KPN introduceert KPN TV+

  • 27 September 2022
  • 2271 reacties
  • 128494 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2271 reacties

Ik krijg dit met die zoekopdracht. 

 

Geen idee wat er met niet vrijgegeven wordt bedoeld aangezien de installeren button er wel is.

Overige apps met de zoekopdracht lijken niet met het onderwerp van doen. 

Reputatie 7
Badge +6

@PeterG 

 zie je onderstaande misschien in de settings van het menu? Gaat weliswaar over Android op telefoon maar misschien geldt het ook op tv

How to change the refresh rate on your phone

  1. Launch the Settings app and select Display.
  2. Tap Motion smoothness.
  3. Choose your desired option, and then tap Apply.

In de Android-TV box van kpn zie ik dat niet. 

Zal komende dagen nog eens experimenteren met m'n Nokia streamingbox 8000 in de slaapkamer (FHD televisie). Nu eten en daarna m'n tv avond. 

Reputatie 7
Badge +6

Misschien lost Google dit ooit nog eens op. Op Apple TV werkt het ook op de wat nieuwere kastjes.

Reputatie 7

Misschien lost Google dit ooit nog eens op. Op Apple TV werkt het ook op de wat nieuwere kastjes.

De functionaliteit is beschikbaar vanaf Android 12 voor Google TV. De TV+ Box draait nog op Android 11.

Reputatie 7
Badge +6

Ah dat las ik ook idd , dacht alleen dat de kpn box ook al versie 12 had. Dan ga ik er van uit dat het nog wel komt

Ik heb begrepen dat het tv+ kastje geen display meer heeft en bijvoorbeeld achter de tv kan staan. Hoe kun je zien of het kastje aan of uit staat (kleur lampje oid?) en gaat deze vanzelf uit na enige tijd?

Reputatie 7
Badge +13

@Jozjo er zit sowieso een lampje op die aangeeft of de ontvanger aan- of uitstaat. Er zit geen optie in om de ontvanger met behulp van een timer uit te zetten maar wel een optie die het scherm uitzet na verloop van tijd. Als jouw tv ondersteuning heeft voor HDMI CEC kun je de ontvanger ook uitschakelen op het moment dat de tv uitgaat. Je kan daar alles over nalezen in dit artikel: Beeldscherminstellingen van de KPN TV+ Box.

Reputatie 2

Enige nadeel daaraan is dat de box ook altijd aangaat als je de tv aanzet. Wil je bv met een app op je tv iets kijken dan gaat de kpn box onnodig aan.

Nog even een vraag voor mijn zoon die binnenkort uit huis gaat: een tv+ abo zonder tv zenders maar wel met entertainmentbox nemen, dan werkt de tv app niet neem ik aan?

Reputatie 7

Nog even een vraag voor mijn zoon die binnenkort uit huis gaat: een tv+ abo zonder tv zenders maar wel met entertainmentbox nemen, dan werkt de tv app niet neem ik aan?

Dat klopt, je kunt dan geen televisie van KPN kijken maar wel alle andere apps gebruiken.

 

 

Sowieso via de klantenservice, En je kunt via de MijnKPN app je abonnement aanpassen naar de nieuwe vorm. Mocht je het daar nog niet zien, dan zijn we nog niet helemaal klaar met alles omzetten. In dat geval kan het alsnog wel via de klantenservice.

 

Blijkbaar is dit via de Mijn KPN omgeving nog steeds niet mogelijk of moet dit specifiek via de app zoals hier genoemd?

 

Mocht dit eerder zijn gevraagd dan mijn excuses ik heb niet alle reacties door gelezen.

Reputatie 7
Badge +20

 

 

Sowieso via de klantenservice, En je kunt via de MijnKPN app je abonnement aanpassen naar de nieuwe vorm. Mocht je het daar nog niet zien, dan zijn we nog niet helemaal klaar met alles omzetten. In dat geval kan het alsnog wel via de klantenservice.

 

Blijkbaar is dit via de Mijn KPN omgeving nog steeds niet mogelijk of moet dit specifiek via de app zoals hier genoemd?

 

Mocht dit eerder zijn gevraagd dan mijn excuses ik heb niet alle reacties door gelezen.

 

Vreemd dat het nog steeds niet via MIJN KPN kan.

Maar je kan het beste, morgen na 8 uur, bellen (gratis) met 0800-0402

Kan je ook korting vragen en de kans is groot dat je die dan krijgt.😉

@joop2011 dank u voor de reactie, eerlijk gezegd ben ik nog niet van plan te switchen ik ben enkel benieuwd of dit alleen via de app kan en niet via de webpagina.

Ben nu een maand overgestapt op kpn tv + vanaf het gewone abonnement van kpn. Moet zeggen meer dan tevreden. 1 tv in woonkamer en 1 in slaapkamer. Het hele gezin waaronder een 17 jarige en 14 jarige, dus veel streamen en gamen. Mis wel een ding:  met het oude abonnement kon je in een keer zien welke films er op tv komen de aankomende weken en zodoende inplannen om op te nemen. Ben veel weg dut dat was reuze handig. Komt deze handigheid nog in kpn tv+?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Rainiervrolijks en welkom hier op ons forum :)
Allereerst fijn om te lezen dat je meer dan tevreden bent met TV+, kan me voorstellen dat dit bepaalde voordelen biedt met 2 jonge pubers in huis! Of het straks met TV+ ook weer mogelijk wordt om in 1 keer te kunnen zien welke films er op tv komen, durf ik niet meteen te zeggen. Het signaal zal ik in uiteraard wel doorgeven aan de ontwikkelaars van TV+. Of en wanneer ze er iets mee zullen gaan doen is natuurlijk afwachten maar ik hoop met je mee dat dit op termijn weer mogelijk gaat worden. 

Hoi @Rainiervrolijks 

Via de website http://tv.kpn.com kun je bij 'films op tv' wel vooruit plannen. Werkt ook in de browser op mobiel en tablet. 

Hopelijk kan je daar voor nu even mee vooruit. 

Hoi @Rainiervrolijks 

Via de website http://tv.kpn.com kun je bij 'films op tv' wel vooruit plannen. Werkt ook in de browser op mobiel en tablet. 

Hopelijk kan je daar voor nu even mee vooruit. 

O.ja helemaal niet aan gedacht. Dank voor info

Hoi @Rainiervrolijks en welkom hier op ons forum :)
Allereerst fijn om te lezen dat je meer dan tevreden bent met TV+, kan me voorstellen dat dit bepaalde voordelen biedt met 2 jonge pubers in huis! Of het straks met TV+ ook weer mogelijk wordt om in 1 keer te kunnen zien welke films er op tv komen, durf ik niet meteen te zeggen. Het signaal zal ik in uiteraard wel doorgeven aan de ontwikkelaars van TV+. Of en wanneer ze er iets mee zullen gaan doen is natuurlijk afwachten maar ik hoop met je mee dat dit op termijn weer mogelijk gaat worden. 

Nogmaals. Ik lees hier ook veel problemen maar wij hebben hier alleen nog maar voordelen. En zeker na de goede aanbieding ( na even doorvragen)  die we gekregen hebben van de kpn. 40% korting op de oude prijs. We hadden twee twee aansluitingen, pluspakket en opnemen en een draadloze verbinding via stopcontact en wifibooster. Vooral in slaapkamer werkt 100 keer beter

Is er een dienstdoende moderator die mijn vraag kan beantwoorden? Moet het al mogelijk zijn om het TV+ abonnement via de Mijn KPN app aan te vragen en kan dit ook via de webpagina of alleen de app?

Of kan dit enkel nog telefonisch als bestaande klant.

Reputatie 4
Badge +2

Is er een dienstdoende moderator die mijn vraag kan beantwoorden? Moet het al mogelijk zijn om het TV+ abonnement via de Mijn KPN app aan te vragen en kan dit ook via de webpagina of alleen de app?

Of kan dit enkel nog telefonisch als bestaande klant.

Dat laatste zou ik hoe dan ook doen. En direct naar de korting vragen 😉. Dat lukt niet via de app. 

Reputatie 7
Badge +21

@Galdor68 Zo ver ik weet is het op dit moment niet mogelijk om jouw abonnement te wijzigen naar het TV+ abonnement in de MijnKPN. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)

@Galdor68 Zo ver ik weet is het op dit moment niet mogelijk om jouw abonnement te wijzigen naar het TV+ abonnement in de MijnKPN. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)

Dank u. Omdat ik in een eerder bericht van Erik_ las dat het via de app, wel zou moeten kunnen of wellicht in toekomst.

Ik/ we gaan ons eerst nog even bekijken wat wijsheid is. 

Hey,

 

ik heb sinds twee dagen de nieuwe tv plus box, heb hem op 50 frames staan. Maar dan draait mijn Disney plus niet goed dan moet die op 59,23 staan dan loopt die wel lekker, alleen loopt het dan niet fijn met tv kijken.

 

hoe kan ik dit oplossen ?

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

 

ik heb sinds twee dagen de nieuwe tv plus box, heb hem op 50 frames staan. Maar dan draait mijn Disney plus niet goed dan moet die op 59,23 staan dan loopt die wel lekker, alleen loopt het dan niet fijn met tv kijken.

 

hoe kan ik dit oplossen ?

Kan je de instellingen niet gewoon op automatisch zetten?