Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7
Badge +25
@MSKipIk heb het even gecontroleerd en ik kan ook de huidige pin-/betaalcode sturen per mail. Dus dan verandert er niets. Als je dat wil, laat het me weten en ik regel het.
Bij installatie is de pin(kinderslot)-code gelijk aan de betaalcode.
Daarna kun je zélf de pin-code wijzigen en de betaalcode.
Reputatie 7
Als het werkelijk de betaalcode blijkt te zijn, wordt deze bug dan doorgezet naar het iTV development team want wat mij betreft mag de betaalcode alleen gebruikt worden om betaalde items te huren.
Overigens zou de pincode hier eigenlijk ook niet voor gebruikt moeten worden immers dat is de pincode die je ook toegang geeft tot de beheeromgeving op de TV ontvanger.
@MSKipIk heb het even gecontroleerd en ik kan ook de huidige pin-/betaalcode sturen per mail. Dus dan verandert er niets. Als je dat wil, laat het me weten en ik regel het. prima dank je en graag
Reputatie 7
Badge +25
@MSKipIk heb het even gecontroleerd en ik kan ook de huidige pin-/betaalcode sturen per mail. Dus dan verandert er niets. Als je dat wil, laat het me weten en ik regel het. prima dank je en graag
De e-mail is onderweg. Ik hoor graag of het dan wel lukt.
Reputatie 6
Badge +10
iOS Update:


11 sep. 2018

6.2.1
In deze update is het zoeken in de TV Gids verbeterd: alle programma's die nu op tv zijn of later worden uitgezonden, vind je terug in "Nu & Later". Is het programma al op TV geweest? Dan kun je deze vinden onder het kopje "Kijk terug".

Heb je feedback over de app? Dan kun je ons vanaf nu bereiken via Profiel > Geef ons feedback.
Reputatie 1
Badge
@Paul_
Nabrander van mijn probleem:
Resetten van netwerkinstellingen op mijn iPhone was de oplossing op dat moment. Nu heb ik ook de oorzaak gevonden!
De app "My Data Manager" gebruikt een VPN om bepaalde mobiele data verbruik te kunnen analyseren. Zodra die VPN actief is, werkt de iTV app niet meer!
Kortom resetten was niet nodig, de VPN uitzetten wel. Lastig, want de iTV app is de enige app die daar last van heeft....
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_
Nabrander van mijn probleem:
Resetten van netwerkinstellingen op mijn iPhone was de oplossing op dat moment. Nu heb ik ook de oorzaak gevonden!
De app "My Data Manager" gebruikt een VPN om bepaalde mobiele data verbruik te kunnen analyseren. Zodra die VPN actief is, werkt de iTV app niet meer!
Kortom resetten was niet nodig, de VPN uitzetten wel. Lastig, want de iTV app is de enige app die daar last van heeft....

Heel tof dat je het hier nog even laat weten, misschien dat anderen er nog wat aan hebben. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig en een VPN kan dat in de war brengen. Daar zal het mee te maken hebben.
Reputatie 2
Badge
Waarom krijg ik bij iedere opname het plaatje van een ander programma te zien? Bij elk programma krijg ik een plaatje te zien van een programma over bevallen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Kaatje19700! Het klopt dat niet alle afbeeldingen kloppen bij de opnames maar voor zover ik weet zou je, indien er geen juiste afbeelding staat, een 'standaard' afbeelding van KPN moeten zien zoals bijvoorbeeld onderstaande. Welke zie jij?

Reputatie 2
Badge
Dat is inderdaad de afbeelding die ik zie
Reputatie 7
Badge +25
Ik ben niet bij al te veel bevallingen geweest maar deze 2 personen lijken het in ieder geval hilarisch te vinden. ;)

En zonder gekheid: die afbeeldingen zijn een bekend probleem (voor zover het een probleem is). Het zal niet de allerhoogste prioriteit hebben vermoed ik.
Reputatie 7
Badge +16
Wat misschien een idee is om de app zelf een plaatje uit de opname te laten kiezen, bijvoorbeeld die van op 10 minuten. Dat klopt het in elk geval wel steeds.
Zijn er misschien nog plannen om het inloggen met abonnementsnummer om te zetten naar bijv mailadres? Wordt toch regelmatig gevraagd om opnieuw in te loggen en dan is 14 cijfers onthouden geen pretje

Daarnaast heb ik nog steeds de helft van de tijd dat hij de startpagina niet kan laden ondanks supergoede wifi. Wat valt daar nog aan te doen.

Die nieuwe app ziet er echt heel goed uit en de mogelijkheden zijn ook top, maar langzamerhand beginnen de ergernissen de overhand te krijgen. Had daarvoor echt nooit problemen met inloggen en niet met langzaam laden ...
Reputatie 7
Zijn er misschien nog plannen om het inloggen met abonnementsnummer om te zetten naar bijv mailadres? Wordt toch regelmatig gevraagd om opnieuw in te loggen en dan is 14 cijfers onthouden geen pretjeIn de app kan je ook inloggen met jouw KPN ID.

Als je kiest voor "Bewaar e-mailadres" dan zou je ook ingelogd moeten blijven. Dat is bij mij in ieder geval wel zo.
In de app kan je ook inloggen met jouw KPN ID.

Als je kiest voor "Bewaar e-mailadres" dan zou je ook ingelogd moeten blijven. Dat is bij mij in ieder geval wel zo.


Dank voor je tip wjb, het ging niet om de tel, maar voor pc en surface. Maar ik zat idd gewoon via de browser te kijken en daar had je die mogelijkheid niet. Heb nu de app geinstalleerd op beiden.
Reputatie 2
Badge
Wat misschien een idee is om de app zelf een plaatje uit de opname te laten kiezen, bijvoorbeeld die van op 10 minuten. Dat klopt het in elk geval wel steeds.

En hoe doe je dat?
Reputatie 7
Badge +16
Wat misschien een idee is om de app zelf een plaatje uit de opname te laten kiezen, bijvoorbeeld die van op 10 minuten. Dat klopt het in elk geval wel steeds.

En hoe doe je dat?

Dat was een tip naar KPN, de gebruiker kan dit niet zelf.
Nog steeds probleem bij het sterten van de video op Huawei met Android 5.1.
Oplossing van het probleem duurt veel te lang.
Reputatie 2
Nog steeds probleem bij het sterten van de video op Huawei met Android 5.1.
Oplossing van het probleem duurt veel te lang.
ik ben het er mee eens!
Ik kan nog steeds geen TV kijken op mijn Lenovo-tablet (behalve de zenders die ik ook met de NPO-app kan zien). Ik geloof niet dat KPN veel moeite doet om dit probleem op te lossen. KPN gaat er naar mijn mening vanuit dat, als het maar lang genoeg duurt, hun klanten toch wel een een nieuwe tablet aan zullen schaffen. Hiermee geeft KPN zichzelf een brevet van onvermogen. Terwijl de gehanteerde tarieven nu niet bepaald de laagste zijn. Mijn irritatie loopt steeds verder op. Het zal er wel op neer komen dat ik op niet al te lange termijn een andere provider ga zoeken.
Reputatie 7
Badge +25
Ik kan nog steeds geen TV kijken op mijn Lenovo-tablet (behalve de zenders die ik ook met de NPO-app kan zien). Ik geloof niet dat KPN veel moeite doet om dit probleem op te lossen. KPN gaat er naar mijn mening vanuit dat, als het maar lang genoeg duurt, hun klanten toch wel een een nieuwe tablet aan zullen schaffen. Hiermee geeft KPN zichzelf een brevet van onvermogen. Terwijl de gehanteerde tarieven nu niet bepaald de laagste zijn. Mijn irritatie loopt steeds verder op. Het zal er wel op neer komen dat ik op niet al te lange termijn een andere provider ga zoeken. Hoi! Je hebt helemaal gelijk dat de oplossing voor mobieltjes/tablets met een Mediatek chip lang op zich laat wachten. Gelukkig is er wat dat betreft licht aan het einde van de (lange) tunnel want zodra de eerstvolgende update wordt uitgerold zal de iTV app de Mediatek chipset ondersteunen. Met een kleine slag om de arm: de update verwacht ik later deze maand.
Hai, Klopt het dat ik nog steeds niet kan zoeken in de On Demand films? Ik zie alleen enkele films die KPN voorstelt (zijn die gratis?)

Hoor graag!!
Reputatie 7
Badge +25
Hi @tets, welkom hier! Je kan wel 'zoeken' naar On Demand films maar er is dus nog niet een apart menu waar je kan bladeren door alle beschikbare films/series.

Op het startscherm (na het inloggen) vind je inderdaad suggesties met films uit verschillende genres. Je ziet er waarschijnlijk wel bij staan dat ze uit het Pluspakket komen. Als jij het Pluspakket hebt kan jij ze gratis bekijken. Als je gaat naar het kopje 'Kijken' zie je ook de optie 'Series' waar een aantal populaire series uit het Pluspakket worden verzameld.
Hi @tets, welkom hier! Je kan wel 'zoeken' naar On Demand films maar er is dus nog niet een apart menu waar je kan bladeren door alle beschikbare films/series.

Op het startscherm (na het inloggen) vind je inderdaad suggesties met films uit verschillende genres. Je ziet er waarschijnlijk wel bij staan dat ze uit het Pluspakket komen. Als jij het Pluspakket hebt kan jij ze gratis bekijken. Als je gaat naar het kopje 'Kijken' zie je ook de optie 'Series' waar een aantal populaire series uit het Pluspakket worden verzameld.




Hai. Mag ik zeggen dat ik er niets van snap: Als ik een film wil uitzoeken wil ik dat toch doen uit een keuze die mij gepresenteerd wordt? Nu moet ik zelf een titel verzinnen en die dan opzoeken. ALS ik dat dan doe krijg ik te lezen dat ik de film niet via mijn laptop kan kijken, maar dat via de TV moet doen.... Daar heb ik toch niets aan? Verneem graag hoe hier op doorontwikkeld wordt.