Verzonden mail verdwenen uit verzonden items

  • 24 October 2020
  • 9 reacties
  • 380 keer bekeken

Hoe krijg ik mijn verzonden items terug. Ik heb ze zelf niet verwijderd maar heb wel met het administrator account gestoeid.

Bij mijn verzonden item zit een email van 08-10-2020 19:39 die heel belangrijk is en die ik graag wil terug hebben. Anders kost mij dat veel geld via een incassobureau.

 

Graag uw hulp

René Hersmis

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


9 reacties

Hallo @Rher , heb je al bij de webmail gekeken onder verzonden?

Welk mailprogramma gebruik je op de pc, en IMAP- of POP-protocol?

Verder is het verstandig belangrijke mail altijd op een eigen systeem op te slaan en tevens uit te printen.

 

Hoi JanD,

 

Ik gebruik een IMAP protocol voor KPNMAIL. Het email programma is dacht ik van Microsoft(geen Outlook).

De verzonden items blijven nu wel staan ook in de Webmail. Graag wil ik een backup terug gezet hebben voor de verzonden items.

 

mail client van OFFICE MOBILE APP

Hallo @Rher , alles wat je dus in je eigen mailprogramma doet heeft direct zijn weerslag op de webmail.

Door het IMAP-protocol werk je als het ware rechtstreeks in de mailserver van KPN.

 

Ja oke maar daar ben ik nog niet mee geholpen. Ik wil een backup terug gezet hebben van mijn verdwenen verzonden items

Reputatie 7
Badge +24

Die backup zult u dan zelf gemaakt moeten hebben. Want KPN maakt ze niet voor zover ik weet.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al in de prullenbak gekeken?

Nee geen backup zelf gemaakt. Als dat zo is dat KPN geen backups maakt dat ben ik in de aap gelogeerd. Prullenbak zit niks in. IK ga proberen het system terug te zetten met de system backup..

 

Ik laat het weten.

Reputatie 7
Badge +10

@Rher :

Wacht nog even met het terug zetten van de system backup.

Je zegt dat je “met het administrator account hebt gestoeid". Dus je hebt een extra account aangemaakt in Windows (met administrator rechten) ? Dan zou ik terugschakelen naar dat andere gebruikers-account (in Windows 10). Vind je dan wel een (goed gevulde) map "Verzonden” in die Mail app ?

Helaas ook met het inloggen met het oude id verandert er niets. Ik kan nog proberen het "oude" id weer administrator te maken..maar ik ben bang dat de verzonden mails weg zijn..

Reageer