Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Paul_ Nee, dat was na het SORRY scherm toen ik op de 'verversknop' klikte... en SORRY kwam niet meer terug!
Reputatie 1
Hier is het niet veel beter , ik had de app na de "verbeterde update" sinds halverwege dit jaar verwijderd.
Ik heb al ruim een half jaar geen werkende itv app meer , zag dat er laatst weer een nieuwe update was dus ik had hoop dat het weer zou gaan werken....
Nou helaas werkt de app nog steeds niet , ik kan inloggen maar elke zender die ik aanklik resulteerd in een zwart scherm die eindeloos een rond laad wieltje laat zien.
Dus blijft alleen maar laden, heb de app eens een kwartier de tijd gegeven maar nog niks!
De vorige versie deed het altijd zonder problemen maar nu is het 1 groot probleem.
Ik gebruik een samsung galaxy s4 met android 5.xx versie dus dit zou goed moeten zijn.
Ik gebruikte de app eerst vrij vaak ff in me garage of onderweg met een broodje in de automaar nu niet meer. Erg jammer.
Reputatie 4
Badge +3
http://kpn-interactieve-tv.apk.watch/5.6.1

ps de tab e volledig harde reset gegeven en nogmaals alles geinstaleerd. dit heeft geen verbeter effect.
helaas heeft netflix ook een update gedaan die
bij de tab e problemen geeft.
het erge is dat de tab e nog steeds wordt verkocht. samsung is ook een beetje schuld. er had alang abdroid 7 op moeten staan maar helaas blijft er 4.4 op. dit houdt in dat de tab op korte termijn onbruikbaar wordt. of hoj moet geroot worden maar dan werken er een aantal apps ook niet
Reputatie 7
Badge +16
Heb jij een link met daarin het APK bestand van de oude app? Dan ga ik die direct installeren. Dit is en blijft een gebed zonder eind.

Ga maar eens kijken op https://apkpure.com/kpn-itv/com.kpn.epg/versions
Daar staan alle versies.
Reputatie 7
Badge +22

Heb jij een link met daarin het APK bestand van de oude app? Dan ga ik die direct installeren. Dit is en blijft een gebed zonder eind.Ga maar eens kijken op https://apkpure.com/kpn-itv/com.kpn.epg/versions
Daar staan alle versies.

Ik heb ook effe gekeken, maar dat zijn er nogal wat. Zou de allereerste het nog doen? 😂
Reputatie 4
Badge +3
vndaag wilde ik voor mijn dochter itv aanzetten.
krijg.melding deze versie werkt niet upgrade naar de laatste versie. er stond 5.6 op...
tch maar nieuwe geinstaleerd.
nu stopt de stream helaas steeds weer.
Nou ik had een android radio's met android 4.4.2 hier heeft de app altijd zonder problemen op gewerkt. Totdat KPN het nodig vond om de app op minimaal android 6.0 te laten draaien.
Ik heb sinds kort een nieuwe autoradio gekocht met Android 8.0
de app werkt wel en start op ik kan zelfs scrollen door de kanalen en op het moment dat ik daadwerkelijk een tv zender kies stopt de app met werken en komt er de fout melding.

Koop je dus een nieuwe autoradio en dan heb je nog geen ITV.
Op m'n telefoon heb ik ook android 8.0 en daar werkt de app wel gewoon.

Wil ik via de radio online via internet tv kijken dan lukt dit niet omdat je op een klein scherm kijkt en dus de app dient te gebruiken.

Het zou wat zijn dat auto fabrikanten autos zouden ontwikkelen waarmee je maar één jaar of twee mee zou kunnen rijden omdat om de twee jaar nieuwe brandstof uit komt en de oude brandstof uit de verkoop gehaald zou worden. Je dus verplicht wordt om de twee jaar een nieuwe auto aan te schaffen omdat deze naar twee jaar niet meer bruikbaar zou zijn.


Admin: beide je berichten (en bijbehorende reacties) in oude topics verplaatst naar lopende verzameltopic
Waarom wordt er niet vooraf op geattendeerd dat de app met verschillende chipsets niet werkt ?
Maar moet de consument hier zelf achter komen na een product te hebben aangeschaft voor soms wel honderden euro's en er vervolgens niets aan hebben omdat de app niet werkt. De consument moet dan zelf op onderzoek uit na vele uren soms wel dagen op internet te hebben moeten zoeken wat het probleem nou zou kunnen zijn.

Kunnen jullie niet op jullie site bij ITV de minimale systeemeisen er bij plaatsen zowel in de App store en play store.
Of beter nog een app uit brengen die gewoon werkt!
Reputatie 7
Heb je gezien hoe oud het bericht is waar je op reageert?
De laatste update van de app (versie 6.2.3) oud het probleem met de chipset van MediaTek juist verholpen moeten hebben.
Reputatie 7
De iTV app is ook niet ontwikkeld voor de autoradio, maar voor telefoon en tablet.
Ik sta er dan ook niet van te kijken dat de app niet (goed) functioneert op een autoradio.
Overigens is de app beschikbaar op telefoons en tablets met Android 4.4 en hoger.
Ik reageer juist omdat dit niet het geval is ondanks de updates werkt de app nog steeds niet met mijn Cortex-A53 😉. En het sws al lang heeft moeten duren voordat de media tek chipsets werkte met de ITV app
Ik zie verschillende datums met verschillende jaartallen als je gaat zoekken op internet van android 4.0 tot heden android 8.0
Vriend, het is een 9Inch android autoradio draaiend op android 8.0. Of te wel infeite een android tablet of telefoon.
De radio kan net zoveel als een tablet en of telefoon

Hiervoor had ik een 7inch android radio met android 4.2.2
Daarop heeft de voorgaande KPN apps altijd zonder problemen op gedraaid tot KPN de minimale android versie naar boven de 4.4 bracht. Vandaar ik m'n auto radio moest upgraden naar een android hoger dan 4.4.
Hier een link naar soort radio
https://youtu.be/1rj1ku6HiGk


As ik gewoon op internet kan, YouTube en alle andere mogelijke apps die verkrijgbaar zijn in de App store. Dan zal het eerder aan de mogelijkheden van de ITV app liggen dan de radio die ik heb.
Reputatie 2


Heb jij een link met daarin het APK bestand van de oude app? Dan ga ik die direct installeren. Dit is en blijft een gebed zonder eind.Ga maar eens kijken op https://apkpure.com/kpn-itv/com.kpn.epg/versions
Daar staan alle versies.
Ik heb ook effe gekeken, maar dat zijn er nogal wat. Zou de allereerste het nog doen? 😂

Helaas geen enkele werkt meer.
De oplossing gaat er ook echt niet meer komen. Heb daar geen vertrouwen meer in.
Het enige wat KPN zou MOETEN doen vind ik is de laatst werkende app voor de update opnieuw moeten aanbieden in de playstore zodat de klanten die nu niks meer kunnen alsnog via de tablet of telefoon kunnen kijken. Dan maar geen chromecast ondersteuning. Zijn er meer mensen het me eens?? Graag ook reactie van KPN zelf.
Reputatie 7

Het enige wat KPN zou MOETEN doen vind ik is de laatst werkende app voor de update opnieuw moeten aanbieden in de playstore zodat de klanten die nu niks meer kunnen alsnog via de tablet of telefoon kunnen kijken.

Helaas gaat dat niet meer aangezien het centrale iTV platform ook vernieuwd is en de oude app daar niet mee kan communiceren.
Reputatie 7
Badge +22

Het enige wat KPN zou MOETEN doen vind ik is de laatst werkende app voor de update opnieuw moeten aanbieden in de playstore zodat de klanten die nu niks meer kunnen alsnog via de tablet of telefoon kunnen kijken.Helaas gaat dat niet meer aangezien het centrale iTV platform ook vernieuwd is en de oude app daar niet mee kan communiceren.

Dan kunnen ze die pagina toch beter offline halen? Als ze dan toch niet meer werken. 😉
Reputatie 7
Het enige wat KPN zou MOETEN doen vind ik is de laatst werkende app voor de update opnieuw moeten aanbieden in de playstore zodat de klanten die nu niks meer kunnen alsnog via de tablet of telefoon kunnen kijken.Helaas gaat dat niet meer aangezien het centrale iTV platform ook vernieuwd is en de oude app daar niet mee kan communiceren.Dan kunnen ze die pagina toch beter offline halen? Als ze dan toch niet meer werken. 😉
Die pagina is toch niet van KPN, als die club (APKPURE) het leuk om die oude meuk benaderbaar te houden, dan zij het zo.
Reputatie 4
Badge +3
waarom is ervoor gekozen om de 5.6 app niet meer te laten werken? sinds een paar dagen doet deze het niet meer..
ik wil graag de nieuwe app gebruiken omdat hij best goed is. als hij werkt....
en alles in huis graag gelijk houden. op elk apparaat dezelfde apps.
Reputatie 7
waarom is ervoor gekozen om de 5.6 app niet meer te laten werken?
Omdat de oude app nog gebruik maakte van de oude iTV servers en op een keer moet je daar als organisatie toch echt de stekker uit trekken immers die oude iTV servers zijn uiteraard ook niet gratis.
Een tweede punt is de steeds hogere eisen die zenders stellen t.a.v. DRM ofwel het beveiligen van content tegen illegaal kopiëren. De oude app voldeet domweg niet meer aan die eisen.
Reputatie 4
Badge +3
dit ia helemaal duidelijk. wel vreemd dat het net nu wordt gedaan nu de nieuwe versie vam de app uitkomt.... die nog n8et goed werkt op de tablet na al de feedback.
wel valt mij iets op de tv zenders haperen stukken minder sinds de oude app niet meer werkt.
nieuwe app werkt niet meer op mijn Apple 6s. Alle updates gedraaid, iOS 12.1.1, kpn app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds niets. En als ik deze berichten zo lees speelt dit al maanden. En komt het mij zo voor alsof het kpn geen moer interesseert afgaande op hun stilte... Kom op zeg KPN, reageer eens en kom eens met een oplossing.
Reputatie 4
Badge +3
hoe is nu de status van de app?
zo voor de kerstdagen zou het fijn zijn dat hij werkt op de tab e... na 3/4 jaar wachten vind ik dat rond de kerst toch wel een werkende app er moet zijn. desnoods de oude app weer draaiend maken...
@steffen1
Sinds 10 december zou ie het (gewoon) moeten doen op de Samsung Tab E.
Reputatie 4
Badge +3
Peter. lees alles eens door wat er getypt is.
het start op en dat is alles...
steeds stoppen om. te bufferen. na een zender te hebben gekozen. en dan naar de volgende zender wederom zwart beeld. enz.
beeldkwaliteit op laag wordt het zelfs slechter....
alle andere apparaten hebben nergens problemen mee. dit zijn dan ook een s8 s9 en een lenovo tab4 10..
toegegeven de tab e had samsung beter niet kunnen uitbrengen of een softwareupdate moeten geven. maar hij wordt nog steeds verkocht...
Ik heb een vraagje, de kpn interactieve TV app is nog niet zichtbaar in de appstore (IOS/apple) als je in het buitenland aangemeldt bent (voorbeeld oostenrijk). Andere KPN applicaties zijn wel zichtbaar.

wordt dit nog mogelijk gemaakt voor mensen die vaker in het buitenland zijn?