Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 1

Wat zijn de ervaringen met TV kijken via de app en stabiliteit? Ik heb de afgelopen maanden elke keer (gebeurt niet vaak dat ik de app gebruik) dat ik via de app iets probeer te kijken dat ik na vijf minuten een bevroren beeld heb. Soms loopt het geluid door, soms niet. De app herstarten is de enige optie, maar een paar minuten later is het weer mis.

Reputatie 7

Op wat voor een apparaat gebeurt dit? (merk en type)

Reputatie 1

iPhone 8, nieuwste software en app versie.

Reputatie 7

iPhone 8, nieuwste software en app versie.

Helder, ik heb geen ervaring met de app op iOS dus ik hoop dat iemand van KPN (of een ander forumlid) je de gouden tip kan geven.

Reputatie 7
Badge +20

Gaat het tv kijken via de app wel goed als je alléén de app gebruikt en gaat het pas mis bij het casten naar je tv @jellehieminga? Heb je de app al eens van je telefoon afgegooid en daarna opnieuw geïnstalleerd? 

Reputatie 7
Badge +10

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Reputatie 7

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Dat was altijd al, helaas staan wat dat betreft beide omgevingen nog volledig los van elkaar.

Reputatie 7
Badge +10

De gids in de app, deze toont ook de zenders die ik op de ontvangers heb verborgen.

Was dit ‘altijd’ al of toch een sync bugje? 

Dat was altijd al, helaas staan wat dat betreft beide omgevingen nog volledig los van elkaar.


Dat is niet handig….en ergens ook van weinig nut omdat de app vrij te downloaden is. Puntje voor aandacht. 

Zo schokkend zullen de verborgen zenders niet zijn. Erotiek zit sowieso niet in de app.

Reputatie 7
Badge +10

Zo schokkend zullen de verborgen zenders niet zijn. Erotiek zit sowieso niet in de app.


Wie zegt dat het schokkend is? Heb ik niet genoemd hoor. 

Al zit het vol met HP oid, de logica is niet handig, verborgen zenders op de ontvanger zijn zichtbaar in de app. 

Reputatie 7

....de logica is niet handig, verborgen zenders op de ontvanger zijn zichtbaar in de app. 

Je kunt wel een individuele favorietenlijst maken en dat is misschien nog wel mooier.

Maar als je echt wil dat sommige zenders (zoals FOX Sports) niet bekeken kunnen worden dan gaat dat helaas niet.

Reputatie 7
Badge +10

....de logica is niet handig, verborgen zenders op de ontvanger zijn zichtbaar in de app. 

Je kunt wel een individuele favorietenlijst maken en dat is misschien nog wel mooier.

Maar als je echt wil dat sommige zenders (zoals FOX Sports) niet bekeken kunnen worden dan gaat dat helaas niet.


Ah, ja, zenderlijsten zijn een goeie tip 👍

Reputatie 2
Badge

Wij zijn voor een weekje in Landal Winterberg Duitsland. Ik wilde op mijn tablet via de KPN app tv kijken maar ik kan geen bestaande opnames of live beelden bekijken, dit geld ook voor de app  van NPO. KPN geeft de melding "Sorry...kan de programma informatie niet laden " en de NPO geeft de melding " deze video mag niet worden bekeken van af uw locatie" Netflix gaat wel en ook YouTube. Heeft het park dit blokkeerd of is dit van uit de app's zo geregeld en waar om?

Hoi @Michiel1 . Niet alles is buiten de deur te kijken. Via deze link kun je controleren wat er wel en wat er niet in Europa is te bekijken.

Lukt het wel als je (tijdelijk) via je mobiele bundel probeert? 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Michiel1 . Niet alles is buiten de deur te kijken. Via deze link kun je controleren wat er wel en wat er niet in Europa is te bekijken.

Lukt het wel als je (tijdelijk) via je mobiele bundel probeert? 

Hoi Erwin

Gaat niet lukken via WiFi krijg ik de vraag of ik de app wil downloaden op mijn telefoon haast geen 3g vaak een E. Gelukkig hebben we hier wel Nederlandse zenders op de tv en we zitten hier geen maanden. Ik vroeg me gewoon af hoe dit zit met de Nederlandse uitzendingen in Duitsland.

 

Reputatie 7
Badge +30

De meeste programma's zijn wel te kijken in Duitsland voor zover ik weet. Er zullen afleveringen zijn die niet in het buitenland te kijken zijn, maar het moet gewoon werken. Ik was gisteren zelf toevallig in Duitsland, waar ik met de itv app ‘Twee voor 12’ gekeken heb. Dat werkte prima! 

Ik Kan na de update bekeken programma’s die zijn opgenomen niet meer weggooien,op de iPad Pro ITV versie 7.2  Op IPhone XS Max  gaat het wel.

HELP 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb de app geüpdatet, en ik zie dat er een dingetje is toegevoegd:

Dit is om sneller naar je opnames te gaan, had daar niet beter kunnen staan: “Opnames”?

@Cristien . Via de drie verticale puntjes bij een opname komt bij mij gewoon een (ballonnetje) met “verwijderen".

@PeterG Klopt op IPhone  en voorheen ook op iPad. Sinds zaterdag update puntjes weg 

veegoptie ook weg

Reputatie 7
Badge +21

@PeterG Klopt op IPhone  en voorheen ook op iPad. Sinds zaterdag update puntjes weg 

veegoptie ook weg

Hoi @Cristien. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic omdat het waarschijnlijk om de app gaat. Klopt dat? Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om dit zelf te testen. @Dennis Schreve wil jij het eens proberen? Aangezien jij net de app hebt geüpdatet. :blush:

Mmmm verplaatsen oké  @Vikash   Dank.

Het gaat dus over verwijderen met een iPad Pro 2019 . En ook op iPad Pro 2018 werkt het verwijderen niet. 

Voor de de iPhone was geen update en daar werkt alles prima

Iemand hetzelfde probleem? Kan opgenomen programma’s niet verwijderen op de iPad sinds de update 

@PeterG Klopt op IPhone  en voorheen ook op iPad. Sinds zaterdag update puntjes weg 

veegoptie ook weg

Hoi @Cristien. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic omdat het waarschijnlijk om de app gaat. Klopt dat? Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om dit zelf te testen. @Dennis Schreve wil jij het eens proberen? Aangezien jij net de app hebt geüpdatet. :blush:

@Dennis Schreve ? 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Cristien en @Vikash 

Bij mij werkt die veegoptie wel: