Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 2

Voor ons is het abonnement leidend (de particuliere klantenservice kan de klantgegevens van een zakelijke klant niet opvragen). Dus ondanks dat het een privé telefoon is (via ons aangeschaft of niet), op basis van het abonnement kun je voor vragen/ meldingen terecht bij de zakelijke klantenservice. 

Alle betrokken partijen, dus ook KPN Zakelijk, worden geïnformeerd. Ik denk dat je net de pech gehad hebt, medewerkers gesproken te hebben die niet (volledig) op de hoogte zijn van/ waren dit issue. Voor updates is het zeker goed om hier mee te lezen, maar komt het aan op bijvoorbeeld de vergoeding van de abonnementskosten als het issue opgelost is, dan moet je echt bij KPN Zakelijk zijn.

Ik zit met exact hetzelfde issue: zakelijk KPN abonnement en privé telefoon (uiteraard iPhone 11). De zakelijke klantenservice geeft aan niets voor mij te kunnen betekenen en hebben mij naar Apple verwezen omdat het ogenschijnlijk door een ios update is veroorzaakt. Apple daarentegen geeft aan dat alle issues mbt netwerk niet een Apple maar provider aangelegenheid is. Ik ben voor info nu afhankelijk van dit forum maar na 5 weken wel echt heel vervelend dat er niet meer te melden is dan ‘we zijn er mee bezig’. Ik zit niet te wachten op een compensatie, leentoestel of andere tijdelijke oplossing, maar wel op duidelijke communicatie met een standaard dagelijkse update op vast tijdstip en ja ook als er niets nieuws te melden is. Uiteindelijk gaat het om het vinden van de oplossing voor mij (en dus niet om schuld, vergoeding of wat dan ook). 

Ik heb besloten om over te stappen naar een andere provider. Gelukkig heb ik een Sim only  abonnement.

Ik wil wel een compensatie voor de maanden juli en augustus en ga ook de maand opzegtermijn niet betalen!

Ik ga volgende week op vakantie en heb dan een werkende telefoon nodig. Dit probleem speelt u al 2 maanden dus

KPN heeft ruim de tijd gehad om het probleem op te lossen.

Kun je laten weten of je telefoon het met de andere provider wel goed doet? Ik overweeg ook over te stappen, maar ben bang dat het probleem blijft..

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb besloten om over te stappen naar een andere provider. Gelukkig heb ik een Sim only  abonnement.

Ik wil wel een compensatie voor de maanden juli en augustus en ga ook de maand opzegtermijn niet betalen!

Ik ga volgende week op vakantie en heb dan een werkende telefoon nodig. Dit probleem speelt u al 2 maanden dus

KPN heeft ruim de tijd gehad om het probleem op te lossen.

Kun je laten weten of je telefoon het met de andere provider wel goed doet? Ik overweeg ook over te stappen, maar ben bang dat het probleem blijft..

 

 

 

Volgens mij hebben meerderen dit al geprobeerd, maar was dit geen succes. Maar dat weet ik niet zeker meer…

Reputatie 7

Kun je laten weten of je telefoon het met de andere provider wel goed doet? Ik overweeg ook over te stappen, maar ben bang dat het probleem blijft..

Volgens mij hebben meerderen dit al geprobeerd, maar was dit geen succes. Maar dat weet ik niet zeker meer…

En toch zou het geen enkel probleem mogen geven en al helemaal niet als je de iPhone 11 een factory reset zou geven immers dan kunnen eventuele instellingen van kpn geen rol meer spelen.

Reputatie 5
Badge +1

@Shyrin_ dankjewel voor je uitgebreide reactie.

 

Je zegt: “Deze storing staat vermeld op onze interne storingspagina, dus iedere collega binnen onze klantenservice zou moeten/ kunnen weten dat deze storing er is. Ik zal nagaan of we deze nog meer onder de aandacht kunnen krijgen.”

Waarom wordt het niet publiek gemaakt? Waarom wordt het niet op de website vermeld? Deze “storing” duurt nu al bijna 7 weken.. maar er staat niks nergens op de website van KPN of andere providers die gebruikmaken van het KPN netwerk.

Reputatie 7

 Waarom wordt het niet publiek gemaakt? Waarom wordt het niet op de website vermeld? Deze “storing” duurt nu al bijna 7 weken.. maar er staat niks nergens op de website van KPN of andere providers die gebruikmaken van het KPN netwerk.

Als 0,05% van jouw abonnees last heeft van een storing moet je dat dan op een site publiceren?

Laat natuurlijk onverlet dat het heel vervelend is voor de abonnees die er last van hebben.

Reputatie 5
Badge +2

@Alexandra @Vikash @Bart_Z @Jeroen_dB @wie dan ook van KPN.

ik weet dat de policy is om op geen enkel bericht inhoudelijk te reageren, maar ik vraag het toch.

Door valschade heb ik via mijn KPN toestel verzekering een nieuwe iPhone 11 een week of 6/7 mogen ontvangen.

En vanaf dat moment ervaar ik ook de verbindings problemen. 
Maar daar gaat mijn vraag niet over.

Sinds ik dus deze problemen ervaar is mijn batterij capaciteit met 3% gedaald naar 97%.

Ik heb in dezelfde week zakelijk een iPhone SE met T-Mobile in gebruik. Hier geen geen verbindings problemen mee.

En, heel belangrijk, batterij capaciteit is gewoon nog 100%.

dus samengevat: iPhone SE + T-Mobile = geen problemen én batterij capaciteit 100%.

iPhone 11 + KPN 6/7 weken problemen én batterij capaciteit 97%.
Kunnen jullie aangeven waar dit aan ligt?

En hoe kan het dat een gloednieuw toestel al binnen 6 weken 3% minder capaciteit heeft.

Daarbij heeft mijn zoon een iPhone 12 + geen problemen, toestel is 1,5jr oud en OOK 97%.

 

Het is hier vaker gezegd, maar ik ben bang dat deze problemen ervoor zorgen dat de batterij capaciteit zeer versneld afneemt. Met andere woorden; schade aan het toestel veroorzaakt.

 

Graag zie ik hier een (inhoudelijke) reactie op. 
Maar ik denk haast wel 100% zeker te weten dat ik gewoon weer genegeerd zal worden en geen reactie zal krijgen. Of ik nu een bericht in dit forum zet, of dm-bericht naar jullie stuur.
Maakt allemaal geen klap uit, jullie negeren ons stelselmatig.

 

Reputatie 2

Kun je laten weten of je telefoon het met de andere provider wel goed doet? Ik overweeg ook over te stappen, maar ben bang dat het probleem blijft..

Volgens mij hebben meerderen dit al geprobeerd, maar was dit geen succes. Maar dat weet ik niet zeker meer…

En toch zou het geen enkel probleem mogen geven en al helemaal niet als je de iPhone 11 een factory reset zou geven immers dan kunnen eventuele instellingen van kpn geen rol meer spelen.

Ik heb juist van de Apple medewerker te horen gekregen dat je zeker géén factory reset moet doen. Als je dat wel doet, heb je de kans dat de telefoon niet meer geactiveerd kan worden omdat hij hiervoor contact moet kunnen maken met de provider en dat is nu juist het hekele punt hier …

Reputatie 2

Nou mensen mijn vorige bericht is verwijderd door KPN.. aangezien ik blijkbaar, volgens de forum regels niet mag mededelen wat ik van de situatie vind. Spijtig dat KPN zo met hun klanten blijft omgaan. 
 

hopelijk mag dit wel: KPN communiceer met je klanten! En communiceer beter en geef antwoord op vragen die er zijn. Als er duidelijker gecommuniceerd word zijn er ook niet zoveel vragen.

 

Onderstaande regel had ik overtreden: 

  • Bij het meerdere malen plaatsen van negatieve uitingen kan op basis van inzicht van het moderatieteam een waarschuwing gegeven worden en bepaalde berichten verwijderd worden. 
Reputatie 7

Ik heb juist van de Apple medewerker te horen gekregen dat je zeker géén factory reset moet doen. Als je dat wel doet, heb je de kans dat de telefoon niet meer geactiveerd kan worden omdat hij hiervoor contact moet kunnen maken met de provider en dat is nu juist het hekele punt hier …

Wat is dat nu toch voor een rare opmerking van die Apple medewerker.

Een factory reset is juist om de telefoon weer in "fabriekstoestand" te brengen zodat hij weer helemaal schoon (als nieuw) inzetbaar is.

Reputatie 2

Ik heb juist van de Apple medewerker te horen gekregen dat je zeker géén factory reset moet doen. Als je dat wel doet, heb je de kans dat de telefoon niet meer geactiveerd kan worden omdat hij hiervoor contact moet kunnen maken met de provider en dat is nu juist het hekele punt hier …

Wat is dat nu toch voor een rare opmerking van die Apple medewerker.

Een factory reset is juist om de telefoon weer in "fabriekstoestand" te brengen zodat hij weer helemaal schoon (als nieuw) inzetbaar is.

Dat klopt, als je er daarna alleen een kaart in stopt die ook geen verbinding met het netwerk van de provider weet te maken, kan de telefoon niet geactiveerd worden. Maar goed, ieder zijn keuze, lijkt mij niet de oplossing voor dit probleem ;-)

Reputatie 7

Dat klopt, als je er daarna alleen een kaart in stopt die ook geen verbinding met het netwerk van de provider weet te maken, kan de telefoon niet geactiveerd worden.

Maar waarom zou een simkaart van bijvoorbeeld T-Mobile niet geactiveerd kunnen worden?

Daar ging deze discussie immers over, overstappen naar een andere provider.

Reputatie 1

Hoi,

sinds een week of 3 gaat mijn iPhone 11 steeds naar het Edge netwerk ipv naar het 4G netwerk.
 

Ik heb mijn IOS geupdate (er zijn er een paar geweest). Ik heb sinds gisteren een nieuwe SIM-kaart, heeft het probleem ook niet opgelost. Netwerkselectie staat op automatisch, maar als ik handmatig op KPN selecteer lost dat het probleem ook niet op. 
 

Het probleem is meestal als ik een Wifi-netwerk verlaat, en dan is de enige oplossing om de iPhone volledig af te sluiten. Echter, vandaag had ik voor het eerst dat dit ook geen oplossing was.

Mijn vrouw heeft een identieke telefoon en abonnement en heeft dit probleem niet. 
 

Wie weet wat ik hier aan kan doen? Echt super irritant dit, bijvoorbeeld als ik via telefoon wil pinnen. 
 

Alvast dank voor het meedenken!

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic 

@Weijers24  Je hebt meerdere mobiele nummers ingevuld, welk mobiel nummer maakt gebruik van een iPhone11?

 

Het nummer eindigend op 42

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb juist van de Apple medewerker te horen gekregen dat je zeker géén factory reset moet doen. Als je dat wel doet, heb je de kans dat de telefoon niet meer geactiveerd kan worden omdat hij hiervoor contact moet kunnen maken met de provider en dat is nu juist het hekele punt hier …

Wat is dat nu toch voor een rare opmerking van die Apple medewerker.

Een factory reset is juist om de telefoon weer in "fabriekstoestand" te brengen zodat hij weer helemaal schoon (als nieuw) inzetbaar is.

Dat klopt, als je er daarna alleen een kaart in stopt die ook geen verbinding met het netwerk van de provider weet te maken, kan de telefoon niet geactiveerd worden. Maar goed, ieder zijn keuze, lijkt mij niet de oplossing voor dit probleem ;-)

Dit is echt totaal niet waar. Je “activeert” een telefoon bij apple dat kan ook gewoon via een wifi verbinding. Het is niet eens zozeer activeren maar je telefoon checkt bij de servers van Apple of er geen activeringsslot op de iPhone zit. Je provider heeft er niks mee te maken.

 

Sinds drie weken heb ik geen 4G meer op mijn Iphone 11 alleen maar KPNEdge. Heel soms komt 4G weer even terug, maar voor paar minuutjes. Mensen die mij bellen kunnen mij niet bereiken, gesprekken vallen ineens weg en als ik geenWiFi heb is internetten bijna onmogelijk (dus bv ook problemen met parkeerapps en betaalapps). Storing gaat wel erg lang duren.

Reputatie 2

KPN ook ik zit al sinds juli zonder 4 g.

heb hier al over ge chat met KPN zonder resultaat.

Hoe nu verder?

 Waarom wordt het niet publiek gemaakt? Waarom wordt het niet op de website vermeld? Deze “storing” duurt nu al bijna 7 weken.. maar er staat niks nergens op de website van KPN of andere providers die gebruikmaken van het KPN netwerk.

Als 0,05% van jouw abonnees last heeft van een storing moet je dat dan op een site publiceren?

Laat natuurlijk onverlet dat het heel vervelend is voor de abonnees die er last van hebben.

0,05%??? Kan mij njet voorstellen dat er zo weinig klanten van KPN een Iphone11 hebben. Dit moet veel hoger zijn lijkt mij…… En 0,05% of niet, klanten moeten gewoon normaal geïnformeerd worden. 

Reputatie 7

 Waarom wordt het niet publiek gemaakt? Waarom wordt het niet op de website vermeld? Deze “storing” duurt nu al bijna 7 weken.. maar er staat niks nergens op de website van KPN of andere providers die gebruikmaken van het KPN netwerk.

Als 0,05% van jouw abonnees last heeft van een storing moet je dat dan op een site publiceren?

Laat natuurlijk onverlet dat het heel vervelend is voor de abonnees die er last van hebben.

0,05%??? Kan mij njet voorstellen dat er zo weinig klanten van KPN een Iphone11 hebben. Dit moet veel hoger zijn lijkt mij…… En 0,05% of niet, klanten moeten gewoon normaal geïnformeerd worden. 

Lang niet alle abonnees met een iPhone 11 hebben problemen, sterker nog, het overgrote meerendeel van deze abonnees ervaart geen problemen.

En om 0,05% te informeren ga je natuurlijk de andere 99,95% niet ook belasten met informatie die niet voor hen van toepassing is.

Reputatie 5
Badge +2

 Waarom wordt het niet publiek gemaakt? Waarom wordt het niet op de website vermeld? Deze “storing” duurt nu al bijna 7 weken.. maar er staat niks nergens op de website van KPN of andere providers die gebruikmaken van het KPN netwerk.

Als 0,05% van jouw abonnees last heeft van een storing moet je dat dan op een site publiceren?

Laat natuurlijk onverlet dat het heel vervelend is voor de abonnees die er last van hebben.

0,05%??? Kan mij njet voorstellen dat er zo weinig klanten van KPN een Iphone11 hebben. Dit moet veel hoger zijn lijkt mij…… En 0,05% of niet, klanten moeten gewoon normaal geïnformeerd worden. 

Lang niet alle abonnees met een iPhone 11 hebben problemen, sterker nog, het overgrote meerendeel van deze abonnees ervaart geen problemen.

En om 0,05% te informeren ga je natuurlijk de andere 99,95% niet ook belasten met met informatie die niet voor hen van toepassing is.

Niet als het een kleine en kortlopende issue is. Maar bijna 8 weken? Daar mag… moet meer aandacht voor zijn.

Maar laat ik dan de vraag terugleggen.. Waarom niet dan? Ik zou echt niet weten waarom niet.

Ben echt super benieuwd naar jouw KPN argument 

Reputatie 2

7 weken verder er nog steeds uberhaupt niet duidelijk wat het probleem is. Sommige iPhones worden zelfs onbruikbaar hierdoor icm andere provider. Batterijcapaciteit neemt flink af door het fulltime netwerk switchen en KPN doet vooral haar best niet te reageren..

Reputatie 7

Ben echt super benieuwd naar jouw KPN argument 

Ik heb geen kpn argument immers ik ben, net als jij, gewoon een klant van kpn en medelid van dit forum.

 

Daar mag… moet meer aandacht voor zijn.

Natuurlijk mag daar best meer aandacht voor zijn maar het beste daarin is gerichte communicatie met de getroffenen en niet door iedereen te informeren.

Op de voorpagina van een krant zal je ook geen bericht vinden waar maar 0,05% van de abonnees in geïnteresseerd is. Zo'n bericht komt misschien op pagina 23 maar daarmee bereik je helemaal niemand van de groep waar het om gaat.

Reputatie 7

Sommige iPhones worden zelfs onbruikbaar hierdoor icm andere provider. 

Weet je dat zeker?

Een iPhone kan na een factory reset sowieso bij een andere provider gebruikt worden en als dat niet zo zou zijn, dan moet je daarvoor toch echt naar Apple kijken want dan functioneert de factory reset blijkbaar niet naar behoren.

Reputatie 5
Badge +2

Sommige iPhones worden zelfs onbruikbaar hierdoor icm andere provider. 

Weet je dat zeker?

Een iPhone kan na een factory reset sowieso bij een andere provider gebruikt worden en als dat niet zo zou zijn, dan moet je daarvoor toch echt naar Apple kijken want dan functioneert de factory reset blijkbaar niet naar behoren.

Factory reset en onbruikbaar weet ik niet.
Wat ik wel weet dat mijn gloednieuwe iPhone 11 binnen een week of 6 3% procent batterij conditie heeft verloren. En als je dit zo doortrekt ben ik over ongeveer een jaar 30% batterij conditie ‘kwijt’. Betekent dus dat deze issue schadelijk voor mijn telefoon is. 

Behalve dat deze issue nu echt veel te lang duurt, KPN allerbelabberdst communiceert, vindt ik deze batterij kwestie echt een zeer kwalijke zaak. 
KPN reageer heeft hier nog geen enkele maal op gereageerd. Op geen enkel bericht. Ook niet op persoonlijke/rechtstreekse berichten. Echt echt heel slecht en begint te lijken op een volledige minachting van hun klanten. 

iPhone SE icm met T-mobile trouwens helemaal niets verloren in dezelfde periode. Bij mij is altijd nog 1 + 1 = 2 en dat betekent deze issue zorgt voor een defect aan mijn iPhone 11.

 

Reputatie 2

Sommige iPhones worden zelfs onbruikbaar hierdoor icm andere provider. 

Weet je dat zeker?

Een iPhone kan na een factory reset sowieso bij een andere provider gebruikt worden en als dat niet zo zou zijn, dan moet je daarvoor toch echt naar Apple kijken want dan functioneert de factory reset blijkbaar niet naar behoren.

 

dit is niet correct! dit heb ik hier ook al meerdere keren aangegeven maar jij blijft voet bij stuk houden dat ik dan ergens anders met mijn probleem moet zijn. En de andere partijen kunnen niet helpen! Na lange tijd stil te zijn geweest geef ik maar weer een update.

Mijn iphone 11 icm KPN probleem begon ook rond dezelfde tijd als ieder ander hier. Na slechte service binnen kpn overgestapt naar Tmobile maar ook na meerdere resets etc en een simkaart van een andere provider (tmobile in dit geval) werkt mijn Iphone 11 niet naar behoren als het neerkomt op netwerk en telefonie.

 

Ik gebruik mijn iphone 8 nu om bereikbaar te zijn en houd dit forum in de gaten voor meer informatie. Ik wacht geduldig op een oplossing en zou het waarderen als alle klachten/problemen hier serieus genomen worden en behandeld worden door de KPN professionals. 

Beste wjb; zou het waarderen als je mijn verhaal niet nogmaals afwimpelt naar Tmobile of Apple daar mijn probleem bij KPN begon en de andere partijen mij niet verder kunnen helpen en mijn iphone 11 nu niet volledig bruikbaar is.