KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Ik zie koffie, appeltaart en slagroom 😎

Oei, zo hou je ons wel aan het "lijntje” :kissing_smiling_eyes:

De kleuren zijn inderdaad geen hogere wiskunde, maar het is gewoon lastig als ieder programma zelf wat gaat verzinnen, i.p.v. de geldende normen te hanteren.

Dat vind jij lastig, ik vind dat niet. Wat ik lastig vind is dat je er zo'n punt van maakt: veranderen doet KPN het (vooralsnog) toch niet.

Reputatie 5
Badge +2

Ik ben hard/software ontwikkelaar. Ondeugdelijke producten kan ik niet uitstaan… :relaxed:

Reputatie 7

Ik ben hard/software ontwikkelaar. Ondeugdelijke producten kan ik niet uitstaan… :relaxed:

Ook ik houd mij bijna 35 jaar bezig met het ontwikkelen van software en ik heb geen enkel probleem met de "voortgangsbalk" van KPN.

Ik vind de kleuren in de voortgangsbalk zeer helder.

Donkerblauw (verder kan je niet terug). Dit is inderdaad donkerblauw
Groene bolletje : Hier ben je er in gekomen
Groen : dit deel kan je evt. terugspoelen; groen is max. een uur
Witte bolletje : hier zit JIJ in de uitzending
Wit na het bolletje : wat je achterligt na pauze (en evt. kunt doorspoelen)
Grijs : moet nog uitgezonden worden

Niet zo moeilijk. Mijn moeder van 82 vind het ook heel duidelijk.

Ik ben hard/software ontwikkelaar.

Prima.

Ondeugdelijke producten kan ik niet uitstaan…

Je bedoelt: anders ontwikkelde producten …..
Dat jij het anders zou doen maakt niet door jouw ontwikkelde producten nog niet ondeugdelijk.

Het is net als met Covid-19: verzet is zinloos… Dat zeiden de Borg al:”Resistance is futile. You will be assimilated". Covid-19 is hetzelfde. Alleen door het te ontwijken (KPN, Covid-19), net als de Borg, kun je besmetting (assimilatie) voorkomen.