Beantwoord

Aansluiten van het glasvezelpunt wordt steeds opgeschoven

  • 7 July 2022
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb nu al 4 keer (ook voor zojuist) een afspraak gemaakt voor te kijken naar het aansluitpunt voor glasvezel in de woning. Telkens komt er niemand opdagen, en wordt ik verwezen naar Volker Wessels Telecom. Daar blijf ik aan de lijn om in gesprek te komen, maar naar een kwartier wordt ik steeds afgebroken. Ondertussen redelijk wanhopig!!! Want ik krijg niemand te pakken die mij nu kan helpen, en maak ik steeds een afspraak waar ik voor thuis moet blijven en komt niemand opdagen! 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 July 2022, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Heeft u de aansluiting al wel in huis?

Nee, nog niet. 

 

Badge +19

Het gaat helaas niet soepel bij kpnnetwerk. Er wordt op veel plaatsen glasvezel uitgerold. De crisis op de arbeidsmarkt is alleen nu een groot probleem.  Contact houden met kpnnetwerk is toch de enige manier ben ik bang.

Hoi @Hans0472 . Erg jammer dat het allemaal zo moeizaam verloopt.

De fysieke aansluiting doet KPNNetwerk.nl.  Dat is een ander bedrijf dan KPN de provider.  Helaas kan ik je dus niet helpen want dit is het forum van de laatstgenoemde.

Ik hoop dat ze snel over de brug komen.Â