Vraag

Ongevraagd is mijn abonnement opgezegd: nu geen internet/TV

  • 22 November 2022
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik krijg een mail dat mijn huidige abonnement (bij KPN) per 22-11 wordt opgezegd. Heb 2x naar KPN gebeld om aan te geven dat ik bij KPN blijf. Toch heeft KPN mijn abonnement opgezegd. Hoe kan dat? Nu geen internet/TV. Ik eis per direct een rectificatie en dat alles werkt zoals het hoort.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Pepi Burgos Stond de reden van opzegging niet in die mail en wat gaf de klantenservice als verklaring?

Ik krijg een mail dat mijn huidige abonnement (bij KPN) per 22-11 wordt opgezegd. Heb 2x naar KPN gebeld om aan te geven dat ik bij KPN blijf. Toch heeft KPN mijn abonnement opgezegd. Hoe kan dat? Nu geen internet/TV. Ik eis per direct een rectificatie en dat alles werkt zoals het hoort.

Hallo @Pepi Burgos voor een snelle oplossing toch even bellen met 0800 0402.

 

Heb klantenservice al 3 gebeld, vanochtend weer. Hopelijk wordt het zsm hersteld. 

Reputatie 7
Badge +13

@Pepi Burgos Er zijn dus stappen gezet voor het herstel? Was er in eerste instantie sprake van een overstap die moet worden teruggedraaid? Sta je nu in contact met mijn collega's of zijn er zaken nog niet duidelijk?

Voor mij is alles duidelijk; lees mijn bovenstaande mail. Voor KPN blijkbaar niet, want na 2x gebeld te hebben, hebben ze mijn abonnement zomaar stop gezet.

Situatie nu: wordt aan gewerkt. Hopelijk is alles binnen 3 werkdagen hersteld. Toch opmerkelijk, alsof 2 verschillende afdelingen (Klantenservice & Overstappen) binnen KPN geen contact met elkaar hebben.
Advies voor KPN: kijk maar goed naar je bedrijfsprocessen. 🍀

Reputatie 7

Iets loopt daarbij niet goed dus, dat is duidelijk @Pepi Burgos. Wat precies is op dit moment ook moeilijk te zeggen, op je profiel staan geen gegevens waardoor we niets kunnen zien. 

Er wordt in ieder geval aan gewerkt begrijp ik, dat is goed nieuws. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof het nu bij de juiste mensen in behandeling is.