Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Beste,

Ik ervaar al sinds 13 augustus moeilijkheden met mijn internet en bellen. Ik heb een abonnement bij simyo, maar zij maken gebruik van het netwerk van KPN. Al meermaal contact gehad met zowel simyo als KPN. Beide verwijzen ze mij naar elkaar. Daar heb ik als klant dus helemaal niets aan. Want ondertussen zit ik al 2 maanden zonder internet en gaat bellen eigenlijk ook niet. Nu is dit forum 162p lang en kan ik niet goed opmaken of het nou een probleem is van mijn iphone zelf in combinatie met het KPN-netwerk en of het evt. opgelost zou kunnen worden door een ander abonnement af te sluiten. Ik hoor graag van u. 

Reputatie 7
Badge +10

Beste,

Ik ervaar al sinds 13 augustus moeilijkheden met mijn internet en bellen. Ik heb een abonnement bij simyo, maar zij maken gebruik van het netwerk van KPN. Al meermaal contact gehad met zowel simyo als KPN. Beide verwijzen ze mij naar elkaar. Daar heb ik als klant dus helemaal niets aan. Want ondertussen zit ik al 2 maanden zonder internet en gaat bellen eigenlijk ook niet. Nu is dit forum 162p lang en kan ik niet goed opmaken of het nou een probleem is van mijn iphone zelf in combinatie met het KPN-netwerk en of het evt. opgelost zou kunnen worden door een ander abonnement af te sluiten. Ik hoor graag van u. 

 

De moderator in dit topic: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830 moet je even een PB sturen met jouw gegevens. Dan pakken zij dit op

Reputatie 7
Badge +21

@RJRPA Wat vervelend dat je problemen ervaart met internet en bellen. Wanneer je een abonnement hebt bij Simyo moet je hiervoor ook bij Simyo zijn. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen hierin.

Reputatie 3
Badge +1

AL enige weken problemen met mijn internet op een Iphone 11 met E-sim als ik buitens huis ben.

WIFI daarintegen werkt prima zoals gebruikelijk.

Ontelbare keren toestel aan en uitgezet, gegevens opnieuw laten instellen onder mobiel netwerk.

Vandaag de hele middag bijna geen internet buitens huis.

Ook al heb ik 3-4 streepjes ontvangst op 4G het maakt niets uit. De laatste weken zie ik mijn telefoon ook almaar terug schakelen van 4G naar E.  Dan weet ik zeker dat er niets meer werkt.

 

Dus dacht goh laat ik eens op het forum kijken en stuit ik op dit BEDROEFEND ITEM met 4053 reacties, die links of rechts om allemaal hetzelfde melden als waar ik al enige weken tegen aanloop.

 

Net 0800-0402 gebeld, ik was al de zoveelste vandaag met dit probleem😡, ze gaan een ticket aanmaken.

AHUM DIT PROBLEEM SPEELT VOOR ZOVER IK ZIE AL 2-3 MAANDEN.

Wat is de oplossing KPN ?

De iphone 11 is van jullie het abonnement is van jullie, graag een oplossing.

 

PS ik open net dit epistel en nee ik heb niet alle 4053 reacties doorgewerkt, wordt al chagerijnig als ik 10-20 reacties gelezen heb, aldoor dezelfde problemen worden gemeld.

Reputatie 6
Badge +3

AL enige weken problemen met mijn internet op een Iphone 11 met E-sim als ik buitens huis ben.

WIFI daarintegen werkt prima zoals gebruikelijk.

Ontelbare keren toestel aan en uitgezet, gegevens opnieuw laten instellen onder mobiel netwerk.

Vandaag de hele middag bijna geen internet buitens huis.

Ook al heb ik 3-4 streepjes ontvangst op 4G het maakt niets uit. De laatste weken zie ik mijn telefoon ook almaar terug schakelen van 4G naar E.  Dan weet ik zeker dat er niets meer werkt.

 

Dus dacht goh laat ik eens op het forum kijken en stuit ik op dit BEDROEFEND ITEM met 4053 reacties, die links of rechts om allemaal hetzelfde melden als waar ik al enige weken tegen aanloop.

 

Net 0800-0402 gebeld, ik was al de zoveelste vandaag met dit probleem😡, ze gaan een ticket aanmaken.

AHUM DIT PROBLEEM SPEELT VOOR ZOVER IK ZIE AL 2-3 MAANDEN.

Wat is de oplossing KPN ?

De iphone 11 is van jullie het abonnement is van jullie, graag een oplossing.

Klopt,en al zolang problemen inderdaad.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Ik ervaar dit probleem ook al een tijdje. Ik heb mijn naam en nummer achtergelaten in mijn forumprofiel.

Groetjes Jasper 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het invullen @Jasper.slegers, ik heb je gegevens doorgezet!

Ik heb ook zojuist mijn telefoon nummer achter gelaten in mijn forum profiel. Kan iemand mij vertellen hoe dit verder gaat? 
Ik heb ook al weken last van dit probleem. Ontvang je vanaf nu automatisch sms berichten over hoe het verder gaat en hoe het zit met eventuele vergoedingen? :)

Alvast bedankt! Hopelijk snel opgelost.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor het invullen @Jasper.slegers, ik heb je gegevens doorgezet!

Bericht verwijderd, niet goed gelezen excusses

Niet lezen maar wel commentaar leveren, bedroevend, @Pipo10 

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

 

Reputatie 3
Badge +1

Niet lezen maar wel commentaar leveren, bedroevend, @Pipo10 

Hi @Pipo10, dit is inderdaad een probleem dat er als lang speelt,. Ik begrijp dat er via de klantenservice al een ticket voor jouw iPhone aan is gemaakt, top! Vanuit daar zal je bericht ontvangen over de verdere afhandeling!

 

Sorry Parossa, je hebt volkomen gelijk.. 😪

Ik heb erover heen gekeken….

 

Reputatie 3
Badge +1

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Heb hetzelfde probleem met de iPhone11 en heb mijn telefoonnummer achtergelaten op het profiel

Ik vind het maar verdacht stil op het forum, wat mij het meest verbaasd is dat KPN zich manifesteert als HET netwerk van Nederland maar aangezien ik al maanden geen netwerk heb ik grote twijfels heb of KPN HET wel oplost of kan oplossen, dit is toch wel een akte van onvermogen en schaamteloos om klanten zelfs hele trouwe klanten zo in de steek te laten, ik vraag mij af of ze de ernst van de situatie hier wel van inzien, KPN neem hiervoor jullie verantwoordelijkheid en los het op ! 😡

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het maar verdacht stil op het forum, wat mij het meest verbaasd is dat KPN zich manifesteert als HET netwerk van Nederland maar aangezien ik al maanden geen netwerk heb ik grote twijfels heb of KPN HET wel oplost of kan oplossen, dit is toch wel een akte van onvermogen en schaamteloos om klanten zelfs hele trouwe klanten zo in de steek te laten, ik vraag mij af of ze de ernst van de situatie hier wel van inzien, KPN neem hiervoor jullie verantwoordelijkheid en los het op ! 😡

Daar zijn ze eindelijk mee bezig.

Ik ben nog niet gebeld helaas maar ze hebben nog tot vrijdag begreep ik.

Reputatie 6
Badge +3

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Het probleem is ook dat het niet te zeggen is wanneer slecht niet of gewoon goed.

Er zijn momenten op plaatsen waar het gewoon super goed is maar ook gewoon bagger is mogelijk 

Reputatie 7
Badge +8

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Reputatie 7
Badge +10

@Alexandra @Alex_P @Marcia_ @Bart_Z @Maja_ 

vast gemaakt bericht is weer verdween! 🙈

Heb zojuist versie 16.0.3 op mijn iph 11 gezet en de wifi uit.

Voorlopig doet 4G het met internet ..  🙏

Het probleem is ook dat het niet te zeggen is wanneer slecht niet of gewoon goed.

Er zijn momenten op plaatsen waar het gewoon super goed is maar ook gewoon bagger is mogelijk 

Dit heeft niets met je besturingssysteem te maken, heb dit ook gedaan, telefoon zelfs helemaal opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft 😡

Reputatie 2

@Frank Gre Soms kloppen gegevens niet en dan is bellen toch wel handig.

Ook hebben sommige een Sim only en los toestel dus dan is het toestel ed niet bekend.

En wat je zegt het is een grote organisatie om alles geregeld te krijgen.

 

Ik hoop voor degene die wachten dat ze snel gebeld worden!

@Roos79 snap ik, maar je voert toch allerlei gegevens in, ze hebben alles van me, in mijn beleving kun je er dan al een hele grote groep tussenuit filteren waarvan wel alle gegevens aanwezig zijn,

Ik zie niet helemaal het nut in van dat specifieke telefoontje, want ik lees overal dat dat ook verkeerd gaat, maaar…. he zal wellicht aan mij liggen!!…. 😂

 

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

Reputatie 3

Ik heb ook nog geen telefoontje gehad, ik wacht dus maar even af (alweer 😩).

ik heb een Sim only dus ben erg benieuwd wat ik als voorstel ga krijgen. 

Reputatie 6
Badge +6

@Wilier Stil? Er wordt geregeld gereageerd door moderators op vragen of als iemand zich nieuw meld.

Verder zal men nu moeten wachten op het belletje van KPN voor de afhandeling.

Wachten?? weet je hoe lang ik al wacht?

De rest van de gedupeerden wacht net zolang als u.

Uw gegevens zijn 6 dagen geleden toegevoegd aan de lijst, van vele gedupeerden is dat eerder gebeurd dus die worden dan ook eerder gebeld. U komt echt aan de beurt voor de telefonische oplossing/update.

Reputatie 7
Badge +30

@Alexandra @Alex_P @Marcia_ @Bart_Z @Maja_ 

vast gemaakt bericht is weer verdween! 🙈

Hersteld!