Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Er was zojuist bij mij een update. Voor TV app iPad Pro Bij eerstvolgende update zou probleem worden opgelost. Niet dus kan nog steeds niets verwijderen. Lastig.

versie 7.2.1

 IOS 14.1

Hoe forceer je zo'n update op een Android phone ook alweer? Wel eens gedaan maar kan er niet meer opkomen of vinden. Hier nml nog 7.2.2 op de phone.

Reputatie 7

Hoe forceer je zo'n update op een Android phone ook alweer? Wel eens gedaan maar kan er niet opkomen. Hier nml nog 7.2.2 op de phone.

Door in de app Google Play te kiezen voor "Mijn apps en games".

 

Google Play Store > hamburgermenu: Mijn apps en games > Alles updaten.

 

Sorry, wjb was net eerder.

Dank beiden! Het is gelukt.

Opnamen nog steeds te verwijderen door ze idd naar links te swipen.

Deze hint deed het laatste zetje

hamburgermenu

Reputatie 7

Opnamen nog steeds te verwijderen door ze idd naar links te swipen.

Dat is op een telefoon ook nooit anders geweest.

Reputatie 7
Badge +25

Er was zojuist bij mij een update. Voor TV app iPad Pro Bij eerstvolgende update zou probleem worden opgelost. Niet dus kan nog steeds niets verwijderen. Lastig.

versie 7.2.1

 IOS 14.1

Hi! Ik weet niet wie dat gezegd heeft, maar dat klopt niet helemaal. Deze update was puur voor stabiliteit fixes. Er wordt gewerkt om de functie voor het verwijderen van opnames z.s.m. weer terug te brengen, maar er is niets gezegd over “eerstvolgende”. Als dat verkeerd door ons is geïnterpreteerd en verteld, dan excuses daarvoor.

Verwijderen opnames via iPad is uit de nieuwste versie ‘geveegd’. Per ongeluk nemen we aan. Komt weer terug. Zie deze reactie van @Erik_ in een ander topic.

Erik_ vermeldt: Antwoord is binnen. Het is inderdaad op het moment niet mogelijk om op de iPad opnames te verwijderen. Deze functie zal binnen enkele weken terugkeren in een volgende update. We laten het weten als we hier een datum voor hebben.

  @Paul_  maar leek er wel op.  “Lees In een volgende update”  Die update had ik vandaag😽

 

Reputatie 7

@Paul_  maar leek er wel op.  “Lees In een volgende update”  Die update had ik vandaag😽 

En ik lees "In een volgende update", dat hoeft dus niet de eerstvolgende update te zijn.

Reputatie 7
Badge +25

@Erik_ denkt goed na over hoe hij dingen schrijft, maar ik snap de verwarring wel. :) Ik hoop dat de optie snel weer terug is in ieder geval. We hebben duidelijk aangegeven dat we hier veel reacties over ontvangen, en nu kunnen we niet anders dan afwachten.

Ik snap het wel maar wil graag even irriteren. 😅
Nee zonder dolle het is gewoon een beetje lastig. Fijne avond

Klopt het dat je niet alle zenders kunt casten (Chromecast)?

O.a. RTL 8 lukt niet en de beide Eurosportzenders ook niet.

NPO, RTL 4 en SBS 6 wel.

Rest nog niet uitgeprobeerd.

Reputatie 7

Klopt het dat je niet alle zenders kunt casten (Chromecast)?

Je moet gewoon, net als ik, alles kunnen casten.

Dat zal dan toch het probleem met de ingebouwde Chromecast bij een Philips zijn.

Ik kan niet meer casten via chromecasr, de button is weg sinds de update van vandaag.

Reputatie 7

Staat de Chromecast of Android TV dan wel aan en zit deze in hetzelfde netwerk als het apparaat waarmee je gaat casten. Ik ervaar geen enkel probleem met casten vanaf mijn Android tablet naar zowel een Chromecast als een Android TV.

Via android kan ik casten maar niet via apple iphone met ios 14.

Reputatie 7

Via android kan ik casten maar niet via apple iphone met ios 14.

Dat is inderdaad een issue waar hier op het forum meerdere meldingen van gemaakt zijn.

Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, router opnieuw opgestart, de chromecast opnieuw op gestart en nog niet kan ik chromecast selecteren, hopen op een snelle fix

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb deze probleem ook, ik kan niet casten. En met NLZIET lukt het wel:

NLZIET:

 

KPN ITV APP:

Ik zie daar dus geen “Serre” meer bij staan.

Reputatie 7
Badge +22

Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, router opnieuw opgestart, de chromecast opnieuw op gestart en nog niet kan ik chromecast selecteren, hopen op een snelle fix

@Her67 heeft ook niet met jou Chromecast te maken, zie mijn post hieronder:

Ik heb deze probleem ook, ik kan niet casten. En met NLZIET lukt het wel:

NLZIET:

 

KPN ITV APP:

Ik zie daar dus geen “Serre” meer bij staan.

Hopelijk geeft een KPN medewerker “snel” antwoord, maar het is erg druk op het Forum. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb dit ook nog even getest met de Ziggo Go app van mijn buren, en dat werkt prima:

Dus KPN, het ligt echt aan de app. Ik heb iOS 14.1 en iPadOS 14.1

Reputatie 7
Badge +22

Via android kan ik casten maar niet via apple iphone met ios 14.

Dat is inderdaad een issue waar hier op het forum meerdere meldingen van gemaakt zijn.

Gelukkig dat er meerdere meldingen van zijn @wjb, ik heb nog wat berichten hieraan toegevoegd.

Via android kan ik casten maar niet via apple iphone met ios 14.

Dat is inderdaad een issue waar hier op het forum meerdere meldingen van gemaakt zijn.

Gelukkig dat er meerdere meldingen van zijn @wjb, ik heb nog wat berichten hieraan toegevoegd.

ditto gelijke problemen   :o(

Dank voor de signalen. Ik heb het team dat de app ontwikkelt gemaild en gevraagd of dit issue bij hun bekend is. Zodra ik meer weet, kom ik hier weer in de lucht.