Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 1

Wat zijn de ervaringen met TV kijken via de app en stabiliteit? Ik heb de afgelopen maanden elke keer (gebeurt niet vaak dat ik de app gebruik) dat ik via de app iets probeer te kijken dat ik na vijf minuten een bevroren beeld heb. Soms loopt het geluid door, soms niet. De app herstarten is de enige optie, maar een paar minuten later is het weer mis.

Reputatie 7

Op wat voor een apparaat gebeurt dit? (merk en type)

Reputatie 1

iPhone 8, nieuwste software en app versie.

Reputatie 7

iPhone 8, nieuwste software en app versie.

Helder, ik heb geen ervaring met de app op iOS dus ik hoop dat iemand van KPN (of een ander forumlid) je de gouden tip kan geven.

Reputatie 7
Badge +20

Gaat het tv kijken via de app wel goed als je alléén de app gebruikt en gaat het pas mis bij het casten naar je tv @jellehieminga? Heb je de app al eens van je telefoon afgegooid en daarna opnieuw geïnstalleerd? 

Reputatie 7
Badge +10

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Reputatie 7

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Dat was altijd al, helaas staan wat dat betreft beide omgevingen nog volledig los van elkaar.

Reputatie 7
Badge +10

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Dat was altijd al, helaas staan wat dat betreft beide omgevingen nog volledig los van elkaar.


Dat is niet handig….en ergens ook van weinig nut omdat de app vrij te downloaden is. Puntje voor aandacht. 

Zo schokkend zullen de verborgen zenders niet zijn. Erotiek zit sowieso niet in de app.

Reputatie 7