Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Nummer en gegevens achtergelaten, zie de sms graag tegemoet. 

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Let er wel op dat je dan niet naar een provider gaat die op het kpn netwerk zit. Anders heb je een hele grote kans dat je dezelfde problemen gaat ervaren op de iPhone 11. Via Google kun je zo vinden welke provider welk netwerk gebruikt. 

@Laila.e, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zet ik je op de lijst. 

Ik heb m’n profiel nu van gegevens voorzien!

Reputatie 7
Badge +20

@BasDoms je staat op de lijst.

 

@Laila.e, jij ook. 

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

 

Telefonisch was niet mogelijk wist de dame aan de telefoon te vertellen 😅

---------------------------------------------------------------

 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 



Dat is niet wat jouw collega telefonisch aangaf. Zij wist me te vertellen dat er heel coulant mee om word gegaan en er ook al diverse contracten opgezegd zijn.
​​​​​​------------------------------------------------------------------

 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

 

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

 

 

 

Reputatie 7

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

Dat wil nog niet zeggen dat de oorzaak van het probleem ook in het KPN netwerk moet liggen. Het kan best zijn dat een aanpassing in de netwerkconfiguratie van KPN een bug in de modemchip van de iPhone 11 (en SE 2020) bloot legt.

Ik heb ook al maanden problemen met de bereikbaarheid. Via een collega werd ik op dit forum gewezen ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel.

 

groet, Marloes

Geachte, sinds iig augustus ervaar ik ook problemen met het verbinden met het internet buiten wifi bereik met mijn iphone 11. Als in zeer traag tot geen internet. Ook e-mail en whatsapp komen dus niet door - zo kan ik buitenshuis of buiten kantoor niet mobiel werken en ik lijd hierdoor (dan ook) schade. Ik begrijp, gelet op de vele topics in het forum, dat KPN het probleem erkent, maar dat er nog altijd geen oplossing is. Dat is onacceptabel voor mij. Voor zover vereist stel ik KPN hierbij dan ook formeel in gebreke en verzoek ik jullie om omgaand (binnen 5 dagen na heden) ofwel dit probleem met de iphone 11 op te lossen danwel mij anderszins een goed voorstel te doen om hier uit te komen, bij gebreke waarvan ik mij uitdrukkelijk alle rechten voobehoud.

 

Met vriendelijke groet, 

Arjen Hendriks 

Reputatie 7
Badge +20

@Marloes92. Je staat er op. 

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

 

Telefonisch was niet mogelijk wist de dame aan de telefoon te vertellen 😅

---------------------------------------------------------------

 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 



Dat is niet wat jouw collega telefonisch aangaf. Zij wist me te vertellen dat er heel coulant mee om word gegaan en er ook al diverse contracten opgezegd zijn.
​​​​​​------------------------------------------------------------------

 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

 

Probleem heeft wel met het KPN netwerk te maken. Ik heb zakelijk een andere provider, als ik die simkaart in mijn iPhone 11 stop heb ik gewoon 4G. Provider zit inderdaad niet op het KPN netwerk.

 

 

 

@Sanne_M  graag reactie:
@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Reputatie 7
Badge +20

Telefonisch kan er gewoon melding gedaan worden door de collega. 

En opzeggen kan niet wanneer je binnen contract zit. Alleen buiten contract of wanneer je een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

Reputatie 2

Telefonisch kan er gewoon melding gedaan worden door de collega. 

En opzeggen kan niet wanneer je binnen contract zit. Alleen buiten contract of wanneer je een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

 

Dan zitten jullie wederom keurig op één lijn! 👏

Reputatie 4
Badge

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Reputatie 4
Badge
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Reputatie 6
Badge +3
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Uiteindelijk draait het om geld..

 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Sorry, maar ik dacht echt dat je een grapje maakte. 😊

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11! Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ik heb sinds juli ook problemen met mijn ontvangst. Ik heb een Iphone 11, en het word nu wel echt vervelend, ik kan niet eens navigeren als ik in de auto zit omdat ik geen bereik heb. 

Reputatie 2

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

Reputatie 6
Badge +3

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/kpn-netwerkproblemen-icm-iphone-11

Is dit probleem eigenlijk al eens bij Kassa van BNNVARA gemeld? Misschien komt er eindelijk eens een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing als er wat media aandacht bij komt kijken.

Wie of wat houd je tegen?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/kpn-netwerkproblemen-icm-iphone-11

Dit is een vraag op het Kassa forum. Daar doet de redactie niets mee.

Naar de redactie:

Contact met Kassa

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

Of naar de belbus:

Mail de Belbus

Kom je er niet uit met een bedrijf en wil je contact met de Belbus? Mail dan je verhaal inclusief correspondentie naar belbus@bnnvara.nl.

Gaarne mij eveneens op de vergoedingslijst te zetten.

Reputatie 6
Badge +2
 

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten? 

Ik denk het niet, omdat hier meerdere partijen bij betrokken zijn. 

😂😂😂

Mag je om lachen 🤷🏼‍♀️, maar ik denk echt dat het zo werkt. 

Waarom denk je anders, dat de info zo summier is? Omdat het ze niet interesseert? Omdat ze deze "paar" klanten liever kwijt dan rijk zijn? Of omdat ze iedereen hier willen pesten? 

Ik weet zeker dat er een reden achter zit. Hoe vervelend ik die ook vind, want ook ik heb deze problemen met mijn iPhone 11.

Sorry, maar ik dacht echt dat je een grapje maakte. 😊

Logisch, de manier waarop KPN hiermee omgaat is lachwekkend en daar kun je toch ook niet meer serieus op reageren… Er zou toch ook allang een tijdelijke oplossing aangeboden moeten zijn aan alle gedupeerden om iedereen in ieder geval voorlopig te helpen. En dit forum als belangrijkste communicatie middel en verder van het kastje naar de muur… dan blijft er niets anders over dan 😂😂🙃