KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128286 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een LG TV die uitstekend werkt met de KPN app. Gaan jullie tzt ook abonnementen aanbieden zonder de ontvanger? De Arris is hier in de kast verdwenen dus is zonde van het materiaal.

@Erik_ 

Teletekst is dus niet tijdens het TV kijken op te roepen met een teletekstknop(welke volgens mij niet op de afstandsbediening zit)?

Indien ja, is deze ontvanger echt prut voor ouderen.Het moet gewoon simpel blijven.

En als jullie nu echt de optie niet bieden om in specifieke gevallen een 5202 te sturen , hoop ik dat dat gewoon gaat veranderen.Mensen die niet met de nieuwe om kunnen gaan laten jullie nu stikken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een LG TV die uitstekend werkt met de KPN app. Gaan jullie tzt ook abonnementen aanbieden zonder de ontvanger? De Arris is hier in de kast verdwenen dus is zonde van het materiaal.

En ook @Verse Muntthee. 

 

“Jullie” ik denk dat je daar KPN mee bedoelt.

Zoals je merkt helpen vooral klanten elkaar op een forum.

Reputatie 7
Badge +20

Vraagje moderater (KPN)

 

1: Wat is de stream voor het HD signaal en in welke Codec wordt deze verzonden op de KPN+ box.

Want er staat in de inleidende tekst:

“Perfect tv beeld”

Dat kan in mijn ogen alleen zijn als het overeenkomt met het HD glas signaal.😉

 

2: Vooral voor mensen die overstappen met opnames van KPN glas.

Het is niet netjes dat die dan hun opnames kwijt zijn.

Kan KPN hiervoor iets creëren? (net zoals voor HD en SD van dezelfde zender)

2de voordeel is dan, dat mensen die op HD glas opnemen het ook op een tablet etc. kunnen zien. 😉

Reputatie 7

Voor de “overige” apps betaal je feitelijk slechts 3,50. Huur van de box bij streaming only. Daar komen inderdaad nog abonnementen op die diensten (bv HBO, Viaplay, NLziet e.d. ) bij. Je kunt dan geen gebruik maken van het TV aanbod van kpn. 

Je krijgt daarbij ook toegang tot de series en films uit het Pluspakket.

 

Ik heb een LG TV die uitstekend werkt met de KPN app. Gaan jullie tzt ook abonnementen aanbieden zonder de ontvanger? De Arris is hier in de kast verdwenen dus is zonde van het materiaal.

Daar zijn op dit moment geen plannen voor, als dat ooit mogelijk wordt maken we daar een apart topic voor aan. Net zoals we nu dit aangekondigd hebben in dit topic.

 

Teletekst is dus niet tijdens het TV kijken op te roepen met een teletekstknop(welke volgens mij niet op de afstandsbediening zit)?

In onze kennisbank hebben we een artikel speciaal voor de ondertiteling op de KPN TV+ Box:

 

En als jullie nu echt de optie niet bieden om in specifieke gevallen een 5202 te sturen , hoop ik dat dat gewoon gaat veranderen.Mensen die niet met de nieuwe om kunnen gaan laten jullie nu stikken.

Bij deze nieuwe abonnementen wordt alleen de KPN TV+ Box gebruikt, de oudere ontvangers worden daarbij niet geleverd.

Reputatie 7
Badge +20

@Jasper 

Zie mijn vraag boven je reactie.

Heb je hier ook een antwoord voor?

Mijn dank is alvast groot.😉

Reputatie 5
Badge +3

Volgens totaaltv komen de hoge kwaliteit streams niet meer terug op de nieuwe televisie box van KPN. 
Wat een drama!!! De televisies worden steeds groter dus hebben juist steeds hogere kwaliteit nodig. Ik begrijp hier echt niets van, KPN.

Er zijn nu natuurlijk wat Arris 5202 over.

Kan iedereen die nu aanvragen? 

Hallo @joop2011 ik heb toevallig vorige week een 2e decoder besteld en tot verrassing een 5202 ontvangen, terwijl ik liever de 2952 had gehad en gehoopt dat ik die zou krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Volgens totaaltv komen de hoge kwaliteit streams niet meer terug op de nieuwe televisie box van KPN. 
Wat een drama!!! De televisies worden steeds groter dus hebben juist steeds hogere kwaliteit nodig. Ik begrijp hier echt niets van, KPN.

 

Dit is de bron.

Terwijl in de inleiding staat: “beste beeldkwaliteit”  helaas klopt dat dus niet.😣

@Jasper,

Jammer dat teletekst niet gewoon via een TXT knop mogelijk is.

Het is inmiddels duidelijk dat jullie op dit moment bij nieuwe klanten alleen de Sagemcom ontvanger leveren.Maar ik hoop alleen dat dat gaat veranderen en dat jullie dit meenemen.Ik denk echt dat er niet super veel klanten zijn die dan uberhaupt het verschil weten en dan ook specifiek om een VIP5202 gaan vragen.Dus voorraad zal wel geen probleem worden.En anders gewoon meer bij Arris bestellen.

Ik ben contractvrij, kan ik nu wel alléén de internetsnelheid verhogen van 50 naar 100 tegen het lagere tarief en zonder nieuw jaarcontract, dat is mij nog niet duidelijk? In MijnKPN staan nog de oude tarieven.

 

Je gaat een nieuw jaarcontract aan. Dus 12 maanden verplicht contract.

En je huidige ontvangers worden vervangen voor KPN TV+.

Je gaat een nieuw jaarcontract aan. Dus 12 maanden verplicht contract.

En je huidige ontvangers worden vervangen voor KPN TV+.

Ik weet dat dit zo werkt bij een compleet ander pakket inclusief tv en telefoon, maar het gaat mij alleen om de internetsnelheid @TvG2016 

Je gaat van Alles-in-1 of Hussel over naar KPN TV+. Is een andere abonnementsvorm ook voor bestaande klanten. Dus een nieuwe jaarcontract.

Reputatie 7
Badge +10

@PeterG  Dank je en ja, snap ik. Ik dacht zelf aan 1x uitgave Chromecast, dus in mijn ogen overbodig om dan nog maandelijks een bedrag te betalen, dacht ik zo. 

Je gaat van Alles-in-1 of Hussel over naar KPN TV+. Is een andere abonnementsvorm ook voor bestaande klanten. Dus een nieuwe jaarcontract.

Hallo @TvG2016 dan laat ik het zoals het is, ik wil geen vast contract. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7

Je gaat van Alles-in-1 of Hussel over naar KPN TV+. Is een andere abonnementsvorm ook voor bestaande klanten. Dus een nieuwe jaarcontract.

Hallo @TvG2016 dan laat ik het zoals het is, ik wil geen vast contract. Bedankt voor het meedenken.

Je kunt de snelheid van jouw huidige abonnement wel aanpassen maar dan ook tegen de prijzen van jouw huidige abonnement.

Je gaat van Alles-in-1 of Hussel over naar KPN TV+. Is een andere abonnementsvorm ook voor bestaande klanten. Dus een nieuwe jaarcontract.

Hallo @TvG2016 dan laat ik het zoals het is, ik wil geen vast contract. Bedankt voor het meedenken.

Je kunt de snelheid van jouw huidige abonnement wel aanpassen maar dan ook tegen de prijzen van jouw huidige abonnement.

Hallo @wjb , grapjas, je denkt toch niet dat ik meer ga betalen terwijl het in de nieuwe propositie goedkoper geworden is?

Ik zit niet op die 100Mbit/s-snelheid te wachten, maar als de nieuwe prijsstelling van 100Mbit/s goedkoper is dan de prijs van de huidige 50Mbit/s, ben ik gek als ik het niet vraag, toch?

Reputatie 7

Je gaat van Alles-in-1 of Hussel over naar KPN TV+. Is een andere abonnementsvorm ook voor bestaande klanten. Dus een nieuwe jaarcontract.

Hallo @TvG2016 dan laat ik het zoals het is, ik wil geen vast contract. Bedankt voor het meedenken.

Je kunt de snelheid van jouw huidige abonnement wel aanpassen maar dan ook tegen de prijzen van jouw huidige abonnement.

Hallo @wjb , grapjas, je denkt toch niet dat ik meer ga betalen terwijl het in de nieuwe propositie goedkoper geworden is?

Dan zal je over moeten stappen op de nieuwe propositie met de TV+ Box en een nieuw jaarcontract als je toch een andere snelheid wilt.

Reputatie 3
Badge

Mss dat het al voorbij gekomen is maar hoe zit het met de nieuwe abonnements vorm mbt de gratis plus pakket als je tevens mobiel hebt en zelf bij mobiel de korting krijgt, blijft dit of wordt dit tevens veranderd sinds maandag?

 

Als je zelf niets doet blijft alles zoals het is qua diensten en prijzen. @Casper9561 

Alleen voor nieuwe klanten gelden automatisch de nieuwe diensten en prijzen.

Als je zelf wat aan wilt passen aan de nieuwe mogelijkheden moet je bellen, dat kan (nog) niet in MijnKPN geregeld worden, je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan, maar of je dat wilt?

Ik hoef geen nieuw jaar contract te hebben met deze nieuwe abonnements vorm van kpn, dan ben ik gemiddeld 3,5 euro per maand meer kwijt na berekening en verlies dan tevens de glas hd zenders, dus meer betalen voor minder, nee dank je, dan kijk ik binnenkort wel verder gezien ik sinds eind december contact vrij ben.

Reputatie 7
Badge +12

Geen HD glas kanalen meer.

En het beeld van de HD glas kanalen is echt mooier dan het beeld van de gecomprimeerde kanalen.

Ja, ik weet dat sommige mensen het verschil niet zien, maar de meeste wel.

Ik liet het altijd zien bij de uitleg van de Itv tuner dat op 661 tot 670 de de HDGlas kanalen zaten en heb letterlijk nog nooit iemand gehoord dat ze het verschil zagen. Tuurlijk merk je het ook enkel op nieuwe tv's maar ik denk dat de klantgehoefte niet zo groot is als op het KPNforum wordt geschetst. Betekend niet dat ik het leuk/oké vindt, snap niet zo goed waarom KPN (voor nu*) heeft gekozen om geen glaszenders beschikbaar te stellen.

* ik ben geen ontwikkelaar bij KPN en weet niet wat er eventueel in de pijpleiding zit. Zolang ik niet hoor van een moderator of product owner itv doe ik geen uitspraken waarom het weg is en of het nog komt.

UPDATE: KPN gaat betere HD Glas-kanalen toch op TV+ decoder aanbieden|Totaal TV

Nou toch nog iets van goed nieuws😜

 

Jij bent snel!  Maar inderdaad rond 17.00 uur kreeg ik de bevestiging dat binnen enkele weken HD Glas toch op KPN TV+ komt.

Altijd @TvG2016  😅

Maar eigenlijk maar toeval dat ik dit topic las...Ik lees hier niet echt vaak meer mee.Anders had ik hier uberhaupt niet gereageerd😉

Reputatie 3
Badge

Nou eerst zien dan geloven of het er komt op de KPN TV+ met de HD glas kanalen.