Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 3
Badge

Dag 16 en internet nog altijd klote.

voorstel om contract open te breken en vervroegd verlengen met nieuwe telefoon?.

@kpn 

Maar dat lost het probleem voor mensen met SIM Only niet op.

Ik vind dit echt niet oké. KPN fix your problems!!!!! Dit duurt nu wel te lang. ongelofelijk. dit kan absoluut niet!

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Reputatie 7

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Zou kunnen maar het is niet uit te sluiten dat de oorzaak toch bij Apple ligt.

Het zal niet de eerste keer zijn dat Apple functionaliteit net laat afwijken van de Internationaal geaccepteerde standaarden en dat daarbij problemen ontstaan bij providers die zich strak aan die standaarden houden.

Het is niet voor niets dat er bijvoorbeeld nog altijd geen Apple Watch 4G ondersteuning is.

Reputatie 3
Badge

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Schommelen tussen 4G en Edge, maar gewoon geen internet hebben. Wat is het bijzonder frustrerend om te betalen voor een service die niet werkt. Ik ben blij dat er naar een oplossing gezocht wordt… maar ons geduld wordt ernstig op de proef genomen. Ik vraag me af op welke manier we gecompenseerd zullen worden. Simyo kon me er in ieder geval geen antwoord op geven. Laten we hopen dat de boel volgende week weer werkt zoals we gewend waren. 

 

Ik heb Simyo ook geïnformeerd, op het moment ik hier ook het probleem heb aangekaart. Zij zeggen dat KPN er mee bezig is en dat ze verder dat ook moeten afwachten.

 

Echt frustrererend. Merkte gister dat ik dus ook niet kan bellen (ondanks dat mobiel volledig bereik en 4G aangeeft…..internet werkt niet, bellen werkt niet) en dat parkeren ook heel lastig is als data niet werkt. 

Reputatie 6
Badge +3

Kpn,zijn jullie intussen iets op het spoor?

Het heeft geen zin verklaren jullie om er iedere dag naar te vragen maar dan verwacht ik toch minimaal een dagelijkse update over gang van zaken!.

 

Ik betaal voor jullie diensten en kunnen die niet leveren voor al meer dan 2 weken!.

lastig op te lossen wellicht  maar kom dan met een andere oplossing.

Openbreken contracten en andere telefoon in combinatie abbo aanbieden.

 

Reputatie 7

Misschien kan iemand reageren op dit bericht.

Reputatie 2

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Dat lijkt mij wel duidelijk. Apple heeft toch niks te maken met het abonnement die wij met KPN hebben?

Klopt, maar de oorzaak zou wel degelijk in de software van de iPhone kunnen zitten en dan is het toch echt Apple die aan de bak moet. Uiteraard zal KPN contact hebben met Apple over dit issue en zullen ze samen naarstig op zoek zijn naar de oorzaak en daarmee de oplossing.

Zou kunnen maar ik denk toch echt dat het een KPN probleem is, aangezien iedereen er alleen last van heeft die een KPN abonnement heeft.

Helaas niet alleen KPN gebruikers. Bij mij starte het probleem dagen geleden ook mer mijn KPN abonnement en na dagen frustratie en teleurstelling heb ik een simonly abonnement bij Tmobile aangeschaft maar het probleem doet zich helaas nog steeds voort. 
Dus wellicht is het een probleem die bij KPN icm iphone 11 is gestart maar ook een andere provider heeft er nu last van helaas. Ik houd dit forum in de gaten in de hoop dat er een oplossing wordt geboden daar bij mij het probleem vorige week ontstond toen ik nog trouwe kpn klant was. Door dit alles heb ik mijn pijn in mijn hart gekozen voor de concurrent. Maar zoals ik zei; geen succes 

 

dit heb ik gedaan nadat ik de kpn medewerker aan de telefoon aangaf dat ik op z’n minst telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn kinderen en hij mij een korte ‘ja daar kan ik niets aan doen’ beantwoordde. Het gebrek aan emphatie en begrip was zeer schokkerend en teleurstellend. Een storing, of het bij Apple of kpn ligt moet tegemoet gekomen worden. Kpn is het hoofdaanspreekpunt daar de problemen daar gestart zijn en de meeste gedupeerden hier zitten. Een tegemoetkoming van een leentoestel is het minste wat verleend kan worden. Blijkt het later bij Apple te liggen mag KPN dat met hen uitzoeken. De grote bedrijven zijn hiervoor verzekerd!

een goede service aanbieden is het minste wat gedaan kan worden! 

Reputatie 7

Helaas niet alleen KPN gebruikers. Bij mij starte het probleem dagen geleden ook mer mijn KPN abonnement en na dagen frustratie en teleurstelling heb ik een simonly abonnement bij Tmobile aangeschaft maar het probleem doet zich helaas nog steeds voort.

Ik zie nog geen topic over dit issue op het forum van T-Mobile. Wellicht is het verstandig dit ook daar aanhangig te maken.

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Reputatie 7

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Hebben jullie esim of een gewone simkaart.

Als jullie beide een gewone simkaart hebben, wissel die dan eens om.

Heeft de iPhone 11 dan nog altijd het probleem?

Reputatie 4
Badge

Mijn zoon had eerst de iPhone X, nooit problemen. Hij heeft pas sinds een paar maanden de iPhone 11, zelfde abonnement, zelfde simkaart etc etc, maar ook hetzelfde probleem als iedereen hier. Het kan dus nooit alleen aan KPN liggen.  

Reputatie 4
Badge

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en ook sinds een week of 2. Niet prettig en zeker als je hem zakelijk veel gebruikt. Hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn partner heeft een 12 met hetzelfde abonnement en heeft er geen last van dus zou je denken dat het probleem bij Apple ligt. 

Hebben jullie esim of een gewone simkaart.

Als jullie beide een gewone simkaart hebben, wissel die dan eens om.

Heeft de iPhone 11 dan nog altijd het probleem?

Dat is allemaal al uitgeprobeerd door de meesten hier, maar helaas.

Reputatie 4
Badge +2

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Reputatie 4
Badge +1

Nog een geluk eigenlijk dat bijvoorbeeld 112 gebeld kan worden zonder bereik😅

Maar blijft enorm frustrerend dit en ik weet niet zo goed wat nu handig is..

Wilde eigenlijk ook een sim only bij andere provider afsluiten, maar omdat ik las dat dit bij iemand niet hielp doe ik dat maar niet.

De enige mogelijkheid op dit moment is denk ik een andere telefoon, maar ik heb deze 11 nog maar een jaar.  Zonde om nu al een andere te nemen 😁
 

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Ik weet dat ik een wat oudere versie iPhone 11 heb, omdat ik die kreeg in de dikkere doos inclusief earPods en adapter. Er werden volgens mij ook iPhone 11 toestellen in de nieuwe variant doos verkocht. Kreeg u dochter de telefoon in zo’n smaller doosje? 

Reputatie 3
Badge

@Erik_ @Bram_  van KPN :

Zojuist heb ik een experiment uitgevoerd met de iPhone 11 van mijn zoon en de iPhone 11 van mijn dochter. Beide KPN abonnement en beide fysieke simkaart. Alleen de abonnementsvorm verschilt. Mijn zoon heeft grotere databundel. 
De iPhone 11 met KPN van mijn dochter functioneert prima. De iPhone 11 met KPN van mijn zoon dezelfde problemen als de rest op dit forum. 
We hebben de simkaarten omgewisseld en gekeken wat dat doet.

Mobiel internet met de sim van mijn zoon in de iPhone 11 van mijn dochter functioneert prima. 
Mobiel internet met de sim van mijn dochter in de iPhone 11 van mijn zoon deed het eerst een aantal minuten goed, maar daarna ook weer dezelfde problemen.

Mijn conclusie is dan ook dat bepaalde types van de iPhone 11 series problemen hebben in combinatie met KPN. 
Dan zouden de technici hun uitzoekwerk moeten doen met behulp van twee iPhone’s 11, een werkende en een niet-werkende. En dan graag nog in samenwerking met de technici van Apple. 
Wordt er op die manier al naar gekeken en mee gewerkt dat jullie weten!

Ik weet dat ik een wat oudere versie iPhone 11 heb, omdat ik die kreeg in de dikkere doos inclusief earPods en adapter. Er werden volgens mij ook iPhone 11 toestellen in de nieuwe variant doos verkocht. Kreeg u dochter de telefoon in zo’n smaller doosje? 

Dit zijn allemaal constateringen die al bekend zijn en eerder in dit topic zijn besproken. Het zijn inderdaad specifieke modellen die problemen geven. KPN leest mee dus die zijn op de hoogte.

Reputatie 4
Badge +2

@Charlot32 ik weet niet hoe ieder hun iPhone 11 destijds hebben ontvangen. 
Maar omdat er iPhone 11 series zijn die wél werken zou KPN hun klanten tegemoet kunnen komen door zo’n type beschikbaar te stellen (tijdelijk) en het andere toestel dan te gebruiken voor het verder uittesten en probleemoplossen zou ik zeggen. 

Reputatie 4
Badge +2

@F Janssen zover ik kan nagaan is dit met het overzetten van beide sims van kpn op twee iPhone 11 toestellen nog niet uitgeprobeerd. Wel met sims van andere providers en andere niet-iPhone 11 toestellen. Ik volg dit forum ook namelijk. 

Reputatie 6
Badge +3

Kan toeval zijn maar op dit moment werkt 4G als een malle!

snel en vertrouwt 🤞🏻

Reputatie 3
Badge

Kan toeval zijn maar op dit moment werkt 4G als een malle!

snel en vertrouwt 🤞🏻

Bij mij ook! Maar volgens mij zijn er vaker korte perioden dat het functioneert, dus ik wacht nog even met de champagne en het uithangen van de vlag 😄

Reputatie 7
Badge +9

KPN fix your problems!!!!! 

Weet je dan al dat het probleem bij KPN ligt en niet bij Apple?

Laatste keer hoop ik deze reactie…? Je weet hoe ik over je reacties denkt in dit topic…