Beantwoord

e-mail ontvangen lukt niet

  • 21 October 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

 

Ik krijg geen of heel af en toe een email binnen. Maar de mailbox blijft schrikbarend leeg….

Ook op webmail niks. Ik gebruik Outlook, alle imap instellingen gecontroleerd, alles staat goed.

Voorheen had ik een gewone PC, daarop werkte alles goed. Nu doet dit probleem zich voor sinds ik een Chromebook heb met daarop Windows 10 geinstalleerd.

Wie kan mij helpen ?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 October 2020, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Bert_Asperen , een Chromebook met Windows 10????? Die kende ik nog niet.

Als je webmailbox ook leeg blijft krijg je gewoon geen email denk ik.

Als je een mail naar jezelf stuurt, komt deze dan wel aan, zo ja, beantwoord de mail dan eens voor een dubbele controle.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Bert_Asperen :

Chromebook heeft Chrome OS en niet Windows 10. Weet je wel zeker dat je Outlook gebruikt (op de Chromebook) ?

Kun je bij de webmail emails versturen (bijv. naar jouwzelf) ? En komen die goed aan in de webmail ? Heb je misschien filterregels (bijv. blokkeren) ingesteld bij de webmail ?

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Bert_Asperen. Ik begrijp dat de webmail ook leeg is? Dan kan het ook zijn dat je inderdaad gewoon dat er geen e-mail naar het KPN e-mailadres wordt gestuurd. Zou je eens willen testen datgene dat andere users ook aangeven: Een e-mail naar jezelf sturen. 

Hoor graag van je of dat wel lukt.