Beantwoord

Afspraak installatiemonteur

  • 22 June 2020
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

wij hadden gisteren kpn gebeld 

alleen hebben ze ons niet terug gebeld voor afspraak voor monteur 

 

 

 

 

 

 

groetjes familie de koning en Margret groo

icon

Beste antwoord door Nadia 26 June 2020, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

ik hoopt dat je terug gebeld wo

Reputatie 7
Badge +28

Ik zou ze dan nog maar een keertje bellen: 

0800 - 0402 

 

Reputatie 7
Badge +22

KPN is niet zo van het terugbellen, niet dat ze het willen. Maar ze hebben het dan zo druk dat ze het vergeten. Maar vindt het raar dat ze niet gelijk een monteursafspraak hebben gemaakt. Waarom zou je teruggebeld moeten worden?

kan jij regelen met dat ze terug bellen naar ons 

** is ons huis telefoon nummer en niet op mijn mo

Reputatie 7
Badge +22

Helaas kan ik dat niet doen @Margretgroot1963, wat is precies het probleem dat je een monteur nodig hebt? Misschien kunnen we je verder helpen.

(Telefoonnummer wordt zo door een KPN moderator verwijderd, dit is een ‘open forum’. Iedereen kan het lezen.)

voor om de spullen insteleren wij zijn nieuwe klant van kpn dinsdag wordt het over door kpn voor had de we ziggo

Reputatie 7
Badge +22

voor om de spullen insteleren wij zijn nieuwe klant van kpn dinsdag wordt het over door kpn voor had de we ziggo

Oké, heb je de apparatuur al binnen? De modem, TV ontvanger enz. Als je dat binnen hebt kun je dit ook zelf aansluiten:

Internet, TV en Vast bellen installeren

(Er zit ook een instructievideo bij.)

 

Ik weet alleen niet of de lijn actief is, anders lukt dit niet. Is die al wel actief is dan zou je het zelf kunnen. 

is voor ons beetje 🤏 moei

Reputatie 7
Badge +22

is voor ons beetje 🤏 moei

Geef niks, dan zal ik wel even vragen of hier nog een KPN moderator hier naar kan kijken. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Margretgroot1963, welkom! Je bent nog niet teruggebeld? Ik help je er alsnog graag verder mee. Zou je, zoals Dennis hierboven aangeeft, jouw gegevens in je forumprofiel willen zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. Wanneer zou je een monteur willen ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Margretgroot1963 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is gekomen, maar als we toch nog iets voor je kunnen doen lezen we het graag. 

Reputatie 7

Hey @Margretgroot1963, Helaas hebben we door de uitbraak van het coronavirus een aantal afspraken bij de klant thuis moeten annuleren en/of verplaatsen. Nu de regels weer wat versoepeld zijn kunnen de meeste afspraken bij de klant aan huis weer doorgang vinden. Omdat er wat werk is blijven liggen hebben we een achterstand in te halen, sorry daarvoor.

We hebben je topic een tijdje gevolg maar helaas geen reactie meer gehad. Ik neem aan dat je door de monteursplanning alsnog bent gebeld voor het maken van een afspraak met de monteur, ik sluit hierbij je topic.
Heb je toch nog vragen? Stel ze dan gerust, we staan voor je klaar :)