergens verstopt?

Gr. Edwin

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Ben nu sinds 4 april na de update van KPN bezig met mijn tablet (lenova Tab2 )
Android versie 6.0 . Kan nog steeds geen gebruik maken van mijn tablet. Kpn heeft al een paar keer contact opgenomen, maar nog steeds geen succes. Krijg nog steeds de melding, sorry probeer opnieuw.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Je kunt momenteel alleen op TITEL van aflevering of film zoeken.
Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Maar daar gaat gelukkig wel verandering in komen
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.
Na de nieuwe update werkt de kpn iTV app op mijn Ipad. Nu is er wel een, vind ik, vervelend probleempje. Iedere keer als ik een programma afsluit draait het beeld van landscape naar portrait. Is dit een instelling die ik kan wijzigen want ik vind dit heel irritant vooral omdat ik heel wat moet draaien en goochelen om het beeld weer op landscape te krijgen.
Reputatie 4
Badge +3
wanneer gaat de app werken op de tab e en wanneer komt er een landscape mode?

wat zijn de resoluties bij de kwaliteitsinstellingen?
Na de nieuwe update werkt de kpn iTV app op mijn Ipad. Nu is er wel een, vind ik, vervelend probleempje. Iedere keer als ik een programma afsluit draait het beeld van landscape naar portrait. Is dit een instelling die ik kan wijzigen want ik vind dit heel irritant vooral omdat ik heel wat moet draaien en goochelen om het beeld weer op landscape te krijgen.
Hier hetzelfde verhaal. Een week geleden met een KPN medewerker hierover gechat, heeft de klacht genoteerd en zou deze doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Kijk elke dag of er weer een update op de update is, maar helaas. Wij zijn toch zeker niet de enigen!
Het ongevraagd updaten van een app vind ik sowieso geen stijl, voor ons valt niets meer te kiezen. Voorheen was het niet zo luxueus maar het werkte!
Ik heb het idee dat de tegenwoordige app-bouwers, na een beperkte testfase, hun onklare product op de gebruikers loslaten als je ziet hoe vaak er bugfixes komen. Ongeacht of het nu KPN, RTL XL of wie dan ook betreft.
Doe er iets aan! Niet alleen irritant maar zelfs strontvervelend dit gedoe met landscape naar portrait omspringen. Ik moet mijn app herstarten (en dan weer wachten...tot hij opgestart is.
Reputatie 2
Badge
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.[/quote]

2% van wat?! Hoe is dat gemeten dan? Gezien de reacties hier, kan ik mij dat nauwelijks voorstellen... ??... die 2% zitten zeker hier allemaal op dit forum??
Reputatie 7
wanneer komt er een landscape mode?Er is al.een landscape mode op de Android tablet.

Reputatie 7
Badge +16
[quote=iCan]- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.


2% van wat?! Hoe is dat gemeten dan? Gezien de reacties hier, kan ik mij dat nauwelijks voorstellen... ??... die 2% zitten zeker hier allemaal op dit forum??

2% van alle gebruikers. KPN kan dat meten. Het is nou een keer zo dat een kleine minderheid altijd het onderspit delft in de commerciële wereld, investeren in waar geen winst uit valt te halen wordt niet gedaan. KPN is wat dat betreft zeer coulant naar de gebruikers om het alsnog weer in te voeren in een volgende update.
Bedenk dat vaak alleen mensen die klachten hebben reageren op het forum. De overgrote meerderheid heeft kennelijk geen reden genoeg dit kenbaar te maken en de tevreden gebruiker zal zich nauwelijks melden op het forum.
Reputatie 2
wanneer gaat de app werken op de tab e en wanneer komt er een landscape mode?

wat zijn de resoluties bij de kwaliteitsinstellingen?

Serieus, verwacht u een antwoord van KPN? Deze vraag wordt al weken niet beantwoord door KPN. Neen, want de schuld ligt zogenaamd bij de chipset. De waarheid is natuurlijk dat de software jongens en meisjes geen rekening hebben gehouden met wijdverspreide chipsets.
Ik blijf erbij: de update van de app is uitgelopen op een faliekante mislukking, die ten koste gaat van de klanten van KPN. Zelfs een excuus kan er niet vanaf.
Reputatie 7
Badge +8
Bij mij valt geregeld het geluid weg bij opnames kijken via de itv app op de iPad of er is helemaal geen geluid.
En nee het ligt niet aan de iPad die is gloed nieuw en als ik dan YouTube open of een andere opname kijkt is er wel geluid.
Reputatie 4
Badge +3
kan de landscape niet als oprie erbij ? op mijn s8 met clearviewcover(met landscape stand) is de app zo goed als onbruikbaar net als de voorgaande apps.helaas wordt de app niet binnen kpn getest zodat deze tips worden meegenomen.. netflix heeft het ook verwijderd sindsdien gebruik ik netflix nauwelijks op mijn s8. dit is nu ook het geval met de kpn app. zonde zo worden de extras van kpn niet meer benut..
Ik kan geen gebruik meer maken van de nieuwe app. De vorige versie werkte alles perfect.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze vertellen dat deze app veel beter en overzichtelijker is.
Het overzichtelijke betekend bij mij openen en gelijk sluiten, dan weet je waar je aan toe ben, je ziet niets😡

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Wanneer zullen we als glasabonnees eindelijk ook opnames van de HD-"Glas" zenders via de app terug kunnen kijken.
Van de 119 opnames die ik momenteel heb staan zijn er 3, ja je leest het goed, 3 opnames via de app terug te kijken. 😞
Kan ik ergens in de app nog zien hoeveel opname ruimte ik nog heb?
Bedankt!
Hm, gister deed de app het nog prima op mijn Xiaomi mi A1, maar vandaag werkt het klikken op de homepage op gids/opnames niet, alleen via de kijken subpagina (zoals een gebruiker eerder ook meldde) maar ook in de opname lijst doet ie verder niks? Niks wat ik aanklik opent, ook de serie opname lijst niet. Ik kan dus geen opnames kijken, noch wissen.
Op mijn oude HTC one m8s werkt dit allemaal wel.
Reputatie 7
Badge +22
Kan ik ergens in de app nog zien hoeveel opname ruimte ik nog heb?
Bedankt!
Beste @MireilleG, ik heb even voor jou gekeken. Helaas zit het er nog niet op. Dit zal denk ik nog wel komen. Of het bij de volgende update komt, dat weet ik helaas niet. Maar dit zal denk ik nog wel meegenomen worden. 🙂
Kan ik ergens in de app nog zien hoeveel opname ruimte ik nog heb?
Bedankt!
Beste @MireilleG, ik heb even voor jou gekeken. Helaas zit het er nog niet op. Dit zal denk ik nog wel komen. Of het bij de volgende update komt, dat weet ik helaas niet. Maar dit zal denk ik nog wel meegenomen worden. :)


Ik hoop het wel, is wel handig als je langer van huis bent.
Of op zijn minst je totaal aantal opnames. Dan kan je het een beetje inschatten.

Bedankt voor het nakijken!
Het duurt nu al dik een maand en het probleem met het niet af kunnen spelen op de Lenovo tablets met android 6 is nog niet opgelost.

Voor de mensen die ook dit probleem hebben hier kan je de oude versie vinden voor android:
https://apkpure.com/kpn-interactieve-tv/com.kpn.epg/download/74-APK?from=details%2Fversion
Ben het commentaar van KPN dat ze hier mee bezig zijn ook een beetje zat.
Reputatie 3
Badge +1
De opname is van NPO1 HD (kanaal 701) en die kunnen (nog) niet teruggekeken worden via de app.

Even een vraag hierover.
Ik heb thuis de HD zenders nog niet op 1 en verder staan. Maar ik begreep dat zodra deze update wel is uitgevoerd dat dan de app wel de opnames kan afspelen. klopt dit?
Mocht dit inderdaad zo zijn, ben ik erg beneuwd of dit de HD versie is of de SD versie die je dan kijkt op de app. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen.

Verder heb ik zelf glasvezel internet en neem dus de programma's altijd op van de glaszanders.
Ook deze zijn niet terug te kijken, werkt dit wel met HD op 1? en welke variant kijk je dan terug op de app (SD, HD of glas)
Update werkt NIET op mijn Lenovo Yoga 2-830F
Ik krijg een zwart scherm met een leuk ronddraaiend pijltje. Daarmee stopt het. ook geen foutmelding o.d.
Graag een fix hiervoor
Ik heb een klacht vind het leuk dat jullie itv hebben verandert maar zorg dat die het wel doet op mij ipad alles werkt maar geen beeldscherm

*Admin: bericht verplaatst naar centrale topic over de nieuwe iTV app