Vraag

Onduidelijkheid over verhuizing naar glasvezelaansluiting

  • 4 October 2023
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo

Ik heb op 1 september mijn verhuizing doorgeven voor 15 september. 

Snel daarna netjes gebeld door KPN Netwerk en die zouden mij 25 september tussen 09:00 en 12:00 aansluiten. 

Er is geen monteur langs geweest en de aannemer die ik doorgestuurd kreeg wist helemaal van niks.

Na nu meer dan 10x contact te hebben gehad met KPN, KPN Netwerk en de aannemer ben ik er wel klaar mee! Er staat nog steeds geen afspraak ingepland.

Sinds 28 september zit ik in mijn nieuwe huis en gelukkig heb ik wel een mobiele router gehad op 29 september maar dit werkt ook niet optimaal en ik wil gewoon z.s.m. aangesloten worden. 

De kabel ligt voor de deur het moet alleen even in de meterkast geïnstalleerd worden.. moet dit nou allemaal zo lang duren. Je wordt continu van het kastje naar de muur gestuurd dus hopelijk krijg ik hier misschien een sneller resultaat.

Verder ga ik er ook vanuit dat het vergoed wordt dat ik geen gebruik kan maken van mijn Thuis pakket.

Groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Thunder010 . Welkom op het forum.

Zo te lezen zit de bottleneck bij KPNNetwerk. Daar kan ik niet zoveel aan doen.  Wij maken, als de aansluitdatum is verstreken een ticket voor KPNNetwerk en daarna is het aan hun.

 

Wat kosten betreft: Als jij nog niet succesvol bent aangesloten is de facturatie nog niet gaan lopen. 

Hallo @Erwin_ net contact gehad met KPN netwerk en met KPN.

Omdat koper nu geactiveerd is moet ik na de plandatum weer opnieuw een afspraak met KPN maken voor de overzet naar glasvezel. Helaas kan dit niet eerder geregeld worden.

KPN netwerk heeft nu geen actieve ticket schijnbaar om een afspraak in te plannen

De facturatie is gewoon doorgelopen, echter heb ik sinds 28 september niet mijn abonnement waar ik voor betaal.

Gr. 

De facturatie is gewoon doorgelopen, echter heb ik sinds 28 september niet mijn abonnement waar ik voor betaal.
 

 

Dus je bent geleverd op koper? Of je had al koper?  Kun jij je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? 

De facturatie is gewoon doorgelopen, echter heb ik sinds 28 september niet mijn abonnement waar ik voor betaal.
 

 

Dus je bent geleverd op koper? Of je had al koper?  Kun jij je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Profiel is ingevuld!

Als noodoplossing ben ik nu geleverd op koper. 

Ik heb een hue systeem en daar had ik een bedrade verbinding voor nodig, daar was de DOP niet voor toereikend.

Ik had in mijn vorige woning glasvezel en dat zou ik nu graag ook weer hebben. De kabel ligt voor de deur alleen nog niet aangesloten in de meterkast.

Ah, dan heb je iig diensten en zullen we de verdere aanleg en afronding van glasvezel moeten afwachten.  

Wat voor snelheden haal je nu op DSL?

Ah, dan heb je iig diensten en zullen we de verdere aanleg en afronding van glasvezel moeten afwachten.  

Wat voor snelheden haal je nu op DSL?

 

Als het goed is ligt de ticket nu bij KPN netwerk, althans 3e keer is scheepsrecht. Ik zal maandag even nabellen of het zo is.

Tussen de 15 en 25 mbit/s voor de meeste dingen werkt het oke alleen de tv heeft vaak wel moeite.