Vraag

Aansluiting

  • 27 November 2020
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ben al maanden lid van KPN maar kijk gelukkig nog steeds met Ziggo.

Op 1 of andere manier lukt het de monteur niet om alles bij mij thuis aan te sluiten op de nieuwe glasvezel dit omdat deze nog niet geactiveerd zou zijn.

 

Ik loop nu al maanden mijn KPN kortingen mis en betaal volle bak aan Ziggo

 

Kan u mij helpen…...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Marco van den Broek! Ik zou graag met je meekijken waarom het nog niet is gelukt. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we zo snel mogelijk het abonnement laten ingaan!

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Gegevens aangepast😉

Reputatie 7
Badge +17

De laatste informatie die ik zie gaat over een SMS die op 3 december gestuurd is met de vraag om in contact te komen met het nummer. Kan je laten weten of het is gelukt het nummer terug te bellen voor het maken van de afspraak?