Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Heftig om iedereen zijn reactie te lezen. Net ook wordt ik gebeld en gelijk weer opgehangen. Krijg ik van degene die me heeft gebeld dat ik niet bereikbaar ben. Neig echt naar een andere telefoon te kopen. Dit kan toch niet betaal nog voor me toestel 

Reputatie 4
Badge +1

@Bram_ Ik sprak gisteren een medewerker in de Apple Store en die wist mij te vertellen dat er in het verleden ook een keer zo’n lastig verbindingsprobleem was geweest (hij dacht ook met KPN).

Toen bleek een oplossing te zijn het opnieuw instellen van de abonnementen. Dus afsluiten en weer opnieuw aansluiten (aan de KPN-kant) neem ik aan.
Hebben jullie dat al geprobeerd?

Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen @DerRudy

Helaas lijkt dat ook geen oplossing te zijn. Ivm alle frustratie heb ik een nieuw sim only abonnement afgesloten bij Tmobile in de hoop dat dit de oplossing zou zijn.

Helaas zet het probleem zich voort. Het lijkt hier dus een probleem te zijn van Iphone en meerdere providers op dit moment. 

Ah dat was ik ook van plan (Sim-only bij andere provider) 

Balen dat dit niks oplevert dus! 
Als nou het WiFi signaal ook nog gaat wegvallen, ben ik er helemaal klaar mee. 😅

Reputatie 3

Hi iedereen!

Wat betreft temperatuur doet het hier niet onder voor de Costa. Maar we zijn gewoon aanwezig op het forum.

Het lastige is dat het geen zin heeft hier om de paar uur aan te geven dat we nog geen nieuws hebben. Het is duidelijk dat de impact groot is. En er wordt met een team experts gewerkt aan een oplossing. Maar omdat er zoveel factoren zijn is het niet een issue dat met 1 druk op te knop te verhelpen is. Daarnaast speelt ook dat KPN niet de enige betrokken partij is. 

We hebben een team specialisten die druk bezig zijn met het zoeken naar de oorzaak. We lezen iedere reactie. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing. 

Zodra we een echte update hebben lees je die hier direct. 

Ik snap het, Bram.  En ook dat het blijkbaar heel complex is. Maar als er nog steeds geen zicht is op een oplossing, kom dan wel met een tussenoplossing. Gaat zo te zien, om tientallen mensen? Iets van een leen- IPhone, een simpel toestel voldoet prima, zou voor mij in ieder geval een goede oplossing zijn. 

Sinds ruim 2 weken zeer traag internet op mijn iphone 11. Springt steeds van 4 g netwerk af naar edge. Opent bijna niets meer. Alles gecontroleerd. Probleem blijft. Kan niets. Op wifi doet de iphone het wel. In kpn winkel zeiden ze dat het een probleem van kpn of de iphone11 is. Dat het bekend is.  Dit duurt te lang!!! Hoe lang nog? Erg vervelend dit. 

Reputatie 3

Klantenservice weet er zelf ook geen raad mee je krijgt alleen de mededeling dat er een probleem is met iPhone 11 toestellen in combinatie met KPN.
Echter toen ik melde dat dit ook in het buitenland is dan zeggen ze dat het een ander probleem is en men op het moment van het probleem moet bellen. Hahaha dat gaat ook als men geen bereik heeft…

Dit probleem ervaar ik zelf al zeker een half jaar alleen de laatste weken is het gewoon extreem.

De klantenservice doet er voor de rest niks mee er werd geen melding in het systeem van gezet dus ze weten niet hoeveel er daadwerkelijk een probleem hebben.


Dat dit gebeurt bij goedkopere telefoons dat kan ik me nog inkomen maar bij iPhones waar men niet iedere 2 jaar een nieuwe van koopt omdat ze juist lang meegaan is dit gewoon niet acceptabel.

Reputatie 6
Badge +3

Klantenservice weet er zelf ook geen raad mee je krijgt alleen de mededeling dat er een probleem is met iPhone 11 toestellen in combinatie met KPN.
Echter toen ik melde dat dit ook in het buitenland is dan zeggen ze dat het een ander probleem is en men op het moment van het probleem moet bellen. Hahaha dat gaat ook als men geen bereik heeft…

Dit probleem ervaar ik zelf al zeker een half jaar alleen de laatste weken is het gewoon extreem.

De klantenservice doet er voor de rest niks mee er werd geen melding in het systeem van gezet dus ze weten niet hoeveel er daadwerkelijk een probleem hebben.


Dat dit gebeurt bij goedkopere telefoons dat kan ik me nog inkomen maar bij iPhones waar men niet iedere 2 jaar een nieuwe van koopt omdat ze juist lang meegaan is dit gewoon niet acceptabel.

Dan had jij blijkbaar iemand die er wel weet van had.

2 x contact gehad,ik moest vertellen dat het bekend is bij kpn.

verkoper in de winkel wist ook niks.

Reputatie 6
Badge +2

Hi iedereen!

Wat betreft temperatuur doet het hier niet onder voor de Costa. Maar we zijn gewoon aanwezig op het forum.

Het lastige is dat het geen zin heeft hier om de paar uur aan te geven dat we nog geen nieuws hebben. Het is duidelijk dat de impact groot is. En er wordt met een team experts gewerkt aan een oplossing. Maar omdat er zoveel factoren zijn is het niet een issue dat met 1 druk op te knop te verhelpen is. Daarnaast speelt ook dat KPN niet de enige betrokken partij is. 

We hebben een team specialisten die druk bezig zijn met het zoeken naar de oorzaak. We lezen iedere reactie. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing. 

Zodra we een echte update hebben lees je die hier direct. 

Ik snap het, Bram.  En ook dat het blijkbaar heel complex is. Maar als er nog steeds geen zicht is op een oplossing, kom dan wel met een tussenoplossing. Gaat zo te zien, om tientallen mensen? Iets van een leen- IPhone, een simpel toestel voldoet prima, zou voor mij in ieder geval een goede oplossing zijn. 

Ik snap het niet Bram, er is door verschillende mensen incl. Mijzelf een oplossing aangedragen: biedt een tijdelijke oplossing door een leentoestel aan te bieden, laat KPN zijn verantwoordelijkheid nemen! hoe moeilijk kan het zijn🤬

Beste Bram, Als de oplossing complex is, kom dan met een tussenoplossing.. lijkt mij logisch maar blijkbaar denkt KPN daar anders over?

 

Reputatie 2

Nog steeds vreselijk veel problemen!! En KPN zwijgt… vreselijk klote dit… “o meneer niks bekend bij ons”

Badge

Hier ook al ruim twee weken problemen, ook in Oostenrijk..

Reputatie 3
Badge

Nou zeg wat ben ik blij dat ik dit forum heb weten te vinden. We zijn dus met een behoorlijke groep.

Heb het hele forum vanaf het eerste bericht doorgespit. Ook ik ervaar al ruim een week problemen met mobiel internet en (old school) bellen met mijn iPhone 11 met model nummer MWM02ZD/A.

Bizar dat ze het maar niet opgelost krijgen. Je zou toch verwachten dat de techneuten een dergelijk specifiek euvel toch wel opgelost moeten krijgen🤔

Vooralsnog geen oplossing dus geen mobiel internet.. geen onbeperkte databundel, geen flitsmeister, wat een ellende. Maar we moeten het ook relativeren, er zijn grotere problemen in de wereld. Zo was laatst mijn koelkast stuk. Dat is pas echt een ramp 🙂

Reputatie 4
Badge +1

Leuk dat de KPN medewerkers hier reageren maar niemand heeft nog iets gezegd over onze abo’s wat wij al weken niet kunnen gebruiken en toch voor moeten betalen. Bij mij is het nu 8 dagen ellende maar sommige mensen zitten hier al plus 2 weken met dit probleem. Wat gaat hier aan opgelost worden dan ? Ook hele belangerijke info wat ik graag wil weten buiten het “we zijn er mee bezig het op te lossen”.  
 

Grootschalig probleem wat snel opgelost kan worden door iedereen met een iPhone 11 tijdelijk hun telefoon in te ruilen bij een KPN winkel misschien in combinatie met het laten zien dat internet het niet doet. Het aantal dagen loopt op en ik wil geen cent hiervoor betalen zolang ik geen goedwerkende verbinding heb. Hoe gaat KPN dit vergoeden ? Kunnen ze traceren wie er problemen hebben oid ? Heel apart dat meerdere mensen dit zich afvragen maar KPN houdt zich angstvallig stil wat betreft vergoedingen. 

Reputatie 6
Badge +3

Leuk dat de KPN medewerkers hier reageren maar niemand heeft nog iets gezegd over onze abo’s wat wij al weken niet kunnen gebruiken en toch voor moeten betalen. Bij mij is het nu 8 dagen ellende maar sommige mensen zitten hier al plus 2 weken met dit probleem. Wat gaat hier aan opgelost worden dan ? Ook hele belangerijke info wat ik graag wil weten buiten het “we zijn er mee bezig het op te lossen”.  
 

Grootschalig probleem wat snel opgelost kan worden door iedereen met een iPhone 11 tijdelijk hun telefoon in te ruilen bij een KPN winkel misschien in combinatie met het laten zien dat internet het niet doet. Het aantal dagen loopt op en ik wil geen cent hiervoor betalen zolang ik geen goedwerkende verbinding heb. Hoe gaat KPN dit vergoeden ? Kunnen ze traceren wie er problemen hebben oid ? Heel apart dat meerdere mensen dit zich afvragen maar KPN houdt zich angstvallig stil wat betreft vergoedingen. 

Graag een compensatie liever nog goed werkend internet en tot die tijd een dagelijkse update 

Reputatie 6
Badge +6

Hoe gaat KPN dit vergoeden ? Kunnen ze traceren wie er problemen hebben oid ? Heel apart dat meerdere mensen dit zich afvragen maar KPN houdt zich angstvallig stil wat betreft vergoedingen.  


Niet zo gek toch? Voor er over eventuele vergoedingen gesproken kan worden moet wel eerst vast komen te staan wie verantwoordelijk is. Kpn en/of Apple. Zoals u kunt lezen in de laatste update van de moderators is dat nog niet duidelijk.

Reputatie 6
Badge +3

Dag 16 en internet nog altijd klote.

voorstel om contract open te breken en vervroegd verlengen met nieuwe telefoon?.

@kpn 

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Schommelen tussen 4G en Edge, maar gewoon geen internet hebben. Wat is het bijzonder frustrerend om te betalen voor een service die niet werkt. Ik ben blij dat er naar een oplossing gezocht wordt… maar ons geduld wordt ernstig op de proef genomen. Ik vraag me af op welke manier we gecompenseerd zullen worden. Simyo kon me er in ieder geval geen antwoord op geven. Laten we hopen dat de boel volgende week weer werkt zoals we gewend waren. 

Reputatie 3
Badge

Leuk dat de KPN medewerkers hier reageren maar niemand heeft nog iets gezegd over onze abo’s wat wij al weken niet kunnen gebruiken en toch voor moeten betalen. Bij mij is het nu 8 dagen ellende maar sommige mensen zitten hier al plus 2 weken met dit probleem. Wat gaat hier aan opgelost worden dan ? Ook hele belangerijke info wat ik graag wil weten buiten het “we zijn er mee bezig het op te lossen”.  
 

Grootschalig probleem wat snel opgelost kan worden door iedereen met een iPhone 11 tijdelijk hun telefoon in te ruilen bij een KPN winkel misschien in combinatie met het laten zien dat internet het niet doet. Het aantal dagen loopt op en ik wil geen cent hiervoor betalen zolang ik geen goedwerkende verbinding heb. Hoe gaat KPN dit vergoeden ? Kunnen ze traceren wie er problemen hebben oid ? Heel apart dat meerdere mensen dit zich afvragen maar KPN houdt zich angstvallig stil wat betreft vergoedingen. 


Dat het probleem “snel opgelost” kan worden door iedereen zijn telefoon in te laten ruilen is niet realistisch. Het aantal gedupeerden is daarvoor veel te groot. Een vergoeding voor de abonnementskosten moet er uiteindelijk natuurlijk wel komen.

Het belangrijkste is dat KPN (al dan niet in samenwerking met Apple) er alles aan doen om het op te lossen. En dat doen ze ook neem ik aan gezien het snel toenemende aantal meldingen hier.

Er kan natuurlijk soms iets fout gaan. Blijkbaar is het een nogal hardnekkig probleem..

Ik denk dat dit al langer speelt dan 2 weken. Denk dat al maanden speelt alleen had ik het niet echt in de gaten. Kon al een poos niet gebeld worden en als ik gebeld word kan ik geen internet open dit is echt al maanden aan de gang.

Reputatie 2

Dag 16 en internet nog altijd klote.

voorstel om contract open te breken en vervroegd verlengen met nieuwe telefoon?.

@kpn 

Dit vind ik een goede optie ! Zo kan t ook niet langer !

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat dit al langer speelt dan 2 weken. Denk dat al maanden speelt alleen had ik het niet echt in de gaten. Kon al een poos niet gebeld worden en als ik gebeld word kan ik geen internet open dit is echt al maanden aan de gang.

Benieuwd naar bevindingen van andere mensen.

ik heb echt ‘pas’ 16 dagen problemen.

 

Ik denk dat dit al langer speelt dan 2 weken. Denk dat al maanden speelt alleen had ik het niet echt in de gaten. Kon al een poos niet gebeld worden en als ik gebeld word kan ik geen internet open dit is echt al maanden aan de gang.

Benieuwd naar bevindingen van andere mensen.

ik heb echt ‘pas’ 16 dagen problemen.

 

Ik vanaf 20 juli. 26 dagen… 

gelukkig gaat het normaal bellen laatste tijd iets beter. Maar zeker in het begin van 20 juli belde ik en niemand kon mij horen, elke keer via WiFi bellen helemaal kut 

Reputatie 5
Badge +1

Wat mij naast slechte telefoonverbinding en haperend of geen mobiel internet, verder opvalt: terwijl mijn iPhone 11 steeds wisselt tussen 4G en Edge wordt deze gloeiend heet. Ervaren meer mensen dat?

[Nabrander: Als via wifi verbinding wordt gemaakt, blijft de temperatuur ‘normaal’]

Reputatie 3

Ik denk dat dit al langer speelt dan 2 weken. Denk dat al maanden speelt alleen had ik het niet echt in de gaten. Kon al een poos niet gebeld worden en als ik gebeld word kan ik geen internet open dit is echt al maanden aan de gang.

Ik denk dat je gelijk hebt. Achteraf heb ik ook vaker gehad dat ik niet bereikbaar was of dat ik geen netwerk had. Maar dat was dan maar eventjes en viel daardoor niet op. 

Reputatie 3
Badge

Wat mij naast slechte telefoonverbinding en haperend of geen mobiel internet, verder opvalt: terwijl mijn iPhone 11 steeds wisselt tussen 4G en Edge wordt deze gloeiend heet. Ervaren meer mensen dat?

[Nabrander: Als via wifi verbinding wordt gemaakt, blijft de temperatuur ‘normaal’]

Valt mij ook op. Lijkt alsof de processor op maximaal gaat op het moment dat er mobiel internet gevraagd wordt. Batterij gaat daardoor (nog) sneller leeg. Want snel leeg gaat de telefoon sowieso al bij mij 😅

Reputatie 3

Hierbij wil ik ook graag kenbaar maken hoe ik de problemen ervaar. 

Ik heb de problemen al 3 weken op twee telefoons beide Iphone 11 eentje zakelijk en eentje prive met kon abonnement.

4g= vaak een E

4g= staat er weleens maar dan toch geen internet

soms ineens gemiste oproepen omdat men mij niet kan bereiken. Wel volle ontvangst volgens de strepen. En volgens de kaart zit Ede in een mooi dekkingsgebied. 
 

ik heb de telefoon herstart (meerdere keren) helpt niet. Ik heb nieuwe sims gekregen helpt niet. 
 

Bij apple weten ze het niet en de customer service kende het probleem niet eens. 

Iemand een idee hoe verder? Buiten het feit dat ik niet bereikbaar ben wat irritant is kost dit zakelijk ook nog veel irritatie.