KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wordt moeilijk. Zit namelijk geen switch tussen, rechtstreeks (bekabeld) aangesloten op het modem.

Speelt dit issue dan nog steeds?

Nee, gelukkig werkte het na een paar keer opnieuw opstarten weer. Maar geeft niet echt vertrouwen.

Reputatie 7

In de weekenden, zon en feestdagen vinden er géén noodzakelijke werkzaamheden plaats.Dat mogen ze ook niet. Dat zou jij toch heel goed moeten weten @jwb zeker als je al zolang hier reageert.

Bij bureaucratische starre old-fashioned organisaties zie je inderdaad dat er in het weekend geen onderhoud gepleegd wordt. En dat is nu net wat een organisatie log maakt en daar is de abonnee de dupe van. Het is ook een opstelling die niet past in de tijd waarin wij leven.

Je moet je als management van een organisatie ook afvragen wat noodzakelijke werkzaamheden zijn. Als een (groot) deel van jouw klanten aanzienlijke problemen ervaart met de door jou geleverde diensten dan moet je je afvragen of het wegnemen van de oorzaak niet hoort tot de noodzakelijke werkzaamheden.

Wat mij betreft is dat wel het geval en mijns inziens zou je als klant dan ook mogen verwachten dat de uitrol ook in het weekend gewoon door gaat.

 

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm

@wjb Bekijk dit nog maar eens heel goed.

 

Reputatie 7

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm

@wjbBekijk dit nog maar eens heel goed.

Het gaat er niet om hoe het nu is, maar om hoe het zou moeten gaan.

Als één van onze klanten 's avonds of op zaterdag een productieverstorend probleem aankaart, dan krijgt hij gewoon support. Dat is anno 2021 gewoon "all in the game".

Reputatie 3

Wat ik echt jammer vind is dat er geen mogelijkheid is dat klanten zelf kunnen bepalen wanneer je de software update uitvoert. 

Mocht je het op een bepaalde datum dan nog niet hebben gedaan dan wordt het middels de batch van KPN gedaan.

Zo kan KPN elke klant terwille zijn. In dit geval zal dit voor heel veel klanten een opluchting zijn. 

Reputatie 7

Wat ik echt jammer vind is dat er geen mogelijkheid is dat klanten zelf kunnen bepalen wanneer je de software update uitvoert. 

Waarom zou je dat willen dan, een update wordt toch uitgevoerd als jij op één oor ligt en er toch niets van merkt?

Als je bedoelt dat je specifiek voor deze update wilt kunnen aangeven dat deze per direct doorgevoerd moet worden op jouw TV ontvanger(s) dan snap ik dat KPN die mogelijkheid niet heeft immers dan zou iedereen dat kunnen doen en dan gaat het hele "gefaseerd" en "gecontroleerd" uitrollen dus op de schop.

Reputatie 3

Ik bedoelde alleen dat de mogelijkheid er zou moeten zijn. Het gros van de klanten die klaagt hier niet en wacht netjes op zeg maar de batch update van KPN. Maar het zou het klantvriendelijk zijn dat de mogelijkheid er zou zijn door bijvoorbeeld zelf de update te doen?

Dan kunnen de mensen die er heel veel last van hebben als eerste geholpen zijn. 

 

Het was positief bedoeld. 

Reputatie 7

Ik bedoelde alleen dat de mogelijkheid er zou moeten zijn. Het gros van de klanten die klaagt hier niet en wacht netjes op zeg maar de batch update van KPN. Maar het zou het klantvriendelijk zijn dat de mogelijkheid er zou zijn door bijvoorbeeld zelf de update te doen?

Dan kunnen de mensen die er heel veel last van hebben als eerste geholpen zijn. 

 

Het was positief bedoeld. 

Ik heb het ook positief opgevat en aangegeven dat dergelijke functionaliteit indruist tegen een gefaseerde uitrol van de nieuwe firmware waardoor er een bewakingsmechanisme wegvalt en daarmee de controle over het uitrolproces verloren zou kunnen gaan.

Reputatie 3

Maar ik kan nog steeds niet normaal tv kijken. Beeld knippert telkens, geluid valt weg en opnieuw installeren helpt niet.

Hoe kan ik dat oplossen dan? 

 

 

Reputatie 7

Maar ik kan nog steeds niet normaal tv kijken. Beeld knippert telkens, geluid valt weg en opnieuw installeren helpt niet.

Hoe kan ik dat oplossen dan? 

Contact opnemen met klantenservice van KPN op 0800-0402.

De issues die jij meldt zijn waarschijnlijk te wijten aan een hardware defect, ik vermoed dat de hdmi poort van jouw TV ontvanger geen goed contact meer maakt en dat jouw TV ontvanger dus vervangen moet worden.

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Reputatie 7
Badge +24

Het gros van de klanten die klaagt hier niet en wacht netjes op zeg maar de batch update van KPN.

Dat ze (hier) niet klagen wil niet zeggen dat ze er geen last van hebben. Iedereen moet gewoon netjes op zn beurt wachten. 

Reputatie 6
Badge +3

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Je zal maar doof zijn :smirk:

Reputatie 7

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Je zal maar doof zijn :smirk:

Wat moeten we nu toch met zo'n opmerking. :confounded:

Reputatie 6
Badge +3

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Je zal maar doof zijn :smirk:

Wat moeten we nu toch met zo'n opmerking. :confounded:

Doe ermee wat je wil

Reputatie 7

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Je zal maar doof zijn :smirk:

Wat moeten we nu toch met zo'n opmerking. :confounded:

Doe ermee wat je wil

Zal ik doen.

 

@Robert.Middel : je kunt hier ook een apart topic voor aanmaken. Het duurt echter wel een tijdje voordat we er aan toe komen in verband met grote drukte op het forum.

Bellen is sneller. 

Je zal maar doof zijn :smirk:

Wat moeten we nu toch met zo'n opmerking. :confounded:

Negeren, het voegt helemaal niets toe aan deze thread, reageren dus ook niet. 

Reputatie 2

Ik hoop dat de update gaat werken anders moet kpn maar een grote investering doen en nieuwe kastjes laten bezorgen.

Momenteel is het zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag dat zelfs de informatie bij een zender niet meer verschijnt “Geen informatie beschikbaar” :frowning2: Het oproepen van het menu roepen wij niet meer op omdat het meer dan 10 seconden duurt, maar ook uitzetten als je eenmaal een keuze hebt gemaakt. Eigenlijk zijn wij er klaar mee :disappointed:

Reputatie 3
Badge

Nog steeds belachelijk traag

Reputatie 7

@bandicoot, Heb je jouw TV ontvanger al eens een "frisse start" gegeven?

Niet dat dit de oplossing is, maar voor velen resulteert dat wel in een beduidend sneller menu die daarna stapje voor stapje weer trager wordt. Het zou het wachten op de uitrol van de echte fix iets kunnen verzachten.

Reputatie 6
Badge +3

Nog steeds belachelijk traag

Hier ook hoor

Reputatie 5
Badge +4

De uitrol is nu ook doorgedrongen tot Tweakers:

https://tweakers.net/nieuws/176554/kpn-start-update-tv-ontvanger-voor-sneller-menu-en-donkere-modus.html?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=twk_nieuwsbrief

Reputatie 6
Badge +3

Kijk daar hebben we wat aan

TV ontvanger is al sinds het menu veranderd is niet meer normaal te bedienen. 30-45 seconden wachten voordat er reactie volgt. Helaas na maanden nog steeds niet opgelost. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge

@bandicoot, Heb je jouw TV ontvanger al eens een "frisse start" gegeven?

Niet dat dit de oplossing is, maar voor velen resulteert dat wel in een beduidend sneller menu die daarna stapje voor stapje weer trager wordt. Het zou het wachten op de uitrol van de echte fix iets kunnen verzachten.

@wjb ik had een beter idee, ben in onderhandeling met Ziggo, die schijnen een sneller menu te hebben en weten van de problemen bij KPN  en zijn toeschietelijker nu😄👍