Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7
Update 10-12-2018:Op de valreep komt er dit jaar nog een hele mooie update beschikbaar voor de iTV app: vandaag brengen we een update uit voor de iTV app op Android, ...

Heeft iemand die nieuwe versie van de iTV app al gezien?
Reputatie 5
Badge +4
@wjb Ik heb nog steeds versie 6.2.2, we wachten nog maar even....
Reputatie 7
@wjb Ik heb nog steeds versie 6.2.2, we wachten nog maar even....
Mij maakt het niet zoveel uit, mijn Android appraten hebben geen MediaTek chipset en de huidige versie werkt dan ook "gewoon".
Het kan echter niet zo zijn dat je aankondigt dat er vandaag een update zal komen waar velen met smart op zitten te wacbten om hier dan toch weer op terug te moeten komen.
Maar goed, de dag is inderdaad nog niet voorbij...
Reputatie 7
Badge +30
Hij staat al wel live, maar nog niet voor iedereen. Morgen komt 'ie voor iedereen live. Mocht je hem vandaag nog niet binnen kunnen halen, kan dat morgen dus alsnog 🙂.
Ik heb net een versie 6.2.3 binnen.
Reputatie 7
Ik heb net een versie 6.2.3 binnen.
Je bent waarschijnlijk de enige. Ook vandaag lijkt er geen update gepusht te worden naar mijn OnePlus 5T en mijn Huawei MediaPad M3.
In de Play Store van Google staat nog altijd versie 6.2.2.
Reputatie 7
Badge +11
Hier is de update beschikbaar

Reputatie 7
Hier niet.

Reputatie 5
Badge +4
@Tycha @wjb Hier is hij nu ook beschikbaar!
In de nieuwe functies omschrijving staat duidelijk 'nu Mediatek ondersteuning voor een groot aantal toestellen' vermeld. Groot aantal?? Niet allemaal??😉
Reputatie 5
Badge +4
Halleluja, Praise NOT the KPN!
Werkt hier nu, na cache leegmaken en verwijderen en opnieuw installeren, nog steeds niet op Android 4.4.2. 😡Geen BBC en geen Film1
Reputatie 5
Badge +4
Eigenlijk werkt niks meer ook NPO 1 2 en 3 geen beeld meer!!🤢
Reputatie 7
Halleluja, Praise NOT the KPN!
Werkt hier nu, na cache leegmaken en verwijderen en opnieuw installeren, nog steeds niet op Android 4.4.2. 😡Geen BBC en geen Film1

Ben je via jouw thuisnetwerk verbonden immers buitenshuis zijn BBC en film1 niet te bekijken.
Zie het iTV programma overzicht.
Reputatie 5
Badge +4
@wjb Ik zou dit niet durven schrijven zonder thuis te zitten. Maak buitenshuis nooit gebruik van de app.
Reputatie 7
Zojuist ook versie 6.2.3 ontvangen op mijn Huawei MediaPad M3.


Ik ondervind gelukkig geen problemen met de nieuwe versie.
Reputatie 2
Hier de update ook ontvangen. Werkt nog steeds niet op de Huawei Mediapad T1-a21 met Android 4.4.4. Jammer... Begin er nu ook een sterk hoofd in te krijgen dat dit ook nooit gaat werken. Alleen npo 1, 2 en 3 werken.
De app heeft altijd gewerkt, prima te streamen naar de Chromecast, tot gister. Hij start, loopt 30 seconden en begint dan eindeloos te laden. Heb alles geprobeerd (lage kwaliteit settings etc). NPO start gaat vlekkeloos op de Chromecast, dus denk dat t probleem toch ergens bij KPN zit. Enig idee iemand?

Ps: op m'n telefoon spelen alle zenders wel goed af in de KPN app
Reputatie 4
Badge +3
helaas. de app is bacher op de tab e. hapert constant. als ik het voor elkaar heb ee zender te kijken en over wil schakelen naar een andere zender krijg ik.wederom zwart beeld.
deze versie zou ik snel offline halen als ik jullie was. dit is echt apart dat deze versie in de playstore komt met deze problemen.
waarom is swipen er af gehaald o. naar de volgende zender te kunnen?
Reputatie 4
Badge +3
tip laat de app vanaf android 6 geschikt zijn.
de app is gewoon te 'groot' voor de oudere tablets die op android 4.4 draaien. als ik de oude app erop zet die draait foutloos.
ps via internet werkt de interactiefe tv ook slecht op de tab e. dat is geen alternatief
Reputatie 5
Badge +4
@steffen1 Ik denk niet dat KPN (10-)duizenden gebruikers met Android 4.4.? in de steek zal laten.
Als de 'oude' versie bij u prima werkt waarom dan toch de nieuwe gebruiken...
Reputatie 2
tip laat de app vanaf android 6 geschikt zijn.
de app is gewoon te 'groot' voor de oudere tablets die op android 4.4 draaien. als ik de oude app erop zet die draait foutloos.
ps via internet werkt de interactiefe tv ook slecht op de tab e. dat is geen alternatief


Heb jij een link met daarin het APK bestand van de oude app? Dan ga ik die direct installeren. Dit is en blijft een gebed zonder eind.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi iedereen, niet reacties waar ik op hoopte. 😞 Ik heb wat vragen voor jullie want ik ga dit natuurlijk weer allemaal teruggeven aan de ontwikkelaars.

Halleluja, Praise NOT the KPN!
Werkt hier nu, na cache leegmaken en verwijderen en opnieuw installeren, nog steeds niet op Android 4.4.2. 😡Geen BBC en geen Film1

NPO 1/2/3 werkte eerst bij jou wel, en nu dus ook niet meer. Waar gaat het exact fout? Inloggen, laden app, streamen? Het gaat nog altijd om de Archos 45c Platinum toch?

De app heeft altijd gewerkt, prima te streamen naar de Chromecast, tot gister. Hij start, loopt 30 seconden en begint dan eindeloos te laden. Heb alles geprobeerd (lage kwaliteit settings etc). NPO start gaat vlekkeloos op de Chromecast, dus denk dat t probleem toch ergens bij KPN zit. Enig idee iemand?

Ps: op m'n telefoon spelen alle zenders wel goed af in de KPN app

Welk toestel gebruik je en welke Chromecast?

helaas. de app is bacher op de tab e. hapert constant. als ik het voor elkaar heb ee zender te kijken en over wil schakelen naar een andere zender krijg ik.wederom zwart beeld.
deze versie zou ik snel offline halen als ik jullie was. dit is echt apart dat deze versie in de playstore komt met deze problemen.
waarom is swipen er af gehaald o. naar de volgende zender te kunnen?

Zappen via de mini tv gids werkt inderdaad nog niet op de Tab E. Moet dus voor nu nog even omslachtig door de player af te sluiten en een ander kanaal te selecteren. We werken wel aan een oplossing!

Hier de update ook ontvangen. Werkt nog steeds niet op de Huawei Mediapad T1-a21 met Android 4.4.4. Jammer... Begin er nu ook een sterk hoofd in te krijgen dat dit ook nooit gaat werken. Alleen npo 1, 2 en 3 werken.
Deze heeft geen Mediatek chipset dus maakt het wel vreemd. Deze Huawei schijnt ook niet meer te koop te zijn dus is het onderzoeken lastig.
Reputatie 5
Badge +4
@Paul_ Ik krijg een hele korte melding in beeld iets van 'decoding media' en de vraag de pagina te verversen. Daarna niks meer. Helaas krijg ik nu van de melding niks meer te zien. Zal de cache even legen en nog eens proberen en anders installeer ik de app even opnieuw voor een hopelijk wat beter omschrijving van de 'error' melding.

Het gaat inderdaad om de Archos 45c Platinum.
Reputatie 5
Badge +4
@Paul_ Ik kan de eerste melding niet meer reproduceren maar heb niet nu een scherm met groene sterren in beeld en op het scherm sneeuwt het. SORRY er ging iets fout.

Oh, nu zag ik iets van een buffer snel in beeld!!
Reputatie 4
Badge +3
de nieuwe app is 160mb de oude 60.
dit is merkbaar op de tab e.
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_ Ik kan de eerste melding niet meer reproduceren maar heb niet nu een scherm met groene sterren in beeld en op het scherm sneeuwt het. SORRY er ging iets fout.

Oh, nu zag ik iets van een buffer snel in beeld!!

En toen je even dat bufferen zag (ronddraaiend cirkeltje?) sprong ie weer naar 'SORRY er ging iets fout'?