KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128637 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Erik van KPN 8 maanden geleden

Sluitbericht 

Inmiddels is TV+ al weer bijna 9 maanden actief. In die tijd is het product een heel stuk gegroeid, en doorontwikkeld. 

Omdat TV+ nu niet meer een nieuwe introductie is, sluiten we dit introductietopic.

Ook omdat we zien dat het voor nieuwe(re) klanten verwarrend kan zijn om de oudere berichten in dit topic te lezen waarin nog sprake is van issues die inmiddels al (lang) niet meer aanwezig zijn.

 

Heb je na het lezen van het startbericht van dit topic verdere vragen over wat TV+ is en kan? Check de KPN website, en neem vooral ook een kijkje in de TV+ Kennisbank categorie. Hier vind je allerlei artikelen over wat de TV+ Box kan, en hoe je instellingen aanpast.

Verder krijgt TV+ ook regelmatig updates. Bij elke update plaatsen we een bericht op het forum in onze categorie Product Updates. Je kunt je daar ook abonneren (klik op de blauwe knop rechtsboven). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update gepubliceerd is.

 

Is je vraag nog niet beantwoord na het doornemen van bovenstaande informatie? Of heb je al TV+ en ervaar je een probleem? Maak dan een eigen topic aan.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ah duidelijk, als het bij jou niet werkt is dat inderdaad iets om even naar te kijken want het hoort gewoon te werken!
Ik stel voor daarover verder te gaan in jouw topic.

Alle radiozenders staan er sowieso op en als het goed is moeten de lokale TV én Radiozenders het ook doen

Hoi @Thomas . Radio kanaal Haarlem105 ontbreekt geheel 1023. Staat niet in de lijst. Tijdens de test al meer signalen gelezen over ontbreken radio kanalen lokale zenders.

En, misschien gemist, op het radio kanaal van regionale zender Noord-holland (888) staat het geluid van de tv zender. Mag daar het radio geluid???? Please?

Reputatie 7
Badge +12

Alle radiozenders staan er sowieso op en als het goed is moeten de lokale TV én Radiozenders het ook doen

Hoi @Thomas . Radio kanaal Haarlem105 ontbreekt geheel 1023. Staat niet in de lijst. Tijdens de test al meer signalen gelezen over ontbreken radio kanalen lokale zenders.

En, misschien gemist, op het radio kanaal van regionale zender Noord-holland (888) staat het geluid van de tv zender. Mag daar het radio geluid???? Please?

Bedankt voor de melding @PeterG, ik heb het inmiddels doorgezet. 

Wat betreft radio klopt het helaas dat de lokale radiozenders nog niet te ontvangen zijn op de TV+ box. Deze worden zo snel mogelijk toegevoegd, maar om dit probleem tijdelijk op te vangen is er de TuneIn app die staat achteraan in het rijtje met aanbevolen apps in het app menu. Daarin is de zender te vinden totdat deze allemaal zijn toegevoegd.

Een appje voor dit, een appje dat! Op mij maakt het de indruk dat het als broddelwerk aan elkaar hangt en dat één uniforme gebruiksomgeving zoals op een échte tv-ontvanger, nog ver te zoeken is of wellicht zelfs nooit zal komen. Ik blijf bij het echte werk met m'n favoriete 8001, als ik een browserdoos/tablet als ontvanger wil koop ik er zelf wel één. 

Het lijkt mij beter dat een provider een goed product aanbied voor zijn eigen diensten.

En dat is een tv box voor de tv dienst van de provider.

En geen Android tv box.

Dan moet een provider een app hebben voor eigen tv of tv box.

Tv box van T-mobile is niks anders dan de tv zenders door geven geen apps ofzo.

Kpn zorg voor een volledige werkende app voor eigen apparatuur.

Misschien kom ik dan weer bij jullie terug.

Kpn vindt het wel heel makkelijk om de handen aan Google te geven. 

Hoeven ze i.i.g. zelf geen apps meer te ontwikkelen.

Dat is nu aan Google. (Netflix , Videoland,  F1Tv enz.)

In dit geval doet KPN beide.  KPN probeert haar I-TV backend opnieuw in te richten. de Data stromen lopen compleet anders, met betere codecs en nieuwere streaming technieken. Dat er nog kinderziektes zijn is wel duidelijk. ;-)

Ik kan het me absoluut voorstellen dat KPN als bedrijf de hardware ondersteuning van een TV-box extern wil leggen bij een partij als google. Hiermee kan KPN zich concentreren op de TV-app zelf en minder op de hardware van een doosje.

Ook geeft het als klant een wat, mij betreft, betere ervaring om naast de KPN tv ook andere media content te kunnen gebruiken. en inderdaad apps van derden op de oude boxen is altijd een stukje ‘legacy’ software die nooit door de andere partij ondersteund wordt, KPN moet hier altijd blijvend ondersteunen, wat vaak listig is.

Kortom met deze move zie ik meer verbetering dan verslechtering.

 

Reputatie 7
Badge +12

Alle radiozenders staan er sowieso op en als het goed is moeten de lokale TV én Radiozenders het ook doen

Hoi @Thomas . Radio kanaal Haarlem105 ontbreekt geheel 1023. Staat niet in de lijst. Tijdens de test al meer signalen gelezen over ontbreken radio kanalen lokale zenders.

En, misschien gemist, op het radio kanaal van regionale zender Noord-holland (888) staat het geluid van de tv zender. Mag daar het radio geluid???? Please?

Hey @PeterG , het probleem met kanaal 888 (de regionale zender Noord Holland) is als het goed is inmiddels verholpen!

Inderdaad! Op dit moment het radio kanaal gelukkig. Ik houd het in de gaten want het was al eerder in orde en toen weer niet.

Ik luister alleen naar de non stop na 00:00 uur. Ga nu weer terug naar Radio Veronica 😎.

Reputatie 1
Badge

De KPN TV+ heb ik met een netwerkkabel direct aangesloten op de Eperia V10.

Ik ga ervanuit dat KPN weet welke zaken goed samenwerken in het geval dat ik een nieuw abo afsluit. Ik heb nu inmiddels twee keer gebeld met problemen... Op eigen initiatief heb ik besloten twee de KPN WIFI versterkers weg te halen. Nu werkt de basis goed.

Ik begrijp dat ik standaard met KPN TV+ ook de nieuwe V12 had moeten ontvangen. met 2 SuperWiFi nodes. Als het daarmee goed werkt ja graag.

 

PS.

Ik houd nu mijn oude STB apparatuur achter de hand want die liep altijd goed.

Inmiddels afgelopen woensdag 22 feb mijn mesh WiFi weer normaal gekregen. Zat hem in het resetten van de Experia WiFi units.
 

Bijna al mijn issues opgelost met Kpn Tv+.
- Nu nog het storende geluid als ik Netflix aanzet. Dit is op te lossen door naar home en weer terug te schakelen.

- Ook bij het kijken van Nl zenders wil het geluid nog Wel eens out of sync lopen. Dit is op te lossen met een herstart.

 

Reputatie 7

Een appje voor dit, een appje dat! Op mij maakt het de indruk dat het als broddelwerk aan elkaar hangt en dat één uniforme gebruiksomgeving zoals op een échte tv-ontvanger, nog ver te zoeken is of wellicht zelfs nooit zal komen. Ik blijf bij het echte werk met m'n favoriete 8001, als ik een browserdoos/tablet als ontvanger wil koop ik er zelf wel één. 

Dat is niet heel anders dan het op de andere tv ontvangers in elkaar. Daar zijn de verschillende streamingdiensten ook apps. Alleen zijn dat dan apps die wij maken/aanpassen. Terwijl op de TV+ Box gewoon de apps geïnstalleerd zoals de streaming dienst zelf ontwikkeld. 

De rest, dus alles rondom tv kijken is één geheel, net als dat het op de oudere boxen is. Het is alleen zo dat de uniforme gebruiksomgeving op de TV+ Box veel meer lijkt op die van de mobiele app, en niet op die van de eerdere ontvangers. 

Ik vind zelf dat het snel went. En hoewel ik ook zo m'n dingetjes heb die ik fijner vind of vond werken op de eerdere ontvangers, kan ik prima leven met wat we nu hebben op TV+. En ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkeling.

 

In dit geval doet KPN beide.  KPN probeert haar I-TV backend opnieuw in te richten. de Data stromen lopen compleet anders, met betere codecs en nieuwere streaming technieken. Dat er nog kinderziektes zijn is wel duidelijk. ;-)

Ik kan het me absoluut voorstellen dat KPN als bedrijf de hardware ondersteuning van een TV-box extern wil leggen bij een partij als google. Hiermee kan KPN zich concentreren op de TV-app zelf en minder op de hardware van een doosje.

Ook geeft het als klant een wat, mij betreft, betere ervaring om naast de KPN tv ook andere media content te kunnen gebruiken. en inderdaad apps van derden op de oude boxen is altijd een stukje ‘legacy’ software die nooit door de andere partij ondersteund wordt, KPN moet hier altijd blijvend ondersteunen, wat vaak listig is.

Kortom met deze move zie ik meer verbetering dan verslechtering.

Kleine nuancering: wij beleggen de hardware ondersteuning niet bij Google. Ja, we werken met Google, dat moet ook wel als je Android als besturingssysteem wilt gebruiken. Maar dat is alleen de kern van het geheel. De rest wordt door onszelf ontwikkeld in samenwerking met de fabrikant van de ontvanger. Dat is Sagemcom. En ook wat wij in de Androidkern willen aanpassen/ontwikkelen doen we in samenwerking met Sagemcom. Google komt er in de basis alleen bij kijken om die Androidkern dan te certificeren.

 

PS.

Ik houd nu mijn oude STB apparatuur achter de hand want die liep altijd goed.

Inmiddels afgelopen woensdag 22 feb mijn mesh WiFi weer normaal gekregen. Zat hem in het resetten van de Experia WiFi units.
 

Bijna al mijn issues opgelost met Kpn Tv+.
- Nu nog het storende geluid als ik Netflix aanzet. Dit is op te lossen door naar home en weer terug te schakelen.

- Ook bij het kijken van Nl zenders wil het geluid nog Wel eens out of sync lopen. Dit is op te lossen met een herstart.

Fijn dat het nu weer goed werkt, @Glashelder 4 now. Voor het Netflix geluid zit een oplossing in de volgende update voor de Android OS build. Datum daarvoor hebben we nog niet, maar ik verwacht wel dat dit niet heel lang meer duurt voor hij uitkomt. 

Lipsync is ook bekend en wordt aan gewerkt. Even heen en weer zappen zou ook voldoende moeten zijn om het weer op orde te krijgen. Maar als dat niet zo is, dan herstart inderdaad.

Enne, we willen je oude ontvangers graag terug :) We zijn er op het moment nog niet heel streng in/over, maar het is niet de bedoeling dat overal maar dubbele kastjes rondhangen.

Reputatie 7

Het is alleen zo dat de uniforme gebruiksomgeving op de TV+ Box veel meer lijkt op die van de mobiele app, en niet op die van de eerdere ontvangers. 

Ik vind zelf dat het snel went. En hoewel ik ook zo m'n dingetjes heb die ik fijner vind of vond werken op de eerdere ontvangers, kan ik prima leven met wat we nu hebben op TV+. En ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkeling.

Ik vind de TV+ Box een enorme achteruitgang qua bedieningsgemak en er zal nog heel wat moeten gebeuren alvorens er ook maar één haar op mijn hoofd het zal overwegen over te stappen naar TV+.

De functionaliteit is nog verre van af en er ontbreekt functionaliteit die voor ons essentieel is. Alleen al het feit dat je geen zenderlijsten kunt samenstellen is voor ons een absolute NoGo. Ook het feit dat de TV+ Box altijd opstart op het voor ons minst interessante scherm (het startscherm) wekt enorme ergernis op.

Daarnaast ben ik zeer onstemd over de hoeveelheid "reclame" die je over je uitgestrooid krijgt. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in Pathé Thuis, dus waarom vallen jullie mij daarmee constant mee lastig?! 😡

En het tabje "Sport" kun je beter "Voetbal" noemen en daarmee zou ik dat tabje dus niet willen zien.

 

Er zal nog heel veel verbeterd moeten worden.

Ik ben er wel tevreden over. Beeldkwaliteit mag wel beter vooral met terugkijken. En hier een daar een aanpassing in gebruiksgemak. Maar daar wacht ik even af wat de updates gaan doen.

Reputatie 1
Badge

 

PS.

Ik houd nu mijn oude STB apparatuur achter de hand want die liep altijd goed.

Inmiddels afgelopen woensdag 22 feb mijn mesh WiFi weer normaal gekregen. Zat hem in het resetten van de Experia WiFi units.
 

Bijna al mijn issues opgelost met Kpn Tv+.
- Nu nog het storende geluid als ik Netflix aanzet. Dit is op te lossen door naar home en weer terug te schakelen.

- Ook bij het kijken van Nl zenders wil het geluid nog Wel eens out of sync lopen. Dit is op te lossen met een herstart.

Fijn dat het nu weer goed werkt, @Glashelder 4 now. Voor het Netflix geluid zit een oplossing in de volgende update voor de Android OS build. Datum daarvoor hebben we nog niet, maar ik verwacht wel dat dit niet heel lang meer duurt voor hij uitkomt. 

Lipsync is ook bekend en wordt aan gewerkt. Even heen en weer zappen zou ook voldoende moeten zijn om het weer op orde te krijgen. Maar als dat niet zo is, dan herstart inderdaad.

Enne, we willen je oude ontvangers graag terug :) We zijn er op het moment nog niet heel streng in/over, maar het is niet de bedoeling dat overal maar dubbele kastjes rondhangen.

Eens heb vandaag ingepland om de kastjes te retourneren. Ook omdat het merendeel nu werkt

Reputatie 7
Badge +20

Ik zit er over na te denken.

Dan kan ik terug van 200/200 naar 100/100 en heb ik toch de KPN veilig voor 5 apparaten.

Dat scheelt dan meteen € 7,-- per maand.

En in principe is 100/100 voor ons voldoende.

 

Ik denk april of mei, dan zijn de meeste kinderziektes er wel uit, hoop ik.

En dan komen ook de HD+ kanalen.

 

En hopelijk kan je dan de HD glas opnames, in HD natuurlijk, ook op de DIW7022 zien.

 

TIP:

Voor @Glashelder 4 now en anderen.

Probeer als je op quote klikt, zoveel mogelijk tekst weg te halen en alleen het deel wat nodig is te laten staan.

Momenteel wordt deze topic onnodig lang en onoverzichtelijk.😉

Zie ook hier. 

Ik denk april of mei, dan zijn de meeste kinderziektes er wel uit, hoop ik.

En dan komen ook de HD+ kanalen.

@joop2011 bedoel je dat in april/mei dan ook de hd+ zenders/kwaliteit beschikbaar komen. Is dit een bevestigde datum? Ik kon hier nog niets over terug vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Ik denk april of mei, dan zijn de meeste kinderziektes er wel uit, hoop ik.

En dan komen ook de HD+ kanalen.

@joop2011 bedoel je dat in april/mei dan ook de hd+ zenders/kwaliteit beschikbaar komen. Is dit een bevestigde datum? Ik kon hier nog niets over terug vinden.

 

Dat hoop ik, maar ik weet het helaas niet 100% zeker.

Hopelijk kan een moderater het ons snel vertellen.😉

Reputatie 7

Ik denk april of mei, dan zijn de meeste kinderziektes er wel uit, hoop ik.

En dan komen ook de HD+ kanalen.

@joop2011 bedoel je dat in april/mei dan ook de hd+ zenders/kwaliteit beschikbaar komen. Is dit een bevestigde datum? Ik kon hier nog niets over terug vinden.

Er is nog geen bevestigde datum voor, @Pvdh14. We verwachten het binnen enkele maanden beschikbaar te hebben (zo staat het ook in het startbericht). Sommige mensen interpreteren dit als 3 maanden, maar dat is dus niet een van ons uit bevestigde datum. Maar, wees gerust. Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben laten we het ook overduidelijk weten 😄

Reputatie 7

Goed nieuws, we hebben een overzicht kunnen maken van bekende bevindingen rondom TV+ in onze kennisbank. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt. Ik zal deze link ook toevoegen aan het startbericht.

 

 

Euh. Hoort ie niet in de subrubriek KPN TV+ ??

Ik vind hem nu in de sub KPN TV. @Erik_ 

Reputatie 3

@Erik_

 

Ik ben tester geweest van de tv+ box.

Het was korte tijd namelijk zo dat als je de box na een dag weer aanzette, je gelijk de laatst bekeken tv zender weer in beeld kwam, dus zonder de startpagina met het app overzicht oa… Na een update was deze optie weer weg, waardoor je na een herstart of opnieuw aanzetten van de box, gelijk weer in het tv overzicht komt en niet gelijk de laatst bekeken tv zender.

Nu maakt dit alles voor mij niks uit, buiten de bekende tekortkomingen werkt hij best prima. Maar komt deze optie zoals bovenstaand beschreven is, weer terug? Ik denk dat KPN hier namelijk veel mensen blij mee kan maken!

Iemand ook last dat 5.1 surroundgeluid niet werkt bij bepaalde apps? Zodra je hardware naar software decoded omzet in de desbetreffende app is er wel 5.1 geluid.

Stereo geluid werkt wel hardware encoded.

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_

 

Ik ben tester geweest van de tv+ box.

Het was korte tijd namelijk zo dat als je de box na een dag weer aanzette, je gelijk de laatst bekeken tv zender weer in beeld kwam, dus zonder de startpagina met het app overzicht oa… Na een update was deze optie weer weg, waardoor je na een herstart of opnieuw aanzetten van de box, gelijk weer in het tv overzicht komt en niet gelijk de laatst bekeken tv zender.

Nu maakt dit alles voor mij niks uit, buiten de bekende tekortkomingen werkt hij best prima. Maar komt deze optie zoals bovenstaand beschreven is, weer terug? Ik denk dat KPN hier namelijk veel mensen blij mee kan maken!

Hier is vaker om gevraagd, maar die reacties vanuit KPN waren niet echt positief. Dus ik ben bang dat dit niet meer terug komt. Helaas. Ik was (ben) er ook voorstander van, dus ik zal het ook graag terug willen zien. (Configureerbaar, dus voor diegene, die het willen.) Maar ja, ik verwacht dus van niet.

Reputatie 7
Badge +16

@Pvdh14 Zie het topic hierboven in de reactie van Erik_. Geluidsissues staan er ook tussen. Anders even een nieuw topic aanmaken 😉

 

Reputatie 7

Het was korte tijd namelijk zo dat als je de box na een dag weer aanzette, je gelijk de laatst bekeken tv zender weer in beeld kwam, dus zonder de startpagina met het app overzicht oa… Na een update was deze optie weer weg, waardoor je na een herstart of opnieuw aanzetten van de box, gelijk weer in het tv overzicht komt en niet gelijk de laatst bekeken tv zender.

Nu maakt dit alles voor mij niks uit, buiten de bekende tekortkomingen werkt hij best prima. Maar komt deze optie zoals bovenstaand beschreven is, weer terug? Ik denk dat KPN hier namelijk veel mensen blij mee kan maken!

Hier is vaker om gevraagd, maar die reacties vanuit KPN waren niet echt positief. Dus ik ben bang dat dit niet meer terug komt. Helaas. Ik was (ben) er ook voorstander van, dus ik zal het ook graag terug willen zien. (Configureerbaar, dus voor diegene, die het willen.) Maar ja, ik verwacht dus van niet.

 

Dit was inderdaad tijdelijk een optie. Die is toen ook weer weggehaald. Het is op het moment niet bekend of deze optie nog weer terug komt. Maar we nemen hem mee in de feedback.

@Chrizziey ja maar een reset/herstart van de box helpt niet en het gaat niet om de netflix en dat soort apps. Dus helemaal geen 5.1 geluid op dit moment via hardware encoded

Reputatie 7
Badge +16

@Chrizziey ja maar een reset/herstart van de box helpt niet en het gaat niet om de netflix en dat soort apps. Dus helemaal geen 5.1 geluid op dit moment via hardware encoded

Dan even een nieuw topic aanmaken @Pvdh14 ;).