KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128622 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Erik van KPN 8 maanden geleden

Sluitbericht 

Inmiddels is TV+ al weer bijna 9 maanden actief. In die tijd is het product een heel stuk gegroeid, en doorontwikkeld. 

Omdat TV+ nu niet meer een nieuwe introductie is, sluiten we dit introductietopic.

Ook omdat we zien dat het voor nieuwe(re) klanten verwarrend kan zijn om de oudere berichten in dit topic te lezen waarin nog sprake is van issues die inmiddels al (lang) niet meer aanwezig zijn.

 

Heb je na het lezen van het startbericht van dit topic verdere vragen over wat TV+ is en kan? Check de KPN website, en neem vooral ook een kijkje in de TV+ Kennisbank categorie. Hier vind je allerlei artikelen over wat de TV+ Box kan, en hoe je instellingen aanpast.

Verder krijgt TV+ ook regelmatig updates. Bij elke update plaatsen we een bericht op het forum in onze categorie Product Updates. Je kunt je daar ook abonneren (klik op de blauwe knop rechtsboven). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update gepubliceerd is.

 

Is je vraag nog niet beantwoord na het doornemen van bovenstaande informatie? Of heb je al TV+ en ervaar je een probleem? Maak dan een eigen topic aan.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 7

in de mijn kpn app kan je tevens naar de nieuwe abonnements vorm van kpn als je onderaan op de tab van aanbod gaat, komt dat als eerste naar voren.

Bij mij niet.

 

We maken van deze gelegenheid gebruik om het geheel nog wat verder te verbeteren.

  • De bitrate van de videostream zal omhoog gaan (betere kwaliteit). We noemen dit vanaf heden dan ook HD+ en niet meer HD-Glas
  • Ook zullen de zenders dan vanaf kanaal 1 te bekijken zijn, en niet meer vanaf 661
  • En de zenders zullen beschikbaar zijn voor iedereen met voldoende bandbreedte. Dus je hoeft niet meer per sé een glasvezelverbinding te hebben. Wat de bandbreedtegrens gaat worden is nog niet bekend.

 

Slecht nieuws hierbij is wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD-Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal. 
 

Weet iemand of de hd+ kanalen ook op de vip5202 beschikbaar komen? Zowel glasvezel als (b)vdsl ?


zijn de hd-glas opnames helemaal niet mogelijk? Ook niet als de glas kanalen toegevoegd zijn op tv+?

 

Reputatie 7

Vanaf wanneer kunnen bestaande klanten overstappen naar TV+?

Bestaande klanten kunnen al overstappen naar TV+ mits je contractvrij bent. Als dat zo is, dan kunnen de meeste klanten de overstap zelf ook al doen via de MijnKPN. Zie je de optie daar niet, dan moet het even via de klantenservice (0800-0402), of een KPN Winkel als je dat liever hebt.

Daarnaast is dit inderdaad het geval:

Vanaf wanneer kunnen bestaande klanten overstappen naar TV+?

Je bent i.v.m. de wijziging van de algemene voorwaarden sowieso contractvrij t/m 31 maart. Je kunt dus per direct overstappen naar TV+. Dat moet je dan wel via klantenservice regelen.

Je moet je je ook realiseren dat er geen weg terug is.

Alleen gaat die contractsvrijheid in op het moment dat we je daar persoonlijk over geïnformeerd hebben (per mail). Dat gebeurt deze maand. Dus als je nog binnen contract zit, en je hebt nog geen mail gehad over de wijziging van de Algemene Voorwaarden moet je daar even op wachten.

Zie ook: 

 

 

Zelf zit ik te denken aan mei, omdat dan HD+ erop zit.

Er is nog geen specifieke datum bekend waarop HD+ beschikbaar zal zijn op de TV+ Box. Enkele maanden is het enige wat we op dit moment kunnen zeggen. Zodra we wel meer weten over een datum of specifiekere periode, dan laten we dat weten.

 

We maken van deze gelegenheid gebruik om het geheel nog wat verder te verbeteren.

  • De bitrate van de videostream zal omhoog gaan (betere kwaliteit). We noemen dit vanaf heden dan ook HD+ en niet meer HD-Glas
  • Ook zullen de zenders dan vanaf kanaal 1 te bekijken zijn, en niet meer vanaf 661
  • En de zenders zullen beschikbaar zijn voor iedereen met voldoende bandbreedte. Dus je hoeft niet meer per sé een glasvezelverbinding te hebben. Wat de bandbreedtegrens gaat worden is nog niet bekend.

Slecht nieuws hierbij is wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD-Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal. 

Weet iemand of de hd+ kanalen ook op de vip5202 beschikbaar komen? Zowel glasvezel als (b)vdsl ?

zijn de hd-glas opnames helemaal niet mogelijk? Ook niet als de glas kanalen toegevoegd zijn op tv+?

Naar verwachting zullen de HD+ streams dan ook op de andere ontvangers beschikbaar komen.

Wat de opnames betreft, het volgende

  • De HD Glas streams komen niet naar de TV+ Box. De HD+ streams zijn andere streams, beter nog in kwaliteit dan de huidige HD-Glas. Dat betekent ook dat HD-Glas opnames ook niet naar de TV+ Box komen

Je kunt, als je nu HD-Glas zenders hebt nog gerust daar opnames van maken en deze bekijken. Maar, als je overstapt naar TV+ kun je ze niet meer bekijken. Als dit dan ook je plan is, dan is het beter om nu alvast te stoppen met het opnemen van HD-Glas.

Als de HD+ streams er zijn en op de andere ontvangers geïntroduceerd worden, zullen ze daar ook de HD-Glas stream gaan vervangen. Of dat voor de andere ontvangers dan ook betekend dat bestaande HD-Glas opnames niet meer te bekijken zijn durf ik niet te zeggen. Maar ligt wel in de lijn der verwachting.

Reputatie 3

We maken van deze gelegenheid gebruik om het geheel nog wat verder te verbeteren.

  • De bitrate van de videostream zal omhoog gaan (betere kwaliteit). We noemen dit vanaf heden dan ook HD+ en niet meer HD-Glas
  • Ook zullen de zenders dan vanaf kanaal 1 te bekijken zijn, en niet meer vanaf 661
  • En de zenders zullen beschikbaar zijn voor iedereen met voldoende bandbreedte. Dus je hoeft niet meer per sé een glasvezelverbinding te hebben. Wat de bandbreedtegrens gaat worden is nog niet bekend.

 

Slecht nieuws hierbij is wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD-Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal. 
 

Weet iemand of de hd+ kanalen ook op de vip5202 beschikbaar komen? Zowel glasvezel als (b)vdsl ?


zijn de hd-glas opnames helemaal niet mogelijk? Ook niet als de glas kanalen toegevoegd zijn op tv+?

 

Ik heb nu 100 Mb verbinding via glasvezel, maar ik kreeg vandaag vna de helpdesk te horen dat als je 2 decoders wilt voor TV+, de verbinding geupgrade moet worden naar 200 Mb. Klopt dit? 

 

Hallo, ik twijfel nog om over te stappen naar de nieuwe box, ik heb namelijk 4 ontvangers in huis staan, als ik nou 2 nieuwe boxen bestel, kan ik de 2 oude boxen met het nieuwe abonnement gebruiken? Ik lees namelijk op de hoofdpagina bij de introductie dat oude tv boxen niet werken met het nieuwe abonnement.?

Reputatie 7

... als ik nou 2 nieuwe boxen bestel, kan ik de 2 oude boxen met het nieuwe abonnement gebruiken? ...

Nee, het is alles of niets.

 

Ik lees namelijk op de hoofdpagina bij de introductie dat oude tv boxen niet werken met het nieuwe abonnement.?

Ze werken wel maar KPN wil niet dat je de oude TV ontvangers gebruikt op een nieuw abonnement en zal ze dan ook blokkeren. Daarnaast zal je ze moeten retourneren.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo, ik twijfel nog om over te stappen naar de nieuwe box, ik heb namelijk 4 ontvangers in huis staan, als ik nou 2 nieuwe boxen bestel, kan ik de 2 oude boxen met het nieuwe abonnement gebruiken? Ik lees namelijk op de hoofdpagina bij de introductie dat oude tv boxen niet werken met het nieuwe abonnement.?

Ze worden allemaal omgeruild. Het is niet de bedoeling dat u 2 "oude" houd.

Hallo, ik twijfel nog om over te stappen naar de nieuwe box, ik heb namelijk 4 ontvangers in huis staan, als ik nou 2 nieuwe boxen bestel, kan ik de 2 oude boxen met het nieuwe abonnement gebruiken? Ik lees namelijk op de hoofdpagina bij de introductie dat oude tv boxen niet werken met het nieuwe abonnement.?

Ze worden allemaal omgeruild. Het is niet de bedoeling dat u 2 "oude" houd.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb nu 100 Mb verbinding via glasvezel, maar ik kreeg vandaag vna de helpdesk te horen dat als je 2 decoders wilt voor TV+, de verbinding geupgrade moet worden naar 200 Mb. Klopt dit? 

Volgens mij onzin.

Reputatie 7
Badge +24

Maar werken ze nog wel? Want 2 zijn er bij kpn bekend, en 2 heb ik destijds meegenomen uit het oude huis en aangesloten(zonder dat ze bij Kpn bekend zijn) die stuur ik niet terug. Eigenlijk wil ik van iemand weten die een nieuw abonnement heeft en oude box aangesloten heeft.

Staat op alle 4 hetzelfde abonnementnummer?

Neemt u wel eens wat op? Kunt u die opnames op alle ontvangers terug kijken?

Alle ontvangers zijn bij KPN bekend. Elke ontvanger moet aangemeld worden met een abonnementnummer en een pincode. Anders werkt die niet.

Maar werken ze nog wel? Want 2 zijn er bij kpn bekend, en 2 heb ik destijds meegenomen uit het oude huis en aangesloten(zonder dat ze bij Kpn bekend zijn) die stuur ik niet terug. Eigenlijk wil ik van iemand weten die een nieuw abonnement heeft en oude box aangesloten heeft.

Staat op alle 4 hetzelfde abonnementnummer?

Neemt u wel eens wat op? Kunt u die opnames op alle ontvangers terug kijken?

Ja allemaal op hetzelfde nummer, opnemen staat in de cloud en is te zien op elke box

Ik heb nu 100 Mb verbinding via glasvezel, maar ik kreeg vandaag vna de helpdesk te horen dat als je 2 decoders wilt voor TV+, de verbinding geupgrade moet worden naar 200 Mb. Klopt dit? 

Volgens mij onzin.

Heel bijzonder, ik ben hier ook benieuwd naar.. 

Reputatie 7
Badge +24

Maar werken ze nog wel? Want 2 zijn er bij kpn bekend, en 2 heb ik destijds meegenomen uit het oude huis en aangesloten(zonder dat ze bij Kpn bekend zijn) die stuur ik niet terug. Eigenlijk wil ik van iemand weten die een nieuw abonnement heeft en oude box aangesloten heeft.

Staat op alle 4 hetzelfde abonnementnummer?

Neemt u wel eens wat op? Kunt u die opnames op alle ontvangers terug kijken?

Ja allemaal op hetzelfde nummer, opnemen staat in de cloud en is te zien op elke box

Heeft u wel eens goed uw factuur bekeken? Staan ze daar niet gewoon alle vier netjes op? Dat moet haast wel. Anders ben ik heel benieuwd naar een schermafdruk van pagina 2 van uw factuur. 

Maar werken ze nog wel? Want 2 zijn er bij kpn bekend, en 2 heb ik destijds meegenomen uit het oude huis en aangesloten(zonder dat ze bij Kpn bekend zijn) die stuur ik niet terug. Eigenlijk wil ik van iemand weten die een nieuw abonnement heeft en oude box aangesloten heeft.

Staat op alle 4 hetzelfde abonnementnummer?

Neemt u wel eens wat op? Kunt u die opnames op alle ontvangers terug kijken?

Ja allemaal op hetzelfde nummer, opnemen staat in de cloud en is te zien op elke box

Heeft u wel eens goed uw factuur bekeken? Staan ze daar niet gewoon alle vier netjes op? Dat moet haast wel. Anders ben ik heel benieuwd naar een schermafdruk van pagina 2 van uw factuur. 

Heel goed gekeken:)

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u wel eens goed uw factuur bekeken? Staan ze daar niet gewoon alle vier netjes op? Dat moet haast wel. Anders ben ik heel benieuwd naar een schermafdruk van pagina 2 van uw factuur. 

Heel goed gekeken:)

En? Staan er 4 op of 2?

Als u overstapt naar het nieuwe abonnement, dan is het haast onmogelijk dat die 2 "onbekende" ontvangers het nog blijven doen denk ik.

Reputatie 7

Als u overstapt naar het nieuwe abonnement, dan is het haast onmogelijk dat die 2 "onbekende" ontvangers het nog blijven doen denk ik.

Het abonnementsnummer wijzigt niet en ik denk dat die andere twee TV ontvangers dan ook gewoon blijven werken.

Reputatie 7
Badge +20

@Robert.Middel, met 100Mbit/s moeten twee ontvangers ook gewoon werken.

@Nieno Bij het overstappen naar de nieuwe ontvangers willen we de oude ontvangers wel graag weer terug, deze zullen op termijn ook gedeactiveerd worden. Bij de verhuizing hadden we de oude ontvangers eigenlijk ook graag terug gehad. Deze blijven namelijk onze eigendom

Reputatie 7
Badge +20

Weer een erg leuke reclame met die mooie leuke kat.

Ik heb nu 100 Mb verbinding via glasvezel, maar ik kreeg vandaag vna de helpdesk te horen dat als je 2 decoders wilt voor TV+, de verbinding geupgrade moet worden naar 200 Mb. Klopt dit? 

Volgens mij onzin.

Heel bijzonder, ik ben hier ook benieuwd naar.. 

Ik had bij mijn oude abo 200 Mb en 2 ontvangers , bij overgang naar TV+ heb ik dat veranderd naar 100 Mb met 2 nieuwe boxen. Onzin dus wat de helpdesk zegt.

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen,

 

Mogelijk is het al aangegeven maar krijg door alle berichten het niet gevonden.

Sinds zaterdag heb ik 2 tv+ boxen aangesloten ipv de HMB2260.

Op 1e gezicht ben ik er niet ontvreden over.

Mooi beeld/ mooie interface.

Installeren ervan gaat heel gemakkelijk. Wijst zichzelf door instructies te volgen.

Het is wel ff wennen qua bediening t.o,v, mijn HMB2260.

 

Heb wel paar dingetjes gezien:

  • Soms heb ik wel live tv geluid maar geen beeld (blijft zwart). Gisterenavond bv bij het aanzetten van de ontvanger vanuit standby. Zondag toen ik een app verliet. Op de return button drukken of of de home knop, en er is weer beeld van het menu.
  • Het geluid met name voor live tv is ontzettend zacht. Ik moet mijn tv best wel in volume omhoog zetten om beetje fatsoenlijk geluid te hebben. Met de app en de radio ervaar ik dat niet.
  • Hoe kom ik vanuit de radio weer makkelijker op live tv. Nu moet ik 2x op de home knop drukken om weer de tegels van live tv te zien en te selecteren. (Na 1x drukken krijg je de tegels van de radiozenders).
  • Ik heb ook wat zitten spelen met de beeldinstellingen. Standaard staat HDR continue aan. Nu heb ik een wat oudere tv wat volgens mij geen HDR ondersteund. Beeld is goed maar moet deze niet eigenlijk op SDR staan in mij geval dan? Als ik hem daar op zet, kan ik nauwelijks verschil ervaren.  Begrijp dus deze settting nu niet zo goed.
  • Zappen gaat soms wel traag. Kan wel 2-3 seconden duren voordat de zender zichtbaar is.
  • Waar ik me wel eens in vergis is de home knop. Als ik in een menu ben of het tegeloverzicht, dan wil ik juist deze knop weer gebruiken om terug te gaan naar live tv. Dat werkt dus niet. Ik moet weer een tegel selecteren voor het live tv zender. Is er een makkelijke manier om weer snel terug te gaan naar je laatste beeld (zender). 
  • Ik heb 1x gezien dat de lipsync niet goed werkte. (geloof bij RTL crime). De lippen en het geluid klopte totaal niet. Ff 1 zender verder zappen en weer terug en de beweging van de lippen en geluid klopte weer. 

Als me verder weer wat opvalt, dan meld ik het weer. 😊

 

Groet,

Theo

Mijn vrouw begint zich er aan te ergeren. Ze wil de 5202 weer terug.

Zo zijn er denk ik wel meer spijtoptanten te vinden die achteraf toch spijt hebben zo snel ingestapt te zijn.

Ik hoop oprecht dat KPN veel haast maakt met het genezen van die kinderziektes want ik kan me heel goed voorstellen dat dergelijke storingen verrekte vervelend zijn en al helemaal in de wetenschap dat je geen last had gehad als je alles bij het oude gelaten had.

Ik snap ook oprecht niet waarom er geen weg terug is. Je zou toch als organisatie beter een overgangsfase kunnen introduceren waarbij de abonnee de keuze heeft tussen de oude en de nieuwe proposities. Ik denk dat je dan veel teleurstellingen zou kunnen voorkomen.

Mijn vrouw wilt ook de 5202 terug. Gelukkig heb ik deze nog niet teruggestuurd… ik kijk het nog even aan.

Regelmatig last van dat het geluid kraakt, de box even uit/aan zetten verhelpt het meestal wel. Maar goed dit probleem was er met de 5202 niet.  Geluid op Automatisch of Passthrough op de TV+ maakt geen verschil.

TV staat op passthrough naar Sonos.

Ik heb momenteel nog een lopend contract (internet en tv) tot mei met korting. Als ik (via een kpn winkel of door te bellen) dit omzet naar een KPN TV+, komt die korting dan geheel te vervallen?

Reputatie 5
Badge +4

Je kunt t niet eerder over zetten/verlengen dan na je contractdatum… 

Reputatie 6
Badge +10

Ik betaal voor Hussel Internet 100 Mbit/s 49,00. Wordt dan straks 42,50? Wordt dat rechtgetrokken? Want het 50Mbps pakket bestaat niet meer.

TV+ wil ik niet.

Reputatie 7

Je kunt t niet eerder over zetten/verlengen dan na je contractdatum… 

Iedereen wordt "contractvrij" op het moment dat zij de formele aankondiging van de wijziging van de Algemene Voorwaarden hebben ontvangen. KPN zal die voor het einde van deze maand verzonden moeten hebben en dan kan je jouw contract t/m 31 maart opzeggen of vernieuwen.