Beantwoord

Reservering afhalen van een e-mailadres

  • 9 March 2024
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Hoi, is er iemand die kan helpen om de reservering van een email adres af te halen? Kan helaas niet telefonisch. ik heb de emailnaam in persoonlijke gegevens gezet.

icon

Beste antwoord door RBxx 9 March 2024, 11:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u dit adres zelf perongeluk verwijderd? 

Hoi, ja had hem onder een email account aangemaakt maar het adres moest een account zelf worden

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @holgers 
Het is toch het snelst om klantenservice via 0800-0402 te bellen. Dan wordt direct de reservering verwijderd en kan je het nieuwe account aanmaken. Hier duurt het een dag of meer voordat een KPN moderator reageert. Als bellen niet gaat is Facebook of X misschien een alternatief voor jou.

Hoi, nee was niet mogelijk en wisten ook niet wie dat dan wel kan. Dan wacht ik maar, 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @holgers 
Dan heb je helaas een (onervaren?) medewerker getroffen die nog niet weet hoe dat moet.
De telefonische klantenservice moet je hierbij kunnen helpen.
Je zou nog een keer kunnen bellen, hopelijk met iemand die wel op de hoogte is.

Reputatie 7

Welkom op de community @holgers. In zo'n geval is het het beste om ons te bellen inderdaad. via die weg kan het snelste met je meegekeken worden om het adres vrij te geven. Zo te zien was dat nu nog niet gelukt, dus ik heb 'm nu voor je vrijgegeven. Een volgende keer is het wel het beste om te bellen.

Reageer