Beantwoord

1 Digitenne ontvanger reageert niet op afstandsbediening en de andere herstart steeds na 2 minuten

  • 22 May 2024
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedendag  ,  ik heb 2 digitenne kastjes waarvan eentje wel ontvangst heeft maar de afstandsbediening werkt niet op dit kastje , maar deze afstandbediening werkt echter wel perfect op mijn tweede digitenne kastje ? en mijn tweede digitenne kastje gaat aan en dan doet hij het hooguit 2 minuten en gaat ie uit en start dan direct weer op en dat blijft zich herhalen iedere 2 minuten dus TV kijken is er dan niet bij 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 May 2024, 08:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Eventjes bellen naar 0800-0402, dan word je het snelst geholpen @R.J vrolijk 

Reputatie 7

Welkom hier! Dit klinkt inderdaad niet alsof het allemaal werkt zoals het hoort, @R.J vrolijk.

 

We hebben een online probleemoplosser voor Digitenne, ik raad je aan om die eens te doorlopen. In veel gevallen kan je daarmee het ontstane probleem zelf verhelpen. Mocht het daarmee toch niet lukken, dan is Arjan's tip om te bellen wel de beste manier. Mijn collega's aan de telefoon helpen je dan graag verder. 

Eventjes bellen naar 0800-0402, dan word je het snelst geholpen ​​​

 

Welkom hier! Dit klinkt inderdaad niet alsof het allemaal werkt zoals het hoort, @R.J vrolijk.

 

We hebben een online probleemoplosser voor Digitenne, ik raad je aan om die eens te doorlopen. In veel gevallen kan je daarmee het ontstane probleem zelf verhelpen. Mocht het daarmee toch niet lukken, dan is Arjan's tip om te bellen wel de beste manier. Mijn collega's aan de telefoon helpen je dan graag verder. 

Eventjes bellen naar 0800-0402, dan word je het snelst geholpen ​​​

 

Het snelst geholpen dat dacht ik niet …..  want ik heb gebeld en ik zal binnen 2 werkdagen 2 nieuwe digitenne ontvangers krijgen en inmiddels ben ik al een week verder en ik heb nog niets ontvangen …..

Eventjes bellen naar 0800-0402, dan word je het snelst geholpen @R.J vrolijk 

Ik ben er al klaar mee met dat 0800-0402 want na een week heb ik nog steeds geen nieuwe digitenne ontvangers ontvangen , ik denk dat ik binnenkort maar een een andere aanbieder zoek als probleem oplosser  

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @R.J vrolijk ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de CAS-ID nummers? De  CAS-ID nummers kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Een CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7

Als er nieuwe spullen naar je verstuurd worden krijg je daar een bevestiging van per e-mail en/of sms. Heb je die wel ontvangen, @R.J vrolijk?

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de CAS-ID nummers? De  CAS-ID nummers kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Een CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik wil, en kan, hier wel het een en ander in nakijken, maar ik zie dat je jouw forumprofiel niet hebt ingevuld. En zonder dat kan ik helaas niets doen.

Reageer