KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 129293 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 2

Ik ben het er helemaal mee eens dat KPN TV+ duur is. De extra kosten voor hardware is ook echt ongelooflijk. Ik heb ook ontdekt dat de prijzen voor een abonnement bij KPN veel hoger zijn dan bij andere aanbieders. Ik ben al lange tijd klant en had een goede relatie met KPN.

Ik ben niet tevreden met de TV diensten die KPN nu aanbiedt en het lijkt erop dat ze niet echt geïnteresseerd zijn in het verbeteren van hun diensten of service zonder lange trouwe klanten het nieuwste gratis aan tebieden. Daarnaast betaal ik altijd op tijd mijn rekeningen en hoop ik een goede service te ervaren.

Je zou verwachten dat de streamingdiensten die aangeboden worden op oude hardware ook gewoon zouden werken zonder extra kosten. Ik zou er zelf voor kiezen om even te wachten en te zien wat andere gebruikerservaringen zijn voordat ik een nieuw  internet abo aanschaf.

Dus deel aub de gebruikerservaringen van KPN TV+ hier op dit forum. !

 

Zoals gevraagd zal ik mijn ervaring delen:

het werkt fantastisch, en ik vind de prijzen in vergelijk met wat je krijgt meer dan redelijk.


Is dit een beetje wat je bedoeld?

 Ik heb ook ontdekt dat de prijzen voor een abonnement bij KPN veel hoger zijn dan bij andere aanbieders. 

Hallo @Ophof , 

ik heb de pakketten even vergeleken, er zijn 3 ‘echte’ providers, KPN, Ziggo en T-Mobile.

het pakket: 100Mbit/s internet, basis tv-pakket en vaste telefonie:

KPN         €57,00

Ziggo      €59,00

T-Mobile €62,50

Conclusie: KPN is de goedkoopste

Hierbij ben ik uitgegaan van de standaard prijzen zonder acties, kortingen e.d.

Reputatie 2
Badge

Had dit erg graag gehad in combinatie met de dure nvidia shield die ik al bezit.

toch vind ik wel dat nu met die versie 12 experiabox en dit nieuwe klanten aardig vooruit gaan erop.. Een stap dichter bij 1 kastje is altijd goed vind ik

Reputatie 2

Hoi,

Hoe gaat dat als je een hussel abonnement hebt geldt dan ook nog die voordelen bedoel  ook nog die extra zenders en het pluspakket?

Gr,

Theo

Ja, Theootje.

Ook onder Hussel krijg je het pluspakket gratis (zenders en on demand) indien je ook minimaal één kpn mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt.

Reputatie 3
Badge +1

Ja, Theootje.

Ook onder Hussel krijg je het pluspakket gratis (zenders en on demand) indien je ook minimaal één kpn mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt.

Dat gehussel bij KPN is wat, het blijft een gehussel, dat wordt er weer even voor gaan zitten met je huidige en nieuwe abonnement wat het meeste voordeel oplevert.🤔

Reputatie 7

Ja, Theootje.

Ook onder Hussel krijg je het pluspakket gratis (zenders en on demand) indien je ook minimaal één kpn mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt.

Dat gehussel bij KPN is wat, het blijft een gehussel, dat wordt er weer even voor gaan zitten met je huidige en nieuwe abonnement wat het meeste voordeel oplevert.🤔

Maar hussel bestaat niet meer en dus is husselen ook verleden tijd.

Reputatie 3
Badge +1

Ja, Theootje.

Ook onder Hussel krijg je het pluspakket gratis (zenders en on demand) indien je ook minimaal één kpn mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt.

Dat gehussel bij KPN is wat, het blijft een gehussel, dat wordt er weer even voor gaan zitten met je huidige en nieuwe abonnement wat het meeste voordeel oplevert.🤔

Maar hussel bestaat niet meer en dus is husselen ook verleden tijd.

Dat wist ik niet dat hussel abonnementen er meer zijn, wat is het nu geworden geknutsel abonnementen🤡

Reputatie 2

Hoi hoe zoek je nu uit dan waar je wel of niet recht op hebt?

Als husselen en zo niet meer bestaat?

 

Gr,

Theo

Hoi hoe zoek je nu uit dan waar je wel of niet recht op hebt?

Als husselen en zo niet meer bestaat?

 

Gr,

Theo

Gewoon naar het actuele aanbod kijken wat op de website staat voor nieuwe klanten en in MijnKPN kijken voor bestaande klanten.

 

Hoi hoe zoek je nu uit dan waar je wel of niet recht op hebt?

Als husselen en zo niet meer bestaat?

 

Gr,

Theo

Ondanks de naam blijven de combinatie voordelen gelijk zoals al is.aangegeven.

Dus als u zou kiezen voor TV+ en u heeft een mobiel abonnement bij KPN is de verandering minimaal. Verder is het al genoemd hoe u de prijzen kan vergelijken.

 

De flexibiliteit is zover ik het heb gezien hetzelfde gebleven. Er zijn twee TV+ abonnementsvormen met of zonder de basis TV kanalen.

Hoi hoe zoek je nu uit dan waar je wel of niet recht op hebt?

Als husselen en zo niet meer bestaat?

 

Gr,

Theo

Als jij nu een Hussel abonnement hebt mag en kan je nog '’husselen'’, @Theootje .

Opties en zo zie je in je MijnKPN account.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoe zoek je nu uit dan waar je wel of niet recht op hebt?

Als husselen en zo niet meer bestaat?

 

Gr,

Theo

Als jij nu een Hussel abonnement hebt mag en kan je nog '’husselen'’, @Theootje .

Opties en zo zie je in je MijnKPN account.

Dus van  gehussel naar geknutsel, want zo zitten de abonnementen in elkaar bij KPN.

Reputatie 2

k heb ook aan de testperiode meegedaan.
Ik heb/had een HMB2260 tv box altijd aangesloten via een Powerline adapter. Dit leverde bijna wekelijks vastlopers of zeer trage reacties op. Erg irritant. Moest dan vaak de box herstarten om er weer leven in te krijgen.

Ik heb tijdens de testperiode de DIW7022 (tv+ box) eveneens via de powerline adapters aangesloten gebruikt en gedurende de testperiode van enkele maanden nog geen enkele vastloper gehad.
Via wifi werkt de box ook prima maar via utp is normaliter toch stabieler ik denk dat dit wel vermeldenswaard is. 
Natuurlijk hoeft dit niet voor iedereen te gelden. Wellicht dat anderen tijdens de testperiode dit ook hebben geconstateerd, dan is het goed om dit ook te melden.  Kan voor anderen goede info zijn. Zeker omdat best veel mensen de tv via powerline adapters aangesloten hebben.

Gr. Calispera

Reputatie 7
Badge +16

... Kan voor anderen goede info zijn. Zeker omdat best veel mensen de tv via powerline adapters aangesloten hebben.

Zeker een goede toevoeging, @Calispera 👌🏾!
Powerline adapters / Draadloze Verbindingssets (DVS) zien we liever niet en ondersteunen wij ook niet in combinatie met TV+. We willen graag dat je een zo goed mogelijke kijkervaring hebt met de TV+ Box. Het direct bekabeld aansluiten van je TV+ Box op je modem geeft het beste resultaat.

Sluit je de TV+ Box op een andere manier aan en ervaar je problemen? Dan zullen we je vragen om de TV+ Box op één van de ondersteunende aansluitconfiguraties aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi,

Hoe gaat dat als je een hussel abonnement hebt geldt dan ook nog die voordelen bedoel  ook nog die extra zenders en het pluspakket?

Gr,

Theo

 

Ja, zie startbericht.

Ik had het ook via de site geprobeerd.

Ik heb nu Hussel en KPN mobiel.

Als ik zou overstappen, dan behoud ik die voordelen.

Gratis pluspakket en € 5,-- korting op 1 entertainment pakket.😉😊

Dus dat blijft gelukkig hetzelfde als je van Hussel overstapt naar KPN tv+.😊

 

P.S.

De naam Hussel veranderd.

In een mail van donderdag 26 januari stond dat Hussel vanaf nu Combivoordeel heet.

Reputatie 7
Badge +20

 

Ik heb tijdens de testperiode de DIW7022 (tv+ box) eveneens via de powerline adapters aangesloten gebruikt en gedurende de testperiode van enkele maanden nog geen enkele vastloper gehad.
Via wifi werkt de box ook prima maar via utp is normaliter toch stabieler ik denk dat dit wel vermeldenswaard is. 

Gr. Calispera

 

@Calispera 

Waarom sluit je de DIW7022 niet aan via WIFI?

Dat scheelt meteen een hoop energie (volksmond stroom).

Die DVS’en verbruiken aardig wat energie.

En door de grote verstoringen op het 230 volt netwerk geven ze ook meer problemen.

Dat heb je via Wifi niet en je bespaart veel energie.

wij hebben nu een korte tijd de tv+ ,boxen,

icm met pair bounding en de fritzbox werken ze super goed. eentje draadloos aangesloten die werkt ook vlekkenloos. 

hiervoor jadden wij mit  kastjes icm met de 5202. nu kunnen de mitvkastjes weg. 

de android kastjes werken stabiel en snel. beeldkwaliteit ook zeer mooi. 

alleen een probleem met de volume van de android box in de woonkamer. al contact gehad met service+ maar niet een simpele oplossing alleen maar resetten van de android box.

de uitgaande volume is verlaagd. ik heb eenmalig het android volume balkje gezien waarschijnlijk hier volume verlaagd. deze zelds na reset niet meer re vinden.

dus mocht iemand hier een idee hebben.. graag

 

Reputatie 2

 

de uitgaande volume is verlaagd. ik heb eenmalig het android volume balkje gezien waarschijnlijk hier volume verlaagd. deze zelds na reset niet meer re vinden.

dus mocht iemand hier een idee hebben.. graag

 

Druk de google assistant knop in op je afstandsbediening en zeg : “Volume maximaal”.

Of, gebruik de remote in de Google Home app

ik heb nog drie vragen:

1 het tv signaal is deze gescheiden van het internet net zoals die van de 5202?

2 kan ik als ik op vakantie ga de box meenemen? dat doe ik nu met de mitvstick die ik los heb.

3 bij een mitv box kan ik alles verberfen wat ik niet gebruik. bv disney+ , dit lukt mij niet bij deze tv+box is dit wel mogelijk? ook de volgorde aanpassen van de apps in favorieren lukt mij niet.

 

mvg.

 

steffen meijer

Reputatie 6
Badge +7

@Steffen14 

de uitgaande volume is verlaagd. ik heb eenmalig het android volume balkje gezien waarschijnlijk hier volume verlaagd. deze zelds na reset niet meer re vinden

 

instellingen>apparaat>afstandsbedieningen en accessoires>kpn afstandsbediening>bedien je tv met de kpn afstandsbediening 

Als je in dit menu de optie op uit zet kun je het volume van het kastje zelf wijzigen.

 

Reputatie 2

 

Ik heb tijdens de testperiode de DIW7022 (tv+ box) eveneens via de powerline adapters aangesloten gebruikt en gedurende de testperiode van enkele maanden nog geen enkele vastloper gehad.
Via wifi werkt de box ook prima maar via utp is normaliter toch stabieler ik denk dat dit wel vermeldenswaard is. 

Gr. Calispera

 

@Calispera

Waarom sluit je de DIW7022 niet aan via WIFI?

Dat scheelt meteen een hoop energie (volksmond stroom).

Die DVS’en verbruiken aardig wat energie.

En door de grote verstoringen op het 230 volt netwerk geven ze ook meer problemen.

Dat heb je via Wifi niet en je bespaart veel energie.

Mijn modem (V8) staat ver van de TV en ik heb geen Superwifi of extenders. Ook streamen vanaf PC die nog verder weg staat loopt via wifi niet altijd zonder haperingen. Het werk wel maar met de UTP via powerline loopt het momenteel als een zonnetje, met de huidige apparatuur, dus vandaar nog via powerline. Met de V8 werkt multicast via wifi ook niet, maar moet unicast gebruikt worden. maar dit is op zich geen probleem.

Gr Calispera 

Reputatie 7
Badge +20

@Steffen14

 

Wat zijn mit kastjes?

Wat betekend mit??

 

Voor de Experabox (als je de Box12 nog niet had) en voor de KPN tv decoders 5202 krijg je als het goed is een retourbon en een retourdoos.

 

Ik ga ervan uit dat je de 2de draadloos via WIFI hebt aangesloten.

DVS kan je beter niet gebruiken.😉

Reputatie 7
Badge +20

@Calispera

 

Neem contact op met KPN en wissel de Experiabox 8 om voor de Box 12.

0800-0402 (gratis)

Wifi is vele malen beter dan via de DVS.

En de DVS verbruikt ook nog eens aardig wat energie (volksmond stroom).

En zie ook hier voor een extra WIFI punt (moet wel op een vaste UTP kabel aangesloten worden).

 

TIP

Als je op quote klikt, haal dan zoveel mogelijk tekst weg.

Het topic wordt anders onoverzichtelijk, en dat wordt het eigenlijk al.

Zie ook hier.

Reputatie 2

@Calispera

 

Neem contact op met KPN en wissel de Experiabox 8 om voor de Box 12.

0800-0402 (gratis)

Wifi is vele malen beter dan via de DVS.

En de DVS verbruikt ook nog eens aardig wat energie (volksmond stroom).

Dat weet ik Joop2011, maar als ik de info/postings over de box12 lees dan levert deze geen betere wifi op zonder aanschaf Superwifi. Dus kijk nog even de kat uit de boom. Het functioneert momenteel goed zonder verdere investeringen. “if it ain't broke, don't fix it”

Gr. Calispera