Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 2

Helaas, ook met de nieuwe simkaart van Tmobile en nummeroverdracht geen verbetering.

het leek erop dat het vanmorgen verholpen was maar helaas. Weer terug bij af.

Dus jij hebt hetzelfde probleem ook bij T-Mobile?

Heb je dit al aangekaart op het forum van T-Mobile?

Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je al een keer het netwerk gereset na de omzetting van KPN naar T-Mobile. 

Hi Wjb,

 

ik heb mijn tmobile simkaart vandaag in de telefoon en het werkt wisselend.

Nadat het raar deed heb ik het weer opnieuw opgestart en netwerk gereset en lijkt het nu weer beter te werken. Ik durf alleen niet erg enthousiast te hopen op consistente verbetering. Bij tmobile is dit probleem niet bekend onder zijn Iphone gebruikers. Helaas kom ik dan toch weer uit bij KPN.

Omdat ik nog even afwacht hoe mijn telefoon zich 24 uur gedraagt zal ik morgen een update plaatsen over de ontwikkelingen nu ik een andere sim gebruik ipv die van KPN. Dan plaats ik het opnieuw een update in het forum

Reputatie 6
Badge +3

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

Reputatie 7
Badge +10

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

En dat haalt niets uit, al op bladzijde 1 van dit topic heb ik dit uitgevoerd en naar andere ook aangegeven om te proberen en zowel bij maar maar ook bij andere zonder resultaat 

Reputatie 6
Badge +3

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

Het zou kunnen uitmonden in een update maar dat is nu nog niet te zeggen.

 

bijzonder is wel dat KPN ons dit niet kan melden!!???

Reputatie 7

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

Het zou kunnen uitmonden in een update maar dat is nu nog niet te zeggen.

Wil je zeggen dat Apple wellicht met een update gaat komen om dit probleem te tackelen?

Reputatie 6
Badge +3

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

En dat haalt niets uit, al op bladzijde 1 van dit topic heb ik dit uitgevoerd en naar andere ook aangegeven om te proberen en zowel bij maar maar ook bij andere zonder resultaat 

Daar vroeg ik ook naar of dit had geholpen.

antwoord was eigen nee maar meer om toestel up 2 date te houden/maken.

Reputatie 6
Badge +3

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

Het zou kunnen uitmonden in een update maar dat is nu nog niet te zeggen.

Wil je zeggen dat Apple wellicht met een update gaat komen om dit probleem te tackelen?

Dat werd inderdaad gezegd.

Reputatie 7
Badge +10

@Erik_ Waarom is er eigenlijk nog geen officiële storingsmelding. Is dit kop in het zand steken of weg blijven kijken. Er zullen zat klanten zijn die van alles proberen om hun probleem op te lossen, echter zonder resultaat. Een klein deel van de klanten komt hier terecht maar er zullen ook klanten zijn die op kosten worden gejaagd voor een nieuw toestel of gaan kijken of het gras groener (of roze, of blauw, of oranje, of rood) is bij een andere provider.

 

Ik vind dit een slechte manier van communiceren van een telecom provider

Reputatie 7

Zojuist Apple support op de chat.

probleem is bekend werken met man en macht aan de oplossing.

Is alleen bij kpn klanten een issue.

als tip kreeg ik mee netwerk instellingen te resetten 

Het zou kunnen uitmonden in een update maar dat is nu nog niet te zeggen.

Wil je zeggen dat Apple wellicht met een update gaat komen om dit probleem te tackelen?

Dat werd inderdaad gezegd.

Dan hoop ik dat de mensen die zo hebben geageerd tegen mijn "bijdragen" ook nog eens bij zichzelf te rade zullen gaan.

Maar bovenal hoop ik dat er licht komt aan het einde van de tunnel en dat iedereen binnenkort weer een stabiele 4G verbinding zal hebben.

Reputatie 3

Kpn verwijst ons door na apple en apple verwijst ons door na de provider kpn

inmiddels contact gehad met apple en mijn hardware is gecontroleerd geworden er worden in de hardware geen fouten gevonden ook niet mbt tot mobiele netwerk.

 

Zoals het eruit ziet het probleem ligt dus wel degelijk bij kpn..

Reputatie 4
Badge +2

Nog een tip als workaround:

Mijn zoon heeft zijn oude iPhone 7 weer in gebruik genomen met de simkaart uit zijn iPhone 11. Voor bellen en sms. Werkt probleemloos.
Hij gebruikt daarnaast zijn iPhone 11 met de andere apps via de hotspot van zijn iPhone 7. 

Reputatie 3

 

Reputatie 3
Badge

Voor de leuk ook contact gehad met Apple. Alle diagnostiscs wijzen op up to date hardware, geen issues qua device. Alles wat geupdate kan worden is geupdate.

Ook afgestemd dat het resetten van netwerksettings niet werkt, dat mensen het wisselen van SIM hebben geprobeerd, zonder effect. Zij kunnen niet anders dan concluderen dat het aan KPN zijde moet zitten.

 

Senior advisor heeft me terug gebeld. Enige advies was nog het vervangen van de SIMkaart...maar ook daar geldt dus dat dit door velen hier al geprobeerd is. Ook weer bevestiging dat diagnostics goed is.

Geen probleem dus qua hardware, en het lijkt het erop dat het probleem bij KPN ligt (want het is niet de simkaart bij iedereen hier)...

Reputatie 3

PatH85 

 

precies dit ook allemaal vanuit apple.

lijkt me toch helder dat als het niet aan hardware ligt.. het probleem bij kpn ligt..

 

als nog levert kpn nu niet de geboden dienst!

Reputatie 6
Badge +3

PatH85 

 

precies dit ook allemaal vanuit apple.

lijkt me toch helder dat als het niet aan hardware ligt.. het probleem bij kpn ligt..

 

als nog levert kpn nu niet de geboden dienst!

 

KPN graag een reactie 

Reputatie 4
Badge +1

Nog een tip als workaround:

Mijn zoon heeft zijn oude iPhone 7 weer in gebruik genomen met de simkaart uit zijn iPhone 11. Voor bellen en sms. Werkt probleemloos.
Hij gebruikt daarnaast zijn iPhone 11 met de andere apps via de hotspot van zijn iPhone 7. 

Is op zich een idee, maar ik vind dat teveel gedoe.

Ik wil gewoon dat mijn 11 naar behoren functioneert 😜 

Reputatie 7
Badge +30

15-08-2022

Hallo allen, ik kom weer een update geven. Helaas inhoudelijk nog geen nieuws. Het onderzoek is nog steeds in volle gang. We werken samen met onze leveranciers om de oorzaak te achterhalen en een oplossing te vinden. Maar, het is nog steeds niet duidelijk of het probleem wordt veroorzaakt door de toestellen zelf of door het netwerk van KPN. Zodra daarover meer duidelijkheid is, of er verdere updates zijn, horen jullie het gelijk.

 

Reputatie 1

Ook hier problemen met mijn iPhone 11.

Het ziet er naar uit dat de snelheid grotendeels wegvalt. Whatsapp berichten komen wel aan (met de nodige tijd), maar bijv. een foto sturen via Snapchat zit er niet in. 

Nieuwe simkaart van KPN gehad, maar zonder resultaat.

Zojuist even een paar keer een speedtest gedaan met 4G:
- Hoogste aantal Mbps: 90.26
- Laagste aantal Mbps: 25.96 (meestal lag de snelheid rond dit getal)

(Tussen het testen door had ik vaak helemaal geen internet meer)

Edit: laagste nu 7.36 Mbps… zag hem zo terugvallen.



 

Reputatie 3
Badge

Kpn verwijst ons door na apple en apple verwijst ons door na de provider kpn

inmiddels contact gehad met apple en mijn hardware is gecontroleerd geworden er worden in de hardware geen fouten gevonden ook niet mbt tot mobiele netwerk.

 

Zoals het eruit ziet het probleem ligt dus wel degelijk bij kpn..

Ik heb zojuist ook contact gehad met Apple Support. Alles is gecontroleerd en het ligt niet aan Apple. Ik moest dus maar dringend contact opnemen met KPN. Pfffff joh! Ik wordt er echt moedeloos van. 
#kastjenaardemuur
 

Reputatie 3
Badge

Ook hier problemen met mijn iPhone 11.

Het ziet er naar uit dat de snelheid grotendeels wegvalt. Whatsapp berichten komen wel aan (met de nodige tijd), maar bijv. een foto sturen via Snapchat zit er niet in. 

Nieuwe simkaart van KPN gehad, maar zonder resultaat.

Zojuist even een paar keer een speedtest gedaan met 4G:
- Hoogste aantal Mbps: 90.26
- Laagste aantal Mbps: 25.96 (meestal lag de snelheid rond dit getal)

(Tussen het testen door had ik vaak helemaal geen internet meer)

Edit: laagste nu 7.36 Mbps… zag hem zo terugvallen.



 

Welkom bij de club!

We hebben nog geen activiteiten gepland maar wellicht dat we binnenkort een feest organiseren waarbij we onze onbruikbare iPhones 11 tot ontploffing gaan brengen :P

 

Maar ik ben benieuwd: Hoe lang ervaar jij deze problemen al? Misschien is dit wat lastig aan te geven omdat je dit niet direct hebt gemerkt door gebruik van wifi.. 

 

Dat is namelijk ook wel opvallend vind ik. Dat de problemen voor iedereen op een ander moment lijken te zijn begonnen en dit niet direct aan een update te koppelen is. Of mis ik nu iets?

Reputatie 1

Welkom bij de club!

We hebben nog geen activiteiten gepland maar wellicht dat we binnenkort een feest organiseren waarbij we onze onbruikbare iPhones 11 tot ontploffing gaan brengen :P

 

Maar ik ben benieuwd: Hoe lang ervaar jij deze problemen al? Misschien is dit wat lastig aan te geven omdat je dit niet direct hebt gemerkt door gebruik van wifi.. 

 

Dat is namelijk ook wel opvallend vind ik. Dat de problemen voor iedereen op een ander moment lijken te zijn begonnen en dit niet direct aan een update te koppelen is. Of mis ik nu iets?


Hahaha voor een feestje ben ik altijd te porren! 😁

Mijn problemen begonnen in de eerste week van m’n vakantie, ergens tussen 17 en 24 juli. Volgens mij heb ik toen inderdaad ook de update gehad…

Reputatie 3
Badge

Welkom bij de club!

We hebben nog geen activiteiten gepland maar wellicht dat we binnenkort een feest organiseren waarbij we onze onbruikbare iPhones 11 tot ontploffing gaan brengen :P

 

Maar ik ben benieuwd: Hoe lang ervaar jij deze problemen al? Misschien is dit wat lastig aan te geven omdat je dit niet direct hebt gemerkt door gebruik van wifi.. 

 

Dat is namelijk ook wel opvallend vind ik. Dat de problemen voor iedereen op een ander moment lijken te zijn begonnen en dit niet direct aan een update te koppelen is. Of mis ik nu iets?


Hahaha voor een feestje ben ik altijd te porren! 😁

Mijn problemen begonnen in de eerste week van m’n vakantie, ergens tussen 17 en 24 juli. Volgens mij heb ik toen inderdaad ook de update gehad…

Bij mij begonnen de problemen op de dag van (of dag na) de laatste update van Apple.  Dat was in het weekend van 6-7 augustus. Ik weet zeker dat ik daarvoor geen problemen had.

Toch blijkt (als ik mij dat goed herinner) uit berichten in dit topic dat de update niet de oorzaak zou zijn. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het overzicht een beetje kwijt ben geraakt…

Als de update niet de oorzaak is blijft het natuurlijk heel vreemd dat de problemen bij eenieder op een ander moement zijn begonnen.

 

Reputatie 6
Badge +3

Welkom bij de club!

We hebben nog geen activiteiten gepland maar wellicht dat we binnenkort een feest organiseren waarbij we onze onbruikbare iPhones 11 tot ontploffing gaan brengen :P

 

Maar ik ben benieuwd: Hoe lang ervaar jij deze problemen al? Misschien is dit wat lastig aan te geven omdat je dit niet direct hebt gemerkt door gebruik van wifi.. 

 

Dat is namelijk ook wel opvallend vind ik. Dat de problemen voor iedereen op een ander moment lijken te zijn begonnen en dit niet direct aan een update te koppelen is. Of mis ik nu iets?


Hahaha voor een feestje ben ik altijd te porren! 😁

Mijn problemen begonnen in de eerste week van m’n vakantie, ergens tussen 17 en 24 juli. Volgens mij heb ik toen inderdaad ook de update gehad…

Bij mij begonnen de problemen op de dag van (of dag na) de laatste update van Apple.  Dat was in het weekend van 6-7 augustus. Ik weet zeker dat ik daarvoor geen problemen had.

Toch blijkt (als ik mij dat goed herinner) uit berichten in dit topic dat de update niet de oorzaak zou zijn. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het overzicht een beetje kwijt ben geraakt…

Als de update niet de oorzaak is blijft het natuurlijk heel vreemd dat de problemen bij eenieder op een ander moement zijn begonnen.

 

Bij mij dik 2 weken geleden 

Reputatie 6
Badge +3

Overigens steeds slechter telefonisch te bereiken ook.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hier ook nog steeds huilen met de pet op. 
Op sommige plekken echt vol bereik, maar 9 vd 10 keer alleen maar E of wel 4G maar dan alsnog geen bereik. Op mijn werk en thuis kan ik niets zonder WiFi. Vandaag ook een paar keer met een andere telefoon moeten bellen, omdat ik alleen maar een krakende lijn hoor op mijn eigen telefoon. Vorige week donderdag weer gebeld met de KPN klantenservice. Bij mevrouw aan de telefoon was niks bekend (kon ook niks vinden in haar systeem). Ik zou vrijdag of vandaag teruggebeld worden: niks gehoord. Dus we gaan weer ‘gezellig’ bellen. Pffffff!