Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 1
Mijn iTV app werkt weer op mijn ios10.3.3. Mijn weekend is weer ok. Bedankt kpn .
Hallo ,
Is er al een oplossing voor dit probleem gaat nu wel erg lang duren en begint een beetje vervelend te worden .
Graag hoor ik er iets over , gebruik de app normaal heel veel maar moet deze nunalmruim een week missen .
Groet Cp plas
Ik heb nu voor de vierde keer de nieuwe tv app verwijderd en opnieuw geinstaleerd op mijn Ipad maar doet het nog steeds niet
Kom nu eindelijk wel in het hoofdmenu maar daar houd het dan ook mee op..... krijg nu telkens "laden video mislukt" in beeld en thats it.
Is er iets aan te doen ?
Hallo ,
Is er al een oplossing voor dit probleem gaat nu wel erg lang duren en begint een beetje vervelend te worden .
Graag hoor ik er iets over , gebruik de app normaal heel veel maar moet deze nunalmruim een week missen .
Groet Cp plas

Hij werkt gelukkig weer ?????
Reputatie 7
Voor vanavond staat de opname van MINDF*CK gepland. Interessant hierbij is dat de opname gepland staat voor de HD-"Glas" variant van NPO 1 terwijl in de app zowel bij de SD variant als bij de HD variant getoond wordt dat de uitzending opgenomen zal worden.

Ik heb al langere tijd het vermoeden dat de HD-"Glas" zenders m.b.t. opnames meelopen in de HD op 1 functionaliteit zodat hierbij ook de SD en HD variant opgenomen worden. Misschien kunnen jullie je nog herinneren dat, lang geleden, door een bug opnames voor elke variant (SD, HD en HD-"Glas") getoond werden in het overzicht van opnames. Ook toen stonden bij opnames van HD-"Glas" zenders de SD en HD variant er al tussen.

Dit geeft mij een klein beetje hoop dat het op korte termijn mogelijk zal worden opnames van HD-"Glas" zenders via de app terug te kunnen kijken en dat daarmee het onderstaande tot het verleden zal gaan behoren.

Reputatie 7
Helaas is dit op mijn OnePlus 5T het resultaat na het naar beneden scrollen in de gids

Gelukkig zitten ze er bovenop, vandaag een update ontvangen die dit issue verholpen heeft. ☺️
Reputatie 7
Net als (denk ik) vele anderen snap ik echt de meerwaarde niet van het scherm "Kijken".

Het is een koud scherm zonder enige inspiratie en de functies zijn ook gewoon op het hoofdscherm beschikbaar.

En waarom overigens dan ook niet de knop "Opnames" op dat, mijns inziens volstrekt overbodige, "Kijken" scherm.
Badge
bedankt voor de update maar helaas :(



Vandaag update voor Android ontvangen maar wij kunnen ook nog steeds niet kijken 😩
Nieuwe app zou een verbetering moeten zijn maar mis het overzicht bij de tv gids. Kan wel scrollen maar toch. Vond de vorige lay-out veel fijner. Lees dat ik niet de enige ben die het overzicht mist. Dit zou toch beter kunnen!
Reputatie 3
Badge
Vandaag wederom update en idd nog steeds de melding sorry er ging iets fout 😭

overigens lijkt de app sneller te werken en alles gaat goed kan door gids en opnames heen maar kan niks afspelen!
Reputatie 7
Nieuwe app zou een verbetering moeten zijn maar mis het overzicht bij de tv gids. Kan wel scrollen maar toch. Vond de vorige lay-out veel fijner. Lees dat ik niet de enige ben die het overzicht mist. Dit zou toch beter kunnen!Zeer zeker zou dat veel beter kunnen. Misschien is jullie opgevallen dat de look & deel van de iTV app van KPN heel erg veel overeenkomsten vertoont met de Ziggo Go app. Wellicht dezelfde leverancier?
Dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn om ook die horizontale gids even op te nemen.

Reputatie 5
Badge +5
Net als (denk ik) vele anderen snap ik echt de meerwaarde niet van het scherm "Kijken".

Het is een koud scherm zonder enige inspiratie en de functies zijn ook gewoon op het hoofdscherm beschikbaar.

En waarom overigens dan ook niet de knop "Opnames" op dat, mijns inziens volstrekt overbodige, "Kijken" scherm.

Ik ben erg blij met dit 'overbodige' scherm, want op één van mijn twee tablets werken de menubalken in het hoofdscherm niet.

Ik kan drukken wat ik wil, maar ze reageren niet.
Dus wat mij betreft is het 'kijken' scherm (waarschijnlijk door een bug in de app) volstrekt niet overbodig, maar onmisbaar.
Waardeloos die nieuwe veranderingen. Gids niet meer overzichtelijk. Als je 2 programma,s achter elkaar opneemt en je wilt die apart later bekijken zit je eerst giga lange tijd de andere opname te bekijken, doordpoelen gaat niet. Opstarten duur vreselijk lang zowel bij aanklikken kpn itv app als bv bij opnames.
Scherm lijkt nu op de netflix.ook zo onoverzichtelijk. Waardeloos dit dus. Gauw terug naar vorige graag!!!!


Ook hier iemand die direct terug wil naar de oude! Zoveel ellende nu. Zag het op mij telefoon en dus de app op de ipad geen update gegeven. Tot ik er net achter kwam dat een ander dat voor mij gedaan heeft.... Nu daar ook opgescheept met een app die niet werkt.
Waarom is er geen mogelijkheid om terug te gaan naar een eerdere update...
Reputatie 7
Badge +22
@Paul_,

Waarom mag je wel FOX Sports Eredivisie SD en Ziggo Sports SD buitenhuis kijken maar Fox Sports Eredivisie HD en Ziggo Sports HD niet? dan krijg je de melding 'Deze zender is alleen thuis te bekijken'.

Beetje apart.....
Dat vind ik inderdaad ook apart! En eigenlijk onlogisch.
Reputatie 7
Badge +22
Dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn om ook die horizontale gids even op te nemen.

@wjb Klik op een zenderlogo, en hij staat in horizontaal:

😉
Reputatie 7
@DennisSchreve, moet je me toch eens uitleggen wat je bedoelt.
Het eerste screenshot (die van de gids in de Ziggo Go) app toont de gids wat mij betreft juist horizontaal en het op die manier presenteren van de gids is wat mij betreft veel overzichtelijker en ook meer in overeenstemming met de gids op de TV ontvangers.
Reputatie 7
Badge +22
Dit bedoel je toch:

Verticale gids:



Horizontale gids:



Dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn om ook die horizontale gids even op te nemen.Dat begrijp ik uit jou tekst. Daarom liet ik je de horizontale gids zien dat ie er ook is. Of begrijp ik het nou verkeerd? 🤔 😎
Reputatie 7
Of begrijp ik het nou verkeerd? 🤔 😎Je begrijpt het verkeerd, ik wil graag de horizontale gids zoals die in de Ziggo Go app is opgenomen.
Horizontale gids:

Aangezien beide apps vast en zeker door dezelfde leverancier ontwikkeld zijn, kan het niet zo moeilijk zijn om de horizontale gids uit de Ziggo Go app (zie screenshot) ook in de iTV app van KPN op te nemen.
Reputatie 7
Badge +22
Of begrijp ik het nou verkeerd? 🤔 😎Je begrijpt het verkeerd, ik wil graag de horizontale gids zoals die in de Ziggo Go app is opgenomen.
Horizontale gids:

Aangezien beide apps vast en zeker door dezelfde leverancier ontwikkeld zijn, kan het niet zo moeilijk zijn om de horizontale gids uit de Ziggo Go app (zie screenshot) ook in de iTV app van KPN op te nemen.
Ach, wat dom van me! Ik zie nu dat ie van Ziggo is, had even niet opgelet! Ik dacht dat die van KPN was, stom van me! 😁 Maar om op jou verhaal terug te komen: ik wil graag de horizontale gids zoals die in de Ziggo Go app is opgenomen.Ik ben het met je eens, dat ie van Ziggo er beter uit ziet. En begrijp dat je dit ook graag ziet bij de ITV-app van KPN.
Reputatie 7
Ik zie nu dat ie van Ziggo is, had even niet opgelet! Ik dacht dat die van KPN was, stom van me! 😁 Zo zie je maar, die twee apps lijken zo ontzettend veel op elkaar dat ik er 100% van overtuigd ben dat deze door dezelfde organisatie ontwikkeld zijn. Ik snap ook niet hoe je als KPN er voor kunt kiezen dat jouw app er zo ongeveer hetzelfde uitziet als die van jouw concurrent. Kies dan in ieder geval voor een look die aansluit bij jou als organisatie.
Alleen al de keuze voor een andere achtergrondkleur zal mijns inziens leiden tot een andere beleving. Persoonlijk zou ik kijken wat er gebeurt als je de blauwe kleur van de menu's van de TV ontvanger ook als achtergrondkleur in de app zou gebruiken.
Reputatie 7
Badge +22
Alleen al de keuze voor een andere achtergrondkleur zal mijns inziens leiden tot een andere beleving. Persoonlijk zou ik kijken wat er gebeurt als je de blauwe kleur van de menu's van de TV ontvanger ook als achtergrondkleur in de app zou gebruiken.Ja, dat zou ik inderdaad best een goed idee vinden wat je hier verwoord. Hopelijk kan 1 van de moderators dit meenemen naar de afdeling die hier over gaat. 🙂
Voor wie de oude nog ff wil zie deze reactie van wjb:
De oude iTV app (versie 5.6.2) is eventueel te downloaden vanaf http://kpn-interactieve-tv.apk.cafe
Reputatie 7
Badge +22
Voor wie de oude nog ff wil zie deze reactie van wjb:
De oude iTV app (versie 5.6.2) is eventueel te downloaden vanaf http://kpn-interactieve-tv.apk.cafe
Zitten zelfs screenshots bij van de allernieuwste app:

😁
Reputatie 7
Badge +16
Neem dan liever versie 5.6.1 anders krijg je na 3x opstarten het aanmeldingsformulier.
Maar zoals altijd moet je je wel afvragen of je dat echt wil. Deze versie krijgt immers geen updates en support meer en installatie en gebruik is op eigen risico.
Het zal ongetwijfeld al ergens benoemd zijn maar na de laatste update doet iTV het niet meer opmjn Archos tablet (android versie 5.01) Alles gaat prima tot je TV wil kijken of een opgenomen item wil terug zien dan komt er "Error decoding media" te staan en blijft het zwart. Ligt dit aan mijn tablet of aan de app op mijn HTC telefoon werkt deze prima