KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Oh het herstarten van modem en/of tv ontvanger / en of glasvezel modem heeft geen enkel nut

Op de KPN website zijn er geen storingen gemeld

Postcode 3607

Reputatie 5
Badge +5

DH. Haperend geluid hier, als beeld alleen wat foto’s. Dat is het nieuwe TV kijken blijkbaar.
KPN dit zou toch niet meer nodig moeten zijn!!
Gelukkig heeft Ziggo nooit het basispakket afgesloten. En is de Coax nog aangesloten 😏 En met mijn Satelliet kom ik ook wel verder. 
KPN TV ….. exit…. ?
 

Reputatie 1

Nou hier precies hetzelfde.

Postcode 3344, volgens kpn geen storing of onderhoud.

Tv kijken is op dit moment onmogelijk. Geluid en beeld haperen allebei.

Lekker bezig kpn.

Reputatie 1

Weer gedonder met KPN TV. Wel degelijk storingen: https://allestoringen.nl/storing/kpn/

Het blijven prutsers, al vele maanden. Wel € 60 per maand innen voor het complete pakket met mobieltjes. Laat ze maar eens een creditnota sturen voor een paar maanden ellende.

Probeer dit ook even als je vanmorgen op 8 januari last hebt van ‘blokken’ en stilstaand beeld:

Menu>Instellingen>Beeldscherm en onderaan kiezen voor BESTE.

Louis

Reputatie 1

Ook hier stilstaand en zwart beeld ga in iedergeval mijn automatische betaling bij de bank intrekken tot het geregeld is want hier betaal ik geen cent voor niet normaal lopen nu al een half jaar ergernis hierover op en er veranderd gewoon niks wordt eigenlijk alleen maar slechter heb ik het idee

Tv kijken is drama, haperend en geluid blijft hangen. Alles al gedaan met internet en herstarten maar het blijft drama. KPN niet bereikbaar. Zeer slecht ....

Reputatie 7
Badge +16

De testers en andere pilit deelnemers, hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Ik reageer niet heel veel meer in dit topic, maar ik ben het als oud pilottester inmiddels wel zat dat men ons verantwoordelijk houdt voor deze trage software.

Ik zal dan ook nogmaals onze rol uitleggen. Wij kregen als een van de eerste groep de nieuwe software en toegang tot een speciaal topic. Hier konden wij feedback geven. De kanttekening hierbij was dat er niet altijd wat mee gedaan kon worden. Dus het verwijt dat het ook aan de pilot groep ligt vind ik absoluut niet correct. Ik vind het ook jammer dat wij als select groepje klanten verantwoordelijk gehouden worden. Gezien wij alleen onze feedback konden geven. Wij hadden geen enkele invloed op de uitrol, goede werking of onderdelen van de firmware. Gezien de eindverantwoordelijkheid bij de ontwikkelaars lag.

Reputatie 1
Badge

De Canal Digitaal app heeft dezelfde storing als nu bij KPN. Is vanmorgen om 05.45 uur begonnen. Blokkerig beeld op meerdere zenders. Lijkt me dat deze storing dus niet bij KPN ligt  maar elders.

Reputatie 1

https://allestoringen.nl/storing/kpn/

Reputatie 2

Idd drama op tv, snel oplossen kpn!

Betalende klanten zijn al wakker jullie ook :)

OP dit moment heb ik geen beeld op 70% van alle kanalen, de rest hapert en geeft stotterend geluid. Alles weer eens overnieuw opgestart en er veranderd niets. Wat een stelletje prutsers bij KPN. Daar moet GVD voor betalen en je hoeft echt niet te bellen want dan krijg je weer zo`n nitwit:rage: aan de telefoon, heeft u alles al gereset ? De bezem moet door dat bedrijf en heel snel ook. 

postcode 3201

 

Hier in Rotterdam zelfde probleem, echt waardeloos!

Reputatie 1

De Canal Digitaal app heeft dezelfde storing als nu bij KPN. Is vanmorgen om 05.45 uur begonnen. Blokkerig beeld op meerdere zenders. Lijkt me dat deze storing dus niet bij KPN ligt  maar elders.

Kan wel zo zijn maar ik betaal aan kpn dus ik verwacht dat ik van hun krijg waar ik voor betaal toch ?en hier lopen we al meerdere maanden (5a6 om precies te zijn achteraan )dus raken we een beetje beu zult u begrijpen 

Reputatie 1

@kpn ik klim niet snel (eigenlijk nooit) in kanalen als dit en twitter maar we hebben nu echt een situatie bereikt die niet meer houdbaar is met ‘deze maand komt een update’. Maanden hebben we al vertraagd reagerende kastjes en moeten we ons ergeren aan steeds groter wordende wachttijden als je kanalen verzet, menu opties wilt kiezen, et cetera. Omdat je denkt dat je niet goed hebt gedrukt druk je nog eens, schiet het menu weer naar een volgende optie in de gids en moet je weer langer wachten om terug te gaan bijvoorbeeld. Meerdere malen per dag moet ik roepen ‘wachten jongens, wachten … kan is hard bezig met de update’. Maar na de opstart vanmorgen zijn we er echt klaar mee. Geen zender is meer te volgen, beelden haperen, staan lang stil, schieten secondes vooruit en worden zwart. Nieuws alleen al (dat momenteel toch erg belangrijk is) is NIET te volgen. Dit kan zo ECHT niet doorgaan en al helemaal niet enkel nog afgedaan worden met ‘over een paar weken volgt (wederom) de oplossende update. 

Ik heb haperend beeld, in de menu's alles al een paar keer geprobeerd, kom telkens op zelfde pagina uit. Erg frustererend. 

Ook werkt het kastje regelmatig niet goed, moet vaak herstarten. Ben niet tevreden dus over dienstverlening. Hoe kan ik iemand spreken bij KPN? En dat het dan ook opgelost wordt? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

@KPN Graag vernemen we een reactie van uw zijde waar we wat mee kunnen denk dat dit wel nodig is 😪

Zo wie zo slechte service kpn. in de app zoek je of er een storing is zegt die nee de hele morgen al bezig de storing te verhelpen. Vanaf 7 00 bel ik,hoor ik dat er wel een storing is.gooi die app er dan af of zorg dat die goed werkt.AMATEURS

Reputatie 6
Badge +4

Net even beeld op “SD” gezet (Instellingen->Beeldscherm->Best mogelijke kwaliteit...). Dan houdt het haperen hier op, kun je toch nog iets zien...

Dit werkte bij mij, misschien het proberen waard. Is natuurlijk maar een workaround...

Hopenlijk is de tv storing verholpen voordat de eredivisie begint gaat nogal traag

Reputatie 1
Badge

De Canal Digitaal app heeft dezelfde storing als nu bij KPN. Is vanmorgen om 05.45 uur begonnen. Blokkerig beeld op meerdere zenders. Lijkt me dat deze storing dus niet bij KPN ligt  maar elders.

Kan wel zo zijn maar ik betaal aan kpn dus ik verwacht dat ik van hun krijg waar ik voor betaal toch ?en hier lopen we al meerdere maanden (5a6 om precies te zijn achteraan )dus raken we een beetje beu zult u begrijpen 

Dat je het een beetje beu bent begrijp ik. Echter heeft deze storing niets temaken met de storing die al lang loopt. Inmiddels doet alles het weer. Ook bij Canal Digitaal.

Reputatie 7
Badge +10

De testers en andere pilit deelnemers, hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Ik reageer niet heel veel meer in dit topic, maar ik ben het als oud pilottester inmiddels wel zat dat men ons verantwoordelijk houdt voor deze trage software.

Ik zal dan ook nogmaals onze rol uitleggen. Wij kregen als een van de eerste groep de nieuwe software en toegang tot een speciaal topic. Hier konden wij feedback geven. De kanttekening hierbij was dat er niet altijd wat mee gedaan kon worden. Dus het verwijt dat het ook aan de pilot groep ligt vind ik absoluut niet correct. Ik vind het ook jammer dat wij als select groepje klanten verantwoordelijk gehouden worden. Gezien wij alleen onze feedback konden geven. Wij hadden geen enkele invloed op de uitrol, goede werking of onderdelen van de firmware. Gezien de eindverantwoordelijkheid bij de ontwikkelaars lag.


Ik zal je bericht nog een keer quoten @Chrizziey want helaas begint @Ceessie35 een beetje de bocht uit te vliegen. Zou mooi zijn wanneer een moderator dit een halt toeroept.
Daar zijn ze normaal ook niet vies van. 

De testers en andere pilit deelnemers, hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Ik reageer niet heel veel meer in dit topic, maar ik ben het als oud pilottester inmiddels wel zat dat men ons verantwoordelijk houdt voor deze trage software.

Ik zal dan ook nogmaals onze rol uitleggen. Wij kregen als een van de eerste groep de nieuwe software en toegang tot een speciaal topic. Hier konden wij feedback geven. De kanttekening hierbij was dat er niet altijd wat mee gedaan kon worden. Dus het verwijt dat het ook aan de pilot groep ligt vind ik absoluut niet correct. Ik vind het ook jammer dat wij als select groepje klanten verantwoordelijk gehouden worden. Gezien wij alleen onze feedback konden geven. Wij hadden geen enkele invloed op de uitrol, goede werking of onderdelen van de firmware. Gezien de eindverantwoordelijkheid bij de ontwikkelaars lag.


Goedemorgen,

Beste Chrizziey,

In de eerste plaats, moet je je eigen niet aangesproken voelen, het begrepen dat het overgrote deel van testers en pilot deelnemers de beschikking hebben/hadden over de Arris VIP 5202

Deze heeft een groter flashgeheugen, en kan kennelijk wel goed omgaan met de nu ter sprake zijnde versie van de software, mij hebben ze ook benaderd voor zo’n pilot overigens,maar toen ging het om een ander product, ik heb daarvoor bedankt.

Ik vraag mij daarom dan ook af, waarom KPN, of de eindverantwoordelijken, management technische staf, etc.etc. niet hebben gekeken, wat voor soort hardware er in de nu zeer in opspraak gekomen receiveirtjes aanwezig zat, zoals processor, flashgeheugen etc.

Ik heb veelvuldig uitvallende receivertjes gehad, met allerlei mededelingen, ook dat er software geïnstalleerd werd, en dan zaten wij gezellig samen te kijken, zowel midden op de dag, in de middag, s’avonds etc. als je dan belde naar het storingsnummer, dan kreeg je met geen mogelijkheid iemand aan de lijn,zeker s’avonds niet…

En als ik dan iemand aan de telefoon kreeg, dan durfden ze het zelfs te zeggen,dat het aan mijn apparatuur lag, of dat ik de ‘wifi stekkers’ niet goed had aangesloten,nou, ook als ik dan zei, dat hier alles bekabeld aangesloten staat, netjes met utp kabel cat 5,en goed aangeknepen rj 45 connectors, dan gingen ze nog verder over wifi, tja, waar hebben we het dan over…

Thuiswerken: Leuk dat er van huis uit gewerkt kan worden, maar is werkelijk niémand, die dit soort wantoestanden kan bijsturen, je kunt als klant geen enkele feetback over een medewerker of medewerkster achterlaten…

Softwareontwikkelaars, ict’ers en testers,pilotdeelnemers, en de drang naar nieuwe mogelijkheden kan ik heel goed begrijpen, echter, de uiteindelijke hoofdverantwoordelijken, dat zijn beslist geen pilotdeelnemers, en testers, want als iedereen goed de andere receivertjes zoals de 2 hier staande HMB 2260 in de gaten had gehouden, dan hadden ze hetzelfde geschreven, als ik op 14 September vorig jaar al heb gemeld, niet hier, maar via anderen, dat i.i.g de HMB 2260, de software niet aankon.

En ja, een dark mode zoals nu aangekondigd, kan een goede verbetering betekenen, omdat dat felle blauw nu niet echt rustgevend kan zijn, en al zeker niet in de slaapkamer, dan is dat felle blauw inderdaad niet prettig,en dan ook niet goed voor je gezondheid.

Met donkere achtergrond krijg je inderdaad meer contrast, ook dat klopt allemaal.

Ik ben al meer dan 46 jr. klant bij KPN (voormalig PTT) en heb nog nooit zo'n slechte communicatie gezien, als in de coronatijd bij KPN, met dit als gevolg.

Ik heb zelf bij de grootste kabelaar gewerkt als dispatcher/teamleider,toen ik daar werkzaam was, was dit soort dingen ondenkbaar: Overdag en s’avonds blijf je met je fikken van het netwerk, of je moet je abonnees van te voren duidelijk informeren, ook het klant contact centrum, werkt bij werkzaamgeden en uitrol, zeer nauw samen.

Ik moest van te voren bij werkzaamheden echt álles aan het klant contact centrum melden, en bespreken.

 

Met vriendelijke groet,

Henny

 

 

 

 

Reputatie 1

👎👎👎👎

Reputatie 5
Badge +1

Wat een gepruts. Het wordt tijd dat grotere media (Radar?) zich ermee gaat bemoeien, of zelfs juridische stappen? Een klantencollectief starten?

Ik zit nu al meer dan een jaar met een traag/niet werkend menu bij mijn Itv van kpn. Het is on-ge-kend! Opnames werken met regelmaat niet, kan programma's vaak niet terugkijken en elke keer maar mooie beloftes dat de update eraan komt. Zouden we a.u.b., als deze uitrol van de update opnieuw mislukt, terug kunnen naar het menu die ik dik een jaar geleden. Grafisch zeker iets minder mooi, MAAR HET WERKT TENMINSTE. 

Ik betaal nu al een jaar grof geld voor iets wat gewoon niet functioneert, te treurig voor woorden. Ik doe niet mijn beklag omdat ik korting wil, maar geef me gewoon a.u.b. een werkend product! Oude of nieuwe layout, het maakt mij echt niks uit!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 5
Badge +1

De testers en andere pilit deelnemers, hebben hun huiswerk niet goed gedaan.

Ik reageer niet heel veel meer in dit topic, maar ik ben het als oud pilottester inmiddels wel zat dat men ons verantwoordelijk houdt voor deze trage software.

Ik zal dan ook nogmaals onze rol uitleggen. Wij kregen als een van de eerste groep de nieuwe software en toegang tot een speciaal topic. Hier konden wij feedback geven. De kanttekening hierbij was dat er niet altijd wat mee gedaan kon worden. Dus het verwijt dat het ook aan de pilot groep ligt vind ik absoluut niet correct. Ik vind het ook jammer dat wij als select groepje klanten verantwoordelijk gehouden worden. Gezien wij alleen onze feedback konden geven. Wij hadden geen enkele invloed op de uitrol, goede werking of onderdelen van de firmware. Gezien de eindverantwoordelijkheid bij de ontwikkelaars lag.


Ik zal je bericht nog een keer quoten @Chrizziey want helaas begint @Ceessie35 een beetje de bocht uit te vliegen. Zou mooi zijn wanneer een moderator dit een halt toeroept.
Daar zijn ze normaal ook niet vies van. 


Excuus? Deze persoon is op leeftijd en uit zijn / hun frustraties. Graag wat meer begrip daarvoor.

Het wordt dat tijd deze bagatelliserende reacties een halt toegeroepen wordt!