Vraag

Ik ontvang soms halve emails in webmail

  • 26 October 2019
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb sinds vorige week een Samsung telefoon. Op mijn vorige telefoon (GM) werkte webmail prima. Nu ontvang ik soms maar de helft van de inhoud van mails: Onderste gedeelte is grijs. Ook kan ik de map Verwijderde items niet legen net zoals de Spam-box.

Op pc en tablet werkt het w. Heeft dus met de Samsung telefoon te maken.

Wie weet raad?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@GeeJeeveedeeKaa Welkom op het KPN Forum. Halve mails lezen is niet handig! Ik lees dat het op je andere apparaten wel werkt. Hieruit kunnen we dan de concluderen dat het niet aan je mail zelf ligt. Het is altijd belangrijk te zorgen dat de nieuwste software op je telefoon staat. Is dit het geval kan het helpen om je mail helemaal opnieuw in te stellen.

Zou je de stappen voor jouw specifieke toestel nog eens kunnen doorlopen: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm ? Ik hoor graag van je! 

Ik heb maandag gebeld met Klantenservice en ben prima geholpen: In het mapje "Samsung" op de telefoon het mapje email openen en account toevoegen via invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord van  KPN-webmail.

Reputatie 5
Badge +7

@GeeJeeveedeeKaa Fijn dat het gelukt is om je mail in te stellen op je nieuwe telefoon :) 

Reageer