Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Je bericht staat gewoon nog vermeld in het topic, @JJ22. Eén keer vermelden is voldoende.
 

Het lijkt me sterk dat deze eerdere post verwijderd is. De post is on-topic als wat.

KPN gaat nu toch niet onwelgevallige on-topic posts verwijderen?

Nee hoor, zeker niet. Berichten worden wel verwijderd als ze niet passen binnen onze huisregels/ gebruikersvoorwaarden. Crossposten is bijvoorbeeld niet toegestaan: dubbele berichten of onnodige quotes worden wel weggehaald.

Sinds twee maand geen 4g maar edge?

bellen is ook een probleem gebeld worden word vaak naar voicemail gestuurd!

zeer lastig als je vaak van huis bent.

Admin: vraag naar centrale topic verplaatst

Reputatie 7

Welkom op het forum @Pieter oost. Zoals je ziet hebben we jouw bericht verplaatst naar het centrale topic hierover. In het startbericht kan je alle beschikbare informatie vinden.

Ik heb jouw gegevens hierbij toegevoegd aan de lijst.

Wie heeft er al eens een sim kaart van een andere provider geprobeerd in zijn/haar iphone 11?

Ik heb voor 5 euro een sim prepaid van Vodafone gekocht en geïnstalleerd. Na registratie had ik eindelijk weer een fatsoenlijke 4g verbinding. Ook bellen en gebeld worden op dit nieuwe nummer werkte weer als vanouds.

Na een uurtje de KPN sim weer terug geplaatst en wederom weer problemen. Geen 4g maar E en bellen lukte niet.

Het ligt dus zeker niet aan de iphone11. 

Zijn er meer die dit ook zo ervaren met een niet KPN provider?

Reputatie 4
Badge +1

Wie heeft er al eens een sim kaart van een andere provider geprobeerd in zijn/haar iphone 11?

Ik heb voor 5 euro een sim prepaid van Vodafone gekocht en geïnstalleerd. Na registratie had ik eindelijk weer een fatsoenlijke 4g verbinding. Ook bellen en gebeld worden op dit nieuwe nummer werkte weer als vanouds.

Na een uurtje de KPN sim weer terug geplaatst en wederom weer problemen. Geen 4g maar E en bellen lukte niet.

Het ligt dus zeker niet aan de iphone11. 

Zijn er meer die dit ook zo ervaren met een niet KPN provider?

Bij mij gaf het prepaid kaartje van Vodafone dezelfde problemen als met KPN helaas. 

Reputatie 2

I

is er al iets bekend over dit bericht zoals jullie er mee bezig zijn of zoiets ……

Reputatie 3

I

is er al iets bekend over dit bericht zoals jullie er mee bezig zijn of zoiets ……

Zou je toch verwachten dat KPN als een speer met deze info zou komen. Dat hebben ze toegezegd toch? En dan vooral met een aanpak: wat moeten we doen om tot een goede oplossing te komen. Ik wacht in spanning af! 

Badge

Ik heb volgens  de medewerker van kpn recht op de compensatie voor de problemen met de iPhone 11. Waar moet ik mijn gegevens doorgeven

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb volgens  de medewerker van kpn recht op de compensatie voor de problemen met de iPhone 11. Waar moet ik mijn gegevens doorgeven

 

@Ellie 52 Je mag jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij jou toevoegen aan onze lijst.

Reputatie 2

Vikash zou je ook op mijn bericht kunnen reageren ? 

Reputatie 7
Badge +20

@John crouwel Als er nieuwe informatie komt, dan delen we dit met jullie. De informatie die we per sms sturen is het meest recente, dat mag je aanhouden. 

Reputatie 5
Badge +2

Wie heeft er al eens een sim kaart van een andere provider geprobeerd in zijn/haar iphone 11?

Ik heb voor 5 euro een sim prepaid van Vodafone gekocht en geïnstalleerd. Na registratie had ik eindelijk weer een fatsoenlijke 4g verbinding. Ook bellen en gebeld worden op dit nieuwe nummer werkte weer als vanouds.

Na een uurtje de KPN sim weer terug geplaatst en wederom weer problemen. Geen 4g maar E en bellen lukte niet.

Het ligt dus zeker niet aan de iphone11. 

Zijn er meer die dit ook zo ervaren met een niet KPN provider?

Ik heb twee weken geleden mijn KPN SIM omgezet naar eSIM. Vervolgens een T-Mobile prepaid SIM erin gedaan. Met de T-Mobile SIM krijg ik 4G en soms 3G. Ik kan op het nummer gebeld worden. Maar als ik de iPhone configureer dat de data via T-Mobile moet gaan komt er met geen mogelijkheid data doorheen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets werkt. Dat geeft toch te denken. 

Wie heeft er al eens een sim kaart van een andere provider geprobeerd in zijn/haar iphone 11?

Ik heb voor 5 euro een sim prepaid van Vodafone gekocht en geïnstalleerd. Na registratie had ik eindelijk weer een fatsoenlijke 4g verbinding. Ook bellen en gebeld worden op dit nieuwe nummer werkte weer als vanouds.

Na een uurtje de KPN sim weer terug geplaatst en wederom weer problemen. Geen 4g maar E en bellen lukte niet.

Het ligt dus zeker niet aan de iphone11. 

Zijn er meer die dit ook zo ervaren met een niet KPN provider?

Ik heb twee weken geleden mijn KPN SIM omgezet naar eSIM. Vervolgens een T-Mobile prepaid SIM erin gedaan. Met de T-Mobile SIM krijg ik 4G en soms 3G. Ik kan op het nummer gebeld worden. Maar als ik de iPhone configureer dat de data via T-Mobile moet gaan komt er met geen mogelijkheid data doorheen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets werkt. Dat geeft toch te denken. 


goedendag, zoals ik in eerdere berichten heb gelezen zijn de problemen tussen het kpn netwerk en de iPhone 11. Op internet kan je zien dat t-mobile ook gebruik maakt van het kpn netwerk, dus daar schiet je dan inderdaad niets mee op, en werkt het dus niet. 
 

met alle providers die het netwerk van kpn gebruiken heb je gezeur als je een iPhone 11 hebt. 
 

net gebeld met de klantenservice, die wist nergens wat van af van het probleem. Zij heeft er een persoonlijk probleem van gemaakt, en doorgezet naar een andere afdeling die het volgens haar wel kon oplossen. Ik probeerde uit te leggen dat er nog geen oplossing is omdat ik dat anders geweten had omdat ik lid ben van het kpn-forum en ik krijg sms’jes met updates. Tot slot gevraagd of ze mijn Sim-only abonnement konden stopzetten, of dat ik kan verlengen met een andere mobiel maar dit kon niet. 
 

ze was er zeker van dat de andere afdeling een oplossing kon vinden voor mijn probleem, terwijl ik 1 van de vele nederlanders ben met dit probleem. Dus ik zie het somber in, maar wordt binnen 3 werkdagen gebeld dus we wachten het af. 

Sinds maandag 26 september over met een Iphone 11 naar KPN....had ik maar geweten welke problemen er hiermee zijn!!! Serieus geen 4g...best wel handig om te hebben hoor als je er zoveel geld voor betaald...nu maar weer terug naar eerdere provider..met alle kosten van dien..inclusief alle kosten! Hopelijk worden die gecompenseerd!

Reputatie 5
Badge +2

Wie heeft er al eens een sim kaart van een andere provider geprobeerd in zijn/haar iphone 11?

Ik heb voor 5 euro een sim prepaid van Vodafone gekocht en geïnstalleerd. Na registratie had ik eindelijk weer een fatsoenlijke 4g verbinding. Ook bellen en gebeld worden op dit nieuwe nummer werkte weer als vanouds.

Na een uurtje de KPN sim weer terug geplaatst en wederom weer problemen. Geen 4g maar E en bellen lukte niet.

Het ligt dus zeker niet aan de iphone11. 

Zijn er meer die dit ook zo ervaren met een niet KPN provider?

Ik heb twee weken geleden mijn KPN SIM omgezet naar eSIM. Vervolgens een T-Mobile prepaid SIM erin gedaan. Met de T-Mobile SIM krijg ik 4G en soms 3G. Ik kan op het nummer gebeld worden. Maar als ik de iPhone configureer dat de data via T-Mobile moet gaan komt er met geen mogelijkheid data doorheen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets werkt. Dat geeft toch te denken. 

Ik had blijkbaar toch niet alles geprobeerd. Bij T-Mobile moet je inloggen op je account en dan je tegoed gebruiken om een databundel te koppelen. Dat wist ik niet (beetje onlogisch ook als je het mij vraagt), maar nu komt er wel data doorheen. Of dat net zo ‘goed’ werkt als bij KPN ga ik de komende dagen merken. Excuus voor de verkeerde berichtgeving. 

Badge

Ik heb mijn gegevens op het kpn forum profiel ingevuld.  Hopelijk komt het nu in orde

Reputatie 7
Badge +30

Ik zet je op de lijst, @Ellie 52!

Reputatie 4
Badge +1

Sinds maandag 26 september over met een Iphone 11 naar KPN....had ik maar geweten welke problemen er hiermee zijn!!! Serieus geen 4g...best wel handig om te hebben hoor als je er zoveel geld voor betaald...nu maar weer terug naar eerdere provider..met alle kosten van dien..inclusief alle kosten! Hopelijk worden die gecompenseerd!

Dat is mooi zuur inderdaad 😫

Volgens mij is het probleem ook nergens duidelijk te vinden.  Alleen op dit forum.. 

Reputatie 2

Kpn en Apple. 7 weken geleden mijn  klacht over geen bereik op dit forum kenbaar gemaakt. Vervolgens mijn profiel bij gewerkt met telefoonnummer etc. En nu 2 berichtjes gekregen van, we zijn er mee bezig maar helaas etc. Maar ondertussen loop ik nu al weken met een oude iPhone 7 rond om toch bereikbaar te zijn voor mijn kinderen en familie. 
op deze manier dwingen jullie de gedupeerde met een hele dure iPhone 11 kosten te maken om iets nieuws te kopen. En dat kan alleen als we gecompenseerd worden voor de iPhone 11. En zeker in deze tijden.

verlengen bij kpn kan nog niet maar overstappen naar een andere provider geeft dubbele kosten. 
wanneer komen jullie nu eens met een oplossing. 
of een compensatie? De iPhone 11 ziet er nog als nieuw uit en zeker nog 300 euro waard maar op dit moment is hij eigenlijk niks meer waard.

 

 

Ook mijn telefoon heeft al geruime tijd dezelfde problemen. Graag kom ik op de sms-lijst. 

Reputatie 7
Badge +15

@Kaatje Spagaatje Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens op de lijst gezet! 

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen KPN en lotgenoten,

 

Al eerder schreef ik: heeft kpn een deadline voor dit probleem? Of moeten we tot in lengte van dagen afwachten? En hoe gaat de compensatie/ oplossing eruit zien als er geen verklaring voor het probleem gevonden wordt. Alleen een vergoeding voor de niet geleverde dienst is onvoldoende en geen oplossing. Levering van een nieuw toestel aan de gedupeerden lijkt mij het minste wat Kpn dan kan doen. Dat hoeft dan heus niet het allernieuwste te zijn , maar evt een iPhone 12 lijkt mij een redelijke tegemoetkoming voor al deze ellende. Ik heb begrepen dat daar deze problemen niet bij gevonden zijn.

ik hoop deze keer wel een antwoord op de vragen  te krijgen!

W.T. Smid

Reputatie 4
Badge +1

@RemyZ heb je nu goede verbinding met de geactiveerde internetbundel?
Bij mijn Vodafone prepaid was het erg haperend. Apps en websites werden traag geladen of helemaal niet en ik had ook regelmatig E onderweg.  Had juist verwacht dat het goed zou werken, dus ik baalde daar enorm van.  Anders was ik al lang overgestapt. Moet er wel bij zeggen dat ik geen fabrieksreset had uitgevoerd voor ik die sim-kaart plaatste. 
Heb nu wel een fabrieksreset gedaan, omdat ik het toestel heb opgestuurd. 
Zal ik waarschijnlijk wel terugkrijgen met de opmerking dat het toestel helemaal in orde is 🤪

De techneuten van Apple (en KPN?) hebben vast ook nog oktober, november en december nodig voor hun ‘onderzoek’ 🤬

Reputatie 5
Badge +2

@RemyZ heb je nu goede verbinding met de geactiveerde internetbundel?
Bij mijn Vodafone prepaid was het erg haperend. Apps en websites werden traag geladen of helemaal niet en ik had ook regelmatig E onderweg.

Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ik laat het hier weten. 

Wat wel opvalt is dat de batterij een stuk langzamer leeg loopt sinds ik de internetbundel geactiveerd heb. Daarvoor moest ik wel twee keer per dag opladen, nu heb ik nog 62% en de telefoon ging gisteravond om 22:30 met 100% van de lader. Dat heb ik de afgelopen maanden niet meegemaakt. 

Reputatie 3
Badge

Sinds maandag 26 september over met een Iphone 11 naar KPN....had ik maar geweten welke problemen er hiermee zijn!!! Serieus geen 4g...best wel handig om te hebben hoor als je er zoveel geld voor betaald...nu maar weer terug naar eerdere provider..met alle kosten van dien..inclusief alle kosten! Hopelijk worden die gecompenseerd!

Dat is mooi zuur inderdaad 😫

Volgens mij is het probleem ook nergens duidelijk te vinden.  Alleen op dit forum.. 

Schandalig dat KPN nog een iPhone 11 verkoopt terwijl al 2 maanden bekend was dat er problemen zijn met dit toestel op het PPN netwerk!