KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128377 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25

Live tv-kijken en streaming op 1 plek. Dat is KPN TV+. Met de KPN TV+ Box brengen we al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek samen. Met 2 abonnementen en eindeloos veel entertainment heb jij het voor het kiezen.

 

 

Twee soorten KPN TV+ abonnementen 

KPN TV+ met tv-zenders 

Kijk je graag tv? Maar ben je ook fan van streaming? Dan is KPN TV+ met tv-zenders perfect voor jou. Met ruim 65 zenders zit je altijd goed. En wil je ongestoord een film kijken of je favoriete serie bingen? Dan kan dat natuurlijk ook. Met KPN TV+ heb je alles op 1 plek. 

KPN TV+ met tv-zenders kost €12,50 per maand.
 

KPN TV+ alleen streamen

Krijg je niet genoeg van alle streamingapps? En gebruik je meerdere apps naast elkaar op verschillende apparaten? Dan is KPN TV+ alleen streamen wat voor jou. Met de KPN TV+ Box stream je al je favoriete series en films op 1 scherm. Log in bij je favoriete streamingapps en kijk wat je wil. Net die ene film of serie zien die niet in je abonnement zit? Je zet extra streamingabonnementen makkelijk aan of uit. Jij hebt het voor het kiezen.

KPN TV+ alleen streamen kost €3,50 per maand.


Wat krijg je met KPN TV+?

Alles op 1 scherm
Al je favoriete entertainment overzichtelijk op 1 plek met de KPN TV+ Box.

Makkelijk zoeken
Zoek makkelijk door al jouw entertainment met 1 afstandsbediening.

Nergens aan vast

Zet met KPN je extra streamingsabonnement(en) of zenderpakketten maandelijks makkelijk aan of uit.

 

En verder:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Meer dan 65 tv-zenders incl. ESPN
  • Toegang tot apps als: Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Altijd en overal tv-kijken met de KPN TV app
  • Doe meer op je tv met je stem. Druk op de Google Assistent-knop op je afstandsbediening om live tv te zoeken, een serie aan te zetten, je opname in te stellen, een app te openen en aanbevelingen te krijgen die bij je stemming passen of smarthome-apparaten te bedienen.
  • Met Chromecast built-in kan je al je favoriete films, series, apps en games rechtstreeks naar je tv sturen.
  • HD+ zenders. 

 

Kies je voor een alleen streamen abonnement?

Dan krijg je:

  • De KPN TV+ Box met afstandsbediening
  • Toegang tot Netflix, Disney+, Videoland, Prime Video en meer
  • Series en films uit ons Pluspakket
  • Makkelijk zoeken door al je streamingapps met 1 afstandsbediening
  • Een flexibel abonnement: je zit nergens aan vast

 

De KPN TV+ Box

Een kleine én krachtige box die werkt op Android TV. Werkt perfect samen met Google, de Google Play Store en Chromecast built-in. Gemaakt van 100% gerecycled plastic en brengt al je entertainment samen op 1 plek.

 

Toegang tot al je favoriete apps

Standaard zijn de volgende apps geïnstalleerd: Netflix, YouTube, Videoland, Disney+, HBO Max, Viaplay, Prime Video, NPO Start en Spotify*

Mis je nog apps? Via de Google Play Store heb je toegang tot meer dan 5.000 apps en games*

*Let op: om streamingapps te kunnen gebruiken is in sommige gevallen een apart (betaald) abonnement nodig.
 

Praat met Google en doe meer met je tv

Met de Google Assistent gebruik je je stem om te zoeken wat er nu te zien is. Of om te zappen naar een andere zender, apps te openen of antwoorden te krijgen: vraag het gewoon aan Google.
 

Ingebouwde Chromecast

Schakel makkelijk van je telefoon, tablet of laptop naar je tv. Met Chromecastbuilt-in stuur je al je foto’s, video’s of games rechtstreeks naar je tv.
 

Aansluiten via wifi

Verbind de KPN TV+ Box draadloos met je wifi thuis. Zo hoef je geen extra kabels te trekken. En dankzij de bluetooth afstandsbediening plaats je ‘m makkelijk uit ‘t zicht.
 

Superscherpe beeldkwaliteit

Met de KPN TV+ Box heb je superscherp en levensecht beeld door de 4K Ultra HD én HDR-ondersteuning met Dolby Vision, HDR10, HDR10+ en HLG.
 

De allerbeste geluidskwaliteit

Heb je Dolby Atmos? Je KPN TV+ Box heeft ‘t ook. Voor een echte bioscoopervaring bij je thuis.
 

Milieuvriendelijker

De box is laag in energieverbruik, klein én gemaakt van gerecycled plastic. Door de ecostand is de KPN TV+ Box milieuvriendelijker en verbruik je minder energie.

 

Updates, Bekende Bevindingen & de Kennisbank

Wil je meer weten over hoe de TV+ Box werkt? Of heb je hem in huis en heb je vragen over hoe dingen werken? Check de TV+ categorie in de Kennisbank.

Ook hebben we in de Kennisbank een overzicht kunnen plaatsen van bekende bevindingen rondom TV+. Hier kun je zien wat er speelt, wat er aan te doen is, en in welke update(s) het opgelost is/wordt.

 

Verder zal de TV+ Box ook regelmatig updates krijgen. We maken topics voor elke update. Check hiervoor onze Product Updates. Je kunt je hier ook op abonneren (met de blauwe knop bovenaan). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update is.

 

Veelgestelde Vragen

Zitten streamingabonnementen inbegrepen met een TV+ abonnement?

Nee.
Je hebt via de TV+ Box toegang tot allerlei apps van streamingdiensten. Daarvan kun je bij de installatie al een keuze maken welke je geïnstalleerd zou willen hebben. Daarna kun je via de Google Play Store zelf nog meer streamingapps installeren als je wilt .Je hebt dan wel zelf een account nodig bij die streamingdiensten. En voor de meesten betekent het hebben van een account dat je een betaald abonnement moet afnemen. Voor bepaalde streamingdiensten kun je dit abonnement ook via ons afnemen. Dit heeft als voordeel dat alle abonnementen op één factuur staan, en je ook makkelijk op één plek je verschillenden abonnementen kunt aan- en uitzetten.

 

Zitten de “HD-Glas” zenders ook op de TV+ Box?

Ja, en nee.

De TV+ Box heeft HD+ kwaliteit zenders voor de meest bekeken zenders. Dit zijn dezelfde zenders die op de oudere ontvangers als HD Glas aangeduid werden.

Deze zenders zijn op de TV+ Box vanaf kanaal 1 te bekijken (in plaats van vanaf 661). En ook nog eens voor iedereen met voldoende bandbreedte, ook als je geen glasvezel hebt. En daarnaast zijn ze ook nog in betere kwaliteit dan HD Glas is. 

 

Dit betekent helaas wel dat HD Glas opnames niet zullen gaan werken op de TV+ Box. Wil je als huidige klant dan ook overstappen naar TV+, en heb je HD Glas opnames? Kijk deze dan voor je overstapt. En begin met het opnemen vanaf het reguliere HD kanaal.

 

 

 Hoe zit het met Teletekst(ondertiteling)?

Teletekst kun je lezen met de aparte Teletekst app. Deze is te downloaden via de Google Play Store. Op een later moment voegen we deze ook toe aan de app keuze bij de installatie.

 

Gaat het je om ondertiteling? Gebruik dan onze ingebouwde optie :)
Druk tijdens het tv kijken op de OK-knop op de afstandsbediening, of op de pijltoets naar beneden. Dit opent de infobalk. Ga met de pijltoetsen dan naar het icoon van een tekstballon. Dit is ondertiteling. Activeer het door op de OK knop op de afstandsbediening te drukken. 
Het voordeel van deze ondertiteling over teletekstondertiteling is dat je kunt zappen terwijl de ondertiteling aanstaat. Eenmaal aangezet blijft dat zo tot je het weer uitzet. Dit doe je door weer naar het icoon te gaan en nog een keer op OK te drukken. 

 

Laatste tekstupdate: 06-09-2023

Erik van KPN 7 maanden geleden

Sluitbericht 

Inmiddels is TV+ al weer bijna 9 maanden actief. In die tijd is het product een heel stuk gegroeid, en doorontwikkeld. 

Omdat TV+ nu niet meer een nieuwe introductie is, sluiten we dit introductietopic.

Ook omdat we zien dat het voor nieuwe(re) klanten verwarrend kan zijn om de oudere berichten in dit topic te lezen waarin nog sprake is van issues die inmiddels al (lang) niet meer aanwezig zijn.

 

Heb je na het lezen van het startbericht van dit topic verdere vragen over wat TV+ is en kan? Check de KPN website, en neem vooral ook een kijkje in de TV+ Kennisbank categorie. Hier vind je allerlei artikelen over wat de TV+ Box kan, en hoe je instellingen aanpast.

Verder krijgt TV+ ook regelmatig updates. Bij elke update plaatsen we een bericht op het forum in onze categorie Product Updates. Je kunt je daar ook abonneren (klik op de blauwe knop rechtsboven). Je krijgt dan een mail als er een nieuwe Product Update gepubliceerd is.

 

Is je vraag nog niet beantwoord na het doornemen van bovenstaande informatie? Of heb je al TV+ en ervaar je een probleem? Maak dan een eigen topic aan.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@wjb 

Bij bepaalde achtergronden heeft dit wel voordelen.

Op Disney+ en HBO Max hebben wij het daarom ook zo ingesteld.😉

Reputatie 7

@wjb

Bij bepaalde achtergronden heeft dit wel voordelen.

Op Disney+ en HBO Max hebben wij het daarom ook zo ingesteld.😉

Ik gebruik nooit ondertiteling maar ik kan me iets voor de geest halen dat ik de ondertiteling tijdens de test wel eens aangezet had en daarbij de achtergrond doorzichtig had gemaakt.

Badge

@TonM1965

Zo ziet de ondertiteling op de TV+ er uit. Die hoef je bij zenderwisseling niet steeds uit te zetten.

Teletekst zit niet bij npo 1, 2 of 3 maar is een losse app.

 

Is dat voor oudere mensen te begrijpen? Toevoegen van ondertitels bij NPO klink redelijk omslachtig.

Ik probeer mijn schoonouders van Ziggo naar KPN te bewegen, maar begin nu sterk te twijfelen of dit een verstandig besluit is.

Reputatie 7
Badge +20

@wjb

Bij bepaalde achtergronden heeft dit wel voordelen.

Op Disney+ en HBO Max hebben wij het daarom ook zo ingesteld.😉

Ik gebruik nooit ondertiteling maar ik kan me iets voor de geest halen dat ik de ondertiteling tijdens de test wel eens aangezet had en daarbij de achtergrond doorzichtig had gemaakt.

 

Wij gebruiken het soms bij de BBC en bij niet Nederlandse films en series.😉

Reputatie 7

Blijkbaar werkt de onderstaande instelling niet op de ondertiteling van NPO 1, 2 en 3.

 

Het werkt wel, maar niet op de TV+ launcher.

Wel als je KPN TV kijkt via de Android-TV app, die ik ook op de box heb. 

Na jaren tevreden met de Arris decoder geleefd te hebben. Heb ik sinds 29-1 de nieuwe Android based TV+ box. Deze box heeft in mijn geval wel een eigenaardigheid. Ik heb thuis een bedraad en draadloos netwerk op basis van Aruba Instant On hardware(alles met CAT6 bekabeling (gemeten en gecertificeerd)). Met de Arris decoder nooit problemen gehad om deze via mijn Instant On netwerk aan te sluiten en te gebruiken.

Met de nieuwe Android box kan ik deze wel via mijn Instant On netwerk configureren en gebruiken, zolang de stroom niet van de box gaat. Zodra de box een keer zonder stroom heeft gezeten of een firmware update heeft gehad, kan de box de KPN TV+ app niet geactiveerd krijgen. Je krijgt een wazige melding in beeld. Maar de box gaat pas weer werken als deze een keer rechtstreeks op de Experiabox is aangesloten. Als de box zich heeft kunnen aanmelden, dan kan de kabel weer omgewisseld worden en werkt de box via mijn Instant On netwerk werken.

Ik hoop dat KPN dit nog fixt, want het is wel een hele knullige oplossing op deze manier.

In de woonkamer heb ik voldoende aansluitingen om direct op de experiabox aan te sluiten. Op zolder heb ik die luxe helaas niet en moet de decoder via de Instant On apparatuur lopen.

Daarnaast zou het goed zijn, dat aan de klant wordt vertelt dat deze nieuwe decoder nog niet de HD glas kanalen  doorgeeft. Ik kan me voorstellen dat klanten met een 4k tv teleurgesteld gaan zijn met deze box...

Reputatie 1

Ik heb sinds vandaag de nieuwe tv+ box. TV doet het matig, hij is al een aantal keer uit het niets opnieuw gaan opstarten. Apps werken niet of heel traag. Bij Netflix laden sommige series helemaal niet, andere heel traag en haperen dan. Geluid doet het ook niet, en als deze het wel doet is het een harde ruis. Bij de Prime app precies hetzelfde probleem.

Graag een oplossing want zo heb ik helemaal niets aan deze box.

Ik heb sinds vandaag de TV+ ontvanger, tot zover nog tevreden. Enige probleem is dat in de NPO app ik wil wisselen naar een kinderprofiel en dit vervolgens niet goed gaat je komt namelijk dan niet in de kinderomgeving en kan gewoon alle content die op NPO Start/Plus staat starten.

Nu kan het zijn dat dit natuurlijk gewoon een probleem in de NPO app is in combinatie met Android TV 11 of het is een probleem in combinatie met de KPN firmware? 

Ik heb de NPO ook alvast een bericht gestuurd.

Reputatie 1

Ik heb sinds vandaag de nieuwe tv+ box. TV doet het matig, hij is al een aantal keer uit het niets opnieuw gaan opstarten. Apps werken niet of heel traag. Bij Netflix laden sommige series helemaal niet, andere heel traag en haperen dan. Geluid doet het ook niet, en als deze het wel doet is het een harde ruis. Bij de Prime app precies hetzelfde probleem.

Graag een oplossing want zo heb ik helemaal niets aan deze box.

Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb:

  • Druk op het huisje van de afstandsbediening.
  • Blader naar het tandwieltje rechts bovenin en druk op OK.
  • Blader naar Apparaat en druk op OK.
  • Blader naar Apparaatvoorkeuren en druk op OK.
  • Blader naar Weergave en Geluid en druk op OK.
  • Blader naar Geavanceerde geluidsinstellingen en druk op OK.
  • Blader naar indelingen selecteren en druk op OK.
  • Standaard staat Automatisch ingeschakeld. Probeer:
    • Kies voor Passthrough als je een surround sound systeem hebt. Zorg er wel voor dat de tv ook op Passthrough staat als het geluid via de tv naar de geluidsapparatuur gaat.
    • Kies voor Stereo als je bij live tv kijken of op Netflix blikkerig geluid ervaart. Deze instelling helpt ook bij zachte gesprekken ten opzichte van het achtergrondgeluid. 
Reputatie 2

Hoi,

Dacht neem contact met KPN op voor het nieuwe KPN+ abonnement 

Werd me gevraagd of ik een smart televisie heb wat ik dus niet heb en kon dus niet het KPN+ abonnement nemen 

Wat ik erg raar vind een smart tv hebben al die app’s al in het menu waarom zou je dan nog KPN+ nemen en oudere tv’s die ik eentje heb hebben geen app’s

Heb nu wel korting en wacht wel weer af tot ooit mijn tv aan vervanging toe is om KPN+ te nemen

Reputatie 7

Werd me gevraagd of ik een smart televisie heb wat ik dus niet heb en kon dus niet het KPN+ abonnement nemen 

Wat een onzin, die persoon die jij gesproken hebt heeft er werkelijk niets van begrepen.

Reputatie 2

Werd me gevraagd of ik een smart televisie heb wat ik dus niet heb en kon dus niet het KPN+ abonnement nemen 

Wat een onzin, die persoon die jij gesproken hebt heeft er werkelijks niets van begrepen.

Nou weet je dat dacht ik eigenlijk ook, het was een oudere mevrouw die ik heb gesproken

Theootje, heb je wel wel met 0800-0402 gebeld. Gewoon nogmaals bellen. De nieuwe TV+ BOX is juist ideaal voor tv's zonder smart 😉👌

Reputatie 2

Theepotje, heb je wel met 0800-0402 gebeld. Gewoon nogmaals bellen. De nieuwe TV+ BOX ideaal voor tv's zonder smart 😉👌

Ik heb gebeld met 0800-0402 en gisteren een nieuw contract afgesloten weet niet of dat nu nog kan

Reputatie 7
Badge +30

Na jaren tevreden met de Arris decoder geleefd te hebben. Heb ik sinds 29-1 de nieuwe Android based TV+ box. Deze box heeft in mijn geval wel een eigenaardigheid. Ik heb thuis een bedraad en draadloos netwerk op basis van Aruba Instant On hardware(alles met CAT6 bekabeling (gemeten en gecertificeerd)). Met de Arris decoder nooit problemen gehad om deze via mijn Instant On netwerk aan te sluiten en te gebruiken.

Met de nieuwe Android box kan ik deze wel via mijn Instant On netwerk configureren en gebruiken, zolang de stroom niet van de box gaat. Zodra de box een keer zonder stroom heeft gezeten of een firmware update heeft gehad, kan de box de KPN TV+ app niet geactiveerd krijgen. Je krijgt een wazige melding in beeld. Maar de box gaat pas weer werken als deze een keer rechtstreeks op de Experiabox is aangesloten. Als de box zich heeft kunnen aanmelden, dan kan de kabel weer omgewisseld worden en werkt de box via mijn Instant On netwerk werken.

Ik hoop dat KPN dit nog fixt, want het is wel een hele knullige oplossing op deze manier.

In de woonkamer heb ik voldoende aansluitingen om direct op de experiabox aan te sluiten. Op zolder heb ik die luxe helaas niet en moet de decoder via de Instant On apparatuur lopen.

Kun je iets meer vertellen over hoe je netwerk en aansluitingen er thuis uitzien, @MaBr1973? En wat voor melding je krijgt te zien? Dan kunnen we dit meenemen richting het tv team.

 

Werd me gevraagd of ik een smart televisie heb wat ik dus niet heb en kon dus niet het KPN+ abonnement nemen 

Wat een onzin, die persoon die jij gesproken hebt heeft er werkelijks niets van begrepen.

Nou weet je dat dacht ik eigenlijk ook, het was een oudere mevrouw die ik heb gesproken

Excuses hiervoor, @Theootje. Deze collega heeft het inderdaad nog niet helemaal begrepen als ik het zo lees. We zijn de afgelopen tijd hard bezig geweest om te zorgen dat alle collega’s zo goed mogelijk op de hoogte zijn van wat TV+ is en hoe het werkt. Maar het kan voorkomen dat iemand toch iets niet helemaal snapt. Of misschien een informatiesessie gemist heeft. We blijven ook de komende tijd gewoon doorgaan met het informeren van alle collega's over TV+. Dus ik verwacht dat dit beter gaat bij een volgend gesprek :)

Reputatie 2

Werd me gevraagd of ik een smart televisie heb wat ik dus niet heb en kon dus niet het KPN+ abonnement nemen 

Wat een onzin, die persoon die jij gesproken hebt heeft er werkelijks niets van begrepen.

Nou weet je dat dacht ik eigenlijk ook, het was een oudere mevrouw die ik heb gesproken

 

Excuses hiervoor, @Theootje. Deze collega heeft het inderdaad nog niet helemaal begrepen als ik het zo lees. We zijn de afgelopen tijd hard bezig geweest om te zorgen dat alle collega’s zo goed mogelijk op de hoogte zijn van wat TV+ is en hoe het werkt. Maar het kan voorkomen dat iemand toch iets niet helemaal snapt. Of misschien een informatiesessie gemist heeft. We blijven ook de komende tijd gewoon doorgaan met het informeren van alle collega's over TV+. Dus ik verwacht dat dit beter gaat bij een volgend gesprek :)

Snap ik alleen ik heb nu een verlengt contract zonder KPN+ en zit daar nu een jaar aan vast en kan dan geen KPN+ krijgen omdat dat dan weer een nieuw contract zal zijn 

@TonM1965

Zo ziet de ondertiteling op de TV+ er uit. Die hoef je bij zenderwisseling niet steeds uit te zetten.

Teletekst zit niet bij npo 1, 2 of 3 maar is een losse app.

 

Is dat voor oudere mensen te begrijpen? Toevoegen van ondertitels bij NPO klink redelijk omslachtig.

Ik probeer mijn schoonouders van Ziggo naar KPN te bewegen, maar begin nu sterk te twijfelen of dit een verstandig besluit is.

Dat denk ik wel @Onsdenis . Ondertiteling is makkelijk aan te zetten. Werkt alleen nog niet op BBC, ARD, ZDF en WDR.

En teletekst via app is wat ingewikkelder natuurlijk. Mijn moeder van bijna 85 gebruikt NOS Teletekst via de app in haar smartphone.

Ze wil niet anders meer. 

Reputatie 7

@Theootje, Een geluk bij een ongeluk is dat je door de wijziging van da algemene voorwaarden contract vrij bent to 31 maart en dus kostenloos kunt overstappen.

Reputatie 7
Badge +30

@NicolevandenBroek62, ik heb je recente berichten (plus de reacties daarop van wjb) verplaatst naar je eigen topic. Daar zal van ons uit nog aan toegekomen worden. Maar als je iets wilt wijzigen of opzeggen zul je bij de klantenservice moeten zijn. Daarmee kunnen we je op het forum niet helpen.

@Steffen14

 

Wat zijn mit kastjes?

Wat betekend mit??

 

Voor de Experabox (als je de Box12 nog niet had) en voor de KPN tv decoders 5202 krijg je als het goed is een retourbon en een retourdoos.

 

Ik ga ervan uit dat je de 2de draadloos via WIFI hebt aangesloten.

DVS kan je beter niet gebruiken.😉

 

Xiaomi mi tv box S (mitv kastjes)

ik heb 3 tv+ android boxen . 1x via wifi. 

en geen modem van kpn maar Fritzbox. en een Fritzwlan 2400 . op de fritz 2400 kan trouwens heel goed een netwerkkabel worden gebruikt. werkt goed en snel.

Reputatie 4
Badge +3

@PeterG Ondertiteling ziet er veel beter uit dan via de 5202. Nu maar hopen dat KPN snel bekend maakt dat zij de AV gaan wijzigen en dat ik mijn abonnement kan wijzigen😉.

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen,

 

Mogelijk dat deze vraag al eens gesteld maar zie zo het antwoord niet met deze hoeveelheid berichten. 😊

Vandaag krijg ik de nieuwe tv+ ontvangers.

Nu gaat m'n nieuw (verleng)contract pas volgende donderdag in.

Kan ik vandaag deze tv+ boxen al aansluitien (ipv  HMB2260) of moet ik wachten tot de 9e omdat er ergens bij KPN iets omgezet moet worden dat ik via deze ontvangers ga kijken?

 

Groet,

Theo

Inmiddels heb ik deze box ook in huis. Wat mij betreft mag ie weer retour:

  • ik heb geen Google account en wil er ook geen, toch heb ik dat nodig om apps te installeren, hier is door KPN niet goed over nagedacht 
  • zappen langs de zenders gaat na verloop van tijd enorm traag: 7 seconden voor de nieuwe zender begint te spelen
  • eigen zenderlijst is niet mogelijk, je kunt wel favorieten instellen, maar het is niet mogelijk om een zelf samengestelde zenderlijst als standaard in te stellen (Arris) kan dat wel
  • een keertje net naast de Home knop klikken op de afstandsbediening tovert weer een Google venster tevoorschijn, met de melding dat ik moet inloggen 

Jammer dat KPN je zo in een hoek forceert met een Android oplossing. Ik hoop dat de Arris boxen blijven en de klant een keuze wordt geboden. Mijn Arris ligt hier nog, die sluit ik weer aan, de Android box gaat weer terug naar verzender.

Reputatie 7
  • ik heb geen Google account en wil er ook geen, toch heb ik dat nodig om apps te installeren, hier is door KPN niet goed over nagedacht 

Ik snap die aversie tegen een Google account niet.

Waar ben je bang voor?

Zelf gebruik ik al jaren een apart Google account voor mijn Android TV devices en ik heb nog nooit gemerkt dat Google dat account aan mij als persoon heeft kunnen koppelen. 

 

Mijn Arris ligt hier nog, die sluit ik weer aan, de Android box gaat weer terug naar verzender.

Ik ben bang dat dat niet zal gaan. Als het goed is zal jij die Arris TV ontvanger moeten retourneren en zal deze afgesloten worden.