Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

En laten we eens checken hoe lang kpn erover doet om het prpbleem met de app te herstellen. Plus wat ik nu terugkkrijg van kpn, want ik betaal hier wel voor, maar de app werkt niet. Dus waarom zou ik het volle bedrag moeten betalen.
Allemaal leuk en aardig dit, maar ik zie nergens een oplossing... jullie veranderen een app , ik kan geen on demand meer kijken. De zoekfunctie doet Het helemaal niet namelijk...... ook als ik bijvoorbeeld iets in typ wat ik wel al zie staan in het beginscherm.... kortom wat nu????

Hallo KPN,

Sinds de nieuwe update/versie kan ik op mijn iPhone mijn on demand/pluspakket niet vinden en dus mijn favoriete series niet kijken hoe kan dat?
Waar kan ik die nu vinden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik wil KPN bedanken voor de vernieuwde App.

Alles werkt boven verwachting geen vertragingen en error codes dus alleen maar postieve feedback.

Graag wil ik de KPN wel een tip geven,nadat de App vrijgegeven is waren er een aantal dingen onduidelijk voor mij.
Gebeld vanuit het buitenland met KPN nummer 0031612001200. en gesproken met een medewerker.
Netjes te woord gestaan alleen jammer dat het antwoord niet het probleem kon oplossen.
Mijn probleem was dat ik mijn I-phone niet kon connecten met mijn Samsung tv UHD 9000. SERIE.

Het antwoord van de medewerker na het navragen bij haar collega was, het ligt waarschijnlijk aan de I-phone deze werken niet altijd mee om een nieuwe app te ontwikkelen u zult nog moeten wachten tot dit in de app is opgelost.

Met dit anrwoord kon ik niet echt genoegen nemen en belde mijn zoon om het te testen in nederland,hij zij he Pa je moet even een chromecast kopen en het zal moeten werken en ja hoor hij had gelijk en alles werkt perfect nog nooit zo tevreden geweesr na een eerste release.

Nu KPN A.U.B INSTRUEER UW MENSEN VAN DE HELPDESK BETER EN IK DENK DAT U VELE KPN GEBRUIKERS BLIJ KUNT MAKEN EN OOK VELE NIEUWE KLANTEN KUNT WERFEN ALS DIT BETER BEKEND IS

MVGR Ron van Dam
Hallo, ik heb de nieuwe app op mijn iPad gezet. Ik keek met de oude app altijd series uit het pluspakket via on demand. Dit kan ik in de nieuwe app niet meer terugvinden. Is dat niet meer mogelijk?

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Reputatie 2
Badge
Ik heb nog een verbeterpunt gevonden, maar weet niet zo goed waar ik die het beste kan melden, dus dan maar hier.

Als je op iOS (dus zowel de iPhone als iPad) live tv aan het kijken bent, en een melding krijgt van bijv. de timer of siri opent dan stopt het afspelen (bij berichten blijft het afspelen doorgaan). Hierdoor moet je dus de hele video afsluiten en weer opnieuw openen, het afspelen gaat dus niet automatisch door zodra je de timer uitschakelt, of terugkomt van siri.

Omdat er ook geen play/pauze knop is kan je deze dus ook niet gebruiken.

Het zou fijn zijn als het afspelen weer doorgaat, of verder met live zodra je “terugkeert” in de app.

-Michael
Waarom kan ik nu niet meer spoelen in opnames? Heel vervelend. Kon hiervoor bij alle programma's
Waarom kannik ook bij opgenomen programma's niet meer spoelen?
Reputatie 1
Waarom kan ik maar 7 dagen terug kijken? Ik kwam Homeland seisoen 7 tegen maar het was al episode 3 dus de eerste twee gemist. Bij terug kijken staat episode 2 nog net in maar kan deze ook niet terug kijken. Updates gaan terug in tijd en niet naar de toekomst. Zelfde als Fon. Meer als een jaar al een probleem en nog steeds geen oplossing.

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Bij opstarten iktv app blijft het laadicoon draaien, beeld op zwart. Heb Samsung galaxy tab A met android 7.1.1. Al tig keer app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heel soms pakt hij wel, maar meestal niet, dan blijft het laadicoon maar draaien. Kijk altijd via tablet. Wat kan ik nog doen of wordt hieraan gewerkt.
sinds nieuwe update van kpn itv kannik videoland niet meer kijken. on domand is eraf. ik heb videoland bij mijn kpn contract.
Reputatie 7
Badge +16
Waarom kan ik maar 7 dagen terug kijken?[/i]
Omdat dit afgesproken is met de aanbieders. Op zich is het natuurlijk al fantastisch dat je 7 dagen terug kan kijken.
Reputatie 7
Badge +16
Nog even ter herhaling voor mensen met vragen over On Demand:
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.
Nog even ter herhaling voor mensen met vragen over On Demand:
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.
Kortom, conclusie: veruit de méésten gebruiken on demand via de tv-ontvanger.
Hier dito: als ik al via m'n laptop kijk is het live. (als m'n moeder bij me logeert en naar dat vreeeselijke Utopia en gtst kijkt.)
Reputatie 5
Badge +5
Na mijn aanvankelijke enthousiasme over de nieuwe app, loop ik toch tegen een minpuntje aan: tijdens het casten kan ik niet terug- of vooruitspoelen bij gemiste uitzendingen. Ik kan hem wel op pauze zetten, maar het voortgangsbalkje springt steeds terug tijdens play. Tijdens pauze kan ik het balkje wel verschuiven, maar dat heeft verder geen enkel effect wanneer ik terug naar Play ga. Ik heb dit verschijnsel bij zowel mijn Huawei Mediapad als bij mijn Nexus 10 tablet.

Hebben anderen hier ook last van?
Echt gewoon bizar dat het niet werkt op de "oude Ipad's" dit was met de beta versie ook al het geval en is toen ook veelvuldig gemeld. Nu zit ik dus met een onbruikbare APP op de Ipad, maak dan in ieder geval de oude versie beschikbaar voor Ipad gebruikers. qua app kunnen jullie nog heeeeel veel leren van Ziggo.
Reputatie 2
Echt gewoon bizar dat het niet werkt op de "oude Ipad's" dit was met de beta versie ook al het geval en is toen ook veelvuldig gemeld. Nu zit ik dus met een onbruikbare APP op de Ipad, maak dan in ieder geval de oude versie beschikbaar voor Ipad gebruikers. qua app kunnen jullie nog heeeeel veel leren van Ziggo.
Reputatie 2
Ja da is wel jammer allemaal. Ik heb hier een Samsung Tab E, werkt op Android 4.4.4, zou volgens spec moeten werken, dus niet. Ik begrijp uit commentaar van Paul dat streaming niet werkt op dit tablet, maar er staat niet bij of aan een oplossing wordt gewerkt. Dat verontrust me toch wel. Houdt dat in dat ik een nieuw tablet moet kopen? Denk het niet, geef mij de oude app maar weer, die werkt prima.
Na de vorige update een nieuw tablet gekocht ( android 7.0 nougat) Nu weer problemen, een fraaie lay-out maar weer geen beeld bij de gemaakte zenderkeus. (Sorrie er is wat mis gegaan). Prima beeld op " KPN presenteert" verder presteert de app niet veel!
In de oude iTV app gebruikte deze relatief weinig energie. Na avondje kijken hooguit 10%. Nu 80%!!
Verder in het gebruik omslachtiger als je van zenders wil wisselen. Tip: extra button om tussen 2 zenders te kunnen schakelen / wisselen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Eindelijk wegwijs met de app van iTV, wordt weer een nieuwe gelanceerd.
Helaas is bij de nieuwe het niet meer mogelijk je favoriete kanalen te selecteren.
Help

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ben ik de enige of zijn er meer die zich ontzettend bedrogen voelen met deze nieuwe versie ?
Veel minder gebruiksvriendelijk. b.v. Scrollende kolommen, maar vooral het gegeven dat je niet kunt vooruitspoelen bij opnames. Gek wordt je ervan temeer daar KPN niet in staat is een programma opname gewoon aan het begin te starten. En reclames? Wat een waardeloze 'verbetering'.....benieuwd of dit geplaatst wordt. KPN kennende........

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Zojuist een android " veiligheids" update ontvangen, alles loopt nu als een trein en ben ( voor mijn behoefte) wel tevreden over deze nieuwe app.
Na mijn aanvankelijke enthousiasme over de nieuwe app, loop ik toch tegen een minpuntje aan: tijdens het casten kan ik niet terug- of vooruitspoelen bij gemiste uitzendingen. Ik kan hem wel op pauze zetten, maar het voortgangsbalkje springt steeds terug tijdens play. Tijdens pauze kan ik het balkje wel verschuiven, maar dat heeft verder geen enkel effect wanneer ik terug naar Play ga. Ik heb dit verschijnsel bij zowel mijn Huawei Mediapad als bij mijn Nexus 10 tablet.

Hebben anderen hier ook last van?
Dit zou alleen bij de Nederlandse commerciële kanalen (RTL, Talpa) het geval moeten zijn. Bv NPO moet je gewoon door kunnen spoelen indien 'gemist'.
Reputatie 7
Badge +16
Na mijn aanvankelijke enthousiasme over de nieuwe app, loop ik toch tegen een minpuntje aan: tijdens het casten kan ik niet terug- of vooruitspoelen bij gemiste uitzendingen. Ik kan hem wel op pauze zetten, maar het voortgangsbalkje springt steeds terug tijdens play. Tijdens pauze kan ik het balkje wel verschuiven, maar dat heeft verder geen enkel effect wanneer ik terug naar Play ga. Ik heb dit verschijnsel bij zowel mijn Huawei Mediapad als bij mijn Nexus 10 tablet.

Hebben anderen hier ook last van?
Dit zou alleen bij de Nederlandse commerciële kanalen (RTL, Talpa) het geval moeten zijn. Bv NPO moet je gewoon door kunnen spoelen indien 'gemist'.

Is kijken op je smartphone of tablet (zonder chromecast te gebruiken) geen probleem?