KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7

En daarom is het zo belangrijk om te weten wat de omvang van het probleem nu werkelijk *

Ik hoef dat niet belangrijk te vinden, ik heb het niet gemaakt en word er ook niet voor betaald. Maar bétaal er voor! 

Natuurlijk hoef jij dat niet belangrijk te vinden immers uiteindelijk is het voor jou en de andere getroffenen alleen maar belangrijk dat het issue verholpen wordt.

Het is natuurlijk wel heel belangrijk om bij het roepen van een oplossingsrichting (terug naar het oude platform) de omvang van het probleem in ogenschouw te nemen.

Reputatie 7
Badge +10

En daarom is het zo belangrijk om te weten wat de omvang van het probleem nu werkelijk *

Ik hoef dat niet belangrijk te vinden, ik heb het niet gemaakt en word er ook niet voor betaald. Maar bétaal er voor! 

Natuurlijk hoef jij dat niet belangrijk te vinden immers uiteindelijk is het voor jou en de andere getroffenen alleen maar belangrijk dat het issue verholpen wordt.

Het is natuurlijk wel heel belangrijk om bij het roepen van een oplossingsrichting (terug naar het oude platform) de omvang van het probleem in ogenschouw te nemen.


Voor mij hoeft het ook niet terug gedraaid te worden, of we het point of no return wel of niet voorbij zijn. 
 

 

Reputatie 7
Badge +10

Precies @TMG1961, het slaat ook nergens op dat ook nog notabene KPN medewerkers in dit topic komen vertellen dat ze ‘blij zijn’ met hun ontvanger.

Ik hoop wel dat het voor iedereen vrij is om zijn/haar ervaring en/of mening te vermelden.

Je hebt trouwens een heel goed geheugen of je bent heel ver teruggebladerd door dit topic om ... heb je een bronverwijzing?


Waarom zou men niet vrij zijn om eigen meningen te ventileren? Of dat in dit geval ook het geval was vraag ik me wel af  


Goed fotografisch geheugen inderdaad. Ik zal het opzoeken. 

Reputatie 6
Badge +3

De eerste zes maanden 15 euro korting op een 4K abonnement.

Lol. Nog eens extra betalen. Voor mij geen oplossing. Zeker omdat ik tevreden ben met mijn simpele kleine tv van Philips voor plm 400 euro van 3 jaar oud. Heb weinig aan 4k tv.

Reputatie 7

Waarom quote je dan maar een gedeelte van mijn opmerking…

...en zeg je dat je het er feitelijk niet mee eens bent terwijl je het er dus blijkbaar wel mee eens bent.

Reputatie 7
Badge +10

Waarom quote je dan maar een gedeelte van mijn opmerking…

...en zeg je dat je het er feitelijk niet mee eens bent terwijl je het er dus blijkbaar wel mee eens bent.


Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, wel of niet krakkemikkig gequote. 
Iedereen kan prima terug lezen wat er staat. 

Reputatie 7

De eerste zes maanden 15 euro korting op een 4K abonnement.

Lol. Nog eens extra betalen. Voor mij geen oplossing. Zeker omdat ik tevreden ben met mijn simpele kleine tv van Philips voor plm 400 euro van 3 jaar oud. Heb weinig aan 4k tv.

Als je 15 Euro korting zou krijgen op een 4K abonnement dan betaal je dus niets voor dat 4K abonnement en na zes maanden zeg je hem gewoon weer op. Dan heb je dus voor €0,- jouw HMB2260's of VIP2952's kunnen omruilen naar de VIP5202 en ben je van het fenomeen af.

Reputatie 7

Waarom quote je dan maar een gedeelte van mijn opmerking…

...en zeg je dat je het er feitelijk niet mee eens bent terwijl je het er dus blijkbaar wel mee eens bent.

Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, wel of niet krakkemikkig gequote. 
Iedereen kan prima terug lezen wat er staat. 

Ik snap inderdaad wat je bedoelt maar toch wek jij, met het afbreken van die quote, de suggestie alsof ik het geheel bagatelliseer en ik er niet mee zou zitten dat jij en anderen deze problemen ervaren. Niets is minder waar en dat wil ik toch graag even gezegd hebben.

Reputatie 7
Badge +10

Waarom quote je dan maar een gedeelte van mijn opmerking…

...en zeg je dat je het er feitelijk niet mee eens bent terwijl je het er dus blijkbaar wel mee eens bent.

Je snapt dondersgoed wat ik bedoel, wel of niet krakkemikkig gequote. 
Iedereen kan prima terug lezen wat er staat. 

Ik snap inderdaad wat je bedoelt maar toch wek jij, met het afbreken van die quote, de suggestie alsof ik het geheel bagatelliseer en ik er niet mee zou zitten dat jij en anderen deze problemen ervaren. Niets is minder waar en dat wil ik toch graag even gezegd hebben.


Ik wek die indruk niet ;-)

Maar point taken. 

Reputatie 6
Badge +3

De eerste zes maanden 15 euro korting op een 4K abonnement.

Lol. Nog eens extra betalen. Voor mij geen oplossing. Zeker omdat ik tevreden ben met mijn simpele kleine tv van Philips voor plm 400 euro van 3 jaar oud. Heb weinig aan 4k tv.

Als je 15 Euro korting zou krijgen op een 4K abonnement dan betaal je dus niets voor dat 4K abonnement en na zes maanden zeg je hem gewoon weer op. Dan heb je dus voor €0,- jouw HMB2260's of VIP2952's kunnen omruilen naar de VIP5202 en ben je van het fenomeen af.

Ik had eerder gelezen dat het je 15 euro kost. Bovendien meen ik gelezen te hebben dat je hussel nodig hebt. Dat heb ik niet. Heb gewoon alles in 1, met mobiel abbo. 

Reputatie 7

Ik had eerder gelezen dat het je 15 euro kost. 

Klopt, dus in het hypothetische geval dat je 15 euro korting zou krijgen kost het je niets meer.

Reputatie 7
Badge +9

Voordat we elkaar afmaken ik denk dat iedereen het er over eens is dat er mensen zijn die problemen ervaren met het nieuwe menu en er zijn mensen die geen problemen ervaren. Hoeveel mensen problemen hebben of geen problemen hebben is niet van belang. Iedereen zou een positieve ervaring moeten hebben wanneer zij televisie kijken, dus KPN moet hiervoor zorgen dmv het verder verbeteren van de software of verbeteren/vervangen van de hardware. 

Het zou fijn zijn wanneer een moderator eens kan vertellen wat er aan de hand is of wat men vermoedt. Niet alleen van “we zijn er mee bezig”.

Reputatie 7

Hoeveel mensen problemen hebben of geen problemen hebben is niet van belang.

Er is ook niemand die beweerd heeft dat dat wel van belang zou zijn en dat is nu net wat ik bedoel met mijn opmerking richting @Anneke-Anna.

Reputatie 7
Badge +10

Voordat we elkaar afmaken ik denk dat iedereen het er over eens is dat er mensen zijn die problemen ervaren met het nieuwe menu en er zijn mensen die geen problemen ervaren. Hoeveel mensen problemen hebben of geen problemen hebben is niet van belang. Iedereen zou een positieve ervaring moeten hebben wanneer zij televisie kijken, dus KPN moet hiervoor zorgen dmv het verder verbeteren van de software of verbeteren/vervangen van de hardware. 

Het zou fijn zijn wanneer een moderator eens kan vertellen wat er aan de hand is of wat men vermoedt. Niet alleen van “we zijn er mee bezig”.


Ik heb er geen enkel belang bij om ‘iemand af te maken’   
Of ik er geen problemen mee heb om te sparren en af en toe voor mezelf op te komen als in een tikje uit te delen is een ander verhaal. Maar geenszins heb ik er belang bij om iemand in de zeik te nemen. 
Daarbij denk ik dat het vanuit de klant zijn/haar perspectief duidelijk genoeg is. 

Reputatie 5
Badge +2

Even een kort resume.
Het is nu ongeveer twee maanden geleden dat ik geconfronteerd werd met het nieuwe platform op mijn arris 2952v2.
Binnen een paar minuten had ik door dat dit een gemankeerd product was.
Contactgezocht met de help/service desk, kreeg daar de bekende en voor meesten zinloze reset/restart 'oplossing'.
Vervolgens gezocht op het internet en dit forum gevonden.
Als ik na een paar minuten al door heb dat dit nieuwe platform een gemankeerd product is, hebben ze dit gegarandeerd binnen KPN al een tijdje geweten.
En toch heeft een of andere bobo besloten dit uit te rollen.
Vervolgens de uitrol niet gestopt, terwijl dit forum volliep met klachten, en kom niet met die 'point of no return' onzin.
Conclusie, het ITV product heeft geen prioriteit binnen KPN.
Het probleem is blijkbaar ook te wijd verbreid, en dus te kostbaar, om dat op te lossen met het verstrekken van 4k doosjes.
Veel beter dan wat we nu hebben zal het dus niet worden.

 

Reputatie 7

Veel beter dan wat we nu hebben zal het dus niet worden.

Waarom niet? Als het bij mij goed werkt op een HMB2260 waarom zou het bij jou dan niet beter kunnen worden dan dat je nu hebt?

 

Reputatie 7
Badge +10

Mocht iemand mij vandaag ‘roepen’, sorry, vrij de rest van vandaag ;-)

 


I’ll be back :sunglasses:

Reputatie 5
Badge +2

Weer functie die niet goed werkt. Kijk via opnames de formule 1 die nog bezig is. Kwam er wat later in.…

Even met de blauwe knop de reclames skippen. Alleen gaat met de blauwe knop de opname niet met 5 minuten vooruit maar terug naar 32:50.  Dacht eerst dat het aan mij lag, gewoon weer vooruit "gespoeld" naar waar ik gebleven was. Weer verder kijken.... Tot de reclame. Weer met de blauwe knop sprong van 5 minuten willen maken.... Maak je de sprong van 5 minuten niet maar weer terug naar die 32:50...... Kan je weer vooruit gaan spoelen .…

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Veel beter dan wat we nu hebben zal het dus niet worden.

Waarom niet? Als het bij mij goed werkt op een HMB2260 waarom zou het bij jou dan niet beter kunnen worden dan dat je nu hebt?

ik heb een arris, geen hmb.

2 maanden ontwikkeling later, zijn er wat kleine bugs opgelost, maar de grootste, de traagheid, is bij mij  zelfs erop achteruitgegaan.

3.5 a 4 seconden van gidsknop tot gevulde gids

2.5 a 3 seconden als je de gids weer verlaat zonder zender te wisselen.

Ik geloof er niet meer in.

Reputatie 5
Badge +2

Veel beter dan wat we nu hebben zal het dus niet worden.

Waarom niet? Als het bij mij goed werkt op een HMB2260 waarom zou het bij jou dan niet beter kunnen worden dan dat je nu hebt?

 

Deze snelheid is enorm!!!!! Herken dit totaal niet op onze beide Arcadyan 2260's... Beide zo traag als dikke....

Reputatie 7

Deze snelheid is enorm!!!!! Herken dit totaal niet op onze beide Arcadyan 2260's... Beide zo traag als dikke....

En precies dat maakt dit issue zo "ongrijpbaar"! Wat is de reden waarom wij geen enkel probleem hebben met onze HMB2260 terwijl die van jou traag als dikke ... zijn?

Ik hoop oprecht dat KPN op korte termijn de vinger op het zere punt weet te leggen.

Overigens gebruik ik een eigen zenderlijst met 42 televisiezenders en 3 radiozenders.

Reputatie 5
Badge +2

Wij zender lijst met nog minder tv zenders, wel meer radio!(Stuk of 25 van beide denk ik)

Reputatie 7

Wij zender lijst met nog minder tv zenders, wel meer radio!(Stuk of 25 van beide denk ik)

Ik verwacht ook niet dat het gebruik van een beperkte zenderlijst veel invloed heeft.

Reputatie 7
Badge +7

Wij zender lijst met nog minder tv zenders, wel meer radio!(Stuk of 25 van beide denk ik)

Ik verwacht ook niet dat het gebruik van een beperkte zenderlijst veel invloed heeft.

Klopt, dat heb ik eerder ook geconstateerd. Wel blijf ik het bijzonder vinden dat als ik de 2752 op het laatste tv-kanaal zet en daarna op Gids druk, dat de gids dan veel sneller geopend en gevuld wordt. Wie heeft daar een verklaring voor?

Reputatie 5
Badge +2

Deze snelheid is enorm!!!!! Herken dit totaal niet op onze beide Arcadyan 2260's... Beide zo traag als dikke....

En precies dat maakt dit issue zo "ongrijpbaar"! Wat is de reden waarom wij geen enkel probleem hebben met onze HMB2260 terwijl die van jou traag als dikke ... zijn?

Ik hoop oprecht dat KPN op korte termijn de vinger op het zere punt weet te leggen.

 Als ze na ruim 2 maanden nog steeds niet weten waar het aan ligt zijn het prutsers, en van prutsers hoef je geen oplossing te verwachten.

Als ze het wel weten. en dat is veel aannemelijker, en het nog steeds niet opgelost hebben, is het een fundamenteel probleem met het nieuwe platform op de oude arris (en mogelijhk andere doosjes), en zal er ook geen oplossing komen.