Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7

Bij mij werkt die veegoptie wel:

Ook op jouw iPad?

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij werkt die veegoptie wel:

Ook op jouw iPad?

Daar heb ik nog niet naar gekeken, zal straks wel even kijken. 

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij werkt die veegoptie wel:

Ook op jouw iPad?

Ik heb het even getest, en op mijn iPad is het niet te verwijderen:

Geen veeg bewegingen mogelijk @Cristien en @Vikash.

Op mijn iPhone ook @Dennis Schreve daar werkt het perfect. Maar helaas op IPads niet. Je kan daar met geen mogelijkheid opgenomen programma’s verwijderen. Dit is behoorlijk lastig.

@Vikash  het zou fijn zijn als jullie dit willen doorgeven aan technische dienst 

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload 

Versie iPad Pro IOS 14.01 

ITV App versie 7.2 

 

Reputatie 7
Badge +30

Bij mij werkt die veegoptie wel:

Ook op jouw iPad?

Ik heb het even getest, en op mijn iPad is het niet te verwijderen:

Geen veeg bewegingen mogelijk @Cristien en @Vikash.

Dank voor het testen, Dennis! Ik heb een mail gestuurd, we komen er op terug.

Verwijderen opnames via iPad is uit de nieuwste versie ‘geveegd’. Per ongeluk nemen we aan. Komt weer terug. Zie deze reactie van @Erik_ in een ander topic.

Erik_ vermeldt: Antwoord is binnen. Het is inderdaad op het moment niet mogelijk om op de iPad opnames te verwijderen. Deze functie zal binnen enkele weken terugkeren in een volgende update. We laten het weten als we hier een datum voor hebben.

Reputatie 1

Vandaag werd ik verrast door een nieuwe lay-out van de KPN iTV app. Ik wilde een opname bekijken en klikte op “opnames” maar er kwam iets overheen om te zeggen dat ik ze nu moet vinden onder “saved” . Daar vond ik inderdaad de opnames maar de handige lijst was verdwenen en er stonden alleen nog maar foto’s waar ik doorheen moest schuiven, veel minder overzichtelijk!!!
maar het ergste is dat toen ik mijn opname had bekeken en ik die wilde weggooien dat dat helemaal niet meer mogelijk is!!!

op allerlei manieren geprobeerd maar er is geen mogelijkheid te vinden om de opname te verwijderen. Moet ik alsnog weer naar de TV om het daar te verwijderen…

na de dramatische verslechtering van het TV menu hebben ze nu ook de app weten te verzieken…

KPN waar ben je mee bezig ? Dit gaat je klanten kosten... 

Admin: topic verplaatst naar actueel topic

Reputatie 1

Ik heb blijkbaar de nieuwe app op mijn iPad. En ik kan zeggen het is dramatisch slecht !

onoverzichtelijk met allen foto’s van de opnames, opnames zijn nu moeilijker te vinden met een klein icoontje onderaan 

en het ergste is dat na het kijken van een opname er geen mogelijkheid meer is om de opname te verwijderen … ! Dat is toch het eerste wat je wilt doen als je een opname bekeken hebt? Ik heb overal op geklikt en geschoven maar ik krijg de opname niet weg. Ik moet terug naar mijn TV om de opname te verwijderen.

na de vreselijke vernieuwing van het TV menu nu een dramatische verslechtering van de App

 

KPN, bedankt…. maar niet heus

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jelle R:blush: . Je bent niet de eerste die heeft ontdekt dat opnames verwijderen via de IPad niet meer werkt. De reactie van Peter (boven jouw reactie) beantwoord jouw vraag eigenlijk al. 

Erik schrijft dit: “Het is inderdaad op het moment niet mogelijk om op de iPad opnames te verwijderen. Deze functie zal binnen enkele weken terugkeren in een volgende update. We laten het weten als we hier een datum voor hebben.”

Er wordt aan gewerkt:muscle:

Reputatie 7

Hi @Jelle R, zo te lezen ben je erg kritisch op de laatste wijzigingen rondom iTV app en tv-menu. Dat mag ook, we lezen graag je ervaringen met onze diensten. En daar waar kan zullen we het aanpassen om het voor onze klanten mooier en beter te maken. We hopen dan ook dat de nieuwe gebruikersinterface voor iedereen er fraai uitziet en bovendien makkelijk in gebruik. Maar, het is helaas onmogelijk om met ieders wensen en voorkeuren rekening te houden. Soms is een (kleine) wijziging dan ook even een kwestie van wennen.  


Opnames verwijderen in de app is niet mogelijk, daar gaat aan gewerkt worden. Sorry voor het ongemak. Tot die tijd via de tv-ontvanger even tijdelijk je opnames verschonen. Dank voor je bericht! 

Admin: bericht verplaatst om het overzicht te bewaren

Reputatie 7

Waarom is "Opgeslagen" niet gewoon "Opnames"...

...en al helemaal omdat er naast opgeslagen ook nog zoiets als gepland onder valt.

Ik vraag me dan echt af hoeveel mensen zich gebogen hebben over de te gebruiken terminologie en waarom niemand van hen tot de conclusie is gekomen dat "opgeslagen" toch vrij technisch klinkt en dus eigenlijk niet thuishoort in een user interface.

Reputatie 1

Opnames is inderdaad veel beter dan opgeslagen.

Reputatie 1

Ik hoop dat de directe link naar de TV Gids niet verdwijnt… (uit de groene balk)

Reputatie 7

En wanneer kan ik EINDELIJK ook die andere 71 opnames van HD-"Glas" zenders terug kijken.

Wanneer gaat KPN nu eindelijk eens inziens dat het hoog tijd wordt de HD-"Glas" op 1 functionaliteit te implementeren of anders in ieder geval er voor te zorgen dat opnames van de HD variant van die HD-"Glas" zenders via de app teruggekeken kunnen worden.

@Nikki Hoogenboom, ik zou het heel prettig vinden om weer eens wat van je te horen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik merk dat je de bandbreedte  niet meer kan verhogen of verlagen. Deze hebben ze ertussenuit gehaald, mag hopen dat je de hoogste bandbreedte krijgt: 

Je kunt in ieder geval niet meer kiezen op de bandbreedte of die wat hoger of lager moet. 

Reputatie 7
Badge +22

En wanneer kan ik EINDELIJK ook die andere 71 opnames van HD-"Glas" zenders terug kijken.

Wanneer gaat KPN nu eindelijk eens inziens dat het hoog tijd wordt de HD-"Glas" op 1 functionaliteit te implementeren of anders in ieder geval er voor te zorgen dat opnames van de HD variant van die HD-"Glas" zenders via de app teruggekeken kunnen worden.

@Nikki Hoogenboom, ik zou het heel prettig vinden om weer eens wat van je te horen.

Ik ben bang dat het niet gaat gebeuren @wjb, hoe lang zijn we hier al over bezig? En moet je nagaan, dan heb ik 4K (hoge bandbreedte) en ik krijg het geen eens. :disappointed_relieved:

Reputatie 7

Ik merk dat je de bandbreedte  niet meer kan verhogen of verlagen. Deze hebben ze ertussenuit gehaald, mag hopen dat je de hoogste bandbreedte krijgt: 

...

Je kunt in ieder geval niet meer kiezen op de bandbreedte of die wat hoger of lager moet. 

Bij Android is die optie er nog wel.

 

Reputatie 7
Badge +30

De optie voor kwaliteitsinstelling is op iOS apparaten inderdaad verdwenen. Dit is even bewust gedaan om te kijken of het helpt bij een ander issue dat we hadden (zwart beeld, wel geluid op iOS). Er wordt nu door de app mensen gekeken of dit ook inderdaad helpt. Afhankelijk daarvan wordt dan gekeken of deze instelling nog weer terugkomt of niet,

Reputatie 7
Badge +22

De optie voor kwaliteitsinstelling is op iOS apparaten inderdaad verdwenen. Dit is even bewust gedaan om te kijken of het helpt bij een ander issue dat we hadden (zwart beeld, wel geluid op iOS). Er wordt nu door de app mensen gekeken of dit ook inderdaad helpt. Afhankelijk daarvan wordt dan gekeken of deze instelling nog weer terugkomt of niet,

Maar @Erik_ je zult dus wel het beste beeldkwaliteit hebben als die functie weg zou blijven? Want dan is het natuurlijk niet erg als het niet terugkomt. 😉

Moet je wel blij zijn met via 3G/4G de hoogste kwaliteit, @Dennis Schreve ?

Op zo'n schermpje (zelfs een tablet is niet zo groot) zie ik het verschil niet en wil zo lang mogelijk met m'n bundel(tje) doen natuurlijk :relaxed: .

 


Opnames verwijderen in de app is niet mogelijk, daar gaat aan gewerkt worden. Sorry voor het ongemak. Tot die tijd via de tv-ontvanger even tijdelijk je opnames verschonen. Dank voor je bericht! 

Admin: bericht verplaatst om het overzicht te bewaren

Opnames verwijderen in de app gaat wel op mijn iphone Max XS hopelijk ook snel via mijn iPad 

Want dit is een kleinbeetje onhandig. (Maar geen ramp) als ze het maar snel oplossen 😂

Reputatie 7

Vandaag versie 7.2.4 van de app ontvangen op mijn Android apparaten.

Ook in deze versie is het nog niet mogelijk om opnames te verwijderen.

Tevens worden opnames getoond alsof ze niet terug te kijken zijn…

...terwijl dit wel mogelijk is.

 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag versie 7.2.4 van de app ontvangen op mijn Android apparaten.

Ook in deze versie is het nog niet mogelijk om opnames te verwijderen.

Tevens worden opnames getoond alsof ze niet terug te kijken zijn…

...terwijl dit wel mogelijk is.

 

Ik heb die update net op mijn mobiel (Android) binnengehaald. Ik kan opnames wel verwijderen: naar links swipen.

Reputatie 7

Ik heb die update net op mijn mobiel (Android) binnengehaald. Ik kan opnames wel verwijderen: naar links swipen.

Klopt, op een telefoon heeft dat altijd al gekund maar op een tablet sinds versie 7.2.2 niet meer.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb die update net op mijn mobiel (Android) binnengehaald. Ik kan opnames wel verwijderen: naar links swipen.

Klopt, op een telefoon heeft dat altijd al gekund maar op een tablet sinds versie 7.2.2 niet meer.

Nee klopt. Hier wordt nog aan gewerkt… Het andere punt geef ik natuurlijk door.