Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Dank voor de signalen. Ik heb het team dat de app ontwikkelt gemaild en gevraagd of dit issue bij hun bekend is. Zodra ik meer weet, kom ik hier weer in de lucht. 

We wachten in spanning af op je reactie.

Reputatie 7
Badge +10

Vanavond too soon vrees ik? :sweat_smile:
 

 

Reputatie 7
Badge +22

Vanavond too soon vrees ik? :sweat_smile:
 

 

Ja dit heb ik ook inderdaad! 😂

Goedendag

 

wie heeft hier op de iPhone ook last van

sinds De update werkt het streamen naar de Chromecast weer niet ;( 

 

chromecast werkt niet meer na laatste ipad update (30-10-2020)tevens opgeslagen items verwijderen op ipad niet gerepareerd, blijf toch af van goedwerkende apps, zo wordt het alleen maar slechter en slechter, of huur een goede app ontwikkelaar in en geen amateurs.

admin: ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst

Hier het zelfde probleem 😔

Reputatie 7
Badge +22

chromecast werkt niet meer na laatste ipad update (30-10-2020)tevens opgeslagen items verwijderen op ipad niet gerepareerd, blijf toch af van goedwerkende apps, zo wordt het alleen maar slechter en slechter, of huur een goede app ontwikkelaar in en geen amateurs.

admin: ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst

@DirkKPN er is een storing gaande voor klanten met een iPhone en iPad met iOS 14 en iPadOS 14, er wordt aangemerkt om dit weer goed te krijgen. KPN weet er van.

Kunnen de mensen die momenteel last hebben van deze storing hun profiel invullen (klantnummer volstaat) en hier een seintje geven als dat gebeurt is? 

Reputatie 7
Badge +22

Hier het zelfde probleem 😔

@LauHar er is een storing gaande voor klanten met een iPhone en iPad, met versie iOS 14 & iPadOS 14. Wordt aangewerkt om deze verstoring op te lossen.

Reputatie 7
Badge +22

Kunnen de mensen die momenteel last hebben van deze storing hun profiel invullen (klantnummer volstaat) en hier een seintje geven als dat gebeurt is? 

@Erwin_ bij mij staat alles al in het profiel. 👍🏼

Kunnen de mensen die momenteel last hebben van deze storing hun profiel invullen (klantnummer volstaat) en hier een seintje geven als dat gebeurt is? 

Ingevuld

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb even naar een noodoplossing gezocht, maar helaas werkt dit ook niet. Ik had Safari met de iPad op gestart, maar helaas ook dat lukt niet. Ik dacht misschien werkt ie wel met Safari, maar helaas lukt het me niet om met Chromecast te verbinden. :disappointed_relieved:

 

Kunnen de mensen die momenteel last hebben van deze storing hun profiel invullen (klantnummer volstaat) en hier een seintje geven als dat gebeurt is? 

@Erwin: Done!

Dank voor de signalen. Ik heb het team dat de app ontwikkelt gemaild en gevraagd of dit issue bij hun bekend is. Zodra ik meer weet, kom ik hier weer in de lucht. 

Hopelijk kunnen we snel weer tv kijken via chromecast, anders zullen we onze kast moeten verplaatsen. De eigenlijke tv-aansluiting zit op een rotplek...

Reputatie 7

Hopelijk kunnen we snel weer tv kijken via chromecast, anders zullen we onze kast moeten verplaatsen. De eigenlijke tv-aansluiting zit op een rotplek...

Gebruik je dan helemaal geen TV ontvanger?

En wat bedoel je met "De eigenlijke tv-aansluiting zit op een rotplek..."?

Dank voor de signalen. Ik heb het team dat de app ontwikkelt gemaild en gevraagd of dit issue bij hun bekend is. Zodra ik meer weet, kom ik hier weer in de lucht. 

Hier ook dezelfde problemen.

android van mijn vrouw werkt wel

Heb regelmatig hetzelfde probleem. En als ik wel kan cadten in netflix of spotify maar niet in kpn itv lijkt me dat niet aan de chromecast te liggen. Soms gaat t casten goed en knalt hij er ineens uit en kan ik niet meer casten. 
Het lijkt aan de laatste update te liggen  Fijn. Not.

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +22

Hier ook dezelfde problemen.

android van mijn vrouw werkt wel

@Vgd1301 Deze storing is alleen voor klanten met Apple apparatuur. 😉🙈

Dit is niet voor het eerst dat chromecast na een update plots niet meer werkt, zowel op de telfort itv app en ook op kpn itv app. Ik overweeg hierdoor toch maar een overstap.

Reputatie 2

Hier het zelfde liedje kan niet meer casten heb een iPhone en zulke updates altijd voor het weekend.

Ik ook last van. Profiel Ingevuld...

Dank voor de snelle update van de KPN itv app. Na het bijwerken van de app, verschijnt nu wel het chromecast icoontje. Wellicht dat KPN in de toekomst meer aandacht heeft voor de kwaliteit van dergelijke updates, als klant wordt ik hier erg moe van.

Een collega had vandaag een update en volgens hem werkt het casten nu weer. Is dat ook jullie ervaring? Kunnen jullie kijken of de app ge-update kan worden?

@wlin : onze berichtjes kruisen elkaar. Ik ben blij dat er snel ge-update is. Ik ben het met je eens dat hier beter over gecommuniceerd had moeten worden.

@Dennis Schreve : Werkt het bij jou ook weer?